SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Awesome. Ik dacht dat je van plan was om vorige week vrij te nemen?quote:
Nee volgende 2 weken heeft mijn chick vrij, dus dan doen we samen vrij hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Awesome. Ik dacht dat je van plan was om vorige week vrij te nemen?
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee volgende 2 weken heeft mijn chick vrij, dus dan doen we samen vrij hebben
Zaterdag en woensdag.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
Yeah, plus dat ik gisteren een hoop las over een meet, maar is er al iets concreets?
Woensdag komen de meesten, maar omdat KK en DT niet kunnen woensdag gaan hun zaterdag meeten en daar mag je bij gaan zitten ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
Yeah, plus dat ik gisteren een hoop las over een meet, maar is er al iets concreets?
Zaterdag ook he.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef shifto het volgende:
Hmmm kzal eens kijken of ik erbij kan zijn
Niemand vind hem leuk, maar soms is het nodig de waarheid, hoe hard ook, onder ogen te zienquote:
Dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niemand vind hem leuk, maar soms is het nodig de waarheid, hoe hard ook, onder ogen te zien
Ah dan is het toch nog goed gekomen met je labpartner (wat een woord..) Maar nicequote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit.
Oh en shifto, mocht je woensdag naar de meet komen, zou je dan mijn handschoen mee willen nemen?
En deze maandag valt mee!Ik zag enorm op tegen deze en volgende week omdat ik me waarschijnlijk groen en geel zou gaan ergeren aan mijn labpartner, maar nu heb ik opeens een mega fijne labmaat! Pak van mijn hart.
Wel super kut van je werk zeg, MohMi!Zijn er veel collega's weg?
Zie je MR, dit is nou iemand die van frankrijk houdt.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lekkere frenchcore pompe hierrrr
Jij weet ook van geen ophouden hè? Hoe vaak moet ik nog sorry zeggen?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zie je MR, dit is nou iemand die van frankrijk houdt.
Beter dan Kees.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kijk mijn achternaam
Over over overgrootvader was frans ofzo weet ik veel
Is Kroket frans dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kijk mijn achternaam
Ik ga door tot je ophoudt met sorry zeggenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij weet ook van geen ophouden hè? Hoe vaak moet ik nog sorry zeggen?
*Zegt niks*quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ga door tot je ophoudt met sorry zeggen
Nooit trots op zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kijk mijn achternaam
Oooooeeeeehquote:
Kut.quote:
Dank je voor de quote, anders had ik de edit niet gezienquote:
Er zijn helaas veel meer kernwapensquote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef shifto het volgende:
Frankrijk = http://www.endofworld.net/
in mijn hoofd.
Trotséquote:
"2600 MORE then anyone else"quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn helaas veel meer kernwapens
[..]
Trotsé
Then? Serieus? Alsjeblieft.quote:
Net als z'n Duits hequote:
Gaat me meer om het feit dat het voor Amerika makkelijker is om via de andere kant te gaan schieten, over Japan heen, en als ze dat niet willen dat ze dan gewoon de raketten in Nederland kunnen gebruiken (of nog dichter bij China als ze dit hebben) ipv helemaal vanuit Amerika te schietenquote:
Ze hebben echt heel erg veel militairen en wapens etc. in zuid korea.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als z'n Duits he
[..]
Gaat me meer om het feit dat het voor Amerika makkelijker is om via de andere kant te gaan schieten, over Japan heen, en als ze dat niet willen dat ze dan gewoon de raketten in Nederland kunnen gebruiken (of nog dichter bij China als ze dit hebben) ipv helemaal vanuit Amerika te schieten
Ja klopt. Maar ook kernwapens?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze hebben echt heel erg veel militairen en wapens etc. in zuid korea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |