SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Jeetje ja even kijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehhh, dat zou ik even aan mijn mama moeten vragen. Bij mij in het dorp zit een cupcakewinkeltjedingest, daar verkopen ze m, maar ze hadden m ook een tijdje bij het kruidvat. Maar misschien wel gewoon op bol.com?
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje ja even kijken.
Cupcakewinkeltjedingest is wel tof
Ik denk niets goedsquote:Op zondag 8 januari 2012 14:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb zin om mn waterkoker vol te stoppen met cupcakes en hem aan te zetten om te zien wat er gebeurd
Jan!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
Furdi is back![]()
Geen kelder ondergelopen ? het was flink mis daar in Dordrecht zag ik
Hey, dat zegt jouw vriendinnetje hoor, ik niet. Onzinquote:Op zondag 8 januari 2012 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
Omg bloempje kan je welllkan je welll
als Doerak doodgaat weet ik je te vinden
Ja, net als in Groningen en Noordwijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wutwut waren er overstromingen in Dordtejtje?
Meh. Ik hoorde alleen over dijken die het net niet zouden halen ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, net als in Groningen en Noordwijk.
Hier in het dorp zag ik ook water tot net onderaan de dijkquote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Ik hoorde alleen over dijken die het net niet zouden halen ofzo.
Maar alles is nu OK toch?
Geen idee, ik volg het niet echt. Dit zijn meer de dingen die ik even snel heb opgevangen, tussendoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Ik hoorde alleen over dijken die het net niet zouden halen ofzo.
Maar alles is nu OK toch?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeoke.
Ik ga maar eens een uurtje aan school werken.
!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die beoordelingsformulierenIk word er gekkkkkkkkkkkk van?!?!?!?!
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ew nooit meer ga ik aan je zitten nu hoor..
getsiequote:Op zondag 8 januari 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
Ik bries tegenwoordig gewoon keihard uit mn neus en dan verdwijnt het in mn snor en baard
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
Ik bries tegenwoordig gewoon keihard uit mn neus en dan verdwijnt het in mn snor en baard
Gadver. Zullen ze elkaars snot eten?quote:
Erg voedzaam wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gadver. Zullen ze elkaars snot eten?
Bah.....quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
quote:
Lekkere afwisseling, zoutig is het.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ede-Wageningen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef dralion13 het volgende:
Hallo, ik zit in de trein naar Wageningen
Smeerlappen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nouuu.
[..]
Lekkere afwisseling, zoutig is het.
tinypic?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Henkie94 het volgende:
Op welke site kan ik gifjes van 3,3 MB neerpleuren?Imgur vindt boven 2 MB niet leuken.
FOK!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Henkie94 het volgende:
Op welke site kan ik gifjes van 3,3 MB neerpleuren?Imgur vindt boven 2 MB niet leuken.
Deze vrouw snapt hetquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAUW! Twee mensen getrolled deze avond, ik ben awesome!
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
En Cosmo wijsgemaakt dat ik mn snot aan mn haar afsmeer.
mods enzo welquote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef Henkie94 het volgende:
Wtf bedoelen jullie met FOK?Kun je plaatjens oppeloten dang?
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef Beach het volgende:
okee nou je bent zwanger omdat je dat snot niet in je haar smeerde maar ergens anders in deed
Een knuffelbeer offf ?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand die een cupcake wil ruilen tegen een knuffel?
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bleompje je bent geen ginger meer.
Nee.quote:
Goedzoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeeNog een beetje, maar bijna weer m'n eigen kleur
. En dan mag ik het niet meer verven van Klips
![]()
Ik deed het niet zo vaak hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GoedzoBeter voor je haar, kan het rusten enzo.
Is niet heel nieuw?quote:
OHJA!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje wanneer kom je die oogjes ophalen?
Oh maar ik let niet op.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is niet heel nieuw?Kijk maar in hoe zie je er nu uit
. oh trouwens. Je hebt mij en mijn haar laatst nog gezien gekkie
Oke, wat gaan we dan doen, de hele tijd naar elkaars haar kijken?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh maar ik let niet op.. Ik heb ook nieuw haar. Gaan we een haarmeet doen?
.
Ik doe alles, behalve dat snot.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En headbangen, en de l'Oreal reclame nadoen, en met ons haar zwaaien en speciaal voor KB er snot in smeren.
IK WIL OOK MEEDOEN.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En headbangen, en de l'Oreal reclame nadoen, en met ons haar zwaaien en speciaal voor KB er snot in smeren.
quote:
Dat ik niet eerlijk, jij hebt het mooiste haar van heel ARG7.quote:
EN IK DANquote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ik niet eerlijk, jij hebt het mooister haar van heel ARG7.
Jij dan dus niet, dat lijkt me vrij logischquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga woensdag naar de kapper hoogstwaarschijnlijk dus maak ook aanspraak op de haarmeet
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ik niet eerlijk, jij hebt het mooiste haar van heel ARG7.
Dan zie ik mezelf?quote:
Zondeeequote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan zie ik mezelf?
Maar, je hebt wel gelijk ik heb wel mooi haar. Krullen alles. Maar ik ben te lui om het los te doen enzoStaart = makkelijker.
Geloof mequote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ZondeeeMaar oke, dat is wel wat meer gedoe dan mijn haar los doen denk ik
.
Oh naarquote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof meBinnen no time of een afro of gepluisd haar of dit of dat
THuis zit het dan perfectAls ik een stap buiten doe...
Oneerlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh naarDat is wel weer fijn aan mijn haar, het is zo slap als de pest, maar het pluist gelukkig nooit
En mamaKlips had serum staan voor in dr haar en dat gebruik ik eigenlijk nooit. Maar nou had ik het eens geprobeerd en pfoee, glad en zachte haartjes joh
![]()
OE mega meet, leuk! Arg.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga vanavond of morgen mijn haartjes weer doen. Ook ik verdien nu een uitnodiging
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga vanavond of morgen mijn haartjes weer doen. Ook ik verdien nu een uitnodiging
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef Henkie94 het volgende:
Weet iemand nog sinds wanneer ik een DM/PM ban heb?
mailen forum@fok.nlquote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef Henkie94 het volgende:
Weet iemand nog sinds wanneer ik een DM/PM ban heb?
Tegelijk met je lange ban? Zo ja, dan sinds half augustus ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Al gedaan gr gr
Ik wil gewoon weten hoe lang t nou al is.
[..]
Kusje voor jou
Eerder nog. Zal dan wel rond juni of juli zijn geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tegelijk met je lange ban? Zo ja, dan sinds half augustus ofzo.
Uh, gewoon van kruidvatquote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OneerlijkHoe heette het? Misschien handig voor mij
[..]
OE mega meet, leuk! Arg.
Ja en stagebegeleidster gaat haar beoordeling invullen en volgende week komen de echte echte beoordelaars langs. Mehhhhquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bah, snot in je haar en regenboogpoep. Raar meisje ben je geworden.
Bobjen, lekkere UI!
Jeetje, ik wilde je helemaal bijpraten en allesquote:
Nu in de bus naar huis. Hou het nog even op goeddd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, ik wilde je helemaal bijpraten en alles
Okequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu in de bus naar huis. Hou het nog even op goeddd?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
Sorry ik zit in de bus met een chipsdrang
Ribbel chips, meester ras.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
Maar gelukkig de AH nog open als ik zo aankompaprika ribbel here i come
Ik dacht al, waar is ze nouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf mijn laptop heeft opeens geen verbinding meer?
Goede temperatuur daar, ik doe mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat er mee zwerver worden in Mexico?
En als het te warm wordt gewoon in het water springen, maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goede temperatuur daar, ik doe mee.
Alles wat ik zeg is al een pirate quotequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
http://gangstaname.com/quotes/pirate?
Wat voor jou, Jan?
Count me inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat er mee zwerver worden in Mexico?
ik weet nog wel dat ik moest huilen omdat mn moeder me alleen lietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broertje heeft morgen zn eerste dag op de basisschool, schattig!
In januari?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broertje heeft morgen zn eerste dag op de basisschool, schattig!
Hehehe, meeste kleuters doen dat inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik moest huilen omdat mn moeder me alleen liet
Hij wordt eind januari vier. Morgen eerste dagje om te wennen enzo.quote:
Gewoon een meeloopdag achtig iets? En dan in september ofzo echt naar school?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij wordt eind januari vier. Morgen eerste dagje om te wennen enzo.
Nee gekkie, kinderen gaan toch zodra ze 4 zijn naar schoolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een meeloopdag achtig iets? En dan in september ofzo echt naar school?
In mijn tijd in ieder geval niet hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gekkie, kinderen gaan toch zodra ze 4 zijn naar school
Dat is nieuw tegenwoordig. Alle kinderen gaan pas naar school als ze vier zijn geworden. Maakt niet uit welke maand het is. Ze stromen gewoon in met de rest van de klas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een meeloopdag achtig iets? En dan in september ofzo echt naar school?
Dat mag ook, kinderen van vier zijn immers niet leerplichtig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In mijn tijd in ieder geval niet hoorGewoon vanaf september zodra je 4 bent.
Edit: Hier wat duidelijkheid hierover:
http://www.rijksoverheid.(...)-de-basisschool.html
Het kan dus gewoon allemaal
Weet je toevallig ook waarom dit is veranderd? Kan me wel wat voordelen indenken ten opzichte van de leerkrachten, maar niet echt voor het kind eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is nieuw tegenwoordig. Alle kinderen gaan pas naar school als ze vier zijn geworden. Maakt niet uit welke maand het is. Ze stromen gewoon in met de rest van de klas.En daarvoor mogen ze paar daagjes in de klas kijken enz hoe het eraantoe gaat en als ze echt vier zijn mogen ze beginnen.
Ehm. Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook waarom dit is veranderd? Kan me wel wat voordelen indenken ten opzichte van de leerkrachten, maar niet echt voor het kind eigenlijk..
Los van de 'meeloopdagen' dan.
Kinderen zijn naar mijn idee juist veel aan het socializen. Altijd buiten spelen en alles..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm. Geen idee eigenlijk.Nooit in verdiept. Maar maar ehm. Anders zit het kind ook alleen maar thuis en nu leert hij ook wat. Is sociaal bezig dit dat?
Tegenwoordig spelen ze nooit meer buiten. Altijd maar binnen met de Wii of gameboy of soortgelijke dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kinderen zijn naar mijn idee juist veel aan het socializen. Altijd buiten spelen en alles..
Het nadeel lijkt me juist dat je toch al wel groepjes hebt, dus wat lastiger is om binnen te komen. Wanneer je een hele groep nieuwe kinderen hebt, zitten ze allemaal in dezelfde situatie en trekken ze zich ook eerder naar elkaar toe. Maar kinderen accepteren wel sneller anderen, dus dat nadeel valt dan ook wel weer mee.
Tijden zijn zo veranderdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegenwoordig spelen ze nooit meer buiten. Altijd maar binnen met de Wii of gameboy of soortgelijke dingen.Of voor de tv.
Muah. Kinderen hebben dat niet echt. Ene moment zijn ze vriendjes, andere moment niet. Daar zijn ze heel makkelijk in. Groepjes zijn er niet echt. Meer één of twee vriendje(s) waar ze vaak mee spelen.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijden zijn zo veranderdVroeger deden wij niets anders dan buitenspelen. En dan kwam vlak voor het eten en vlak voor je naar bed moest je moeder naar buiten om je te roepen. Dat waren pas tijden
Keihard verstoppertje spelen en meisjes kusjes gevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik speelde vroeger vaak met de barbies enzulks en en en als het mooi weer was kleedje mee naar buiten en verder spelen met de poppen hehehe
Dat begint volgende maand ook weerquote:
Liedje voor Bobje, omdat ik weet dat hij hier van houdt:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Keihard verstoppertje spelen en meisjes kusjes geven
Simon & Garfunkelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liedje voor Bobje, omdat ik weet dat hij hier van houdt:
Ik oook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik speelde vroeger vaak met de barbies enzulks en en en als het mooi weer was kleedje mee naar buiten en verder spelen met de poppen hehehe
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer Dra, das balen zeg. En nu?
quote:
Deze persoon die.quote:
In Utrecht staan ze ook heel vaak om dingen te laten proeven. Dus als je zin hebt aan iets loop je er gewoon even heen en vraag je wat ze vandaag hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef dralion13 het volgende:
Ze gaan mogelijk te twix veranderen he
Ik moest vandaag proefpersoon zijn bij iemand die voor zijn thesis iets met twixen onderzocht, dus ik moest allerlei twixen proeven, met steviger caramel, met vloeibaarder caramel, met krokanter koekje en alles
Zulke wetenschappelijke onderzoeken wil ik vaker doen
laatst sushi geloof ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In Utrecht staan ze ook heel vaak om dingen te laten proeven. Dus als je zin hebt aan iets loop je er gewoon even heen en vraag je wat ze vandaag hebbenEn als het niets bijzonders is loop je direct de Subway in, aangezien ze altijd daar vlak voor staan
Dat is naar. Als je dan weer in slaap valt voor dat kwartier, word je kapotmoe wakker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon kwartier voor mn wekker wakker geworden ugh..
Ik zou zo een boek over haar kunnen schrijvenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vooral als het om je stagebeoordeling gaat. Lekkere stagebegeleidster heb ik he.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou zo een boek over haar kunnen schrijven [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er nog wel op. Maar zoals ze zo mooi zeggen: het gaat er niet om dat ze TBP blokkeren, het gaat om internetcensuur.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:39 schreef dralion13 het volgende:
Je kan niet meet bij pirate bay?
Gebruik je toch gewoon een andere torrent site
Maar ik moet toegeven, ik ben wel blij dat ik helemaal geen problemen ga krijgen met brein () ik heb internet direct van de universiteit
Mja: http://www.nu.nl/internet(...)-the-pirate-bay.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:56 schreef dralion13 het volgende:
Dat is zeker waar
Internet hoort een vrije plek te zijn zonder censuur
maar door SOPA en deze actie begint het op Chinese en Noord-Koreaanse praktijken te lijken
Vakantiebeurs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wa hedde doar noe weer te zoeke
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef dralion13 het volgende:
Docenten die wordarts gebruiken in presentaties
Ik vind het wel mooi, lekker stijlvol.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef dralion13 het volgende:
Docenten die wordarts gebruiken in presentaties
Uit mijn ogen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, lekker stijlvol.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef dralion13 het volgende:
Stiekem wisten we het wel, maar we wilden in de waan blijven dat het niet zo was, nu voel ik me vies als ik contact met je heb, je wordt bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |