Topquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:14 schreef vinnypassy het volgende:
Ja, denk dat ik die binnenkort weer ga oppakken.
Nee, lijkt me inderdaad ook niet nodig. We zouden een silent tournament kunnen doen om dat tijdvak ook een in een tournament te hebben, maar geen idee hoeveel animo daar voor is. Ik heb er zo'n 80 gezien, maar ik heb geen idee hoe "bekeken" andere tournament deelnemers zijn op dat vlak.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En we gaan door met het volgende jaar.:TV / [Tournament]Best Film van 1936 - Nominaties
Nog een paar te gaan maar. Tenzij mensen heel graag willen dat als we alle gaten gevuld hebben, ook nog verder gaan met de jaren uit 1920s.Maar dat lijkt mij niet nodig.
Wil ik wel doen. Als je mij even laat weten hoe het normaal gesproken wordt opgezet, wil ik het wel bijhouden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:24 schreef vinnypassy het volgende:
Mocht iemand zich geroepen voelen nog het toernooi voor beste film van 2016 te hosten; be my guest (graag zelfs). Bij mij zit dit er helaas ff niet in.
Ik heb niet heel veel tijd, maar als er - net als vorig jaar - weer een voorselectie qua films wordt gemaakt, dan wil ik het vervolgens wel op mij nemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:24 schreef vinnypassy het volgende:
Heeft iemand tijd om Beste film van 2017 te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |