Het zijn niet de hele afleveringen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:08 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kijk alleen op mijn pc maar niet op youtube..ik bedoel week voor dat het op tv uitgezonden wordt.
Aha dat wist ik niet ..maar kijk de preview ook niet..Vandaar dat jij het neerzettequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:12 schreef Greys het volgende:
Het zijn niet de hele afleveringen hoorGewoon een preview.
Maar inderdaad, sommigen willen dat niet zien, vandaar dat ik het er even bij gezet had
Damn respect hoe die ermee omgaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef Greys het volgende:
Preview van Jip, van OML zelf (van hun Facebook).
Spreekt voor zich dat je nog niet moet kijken als je nog helemaal niets wilt weten voordat het programma begint, geldt voor alle youtubes (komen er meer zo hieronder).
Jij niet alleen, wat een verademing om Patrick weer te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zooooo blij ben dat Yvon Jaspers geloosd is?
Me tooquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef roos85 het volgende:
Jij niet alleen, wat een verademing om Patrick weer te zien.
De blog van Ronald. Wat een humor heeft die gastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:57 schreef roos85 het volgende:
De eerste blogs staan online:
Van de FB pagina:
Komende week plaatsen we met terugwerkende kracht alle blogs van Mehtap, Jip, Marieke, Ronald & Amber op de site. Vast kennismaken? De eerste blogs staan al online.
http://oml.bnn.nl/blog
Maar als in je eigen familie zoiets gebeurt, kanker heeft zeg maar..Dan vind ik wel moeilijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Kippenvel..
Ga de uitzendingen zeker kijken al voelt het soms als "gluren"
Indrukwekkend wordt het zeker weer
Is idd moeilijk soms, gelukkig kan ik het meestal los er van zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar als in je eigen familie zoiets gebeurt, kanker heeft zeg maar..Dan vind ik wel moeilijk.
dit idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef Tha_Duck het volgende:
je kan je niet voorstellen dat je daar weer klaar voor kan zijn na zoiets heftigs.
Sterktequote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:13 schreef Ellatjuh het volgende:
mijn vader heeft kanker en gaat er ook dood aan.
maarr ik ga toch kijken denk ik
Heel veel sterkte! Lijkt me voor jou dan helemaal heftig om er naar te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:13 schreef Ellatjuh het volgende:
Sterkte !quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:13 schreef Ellatjuh het volgende:
Ik kan morgen alleen niet kijken, maar lijkt me dat het ook weer online te zien is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan me voorstellen dat het voor jullie dan weer ff anders kijkt, Ellatjuh en Roos.
Sterkte![]()
Morgen begint het al....
lijkt me welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik kan morgen alleen niet kijken, maar lijkt me dat het ook weer online te zien is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |