Ik heb vorig jaar nog nooit zo veel films gezien in 1 jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik wordt steeds afgeleid door andere films! Heb er toch heel wat verslonden dit jaar.
Klopt. Dat zijn vriendin vreemd ging, zag je al van mijlenver aankomen. En zijn "dokter" was ook niet bepaald een hoogtepunt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het jammer/storend dat de dames-rollen bij 50/50 nogal slecht waren uitgewerkt.
quote:
quote:
quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:04 schreef RanTheMan het volgende:
wat een stilte hier, al bijna 20 uur hier geen post, iedereen gisterenavond het sociale leven ingedoken???
ik was er zelf ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bandrepetitie. Heb je ons gemist?
kun je opnieuw vrienden makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
ik herken niemand meer door die nieuwe avatars
(nog) niet gezien, sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Haarklip het volgende:
Meer mensen die Rundskop niet zo heel goed vonden?
Ik vond 'm best prima eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Haarklip het volgende:
Meer mensen die Rundskop niet zo heel goed vonden?
Weinig gebeurd? Njaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
Eigenlijk is er maar weinig gebeurd. Hoe is het met je?
Was lekker rustig zo zonder jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef Patch het volgende:
Ik meld me weer.
Was al maanden aan het lurken dagelijks, maar de afgelopen 3 á 4 weken heb ik totaal gemist.
Wie geeft me een samenvatting van de afgelopen tijd qua FMT, Awards en slowchat?
Ik ben erbij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Weinig gebeurd? Nja![]()
Ik heb bijvoorbeeld eindelijk de FTR Hunk Award van je overgenomen![]()
En eind deze maand is er een meet
Kom jij ook? Gezellig!
W00tquote:
slechte lurker ben je danquote:
aard van het beestjequote:Op donderdag 12 januari 2012 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
Patch, je bent echt terug! Loopt al meteen de zaak te regelen
Nee, daar wordt nog streng op gecontroleerd hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:21 schreef Patch het volgende:
Ik dacht al, ben even weg geweest, en slowchatten mag voortaan in dubbele punten-topics...
Ik weet zeker dat de meesten de film kennen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo'n uitgebreide vraag en dan komt het neer op een simpel plaatje raden
quote:
Nee sorry niet gezien, heb hem opgezocht, maar lijkt me wel grappigquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag![]()
Die heb je zeker geweten gezien...
Geniale filmquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:00 schreef hornage het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry niet gezien, heb hem opgezocht, maar lijkt me wel grappig
Dat dacht ik dus ook, bij het opblazende plaatje had ik een vermoeden, bij de initialen is dat vermoeden (denk ik) bevestigd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
als hij na de lunch er nog staat kop ik hem wle binnen
kom ik net een minuut te laat terugquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, bij het opblazende plaatje had ik een vermoeden, bij de initialen is dat vermoeden (denk ik) bevestigd.
Daarom kauw ik mijn voedsel nooit. Pure tijdwinst!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
kom ik net een minuut te laat terug
Hadden er echt maar 3 mensen op dat duel gestemd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:04 schreef Asap het volgende:
Volgens het John Carpenter Tournament hebben, Sam, Miche2 en Victorinox de film gezien
Zolang het maar een mooie vraag in mijn stijl wordt, lang geleden dat ik heb gescoord in een dubbele puntentopicquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef DragonFodder het volgende:
Hmm. álle andere onderdelen van de vraag had ik niet geweten. Wat is het leven toch oneerlijk eigenlijk![]()
ff vraag bedenken
Nee wel meerdere, maar dat zijn de mensen die aan FMT meedoenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hadden er echt maar 3 mensen op dat duel gestemd?of stond hij tegen een onbekendere jc film?
Ik lees het nu pas, anders had ik wel het script van Jurassic Park gepaktquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zolang het maar een mooie vraag in mijn stijl wordt, lang geleden dat ik heb gescoord in een dubbele puntentopic
Deze zegt me zo niets, maar ik ben sowieso niet zo textueel ingesteldquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas, anders had ik wel het script van Jurassic Park gepakt
Zegt mij ook weinigquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef hornage het volgende:
Puuuh, deze film ook nog nooit gezien
Same herequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Wat is Inland Empire toch een onsamenhangend geheel, normaal kan ik Lynch's films wel maarderen, maar dit
Gezien en heel snel weer vergeten gelukkigquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:47 schreef DragonFodder het volgende:
ik weet zeker dat jullie de film gezien hebben
Ik ben nog niet klaar, misschien dat het nog allemaal duidelijk word en anders maar even wat uitleg zoeken op internet, maar vooralsnog vind ik hem een stuk minder dan Blue Velvet en Lost Highway. Snap ook niet zo goed wat stukjes van 'Rabbits' in die film doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Inland
[..]
Gezien en heel snel weer vergeten gelukkig
Ik trek Lynch maar slecht, Dune vond ik wel leuk maar dat heeft vooral met het bronmateriaal te maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Wat is Inland Empire toch een onsamenhangend geheel, normaal kan ik Lynch's films wel maarderen, maar dit
Had even een pauze genomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
je bent om 10uur al begonnen en nog niet klaar
Ik vind het ook bij lange na niet een van zijn beste films hoor. Die twee plus nog een reeks anderen zijn wat mij betreft ook veel beter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar, misschien dat het nog allemaal duidelijk word en anders maar even wat uitleg zoeken op internet, maar vooralsnog vind ik hem een stuk minder dan Blue Velvet en Lost Highway. Snap ook niet zo goed wat stukjes van 'Rabbits' in die film doen
Ik blijf het een raadsel vinden dat iemand iets goeds in Dune heeft kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik trek Lynch maar slecht, Dune vond ik wel leuk maar dat heeft vooral met het bronmateriaal te maken.
Twin Peaks was het eerste seizoen ook wel aardig. Maar hoe maffer hij gaat doen, hoe meer ik afhaak
3uur. ik zag je foto en dacht poppenfilm misschien leuk. maar 3uur...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Had even een pauze genomenEn sowieso duurt 'ie 3 uur.
Ja, het boek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik blijf het een raadsel vinden dat iemand iets goeds in Dune heeft kunnen ontdekken
die wilde Haarklip in het vorige topic vragen, alleen kwam de naam van de afbeelding er te staan in plaats van de afbeelding zelf...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef Dopekoe het volgende:
Is inland empire de film van de vraag ?
Maar je kent Dogma toch wel? Het zijn de hoofdkarakters!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef dyonvbaal het volgende:
zo christelijk ben ik niet dat ik alle aartsengelen ken
wat ik zeg, ik ken de film. vind em erg leuk. maar dat wil niet zeggen dat ik de namen van de engelen ken.. ik onthoudt echt niet bij elke film die ik zie de namen van de hoofdpersonenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar je kent Dogma toch wel? Het zijn de hoofdkarakters!
Jij hebt vanavond iets te doenquote:
Dat heb ik ook wel hoor, maar niet bij Dogmaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat ik zeg, ik ken de film. vind em erg leuk. maar dat wil niet zeggen dat ik de namen van de engelen ken.. ik onthoudt echt niet bij elke film die ik zie de namen van de hoofdpersonen
Hij/zij was er in December ook alquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Desalniettemin:
GlasSinas +2
En welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |