Hey! maar inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:00 schreef RanTheMan het volgende:
waarom gaat niemand in op het decolleté tournooi? DF en ik willen dat vast wel organiseren!!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het gaat maar om 1 ding!quote:
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef Sands het volgende:
Het staat nu 5 stemmen voor animatie en 4 voor musical. Dan maar gewoon voor animatie tournament gaan?
Duurt nog maanden manquote:
Dus... Ik wil best wel een JB toernooi organiserenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja en daarna duurt het weer 2-4 jaar~ tot de volgende
De blu-ray collectie komt in september uit dus dan kan iedereen van James Bond in HD genieten. Dat is dus nog een reden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus... Ik wil best wel een JB toernooi organiseren
Nog gratiz promotie ook!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef Sands het volgende:
[..]
De blu-ray collectie komt in september uit dus dan kan iedereen van James Bond in HD genieten. Dat is dus nog een reden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het mooiste filmdecolleté. Dat is leuk.
Frankrijk en jaartal vind ik allebei bestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als animatie een ronde verder is volgende week, ga ik Frankrijk opstarten. Of is er meer animo voor een kleiner tournament naast zo'n ander groot tournament, een jaartal of regisseur?
2 is beter dan 0.quote:
Veel telwerk terwijl de winnaar toch al vast ligtquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ooit was jij nog bereid regisseur tournaments te doen.
Musicals?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
'77 zit alweer in de finale. En naast het short-tournament loopt er verder niks. Dus tijd om er maar eentje naast op te starten. Zullen we gewoon weer een jaartal doen? Of zijn er wensen voor iets anders?
Sowieso weinig animo voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een tournooi daarover ga ik niet organiseren
Succes met je proefschrift.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef Gorro het volgende:
Er was een idee van SoK om de tournaments vanaf 2002 in de loop van tijd opnieuw te doen, maar dan op IMDb cijfer. Vond ik wel een goed idee. Interessant om te zien hoe anders we tegen die films aan zijn gaan kijken in de loop van tijd.
Daarnaast moeten we de jaren die we nog niet gedaan hebben natuurlijk niet vergeten.1955,1956 of 1959 lijken me wel leuk. De jaren daar rondom zijn al lang geleden georganiseerd.
Ik heb zelf overigens geen tijd voor organisatie. Mijn proefschrift moet over 3 weken af zijn.
Liever iets uit de 21e eeuw.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Succes met je proefschrift.
Dacht idd aan een jaar uit de jaren 50 of 60. Het opnieuw doen van de jaren uit de eenentwintigste eeuw vind ik ook een mooi idee, maar lijkt me leuker om eerst alle andere jaren af te maken.
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef Gillingham het volgende:
Die tournaments zijn verschillend genoeg om parallel te doen, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de beste verandering van de acteur, ( zoals Christian Bale in die drugs films dat hij heel mager was, en daarna weel gespierd in batman)
de beste vecht scene
het beste tranentrek momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Genre, de beste Loempia film ( zoals Hero, Red cliff)
dit zijn er wel weer genoeg
[ Bericht 23% gewijzigd door Mike op 21-08-2013 15:29:59 ]mee bekant vangde gin haas.
oja tuurlijk, zou idd niet werken neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Mike het volgende:
Lekker bezig, kawa, met die spoilers.
Dingen als twists en andere momenten is sowieso niet te doen, want daarmee spoil je elke film die iemand nog niet gezien heeft. Dat heeft dus alleen zin als alle deelnemers alle films gezien hebben.
Genres is natuurlijk wel altijd mogelijk.
Ja of komt ie er later vanwege de vakantie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef Rucebo het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar komt er ook dit jaar een Fok! Top 100?
Ik was al bang dat ik 'm dit jaar gemist had, maar hij moet nog beginnen dus...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja of komt ie er later vanwege de vakantie?
Oh, deze post niet gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef Rucebo het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar komt er ook dit jaar een Fok! Top 100?
Mooi, altijd een leuk karwei om een lijst samen te stellen. Alvast gefeliciteerd met je promotie ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef Gorro het volgende:
[..]
Oh, deze post niet gezien.
Maar ja, binnenkort. Ik ga op 12 september promoveren, dus daar ben ik nu nogal druk mee. Daarna heb ik echter tijd en dan zal ik hem dus ook opstarten.
Ik zat ook al te wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik 'm dit jaar gemist had, maar hij moet nog beginnen dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |