Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef -supergirl- het volgende:
Hoeren mogen het kind niet houden lijkt me.
Marktplaats?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef -supergirl- het volgende:
Hoeren mogen het kind niet houden lijkt me.
Heeft toch wel eens iemand (voor de gein) gedaan geloof ik?quote:
Een hoer op marktplaats gezet?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heeft toch wel eens iemand (voor de gein) gedaan geloof ik?
Denk niet dat dat in goede aarde zal vallenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heeft toch wel eens iemand (voor de gein) gedaan geloof ik?
Nee een kindquote:
En dit weet jij omdat ....?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee een kind
ps. hoeren staan er toch wel op ("Diensten")
Waarom altijd Yvonne er bij halen ?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef Fokkingvet het volgende:
Dat vraagt Tong80 zich af nu zijn favoriete pijpsletje er niet is?
Iedere gezonde man hoort dat te weten.quote:
Proest....quote:
Kinderen ook, onder afwasmachines of schoonmaakhulp.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee een kind
ps. hoeren staan er toch wel op ("Diensten")
Crewbash, ban!quote:
Snelle editquote:Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kinderen ook, onder afwasmachines of schoonmaakhulp.
Wat kost een beetje kind tegenwoordig?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Snelle edit
Ik kijk net op marktplaats maar "kinderen en Baby's" hebben hun eigen categorie gewoon daar.
Zie PI.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En hoe zat dat ookalweer met ban aanvraag/verwensingen?
Ik zal ff een advertentie plaatsen op marktplaats, laat ik ze bieden, dan zien we wel wat het gemiddelde is...quote:Op maandag 9 januari 2012 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat kost een beetje kind tegenwoordig?
Of zijn die ook onderhevig aan de eurocrisis??
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef SpermaDonor het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)80fe6ce1bc0733d4cff0
TROLOLOLOLOOOLOOOOquote:1 dag actief op Marktplaats
Bekijk alle advertenties
Weert, Limburg
omdat ze tijdens de zwangerschap hun hoerenwerk niet kunnen uitvoeren voor de pimpquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat ze tijdens de zwangerschap hun hoerenwerk niet kunnen uitvoeren voor de pimp![]()
Er zal vast wel vraag zijn naar seks met zwangere vrouwen toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat ze tijdens de zwangerschap hun hoerenwerk niet kunnen uitvoeren voor de pimpen na de zwangerschap zijn ze helemaal uitgelubberd en minder gewild.
quote:
nee gewoon neequote:Op maandag 9 januari 2012 13:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Er zal vast wel vraag zijn naar seks met zwangere vrouwen toch?
Oja hoor, geen problemen mee, mits ze wel een lekker koppie heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
En een poepgaatjequote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Oja hoor, geen problemen mee, mits ze wel een lekker koppie heeft.
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Oja hoor, geen problemen mee, mits ze wel een lekker koppie heeft.
Ze zijn wel snel daarquote:Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Baby 4 maanden oud
Kunnen de advertenties op deze pagina u misschien verder helpen?
quote:
Vond ik ook..quote:
Ze gebruiken een sneuheidsfilter.quote:
Why not, of het nou een hoer is of een "normale" vrouw, het zal bij een hoer alleen wat soepeler gaan denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat ik seks met zwangere hoeren niet vind kunnen?
Zouden ze hier ook wel mogen doenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze gebruiken een sneuheidsfilter.
Lekker hoor, ff die baby een warm hoofdje geven.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Djeez ofzo ?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lekker hoor, ff die baby een warm hoofdje geven.
Het is on-topic...quote:
Aldus Spermadonor in een hoeren topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het is on-topic...
Hoeren -->> Zwangere hoeren -->> Zwangere hoer neuken.
Niks of-topics aan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |