Natuurlijk wel.. we zitten net 3 week in het seizoen winter!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eigenlijk hoef ik ook geen winter meer... Of het moet idd nog opeens tyfus veel gaan sneeuwen. Maar dan ook echt heel veel sneeuw.
Das waar.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. we zitten net 3 week in het seizoen winter!
van de 3 maand.
Seizoenen zouden gewoon moeten zijn zoals we ze beschrijven. Dan is er ook genoeg te beleven nog met extremen.quote:
December, januari, februari is de winter, wat mij betreft. En dat vindt het KNMI ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. we zitten net 3 week in het seizoen winter!
van de 3 maand.
Ja zo kan je het ook zien idd, maar halverwege april wil je ook niet ineens zomer toch? Het blad moet dan ook nog aan de bomen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
December, januari, februari is de winter, wat mij betreft. En dat vindt het KNMI ook.
We zijn bijna op de helft en het aantal Hellmannpunten is 0 (daarvoor tellen november en maart overigens wel mee)
In april ben ik de hele maand niet in Nederland, net als in 2007 en 2011. (andere jaren altijd wel)quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien idd, maar halverwege april wil je ook niet ineens zomer toch? Het blad moet dan ook nog aan de bomen.
Veel bomen beginnen alweer blad te krijgen, ik heb hier in de buurt ook al 2 bomen volledig in bloei gezien, narcissen en krokussen beginnen ook al te komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien idd, maar halverwege april wil je ook niet ineens zomer toch? Het blad moet dan ook nog aan de bomen.
Winter betekent volgens mij nat. Dus het klopt best aardig...quote:Op maandag 9 januari 2012 23:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Seizoenen zouden gewoon moeten zijn zoals we ze beschrijven. Dan is er ook genoeg te beleven nog met extremen.
Denk ik
Hier in het zuidoosten zwaar bewolktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:38 schreef Lemans24 het volgende:
Prachtige ochtend in Midden Nederland, met een strakblauwe lucht!
Nu mag ik het ook typen:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:18 schreef knep het volgende:
[..]
Hier in het zuidoosten zwaar bewolkt.
Het was even een paar uurtjes erg mooi vanmorgen, fietste vanuit Belfeld de grens over en fietste daar zo de zon in, heerlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef lezzer het volgende:
Net was het bijna lente in De Peel, maar nu weer bewolkt. Jammer eigenlijk, ik begon al te wennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |