Ik zeg niet dat het dan perse een feit IS, ik zeg dat die rechterlijke uitspraken de enige feiten zijn die we hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
In de rechterlijke uitspraak staat het dus is het een feit. I see you trolling.
Ah ja, er bestaan natuurlijk alleen feiten en verzinsels...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In de rechterlijke uitspraak staat trouwens dat het geen racistische moord was. Dat zijn de feiten die we hebben, de rest zijn verzinsels die niet onderbouwd zijn.
Nou niet perse natuurlijk. Het zijn immers ook simpelweg de enigen die je nog op zullen nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Strani het volgende:
Als je een zwarte jongen doodsteekt en vervolgens door een heel land wordt beschuldigd van een racistische moord, is je aansluiten bij neo-nazi's wel het meest gestoorde wat je kunt doen.
Dan verdien je alle beschuldigingen gewoon. Dat hoeft de wet niet voor mij voor te kauwen.
Dat zeg ik niet, neger! (oeps racisme!!!!)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah ja, er bestaan natuurlijk alleen feiten en verzinsels...
En wanneer men een rechterlijke uitspraak doet, bijvoorbeeld wegens gebrek aan bewijs, is het dus een feit dat het er zo aan is toegegaan?![]()
Dus wanneer Holleeder niet wordt veroordeeld voor bepaalde zaken wegens gebrek aan bewijs is het een feit dat hij deze misdrijven niet heeft gepleegd en zijn alle speculaties mbt het wel gepleegd hebben verzinsels?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan perse een feit IS, ik zeg dat die rechterlijke uitspraken de enige feiten zijn die we hebben.
De rest is allemaal hear say, of heb jij echt wat andere feiten om te laten zien?
Hij had er ook voor kunnen kiezen er alles aan te doen om zijn relatieve onschuld te bewijzen door zich in te zetten voor de strijd tegen racisme. Hij koos gewoon de makkelijke weg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou niet perse natuurlijk. Het zijn immers ook simpelweg de enigen die je nog op zullen nemen.
Feit is dat de rechtbank iets onbewezen acht. Dat zegt verder niks over de werkelijke toedracht. Het zegt alleen wat over de bewijsbaarheid van bepaalde beschuldigingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het dan perse een feit IS, ik zeg dat die rechterlijke uitspraken de enige feiten zijn die we hebben.
De rest is allemaal hear say, of heb jij echt wat andere feiten om te laten zien?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, neger! (oeps racisme!!!!)
Het punt is dat die speculaties niets meer dan speculaties zijn. Zijn er ooit brieven gevonden? Nee. Zijn er ooit getuigen geweest die het hem hebben horen roepen? Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Feit is dat de rechtbank iets onbewezen acht. Dat zegt verder niks over de werkelijke toedracht. Het zegt alleen wat over de bewijsbaarheid van bepaalde beschuldigingen.
Je suggereerde in jouw vorige post dat de rest gelijkstond aan verzinsels. En dat is onzin. Het kunnen alsnog gegronde speculaties zijn, welke (in ieder geval juridisch) niet te bewijzen zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen er alles aan te doen om zijn relatieve onschuld te bewijzen door zich in te zetten voor de strijd tegen racisme. Hij koos gewoon de makkelijke weg.
Whatapp my niggah?quote:
Voorzitter moeten worden van de Stichting Schreeuw tegen Racisme en de AntiFa.quote:
Maar dat kan niet bewezen worden. Dus zijn het geen feiten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het punt is dat die speculaties niets meer dan speculaties zijn. Zijn er ooit brieven gevonden? Nee. Zijn er ooit getuigen geweest die het hem hebben horen roepen? Ja.
Alleen maar hear say.
Haha, inderdaad. Als hij in kedichem de CD-ers uitgerookt had, was de moord hem vast vergeven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voorzitter moeten worden van de Stichting Schreeuw tegen Racisme en de AntiFa.
Als je doelt op het racistische motief ben ik het met je eens dat het speculaties zijn welke verder niet te bewijzen zijn. Dit zoals ik ook in een eerdere post aangaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het punt is dat die speculaties niets meer dan speculaties zijn. Zijn er ooit brieven gevonden? Nee. Zijn er ooit getuigen geweest die het hem hebben horen roepen? Nee.
Alleen maar hear say.
Tja, meer kan ik er ook niet van maken. Jij vast wel. Jij hebt namelijk van iemand gehoord die gezien had dat er ergens geschreven was etc....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Maar dat kan niet bewezen worden. Dus zijn het geen feiten.
Dit soort serieuze argumenten werken niet bij die vent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer iemand een neger neersteekt en vuile nikker roept en allerlei andere vergelijkbare taal uitslaat tijdens de steekpartij, en daarnaast tattoeage heeft met 100% blank, is het niet zo heel vreemd dat mensen denken aan een racistisch motief. Dat dit niet altijd te bewijzen is en ook niet altijd zo hoeft te zijn, dat is een tweede.
Gezien zijn achtergrond kan je een vermoeden hebben, maar dat het wel aardig duidelijk voor je is vind ik vreemd. De enige die de motieven kent is de dader zelf lijkt me. En wat mij betreft is een motief het enige wat het eventuele racistische karakter van een moord bepaalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef De_Nuance het volgende:
Dat de rechter stelt dat het niet bewezen kan worden, kan ik trouwens wel inkomen.
Echter voor mij is het wel aardig duidelijk.
Waarom is het voor jou duidelijk? En hoe denk jij er dan over?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef De_Nuance het volgende:
Dat de rechter stelt dat het niet bewezen kan worden, kan ik trouwens wel inkomen.
Echter voor mij is het wel aardig duidelijk.
Dat is misschien wat overdreven. Maar om je aan te sluiten bij de neo-nazi's is wel het andere uiterste denk je niet? De man was gewoon een vuile racist, kwam met z'n skinhead-vriendjes in een ruzie terecht, doodde een minderjarige zwarte jongen en heeft er vervolgens voor gekozen om de rest van z'n leven de racist uit te blijven hangen. Hij leerde dus niets van z'n fout.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voorzitter moeten worden van de Stichting Schreeuw tegen Racisme en de AntiFa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |