Ik heb vorig jaar nog nooit zo veel films gezien in 1 jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik wordt steeds afgeleid door andere films! Heb er toch heel wat verslonden dit jaar.
Klopt. Dat zijn vriendin vreemd ging, zag je al van mijlenver aankomen. En zijn "dokter" was ook niet bepaald een hoogtepunt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het jammer/storend dat de dames-rollen bij 50/50 nogal slecht waren uitgewerkt.
quote:
quote:
quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:04 schreef RanTheMan het volgende:
wat een stilte hier, al bijna 20 uur hier geen post, iedereen gisterenavond het sociale leven ingedoken???
ik was er zelf ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bandrepetitie. Heb je ons gemist?
kun je opnieuw vrienden makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
ik herken niemand meer door die nieuwe avatars
(nog) niet gezien, sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Haarklip het volgende:
Meer mensen die Rundskop niet zo heel goed vonden?
Ik vond 'm best prima eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Haarklip het volgende:
Meer mensen die Rundskop niet zo heel goed vonden?
Weinig gebeurd? Njaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
Eigenlijk is er maar weinig gebeurd. Hoe is het met je?
Was lekker rustig zo zonder jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef Patch het volgende:
Ik meld me weer.
Was al maanden aan het lurken dagelijks, maar de afgelopen 3 į 4 weken heb ik totaal gemist.
Wie geeft me een samenvatting van de afgelopen tijd qua FMT, Awards en slowchat?
Ik ben erbij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Weinig gebeurd? Nja![]()
Ik heb bijvoorbeeld eindelijk de FTR Hunk Award van je overgenomen![]()
En eind deze maand is er een meet
Kom jij ook? Gezellig!
W00tquote:
slechte lurker ben je danquote:
aard van het beestjequote:Op donderdag 12 januari 2012 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
Patch, je bent echt terug! Loopt al meteen de zaak te regelen
Nee, daar wordt nog streng op gecontroleerd hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:21 schreef Patch het volgende:
Ik dacht al, ben even weg geweest, en slowchatten mag voortaan in dubbele punten-topics...
Ik weet zeker dat de meesten de film kennen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo'n uitgebreide vraag en dan komt het neer op een simpel plaatje raden
quote:
Nee sorry niet gezien, heb hem opgezocht, maar lijkt me wel grappigquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag![]()
Die heb je zeker geweten gezien...
Geniale filmquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:00 schreef hornage het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry niet gezien, heb hem opgezocht, maar lijkt me wel grappig
Dat dacht ik dus ook, bij het opblazende plaatje had ik een vermoeden, bij de initialen is dat vermoeden (denk ik) bevestigd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
als hij na de lunch er nog staat kop ik hem wle binnen
kom ik net een minuut te laat terugquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, bij het opblazende plaatje had ik een vermoeden, bij de initialen is dat vermoeden (denk ik) bevestigd.
Daarom kauw ik mijn voedsel nooit. Pure tijdwinst!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
kom ik net een minuut te laat terug
Hadden er echt maar 3 mensen op dat duel gestemd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:04 schreef Asap het volgende:
Volgens het John Carpenter Tournament hebben, Sam, Miche2 en Victorinox de film gezien
Zolang het maar een mooie vraag in mijn stijl wordt, lang geleden dat ik heb gescoord in een dubbele puntentopicquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef DragonFodder het volgende:
Hmm. įlle andere onderdelen van de vraag had ik niet geweten. Wat is het leven toch oneerlijk eigenlijk![]()
ff vraag bedenken
Nee wel meerdere, maar dat zijn de mensen die aan FMT meedoenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hadden er echt maar 3 mensen op dat duel gestemd?of stond hij tegen een onbekendere jc film?
Ik lees het nu pas, anders had ik wel het script van Jurassic Park gepaktquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zolang het maar een mooie vraag in mijn stijl wordt, lang geleden dat ik heb gescoord in een dubbele puntentopic
Deze zegt me zo niets, maar ik ben sowieso niet zo textueel ingesteldquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas, anders had ik wel het script van Jurassic Park gepakt
Zegt mij ook weinigquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef hornage het volgende:
Puuuh, deze film ook nog nooit gezien
Same herequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Wat is Inland Empire toch een onsamenhangend geheel, normaal kan ik Lynch's films wel maarderen, maar dit
Gezien en heel snel weer vergeten gelukkigquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:47 schreef DragonFodder het volgende:
ik weet zeker dat jullie de film gezien hebben
Ik ben nog niet klaar, misschien dat het nog allemaal duidelijk word en anders maar even wat uitleg zoeken op internet, maar vooralsnog vind ik hem een stuk minder dan Blue Velvet en Lost Highway. Snap ook niet zo goed wat stukjes van 'Rabbits' in die film doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Inland
[..]
Gezien en heel snel weer vergeten gelukkig
Ik trek Lynch maar slecht, Dune vond ik wel leuk maar dat heeft vooral met het bronmateriaal te maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Wat is Inland Empire toch een onsamenhangend geheel, normaal kan ik Lynch's films wel maarderen, maar dit
Had even een pauze genomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
je bent om 10uur al begonnen en nog niet klaar
Ik vind het ook bij lange na niet een van zijn beste films hoor. Die twee plus nog een reeks anderen zijn wat mij betreft ook veel beter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar, misschien dat het nog allemaal duidelijk word en anders maar even wat uitleg zoeken op internet, maar vooralsnog vind ik hem een stuk minder dan Blue Velvet en Lost Highway. Snap ook niet zo goed wat stukjes van 'Rabbits' in die film doen
Ik blijf het een raadsel vinden dat iemand iets goeds in Dune heeft kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik trek Lynch maar slecht, Dune vond ik wel leuk maar dat heeft vooral met het bronmateriaal te maken.
Twin Peaks was het eerste seizoen ook wel aardig. Maar hoe maffer hij gaat doen, hoe meer ik afhaak
3uur. ik zag je foto en dacht poppenfilm misschien leuk. maar 3uur...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Had even een pauze genomenEn sowieso duurt 'ie 3 uur.
Ja, het boek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik blijf het een raadsel vinden dat iemand iets goeds in Dune heeft kunnen ontdekken
die wilde Haarklip in het vorige topic vragen, alleen kwam de naam van de afbeelding er te staan in plaats van de afbeelding zelf...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef Dopekoe het volgende:
Is inland empire de film van de vraag ?
Maar je kent Dogma toch wel? Het zijn de hoofdkarakters!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef dyonvbaal het volgende:
zo christelijk ben ik niet dat ik alle aartsengelen ken
wat ik zeg, ik ken de film. vind em erg leuk. maar dat wil niet zeggen dat ik de namen van de engelen ken.. ik onthoudt echt niet bij elke film die ik zie de namen van de hoofdpersonenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar je kent Dogma toch wel? Het zijn de hoofdkarakters!
Jij hebt vanavond iets te doenquote:
Dat heb ik ook wel hoor, maar niet bij Dogmaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat ik zeg, ik ken de film. vind em erg leuk. maar dat wil niet zeggen dat ik de namen van de engelen ken.. ik onthoudt echt niet bij elke film die ik zie de namen van de hoofdpersonen
Hij/zij was er in December ook alquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Desalniettemin:
GlasSinas +2
En welkom
Beetje wel idd....quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Beetje wel idd....
Ook zonde van het dubbele punten topic...
You read my mindquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
voordat iemand gaat zeuren, vraga komt er aan......
moest toch iets moois in elkaar breien voor de dubbele puntenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Beetje wel idd....
Ook zonde van het dubbele punten topic...
had jij het geweten dan patch?quote:
jaja achterafquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef picodealion het volgende:
Die hele Dogma-vraag had ik in 1 keer beantwoord.. maar ja, druk met werken he.
[edit]owjah, hij had het plaatje verwisseld[/edit]quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:02 schreef picodealion het volgende:
Zeg, telt die eerste vraag van Haarklip in dat topic niet ook als dubbelepunten?
Ik dacht dat hij de vraag al in het vorige topic had gesteld, maar hij had die image vervangen volgens mij....quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
hunk, ik snap je edit niet...
(en ik zeg alleen hunk omdat dat korter is dan hornage, maar door dit had ik beter hornage kunnen typen... zucht...)
Blij te zien dat je t DP topic lekker lang rektquote:
Ik ben wakkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 7 uur voor een vraag ook best lang, maar hopelijk is er morgenochtend iemand wakker die 't wel weet.
Ik neem wel AH Drinkontbijt mandarijn kiwiquote:
das lullig, want ik zit in mn 1tje op kantoor vandaagquote:
Dat zou idd lullig zijn idd....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das lullig, want ik zit in mn 1tje op kantoor vandaag
Echte mannen drinken koffie en thee puurquote:
echt mannen drinken geen thee!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Echte mannen drinken koffie en thee puur
is dat echt niet iron man? ik zie die energy module toch op zn borst??quote:
Iron man is Robert downey, dit is Mickey rourke in Iron Man 2quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dat echt niet iron man? ik zie die energy module toch op zn borst??
bij HP maakte t deel ook niet uit terwijl die volgens mij niet eens voor komt in de eerste delenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Iron man is Robert downey, dit is Mickey rourke in Iron Man 2
Klopt maar Iron Man ben ik strenger bij (zijn maar 2 delen). Harry Potter komt Voldemort in te veel delen voor, dan blijft het zo gokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
bij HP maakte t deel ook niet uit terwijl die volgens mij niet eens voor komt in de eerste delen
Geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
bij HP maakte t deel ook niet uit terwijl die volgens mij niet eens voor komt in de eerste delen
snap ik ook meteen waarom ik er geen beeld bij had, kneuzen film, ik dacht nog ff aan black death met kwalicequote:
je kan toch rustig zeggen dat dit ook binnen je SF obsessie valt, zoveel verschillen ze niet van Spok en consortenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef DragonFodder het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 januari 2012 11:10 schreef Dopekoe het volgende:
Fodder, schaam je![]()
![]()
Naja, het is een echte chickflick en ik kan het weten want ik werkte voorheen bij de uitgeverij die de boeken uitgaf....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je kan toch rustig zeggen dat dit ook binnen je SF obsessie valt, zoveel verschillen ze niet van Spok en consorten
DUDE!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je kan toch rustig zeggen dat dit ook binnen je SF obsessie valt, zoveel verschillen ze niet van Spok en consorten
nu pakt pico m met 1 antwoordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:31 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, ken 2 jasons en nu zit ik te twijfelen....
Hij kan het goedmaken met een mainstream sci-fi vraagquote:
kut weer een twilight vraag,, DF alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij kan het goedmaken met een mainstream sci-fi vraag
Bij die vragen heb ik meestal nog enig idee welke films het zijn. Deze zeggen me allemaal helemaal nietsquote:
Moet je eens wat horror compilaties kijken op youtube, zie je elke keer deze nummersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij die vragen heb ik meestal nog enig idee welke films het zijn. Deze zeggen me allemaal helemaal niets
Ik vind dit altijd wel tof juist in zulke films. Dat stuk op het einde van Dawn of the Dead waar ze tegen een leger aan zombies gaan vechten en dan begint Down With the Sickness te spelen is echt prachtig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb nog liever die hardcore? muziekvraagjes van hornage
Ik zit voor een vrijdag al op mn topquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij moet nog iets scherper worden.
De kennis om de laatste binnen te koppen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef Dopekoe het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis....
Nu ik toch wakker ben, kun jij rustig nog even verder slapen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef Dopekoe het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis....
Dat slapen doe ik vannacht na de training en 3e helft welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu ik toch wakker ben, kun jij rustig nog even verder slapen.
owquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef Asap het volgende:
Heb ik ook een keer gedaan, het plaatje
Tijdje geleden, toen had Gil of Doff hem
quote:
half vol/ half leeg, nog 46 te gaan, sommige zijn best lastigquote:
Ik ga hard, heb er al 6quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
half vol/ half leeg, nog 46 te gaan, sommige zijn best lastig
post dan es wat manquote:
Die zou in FMT niet eens geraden worden, denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:46 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, de film was Without Warning, zeker het kijken waard
Ik verwacht van jou toch wel het kwadraat daarvan.quote:
Ik ben nog bezig om aan de 36 te komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die zou in FMT niet eens geraden worden, denk ik.
[..]
Ik verwacht van jou toch wel het kwadraat daarvan.
lijkt me handigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Dopekoe het volgende:
Ik hou het nu wel bij degene die nog moeten
sorry maar het is nogal veel te verwerken, nu is het makkelijekr, heb wel lopen editten in mn post, maar anders is het zonde van het DP topicquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:13 schreef picodealion het volgende:
Kan je misschien even aangeven welke er nieuw bij zijn gekomen? Anders moet ik de hele lijst elke keer opnieuw afgaan.
die open staan of reeds beantwoord zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef Dopekoe het volgende:
Een aantal kan ik echt helemaal niets van maken....
Die openstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die open staan of reeds beantwoord zijn?
ctrl + indrukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:30 schreef Dopekoe het volgende:
ik raakte bij 22 steeds de tel kwijt....
Of CTRL + scrollenquote:
Ik had 'm eerderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:14 schreef Dopekoe het volgende:
Batmen vond ik geniaal gevonden van mij
overigens ook van de tekenaar
Qua tijd idd welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had 'm eerder.
Wederom een leuke vraag trouwens, maar dit soort dingen lopen wel vaker met een sisser af omdat niemand de allerlaatste weet. Maar het blijft toch een leuke film(titel)kennis-quiz.
Klinkt als een echte vrouw!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Ze krijgt haar mond niet dicht en haar ogen niet open
Ze lijkt daar op Mickey Rourke.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Ze krijgt haar mond niet dicht en haar ogen niet open
hahah nee dat zit er niet in, dan is mn ega thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
En je moet vooral op zaterdagavond hier meeposten. Daar herken je de echte losers aan.
jah erg he, maar t wordt nog erger, mn ega is naar Voetbalquote:
Hier moet ik vanavond ook gepost hebben.quote:
lekker warm hequote:
Natuurlijk, je mag zelfs de president worden als je wiltquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier moet ik vanavond ook gepost hebben.
Mag ik ook lid worden van de anti-sociaal club?
Ik leef nog hoor, moet even zonder internet leven in m'n nieuwe cribquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
Ik voel me net Robby, volgens mij heb ik jullie allemaal weggejaagd
Even opgezocht in dat boek, mijn samenvatting van de film klopt volgens mij voor geen meter maar dat was wel de film waar ze 't over hadden,quote:
Vind die films ook drie keer niks, maar dat had ik ook bij Umfeld, terwijl half Moviemeter die film helemaal perfect vindt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die dingen van Brakhage en Anger vind ik echt vreselijk. Die kerels zijn in staat om filmpjes van 2 minuten te maken waarbij ik na 1 minuut al op mijn horloge zit te kijken om te checken of het nog lang gaat duren. True story.
En helaas vooral bekend voor één van zijn minder interessante films om de verkeerde redenen.quote:
Half Moviemeter loopt dan ook blind die Onderhond achterna.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Vind die films ook drie keer niks, maar dat had ik ook bij Umfeld, terwijl half Moviemeter die film helemaal perfect vindt.
Ja erg he, ik moest op IMDB kijken of ze wel in Law and Order heeft gespeeldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze lijkt daar op Mickey Rourke.
Ze werkt in een swingersparenclubquote:
Lijkt me sterk, want dat is een Umfeld-adept.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:38 schreef Mainport het volgende:
Ik snap het niet, is Michelangelo Onderhond?
Ben er nu stiekem wel benieuwd naar. Vooral de de combinatie film/muziek. Zal wel moeilijk te verkrijgen zijn, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Vind die films ook drie keer niks, maar dat had ik ook bij Umfeld, terwijl half Moviemeter die film helemaal perfect vindt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef RanTheMan het volgende:
nou, heb net drive gezien, of ik heb geen smaak, of ik heb de verkeerde binnen gehaald, maar gatver wat een 'totaal niet mijn smaak' film. vond t helemaal niks, alleen die tering muziek al en al dat onnodige slomo's, die gast van twilight heeft nog meer expressie....
wat was er nou zo goed aan dan? ik zie t echt niet.....
Eerlijk gezegd is het ook niet direct een film die ik jou zou aanraden. Maar zelfs de muziek beviel je niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef RanTheMan het volgende:
nou, heb net drive gezien, of ik heb geen smaak, of ik heb de verkeerde binnen gehaald, maar gatver wat een 'totaal niet mijn smaak' film. vond t helemaal niks, alleen die tering muziek al en al dat onnodige slomo's, die gast van twilight heeft nog meer expressie....
Ik ben het met je eens hoor, al vond ik de muziek niet slecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef RanTheMan het volgende:
Ja dat was hem, is die al uit op dvd of zijn daar alleen van die cam versies van te downloaden?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
In time?
http://www.imdb.com/title/tt1637688/
Dvd niet, maar genoeg 720p's te vindenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja dat was hem, is die al uit op dvd of zijn daar alleen van die cam versies van te downloaden?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:04 schreef RanTheMan het volgende:
nou die YouTube link bevestigt dat ik wel de juiste film heb gezien :-)
Maar ja, ik post ook veel in k&w. dus dan weet je het wel.....
Ik luister wanneer ik met mn handen werk bijna altijd 100%nl , dan voel ik,me net een echte bouwvakkerquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik luister wanneer ik met mn handen werk bijna altijd 100%nl , dan voel ik,me net een echte bouwvakker
Ik had ook geen andere volwassen reacties hier verwachtquote:
De meeste nlse muziek doet me dan ook geestelijk pijnquote:Op zondag 15 januari 2012 00:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik had ook geen andere volwassen reacties hier verwacht
Het is overigens een enorme misvatting om te denken dat ze daar alleen maar nl muziek draaienquote:Op zondag 15 januari 2012 01:11 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste nlse muziek doet me dan ook geestelijk pijn
Nee, dat is Martijn van FOK! Radioquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef Mainport het volgende:
Think Different, Think FOK!
Is dat Mike op 20 seconden
Maar dat mag dan ook weer niet van de Nederlandse omroep richtlijnen...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het is overigens een enorme misvatting om te denken dat ze daar alleen maar nl muziek draaien.
Maar ieder zn eigen...
Die richlijnen gelden allleen voor de publieke zenders..quote:Op zondag 15 januari 2012 10:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat mag dan ook weer niet van de Nederlandse omroep richtlijnen...
Dacht dat dat bij alle radio zenders een verplichting was om op een frequentie te mogen bieden en zo...quote:Op zondag 15 januari 2012 10:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Die richlijnen gelden allleen voor de publieke zenders..
Ik hoop voor je dat je dan niet de final cut versie van 214 minuten aan het kijken bentquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Falco het volgende:
Wat een lijdensweg, Oliver Stone's Alexander. Maar ik ga hem uitkijken
Mwah, volgens mij is die wel bekend hoor. Het is geen Ed Gein, maar toch wel een van de beruchte namenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Mijn kennis over echte seriemoordenaars is gelukkig beperkt tot degenen die iedereen kent
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord en ik denk dat er hier wel een stuk meer mensen zijn die het niet kennen hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 17:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is die wel bekend hoor. Het is geen Ed Gein, maar toch wel een van de beruchte namen.
och die vond ik toch nog best aardig eigenlijk, vele malen beter dan Drivequote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Falco het volgende:
Wat een lijdensweg, Oliver Stone's Alexander. Maar ik ga hem uitkijken
je stelt soms vragen over films, waarvan ik denk, tsja niet mijn smaak, dus je vindt het vast een topfilmquote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ga zo meteen eindelijk Drive proberen, hopelijk vind ik het beter dan Ran het vindt
Ik vond 't niks, maar ben er ook misschien met een verkeerde instelling naar gaan kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ga zo meteen eindelijk Drive proberen, hopelijk vind ik het beter dan Ran het vindt
Ik geef het een 9quote:Op zondag 15 januari 2012 18:41 schreef picodealion het volgende:
Ik vond m best okay, maar bij nader inzien misschien niet de 8 waard die ik 'm eerst gaf.
lekker tochquote:
Vertel...quote:
Maar is over Gacy ook een film gemaakt? Want over Gein wel iig, dus ik kan me voorstellen dat Sam die dan wel kentquote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat John Wayne Gacy iets bekender was dan Ed Gein.
Omdat hij toch wel beter was dan limitless, en die gaf je al een hoog cijfer.quote:
De lat van 2011 stond bij mij ook nog niet zo heel hoog, dus het is relatief gezien dan nog enigszins makkelijk om bovenaan te eindigen. Of hij ooit in mijn top 100 zal belanden is wel twijfelachtigquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
mooie film, maar zeker niet een goede/de beste film. maar smaken mogen gelukkig verschillen
»proest«quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
DriveBeste film van 2011 wat mij betreft.
Had ik ook laatst gezien, was inderdaad alleraardigst als ik die #@% Rogen even wegdenkquote:Op zondag 15 januari 2012 20:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Net 50/50 gezien, weet niet waarom dat het label komedie draagt, maar vond het de beste film van mn weekend
Hmm, twee tv-films en 1 feature film. En Pennywise uit It schijnt op hem gebaseerd te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef picodealion het volgende:
Maar is over Gacy ook een film gemaakt? Want over Gein wel iig, dus ik kan me voorstellen dat Sam die dan wel kent.
quote:• The made-for-TV film To Catch a Killer, starring Brian Dennehy as John Wayne Gacy, was released in 1992. The film is largely based on the investigation of Gacy, following the disappearance of Robert Piest, by Des Plaines Police and their efforts to arrest him before the scheduled civil suit hearing on December 22.
• A feature film, Gacy, was released in 2003. This film cast Mark Holton in the role of John Gacy and largely focuses upon Gacy's life after he moved to Norwood Park in 1971 up until his arrest in 1978.
• The made-for-TV film Dear Mr. Gacy was released in 2010, starring William Forsythe as John Wayne Gacy. The film is based upon the book The Last Victim, written by Jason Moss.[200] The film focuses upon the correspondence between Moss and Gacy before Gacy invited Moss to visit him on death row in 1994.
Eensquote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allemaal maar pussies vergeleken met Andrei Chikatilo.
Als we 't over seriemoordenaars met eigen films hebben
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allemaal maar pussies vergeleken met Andrei Chikatilo.
Als we 't over seriemoordenaars met eigen films hebben
http://www.imdb.com/title/tt0406754/quote:
Omg!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0406754/
very loosely based on the Russian serial killer Andrei Chikatilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |