En ik maar denken: die Greys, dat is pas een volwassen vrouw, daar kan ik wat van leren. Mijn beeld, wat doe je?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Greys het volgende:
Het is zeker een wijze les.
Maar ja, dat dacht ik de vorige keer ook![]()
![]()
Nou wordt het sowieso wel eens tijd dat ik van mijn fouten ga leren.
Op diverse vlakken
Ken je die van die ezel en die steen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik maar denken: die Greys, dat is pas een volwassen vrouw, daar kan ik wat van leren. Mijn beeld, wat doe je?
quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je die van die ezel en die steen?
Nou, het STIKT hier van de stenen kennelijk.
Dat is toch fijn, een film kijken die je ontroert.quote:Op maandag 2 april 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
Marley & Me komt vanavond op tv zag ik.
Zal ik hem durven kijken? Tranentrekkerrrrrrrrt...
Oh en Owen Wilson![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef L0t.. het volgende:
Vanavond Marley & me op tv, heb 'm nog nooit gezien maar na wat ik gehoord heb zal ik maar niet gaan kijken, zit ik weer heel de avond te janken
quote:
Haha, welke liefdesdrama's?quote:Op maandag 2 april 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Ja normaal wel, maar als het om dieren gaat ben ik er wat slechter in
Ik zet graag de sluizen open om liefdesdrama's enzo, maar dit...
Zo heb ik ook nooit naar http://www.imdb.com/title/tt1028532/ durven kijken, terwijl het prachtig cijfer krijgt op imdb, iedereen die hem gezien heeft het een gewelllldige film vindt maar als ik de reviews er onder lees houden zelfs volwassen kerels het niet droog.
Hm, bij nader inzien heb ik vaker gejankt om bv Grey's Anatomy dan om liefdesdrama'squote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, welke liefdesdrama's?Ik kan daar nooit bij huilen, alleen bij Brokeback Mountain.
![]()
On the edge? Ben er gister nog vanaf gepleurd toen ik er lekker met mijn ponyknipschaartje op ging livven...quote:Nou, ik zou het gewoon doen, Greys. Gewoon een beetje on the edge leven.
De film of de serie?quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelfs in bijzijn van Ll en Gb gejankt bij Sex and The City.
Da's toch wel een van de dieptepuntjes van mijn jankcarrière
Serie natuurlijk, die films zijn niet jankwaardig.quote:
Oh maar Aidan is welquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze scene![]()
Iets over de flaw and the wood, ofzo
Niets om je voor te schamen, Sex & The City is een goede serie. Heb je Marley & Me overigens nog gekeken?quote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze scene![]()
Iets over de flaw and the wood, ofzo
Mijn zus heeft zo'n soort hond (nou ja, de kleine variant) (voor de tweede keer zelfs), die is zó mooi en schattig.quote:Op maandag 2 april 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Ja normaal wel, maar als het om dieren gaat ben ik er wat slechter in
Ik zet graag de sluizen open om liefdesdrama's enzo, maar dit...
Zo heb ik ook nooit naar http://www.imdb.com/title/tt1028532/ durven kijken, terwijl het prachtig cijfer krijgt op imdb, iedereen die hem gezien heeft het een gewelllldige film vindt maar als ik de reviews er onder lees houden zelfs volwassen kerels het niet droog.
Met een half oog, kwam één en ander tussen/doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, Sex & The City is een goede serie. Heb je Marley & Me overigens nog gekeken?
Heb jij Hachiko wel eens gezien? Die film dus?quote:Op maandag 2 april 2012 23:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn zus heeft zo'n soort hond (nou ja, de kleine variant) (voor de tweede keer zelfs), die is zó mooi en schattig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |