Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar. Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 10-01-2012 10:01:35 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
oke, heb het wel druk de komende weken maar we regelen wel wat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
grappig dat het zo groots wordt opgepakt, was maar een grapje
500 km dan maar meer sowieso niet
Succes iedereen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik heb vlak voor de kerst de 0-5km van Evy reeks uitgelopen, zoals te lezen is in het vorige deel. Ik heb tot nu toe een aantal van die laatste lesjes herhaald. Ik ben begonnen met de 5-10km reeks maar die ga ik niet meer verder lopen, althans niet met Evy. Dit omdat ik de muziek daarvan erg slecht vind...
Ik wil nu zelf steeds en stukje verder en langer gaan, maar zou graag een goedkope stopwatch hebben die ook je afstand meet wat je gelopen hebt. Bestaat er zo iets?
Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef ejvdb het volgende: Ik heb vlak voor de kerst de 0-5km van Evy reeks uitgelopen, zoals te lezen is in het vorige deel. Ik heb tot nu toe een aantal van die laatste lesjes herhaald. Ik ben begonnen met de 5-10km reeks maar die ga ik niet meer verder lopen, althans niet met Evy. Dit omdat ik de muziek daarvan erg slecht vind...
Ik wil nu zelf steeds en stukje verder en langer gaan, maar zou graag een goedkope stopwatch hebben die ook je afstand meet wat je gelopen hebt. Bestaat er zo iets?
Veel goedkoper dan een horloge met GPS of een smartphone met GPS of Nike+ ofzo zal het niet worden
500km zou inderdaad niet moeilijk te halen moeten zijn. Stel dat je om de dag loopt, zou je elke keer 2.73 km moeten lopen om dit te halen. En dit jaar hebben we nog een dag extra (29feb).
500km zou inderdaad niet moeilijk te halen moeten zijn. Stel dat je om de dag loopt, zou je elke keer 2.73 km moeten lopen om dit te halen. En dit jaar hebben we nog een dag extra (29feb).
Nou, ik vind het nogal wat. Ik loop twee keer in de week (tenmiste dat probeer ik te halen) en loop nu tussen 5 en 6 km.
Ik doe ook mee met die 500km challenge! Vordering tot nu toe: 16.16km
He didn't set up the rhyme with meaningless words. As you predicted or assumed everything was calculated Every word had purpose just not always on the surface. But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
En tijdens je vakantie blijf je natuurlijk ook lopen (in de Franse pyreneeën met die bergen enzo, een extra challenge)
Nee, lukt niet, werk meer dan 40 uur per week en heb ook nog een paard dat ik minimaal vier keer per week rijd. Op vakantie loop ik wel, dan zelfs vaker dan 2 x per week.