Dan lijkt het me dat je in Hardcore weinig problemen ermee ondervindt toch? Aangezien dat al OHK is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:38 schreef BzP het volgende:
[..]
op je shotgun heb je damage proficiency, mensen kunnen dmv het spel te manipuleren damage (dus stopping power) op rifles zetten.
MK14 wordt dus OHK.
inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat je in Hardcore weinig problemen ermee ondervindt toch? Aangezien dat al OHK is?
ADS'en met een shotgun is overigens totaal nutteloosquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb de USAS bijna goud, wat een bazeding met damage en ext mags
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:51 schreef BzP het volgende:
Denken jullie dat er niks mee gedaan wordt?
Net of het hele onderverdeelde reportsysteem er voor de sier is![]()
Net of IW iedere speler individueel na gaat kijken of die iets mankeert
Klopt.quote:
Welke map is dat op het einde?quote:
Outpost.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Welke map is dat op het einde?
Waarom ken je die map niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Welke map is dat op het einde?
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke gamers die filmpjes posten op youtube?
Met steady aim wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef FUUUU het volgende:
[..]
ADS'en met een shotgun is overigens totaal nutteloos![]()
http://www.youtube.com/user/XboxAhoy#p/p
http://www.youtube.com/user/JDMcrazyFMquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke gamers die filmpjes posten op youtube?
Thanks!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:50 schreef FUUUU het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/JDMcrazyFM
Je hebt in ieder geval een redelijke kans op succes. Er zijn voldoende mannelijke commentators maar relatief weinig vrouwen/meiden, dus wat dat betreft heb je een voorsprong.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Ook maar eens een keer voor de gein een filmpje opnemen
Hmm klopt ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:04 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een redelijke kans op succes. Er zijn voldoende mannelijke commentators maar relatief weinig vrouwen/meiden, dus wat dat betreft heb je een voorsprong.
Als ik zie hoe lucratief het kan zijn om een goed bekeken kanaal te hebben wou ik dat ik er een of twee jaar geleden ook mee was begonnen, maar inmiddels is het al redelijk verzadigd en lastig om nog bekendheid te vergaren.
ELPRESADOR ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm klopt ja.Maar het was eigenlijk maar een grapje, zo goed ben ik helaas nu ook weer niet.
Seatownquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef Godtje het volgende:
Ik snap de liefde voor Seatown echt niet! Als die langs komt dan stop ik gewoon.![]()
Wat is jullie favoriet?
En waar een hekel aan?
Favoriet is Arkaden, het doet me een beetje denken aan Terminalquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef Godtje het volgende:
Ik snap de liefde voor Seatown echt niet! Als die langs komt dan stop ik gewoon.![]()
Wat is jullie favoriet?
En waar een hekel aan?
Outpost is ook tof, alleen die komt nooit langsquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef Godtje het volgende:
downturn krijg ik echt bijna nooit. Die stemmen ze steeds weg.
Eigenlijk wel blij mee ook. Outpost vind ik wel leuk eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |