Laat ik duidelijker zijn: je hebt compleet niet door wat er mis is. Dus je hebt naar mijn inziens een flinke plaat voor je kop!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mogen jullie vinden, maar ik heb schijt aan andermans gebash, jullie kunnen me vinden hoe jullie me willen vinden, maar ik hoef niet daarin mee te gaan weet je. En dat ga ik ook niet, als jullie zo gaan doen kan mij jullie mening toch niks schelen.
That's all I am saying
En de meets hebben voor jou dus ook geen toegevoegde waarde?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:58 schreef STING het volgende:
Als nog een SC heeft AVNZMG simpelweg geen toegevoegde waarde, daar hebben we R&P SC & Singles al voor. Alleen als serieus topic over het fenomeen versieren heeft het bestaansrecht.
Dat heet autisme. Live with it, er zijn er meer vanquote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik duidelijker zijn: je hebt compleet niet door wat er mis is. Dus je hebt naar mijn inziens een flinke plaat voor je kop!
Ontopivcerhalen en de reacties daarop horen juist in dat topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee slimpo, je kunt het per DM of PM doen als je bang bent dat de newbie jouw verhaal anders mist
Pas je aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heet autisme. Live with it, er zijn er meer van
Waardeloos excuus, want ik snap wel waar dat topic voor bedoeld is.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent hier om te rellen of zo?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Godtje het volgende:
Ik geloof zelfs dat je dat topic vanwege bepaalde personen beter preventief kan sluiten zodat ze eens naar buiten kunnen gaan en niet in hun eigen gemaakte lalala wereld leven.
accepteer dan ook dat als 3 mensen zeggen dat je t punt mist.. je toch even miss drie keer langer moet na gaan denken voordat je op je eigen standpunt verder gaatquote:Op maandag 9 januari 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met een aandoening, ik hoef me niet aan te passen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt verschillende vormen van autisme.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waardeloos excuus, want ik snap wel waar dat topic voor bedoeld is.
Het viel jullie op dat ik een plaat voor m'n kop heb. Dat is ook zo en er is nou eenmaal niks aan te doen. Moeten jullie duidelijker zijn want anders snap ik het gewoon niet. Niks waardeloos excuusquote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waardeloos excuus, want ik snap wel waar dat topic voor bedoeld is.
Dus als een man die verlamd is in zijn benen de stoep niet op kan, zeg jij pas jezelf maar aan? Ipv hem te helpenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met een aandoening, ik hoef me niet aan te passen.
het is r&p.. daar mag alleen maar kusjekroel zijn!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt verschillende vormen van autisme.
En iedereen is hier om te rellen, duh
Wil je even kusjekroel doen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is r&p.. daar mag alleen maar kusjekroel zijn!
Nee, je weigert je aan te passen. Om te gaan kennelijk met je handicap.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent hier om te rellen of zo?
alleen met mensen die ik magquote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil je even kusjekroel doen dan?![]()
Wat is deze nou.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alleen met mensen die ik mag
en ik ken jou niet :p
Ik neem aan dat zo'n kerel veel meer heeft aan goede krukken of een rolstoel dan elk stoepje wachten op iemand die hem helpt. Dus ja, ook die past zich maar aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus als een man die verlamd is in zijn benen de stoep niet op kan, zeg jij pas jezelf maar aan? Ipv hem te helpen![]()
Lekker ben jij
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is deze nou.
Ook geen ONS kusjekroel?![]()
mij ken je welquote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alleen met mensen die ik mag
en ik ken jou niet :p
gaan jullie dan eens stoppen met users bashen die het niet met jullie eens zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ga eens ontopicik mag je al niet meer nu!
er wordt niemand gebashed, er wordt iemand op zijn niet-snappen gewezen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gaan jullie dan eens stoppen met users bashen die het niet met jullie eens zijn
dat je het niet met me eens bent vind ik geen probleem. Maar als je onzin gaat uitkramen tijdens een discussie dan houdt het wel een beetje op.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gaan jullie dan eens stoppen met users bashen die het niet met jullie eens zijn
Jaja, breng het maar mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
er wordt niemand gebashed, er wordt iemand op zijn niet-snappen gewezen.
Ik begon niet met die plaat die maar rondjes bleef draaien hoor, dat waren toch echt julliequote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat je het niet met me eens bent vind ik geen probleem. Maar als je onzin gaat uitkramen tijdens een discussie dan houdt het wel een beetje op.
dan nog viel t niet onder bashen. Maargoed als t zo voelde dan zal t wel zo zijn voor jou.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik begon niet met die plaat die maar rondjes bleef draaien hoor, dat waren toch echt jullie
/care. Terug naar de discussie die nog een beetje inhoud had, voordat we in een welles nietes of een "ja maar jij begon" discussie komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik begon niet met die plaat die maar rondjes bleef draaien hoor, dat waren toch echt jullie
he, maar wel met lui uit alledrie de sc's, het kan dus wel!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:10 schreef Re het volgende:
Is dit nu SC nr. 4?
Er is behoefte aan de reeks, dus die blijft, er is ook behoefte aan SC denk ik en dat mag dus buiten de reeks, waar is alleen dus de vraag?
Ik stelde geen vraag.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:24 schreef Cue_ het volgende:
@newbie; omdat dit herhaling is van de vele discussies die rond singles zijn geweest en geschiedenis blijft zich maar herhalen
dat zie je goed, vandaar ook mijn post over je 'al die singles'quote:Op maandag 9 januari 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik stelde geen vraag.
Tevens: het gaat wel over AVNZMG en niet over Singles. Of zie ik dat nou verkeerd?
Hoe was Singles ooit anders dan een slowchat?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat zie je goed, vandaar ook mijn post over je 'al die singles'
Omdat het niet uitmaakt over welk topic t precies gaat of welke users precies. Het komt uiteindelijk op t zelfde verhaal neer. En dat is dus ook gebleken
het was ooit gewoon een topic dat over t single leven ging. dus vragen/opmerkibgen/stellingen etc. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoe was Singles ooit anders dan een slowchat?
AVZNMG is nog geen absolute slowchat imo. Tijdens de vakanties heeft het merendeel niets te doen wat natuurlijk resulteert in baggerposts en SC, terwijl Singles een slowchat is, niet te vergelijken imo.
Gaat het naar jouw mening serieus over het topic versieren?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:58 schreef STING het volgende:
Alleen als serieus topic over het fenomeen versieren heeft het bestaansrecht.
Dat is waar het topic voor bedoeld is in ieder geval.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gaat het naar jouw mening serieus over het topic versieren?
Het was eigenlijk meer als bedoeling opgericht om mensen die moeite hadden met hun leven opbouwen en waarbij versieren ook echt een probleem was, dat mensen daar of tips gaven of kwamen en heel eerlijk als zelfs mensen zoals Mlig wegblijven wegens slowchat geeft dat toch echt heel wat aan. Voor zulke mensen was het topic bedoeld.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gaat het naar jouw mening serieus over het topic versieren?
Vind je dit niet de omgekeerde wereld? Er komt iemand in die reeks en dan ga je dus de on topic discussie (waar ook andere geïnteresseerden/lotgenoten wat aan kunnen hebben) privé houden. Met als gevolg dat dit on topic deel het topic niet eens haalt. En er enkel slowchat overblijft waar geen enkele user met versierproblemen baat bij heeft. De volgende newbie ziet immers niet eens dat er ook on topic gereageerd kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Newbie114 het volgende:
1. Ik heb nog nooit gezien dat er niet op het verhaal van een newb wordt gereageerd. Ikzelf doe dit graag middels PM/DM, omdat ik dat gezelliger vind en het meer lijkt op een gesprek.
Inderdaad het delen van echter de laatste tijd is daar weinig meer van terug te vinden. Het is geen topic om andermans ervaringen en tips te lezen. Je leest van alles tot fisting aan toe maar versieren passeert toch zeer weinig de revue. Het dating topic is een goed voorbeeld van hoe het wel kan, ondanks dat het een reeks is met vaste users is het topic toch aardig on topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is waar het topic voor bedoeld is in ieder geval.
Tips en ervaringen delen met betrekking tot versieren, flirten, etc.
Als slow chat kan het net zo goed Singles II heten.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ondanks Zen, toch even:
[..]
En nu jasmijnthee.
De houding van " we staan open" is nu net denk ik het probleem.quote:2. Het is een vaste groep, ja, en die is heel hecht. Maar we staan open voor buitenstaanders, en hebben zelfs graag newbs, al lijkt het niet zo door de SC.
de vraag is allen waarom t daar wel lukt...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Het dating topic is een goed voorbeeld van hoe het wel kan, ondanks dat het een reeks is met vaste users is het topic toch aardig on topic.
Daar was het topic toch ooit voor bedoeld? Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Och het is toch allemaal weer wat hè met die AVNZMG reeks.
Kan er niet een 'serieuze versiervragen/problemen' -topic komen waar men zijn levensverhaal/vragen/problemen kan posten waar iedereen die zin heeft iemand te helpen op kan reageren met advies? Dan kunnen de mensen die nu ontevreden zijn daar hun ei kwijt terwijl de mods het een beetje in de gaten houden, en kunnen we de AVNZMG reeks laten voor wat hij nu is.
Deze nu weer 180 graden willen draaien gaat vast niet werken, getuige de andere SC's. Dus misschien kan dat gedoe beter meteen geskipt worden in plaats van deze discussie nog 20x te gaan voeren voordat het eindigt als Singles.
AJHBENVNZMGquote:Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |