Topquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:14 schreef vinnypassy het volgende:
Ja, denk dat ik die binnenkort weer ga oppakken.
Nee, lijkt me inderdaad ook niet nodig. We zouden een silent tournament kunnen doen om dat tijdvak ook een in een tournament te hebben, maar geen idee hoeveel animo daar voor is. Ik heb er zo'n 80 gezien, maar ik heb geen idee hoe "bekeken" andere tournament deelnemers zijn op dat vlak.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En we gaan door met het volgende jaar.:TV / [Tournament]Best Film van 1936 - Nominaties
Nog een paar te gaan maar. Tenzij mensen heel graag willen dat als we alle gaten gevuld hebben, ook nog verder gaan met de jaren uit 1920s.Maar dat lijkt mij niet nodig.
Wil ik wel doen. Als je mij even laat weten hoe het normaal gesproken wordt opgezet, wil ik het wel bijhouden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:24 schreef vinnypassy het volgende:
Mocht iemand zich geroepen voelen nog het toernooi voor beste film van 2016 te hosten; be my guest (graag zelfs). Bij mij zit dit er helaas ff niet in.
Ik heb niet heel veel tijd, maar als er - net als vorig jaar - weer een voorselectie qua films wordt gemaakt, dan wil ik het vervolgens wel op mij nemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:24 schreef vinnypassy het volgende:
Heeft iemand tijd om Beste film van 2017 te doen?
Ligt er denk ik aan ofquote:Op woensdag 5 september 2018 13:16 schreef Rucebo het volgende:
Komt er ook dit jaar een Fok! Top 100?
er weer de tijd en energie in zou willen steken.quote:
Hopelijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:16 schreef Rucebo het volgende:
Komt er ook dit jaar een Fok! Top 100?
Ik wil op zich wel meehelpen als dat kan en wenselijk is, maar het zelf organiseren wordt wat lastiger en dan zou het zeker niet zo uitgebreid worden als in eerdere jaren.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan of
[..]
er weer de tijd en energie in zou willen steken.
Leuk! Wordt het inderdaad onderhand wel tijd voor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:01 schreef Rucebo het volgende:
Binnenkort een tournament voor beste film van 2018? Wil eventueel wel (mede)organiseren...
Ik begin per 1 mei met mijn nieuwe baan, dus ik denk dat het voor mij lastig gaat worden. Dus ik zou zeggen: doe je ding. ;-)quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:58 schreef Rucebo het volgende:
Ik weet niet of @:vinnypassy het weer wil organiseren. Anders wil ik het wel doen (eventueel met een iets gewijzigde opzet voor wat betreft de voorselectie van de deelnemende films).
Leuk plan! Als je onze hulp nodig hebt moet je het vooral aangeven. Dit soort initiatieven waarderen we heel erg, want ik weet hoeveel tijd er in gaan zitten.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:25 schreef Rucebo het volgende:
Ik wil wel weer een tournament opzetten om de beste film van het afgelopen jaar te kiezen. Op zich dezelfde opzet als de voorbije jaren dan, alleen denk ik dat we met wat minder films beginnen. De keus in 2020 is toch wat beperkter geweest.
We beginnen normaal met 128 films, daar zit altijd al best wat opvulling bij. Ik zou voor 2020 met 64 films willen beginnen, dat lijkt mij wel genoeg. Wordt flink zoeken anders om aan genoeg films te komen denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef Mike het volgende:
Klopt, het zullen wel voornamelijk de kleinere films zijn.
Zal ik doen, maar ik denk dat ik het wel aan kan zo. Doe het gewoon rustig aan en het aantal inzendingen per ronde valt de laatste jaren wel goed te overzien.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Leuk plan! Als je onze hulp nodig hebt moet je het vooral aangeven. Dit soort initiatieven waarderen we heel erg, want ik weet hoeveel tijd er in gaan zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |