Gedurfd.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:25 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik zet mijn geld op Kramer hoor....
Wat een verrassende gok he!?![]()
Vind je Mart echt een prettige presentator? Ik vind het af en toe zo'n kwalquote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef Evertjan het volgende:
10km schaatsen op een allround toernooi
:p Naar mijn inziens rijden die noren veels teveel wedstrijden en trainen ze ook niet goed. Bokko heeft zoveel potentie maar tijdens wedstrijden is hij altijd vermoeid...dat hij voor aanvang deze rit achter silovs stond in het algemeen klassement is een groot schandaal.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Bokko heeft een mooi superhelden pak, rood, met die zilveren handschoenen.
Het is een grote kwalquote:Op zondag 8 januari 2012 16:34 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vind je Mart echt een prettige presentator? Ik vind het af en toe zo'n kwal
meestal is Bokko vrij stabiel op de 10 maar wel al enig verval zichtbaarquote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Bokko gaat straks helemaal instorten...vertrouw mij
dit is zijn eerste 10km...bokko mag zich de ogen uit de kop schamenquote:
Toernooien met Mart hebben veel meer sfeer dan toernooien met "The Dutch Mountains"...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zal zijn vak best verstaan, maar ik vind het een arrogante vent.
Klunen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:38 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe kom je van buiten de ring op het binnen stuk? is er een tunneltje of steken de schaatsers over als er even geen wedstrijdrijders langskomen?
volgens mij dat laatstequote:Op zondag 8 januari 2012 16:38 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe kom je van buiten de ring op het binnen stuk? is er een tunneltje of steken de schaatsers over als er even geen wedstrijdrijders langskomen?
jou vertrouwen we dus niet meer......quote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Bokko gaat straks helemaal instorten...vertrouw mij
Bokko had voordeel van de windquote:Op zondag 8 januari 2012 16:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
jou vertrouwen we dus niet meer......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |