Zelfs een die een hele pion meenam.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Ik heb dit toernooi wel meer mensen, ook op rechte stukken, gewoon meermaals over de lijn zien rijden.
Dit gaat geen DQ worden.
en zo hoort het, dat gemiereneuk om blokjes, daar hebben schaatsers zelf echt geen profijt van hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Ik heb dit toernooi wel meer mensen, ook op rechte stukken, gewoon meermaals over de lijn zien rijden.
Dit gaat geen DQ worden.
Mag dat dan wel?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat ging van buiten naar binnen toch?
Ik heb ook mensen op het rechte eind aan de binnenkant meerdere keren achter elkaar de lijn zien passeren, gebeurde telkens niets.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was wel een pion die aan de buitenkant stond...
Dan heb ik niks gezegd natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zei een van de commentators volgens mij.
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:52 schreef danos het volgende:
Zo knap dat Kramer dit nu alweer kan, wat een heerscherrrr
.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:52 schreef danos het volgende:
Zo knap dat Kramer dit nu alweer kan, wat een heerscherrrr
De Jongquote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat De Jong zich niet heeft geplaatst voor dit toernooi...dan had je kunnen zien wat deze tijd waard is...
Op naar het BR.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:52 schreef TheArt het volgende:
Kramer gaat gewoon richting 13.45 of sneller.
Dat is Svenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bob is de grootste 10km-baas aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |