quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb ´m net op en ik ben er zeer, zeer over te spreken. In eerste instantie een explosie aan fruit en frisheid gevolgd door een heerlijke bittere afdronk. Prachtig in balans. Ik vind ´m beter in balans dan de Flying Dog IPA en een heel stuk frisser. Dit gaat waarschijnlijk wel een van m´n favouriete biertjes worden.
Serieus? Dat is wel erg makkelijk op te krijgen. NOM!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
hoe krijg je het weg!
Wel smakelijk hoor, dát wel, maar de hoeveelheid!
In de pub hier in de buurt laatst een flinke hamburger gekregen, niet zo groot als deze, maar ook al flink en dat was nét aan dat ik die op kreegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel erg makkelijk op te krijgen. NOM!
Het paste maar net en waarschijnlijk ook alleen maar omdat ik sinds vanochtend niets meer gegeten had. Maar lekker was het zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In de pub hier in de buurt laatst een flinke hamburger gekregen, niet zo groot als deze, maar ook al flink en dat was nét aan dat ik die op kreeg
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef stavromulabeta het volgende:
Het is zaterdag, dus fastfooddag.
[ afbeelding ]
Een three-quarter pounder with cheese, met rijpe zontomaatjes, sappige plakken komkommer en knapperige salade. Beat this, Ronald mac D!
Lijkt wel of er geen vlees op zitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef stavromulabeta het volgende:
Het is zaterdag, dus fastfooddag.
[ afbeelding ]
Een three-quarter pounder with cheese, met rijpe zontomaatjes, sappige plakken komkommer en knapperige salade. Beat this, Ronald mac D!
Hoest met je nek?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Zaterdag is bij mij nu altijd de dag bij uitstek uitgebreid te koken
Jup, half kalf en half rund maakt heerlijk zachte burgersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef Spanky78 het volgende:
Zelfgemaakte hamburgers, met huisgeklopte mayo, bacon, oude kaas, komkommer, tomaat, gebakken uitjes en ketchup.
En ja, met mager vlees gemaakt, gezond en toch sappig. Het kan gewoon met mager vlees, mengsel van mager rundergehakt en kalfs. Ik heb wel een klein beetje vals gespeeld, want wel wat rookaroma gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |