Hij Twittert iets, gaat dan hatelijk doen 'Kijk ze eens happen'. Beetje wie de bal kaatst...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft die tweets niet te lezen hè.
Ik heb 'm al gezien, best nice is 'ie geworden. Veel volwassener dan de huidige site.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:09 schreef themauster het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-01-2012 om 19:08:30Deze week: een nagelnieuwe site voor @metmichiel en na 6 jaar exit met de badeend. reageer retweet
Sarcasme, waarschijnlijk krijgt hij nog 10 tallen mailtjes erover.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Als dit filmpje op 3 dagen geleden is geüpload, waarom is Domien dan aan het zeuren dat mensen het 'nu' pas ontdekken?
idd ik denk als DJ op een landelijke zender je mailbox iedere dag overstroomd met mailtjes met filmpjes en tracks van nieuwe artiestenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sarcasme, waarschijnlijk krijgt hij nog 10 tallen mailtjes erover.
Mag dit?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand nog een leuke vraag voor Mark Rutte?
twitter:
Nee, ik ga met hem naar de Nieuwjaarsreceptie van Met Michiel. Da's wat anders.quote:
Batsen in een dixiequote:Op maandag 9 januari 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik ga met hem naar de Nieuwjaarsreceptie van Met Michiel. Da's wat anders.
Nee want haar vader lag op sterven.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef gerbenp het volgende:
Was deze nog langs geweest tijdens SR 2011 trouwens?
[ afbeelding ]
Afbeelding bedoelde ik hequote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want haar vader lag op sterven.
ligt (hij leeft nog)quote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want haar vader lag op sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |