Ik heb vorig jaar nog nooit zo veel films gezien in 1 jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik wordt steeds afgeleid door andere films! Heb er toch heel wat verslonden dit jaar.
Klopt. Dat zijn vriendin vreemd ging, zag je al van mijlenver aankomen. En zijn "dokter" was ook niet bepaald een hoogtepunt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het jammer/storend dat de dames-rollen bij 50/50 nogal slecht waren uitgewerkt.
quote:
quote:
quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:04 schreef RanTheMan het volgende:
wat een stilte hier, al bijna 20 uur hier geen post, iedereen gisterenavond het sociale leven ingedoken???
ik was er zelf ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bandrepetitie. Heb je ons gemist?
kun je opnieuw vrienden makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
ik herken niemand meer door die nieuwe avatars
(nog) niet gezien, sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Haarklip het volgende:
Meer mensen die Rundskop niet zo heel goed vonden?
Ik vond 'm best prima eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Haarklip het volgende:
Meer mensen die Rundskop niet zo heel goed vonden?
Weinig gebeurd? Njaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
Eigenlijk is er maar weinig gebeurd. Hoe is het met je?
Was lekker rustig zo zonder jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef Patch het volgende:
Ik meld me weer.
Was al maanden aan het lurken dagelijks, maar de afgelopen 3 á 4 weken heb ik totaal gemist.
Wie geeft me een samenvatting van de afgelopen tijd qua FMT, Awards en slowchat?
Ik ben erbij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Weinig gebeurd? Nja![]()
Ik heb bijvoorbeeld eindelijk de FTR Hunk Award van je overgenomen![]()
En eind deze maand is er een meet
Kom jij ook? Gezellig!
W00tquote:
slechte lurker ben je danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |