quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Yoghurt, mandarijnen, thee, en nu home made groentesoep en vanavond Retro Etenwe zullen wel weer even een verslagje maken
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stevige tanden voor nodig, niet?
behoorlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stevige tanden voor nodig, niet?
Die links had mijn moeder dus een keer voor ons gekocht. Een rode en een blauwe. Niet te zuipen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
Lekkere indian pale van BrewDogs en ´10% Imperial Stout matured in stunning whisky casks from the Arran distillery´
[ afbeelding ]
Als je de extra hop in je Indian pale, en de bijbehorende sterke bittere smaak niet kan waarderen dan zal het niet zo lekker zijn idd. Maar dan hou je dus niet van Indian Pale, de extra hop, hogere alcoholpercentage en bittere smaak zijn een specifiek kenmerk. Ik daarentegen ben een groot liefhebber en drink met liefde zelfs een dubbele of tripple Indian pale weg die nog sterker zijn qua alcoholpercentage en bitterheidquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Die links had mijn moeder dus een keer voor ons gekocht. Een rode en een blauwe. Niet te zuipen!
Is dat niet slecht voor je nek Piet ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Stuk varkensnek aan het garen in de oven, met roseval aardappels, doppertjes, kwammersloeg en een roomsaus.
Oorsmeer!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele vrouw tegen ben gekomen die een Indian Pale kan waarderen. Vorig weekend vond iemand aan wie ik het liet proeven naar oorsmeer smaken
Ik heb ´m net op en ik ben er zeer, zeer over te spreken. In eerste instantie een explosie aan fruit en frisheid gevolgd door een heerlijke bittere afdronk. Prachtig in balans. Ik vind ´m beter in balans dan de Flying Dog IPA en een heel stuk frisser. Dit gaat waarschijnlijk wel een van m´n favouriete biertjes worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Oorsmeer!Voor mij leek het wel gewoon smerig rioolwater!
![]()
Ik heb weer een glaasje water....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |