Ik vind het serieus een mooi liedjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Fred_B het volgende:
Ja, die stemming zit er straks op het ESF gelijk in, met deze knallende opener.
Ik ook...maar ook omdat het Engelbert Humperdinck is.quote:
Ja dat telt inderdaad ook wel een beetje mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook...maar ook omdat het Engelbert Humperdinck is.
Ik vind het ook best een aardig nummer, maar het heeft nogal ongunstig geloot, want ik vind het bepaald geen geschikte opener.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een mooi liedje
Maar ze hadden idd beter de oma's uit Rusland kunnen laten starten
Nee dat zeker niet. Da's erg jammer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het ook best een aardig nummer, maar het heeft nogal ongunstig geloot, want ik vind het bepaald geen geschikte opener.
Nou, nog maar een stuk straciatellacake, tnx voor de reminderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
Ing, heb je nog lang gehuild vannacht?
Om de wilde wieven kaart die we voor je gefotografeerd hadden in de kroeg?
Hihihiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, nog maar een stuk straciatellacake, tnx voor de reminder
Complete disaster?quote:Op maandag 2 april 2012 18:06 schreef Greys het volgende:
Oh. Ja
En daarna maakte ik de fout om zelf een pony te gaan knippen, enkele dagen later![]()
![]()
Is dat nadat je die lok had laten knippen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Ohja shit Muis, jij hebt geen FB he? Want daar had ik er al over lopen janken
Nou, complete disaster... mwah, kweenie.
Ik wilde gewoon absoluut geen pony en nu heb ik eentje. En het waaróm is me compleet ontgaan
Da's best erg, als je het gewoon zelf gedaan hebt...
Ja.quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat nadat je die lok had laten knippen?
Oh mutsjequote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
So... WHYYYYYYYYYY? Tell me WHYYYYYY?
Greys ken nie met perfectie omgaan nie.quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
So... WHYYYYYYYYYY? Tell me WHYYYYYY?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En ik maar denken: die Greys, dat is pas een volwassen vrouw, daar kan ik wat van leren. Mijn beeld, wat doe je?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Greys het volgende:
Het is zeker een wijze les.
Maar ja, dat dacht ik de vorige keer ook![]()
![]()
Nou wordt het sowieso wel eens tijd dat ik van mijn fouten ga leren.
Op diverse vlakken
Ken je die van die ezel en die steen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik maar denken: die Greys, dat is pas een volwassen vrouw, daar kan ik wat van leren. Mijn beeld, wat doe je?
quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je die van die ezel en die steen?
Nou, het STIKT hier van de stenen kennelijk.
Dat is toch fijn, een film kijken die je ontroert.quote:Op maandag 2 april 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
Marley & Me komt vanavond op tv zag ik.
Zal ik hem durven kijken? Tranentrekkerrrrrrrrt...
Oh en Owen Wilson![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef L0t.. het volgende:
Vanavond Marley & me op tv, heb 'm nog nooit gezien maar na wat ik gehoord heb zal ik maar niet gaan kijken, zit ik weer heel de avond te janken
quote:
Haha, welke liefdesdrama's?quote:Op maandag 2 april 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Ja normaal wel, maar als het om dieren gaat ben ik er wat slechter in
Ik zet graag de sluizen open om liefdesdrama's enzo, maar dit...
Zo heb ik ook nooit naar http://www.imdb.com/title/tt1028532/ durven kijken, terwijl het prachtig cijfer krijgt op imdb, iedereen die hem gezien heeft het een gewelllldige film vindt maar als ik de reviews er onder lees houden zelfs volwassen kerels het niet droog.
Hm, bij nader inzien heb ik vaker gejankt om bv Grey's Anatomy dan om liefdesdrama'squote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, welke liefdesdrama's?Ik kan daar nooit bij huilen, alleen bij Brokeback Mountain.
![]()
On the edge? Ben er gister nog vanaf gepleurd toen ik er lekker met mijn ponyknipschaartje op ging livven...quote:Nou, ik zou het gewoon doen, Greys. Gewoon een beetje on the edge leven.
De film of de serie?quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelfs in bijzijn van Ll en Gb gejankt bij Sex and The City.
Da's toch wel een van de dieptepuntjes van mijn jankcarrière
Serie natuurlijk, die films zijn niet jankwaardig.quote:
Oh maar Aidan is welquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze scene![]()
Iets over de flaw and the wood, ofzo
Niets om je voor te schamen, Sex & The City is een goede serie. Heb je Marley & Me overigens nog gekeken?quote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze scene![]()
Iets over de flaw and the wood, ofzo
Mijn zus heeft zo'n soort hond (nou ja, de kleine variant) (voor de tweede keer zelfs), die is zó mooi en schattig.quote:Op maandag 2 april 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Ja normaal wel, maar als het om dieren gaat ben ik er wat slechter in
Ik zet graag de sluizen open om liefdesdrama's enzo, maar dit...
Zo heb ik ook nooit naar http://www.imdb.com/title/tt1028532/ durven kijken, terwijl het prachtig cijfer krijgt op imdb, iedereen die hem gezien heeft het een gewelllldige film vindt maar als ik de reviews er onder lees houden zelfs volwassen kerels het niet droog.
Met een half oog, kwam één en ander tussen/doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, Sex & The City is een goede serie. Heb je Marley & Me overigens nog gekeken?
Heb jij Hachiko wel eens gezien? Die film dus?quote:Op maandag 2 april 2012 23:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn zus heeft zo'n soort hond (nou ja, de kleine variant) (voor de tweede keer zelfs), die is zó mooi en schattig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |