Is dat 'mogelijk later kouder' niet puur gebaseerd op uitmiddelen naar het langjarig gemiddelde?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Na maandag inderdaad een zuidwestelijke stroming met temp. rond de +5.
Later in de week mogelijk weer kouder.
Plus 5 is ongeveer het langjarig gemiddelde. Dus de verwachting is wel iets kouder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat 'mogelijk later kouder' niet puur gebaseerd op uitmiddelen naar het langjarig gemiddelde?
Accuweather welquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef Adelante het volgende:
Ze kunnen nog niet zeggen wat het na volgende week woensdag wordt, laat staan het weer in februari
Hebben ze het dan over het daggemiddelde of gemiddelde max/min?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Plus 5 is ongeveer het langjarig gemiddelde. Dus de verwachting is wel iets kouder.
Het vreemde van de langjarige gemiddelden vind ik overigens dat daarbij in De Bilt helemaal nooit sprake is van vorst, behalve enkele tienden in begin februari. Ofwel: elke dag dat er ook maar een beetje nachtvorst was in de afgelopen 30 jaar, was een kouder dan een gemiddelde dag. En vorst overdag is een afwijking van maarliefst 6 graden!
Dat laatste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hebben ze het dan over het daggemiddelde of gemiddelde max/min?
Ik wou het bijna raporteren aan een moderatorquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
Accuweather.. Verwachting voor februari:
[ afbeelding ]
Ik neem mezelf steeds voor om niet onzinnig blij te worden met een kaart die door de termijn gewoon onbetrouwbaar is... maar deze is toch erg mooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
[ afbeelding ]
Noes ...we krijgen een horror februari.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi? Een ijstijd van een stel fantasten. Mooi zou een uitschieter van 28 graden zijn, zoals in de VS is voorgekomen vorige week (op plaatsen waar het normaal nooit boven de 8 graden was geweest).quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik neem mezelf steeds voor om niet onzinnig blij te worden met een kaart die door de termijn gewoon onbetrouwbaar is... maar deze is toch erg mooi
http://notrickszone.com/2(...)nto-a-major-la-nina/quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef andreas612 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nters-voorlopig.html
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef andreas612 het volgende:
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef andreas612 het volgende:
Apple product?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Denk je even die wind meter anemometer app te kunnen downloaden, moet je een creditcard hebben
Illegaal downloaden zit er helaas niet in
Precies waar ik al bang voor was...wordt helemaal niks...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, moeten we hier blij mee worden.
Mooi. We gaan nog steeds voor nul puntenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Precies waar ik al bang voor was...wordt helemaal niks...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mooi. We gaan nog steeds voor nul punten
Opvallend hoeveel zachter de voorspelling van Weeronline nog is.
Alles staat al in bloei. De jonge blaadjes komen al uit de knoppen van de bomen zelfs. Het is half januari!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:17 schreef Kwaliteit het volgende:
op naar de lente
De narcissen staan hier al in bloei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |