Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 13:47:32 ]
EL is crap, sommige Eredivisie wedstrijden zijn leuk om te zien maar thats it... Als ze geen fa cup hadden en europa league wedstrijden was er niks te zien doordeweeks. Sport 1 daarentegen heeft genoeg interessante wedstrijden om uit te zenden.quote:
Ik denk dat ik mijn hd tv pakquote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef Fuszy het volgende:
Rooney op de bank?
Ik denk dat ik die stream van firstrowsports pak. Nederlands commentaar is echt kut.
Eredivisie is leuker dan pl hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
EL is crap, sommige Eredivisie wedstrijden zijn leuk om te zien maar thats it... Als ze geen fa cup hadden en europa league wedstrijden was er niks te zien doordeweeks. Sport 1 daarentegen heeft genoeg interessante wedstrijden om uit te zenden.
quote:
Ben Sahar.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
Wie is echt een bazige silver spits? Moet rechts zijn en min 3 skill. Vela/Koné/Ljubijankic IF/El Kabir/Wolfswinkel/Castaignos heb ik al/gehad.
Nouroui van Deportivo la Coruñaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ook al gehad ja. Is een soort mini Benzema, alleen vond hem te zwak aan de bal.
Fijn. Blijf je on-topic? Anders ben je zo weer weg.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fijn. Blijf je on-topic? Anders ben je zo weer weg.
zelf nooit mee gespeeld, maar Omar Arellano is echt mijn angstgegnerquote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
Wie is echt een bazige silver spits? Moet rechts zijn en min 3 skill. Vela/Koné/Ljubijankic IF/El Kabir/Wolfswinkel/Castaignos heb ik al/gehad.
EEN MODquote:Op zondag 8 januari 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eerste mod ooit hier?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het moest ook geel zijn, intentie om de bal te spelen en hij komt eerst met zijn rechterbeen in en vervolgens met zijn linker...quote:Op zondag 8 januari 2012 14:15 schreef Thorb het volgende:
Was 2 benen natuurlijk, maar mocht ook wel gewoon geel zijn. Morgen terugkeer van Henry
Goed samengevat. En nu wil ik nog 2 goals Maakt me niet uit voor wie en door wie.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:16 schreef Rijst het volgende:
Eerste 13 minuten van de wedstrijd gemist. Maar wel de cup gewonnen.
Oke dus Doelpunt Rooney en rood voor Kompany.
Nee, er komen wel vaker kinderen langs hier die niet normaal kunnen doen.quote:
*denkt aan J. Lo*quote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er komen wel vaker kinderen langs hier die niet normaal kunnen doen.
Dubieus, maar scheids is toch altijd in het voordeel van Man Uquote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Terecht rood? Ik weet 't niet, ze zouden eigenlijk structureel rood moeten trekken voor zulke tackles, maar dat gebeurt ook niet.
Hell yeahquote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef Tim86 het volgende:
Gurbuh, lobby je straks mee voor IF Basta?
Thanks, zal even kijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nouroui van Deportivo la Coruña
Idem.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zelf nooit mee gespeeld, maar Omar Arellano is echt mijn angstgegner
Omdat 'ie opspringt ja, terecht rood.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dubieus, maar scheids is toch altijd in het voordeel van Man U
Het waren 2 benen, maar het was amper een tackle..hij ging meer gewoon zitten en raakte de man ook totaal niet..
Hey potje?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Terecht rood? Ik weet 't niet, ze zouden eigenlijk structureel rood moeten trekken voor zulke tackles, maar dat gebeurt ook niet.
Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dubieus, maar scheids is toch altijd in het voordeel van Man U
Het waren 2 benen, maar het was amper een tackle..hij ging meer gewoon zitten en raakte de man ook totaal niet..
Nu niet, ga even City - United kijken en dan nog even studeren. Misschien vanavond ofzo.quote:
Oh oké, is goedquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu niet, ga even City - United kijken en dan nog even studeren. Misschien vanavond ofzo.
Goh joh. Ze doen niet continu rabona's en chest flicks? Hoe fake...quote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
Als je trouwens zo'n wedstrijd vergelijkt met FIFA lijkt het ook echt niet op elkaar.
PES is realistischerquote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
Als je trouwens zo'n wedstrijd vergelijkt met FIFA lijkt het ook echt niet op elkaar.
Dat bedoel ik niet. Ook als je FIFA 'gewoon' speelt lijkt het gewoon niet op een echte wedstrijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goh joh. Ze doen niet continu rabona's en chest flicks? Hoe fake...
Nee klopt wel, al probeer ik het altijd wel. Ik heb echt een hekel aan mensen die continu op een onrealistische manier passen. Staan ze met de rug naar de goal, bal aan de voet en dan ineens hoog diep naar voren waarna die speler omvalt.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ook als je FIFA 'gewoon' speelt lijkt het gewoon niet op een echte wedstrijd.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee klopt wel, al probeer ik het altijd wel. Ik heb echt een hekel aan mensen die continu op een onrealistische manier passen. Staan ze met de rug naar de goal, bal aan de voet en dan ineens hoog diep naar voren waarna die speler omvalt.
Rojadirecta?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand mij sopcast kanaal geven van EL?
Maar geen Hart op goal. Van de 20 schoten stopt hij er 19quote:Op zondag 8 januari 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Mancini gaat gewoon ragequitten straks.
Toch, als je beide selecties met elkaar vergelijkt is City kwalitatief zoveel beter. Smalling, Jones, Valencia etc, het zijn allemaal geen toppers.
In Fifa zeker.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar geen Hart op goal. Van de 20 schoten stopt hij er 19
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In Fifa zeker.![]()
Kun je eigenlijk IF spelers ook als NIF in de pakjes aantreffen?
Als Messi in het TOTY zit niet neequote:Op zondag 8 januari 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus geen kans op een gewone Messi als het TOTY uitkomt?
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef GuRBuH het volgende:
Edit: Sorry, ik dacht dat dit het FUT topic was.
IF Balotelli, IF Berbaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef Rijst het volgende:
Ik heb IF Berba. IF Balotelli en RvP Weet nog niet hoe ik ze ga opstellen.
IF Balotelli, IF Berba
RvP
IF Balotelli, RvP
IF Berba
IF Berba, Rvp
IF Balotelli
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bestaat er eigenlijk een IF Van Nistelrooy?
Sowieso niet Balo op 10..Berba en RvP kan allebei wel..ik zou zelf voor deze gaan:quote:Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef Rijst het volgende:
IF Balotelli, IF Berba
RvP
IF Balotelli, RvP
IF Berba
IF Berba, Rvp
IF Balotelli
In welke wedstrijd had hij dat kunnen bewerkstelligen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bestaat er eigenlijk een IF Van Nistelrooy?
Ik zou optie 1 kiezen; Van Persie kan ziek van afstand schieten, hij is 4 star skiller en heeft een goeie dribbel en paas. Berbatov is een een echte goalgetter, die kan beter voorin staan hetzelfde geldt voor Balotelli.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef Rijst het volgende:
IF Balotelli, IF Berba
RvP
IF Balotelli, RvP
IF Berba
IF Berba, Rvp
IF Balotelli
Dat was ook eigelijk mijn idee. Maar Berbatov is eigelijk echt gevaarlijk binnen de 16:P Ik doe dit welquote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso niet Balo op 10..Berba en RvP kan allebei wel..ik zou zelf voor deze gaan:
F Balotelli, RvP
IF Berba
CF, staat dichter bij de spits. Berba heeft wel goede passing, maar hij is eigenlijk te langzaam en z'n heading is te goed om niet in de spits te zetten.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind het en beetje zonde om hem op CAM te z etten. Hij scoort zoveel in de spits
Ja, het is wel lastig. Berba heeft in ieder geval de passing om daar te spelen. Denk dat Balo en Berba niet complementair genoeg zijn om samen te spelen..quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was ook eigelijk mijn idee. Maar Berbatov is eigelijk echt gevaarlijk binnen de 16:P Ik doe dit wel
Van Persie heeft een vrije rol bij Arsenal en speelt op CAM/CF/ ST de rest wordt om heen gevormt. Vandaar dat hij zuigt in Nl elftal, daar zijn meer spelers zijn die individueel juist een vrije rol willen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]dit jaar heeft hij wel laten zien dat hij een spits is.
Op het moment dat het niet loopt gaat hij altijd inzakken (doet ie sowieso vaak). Daar beginnen altijd de gevaarlijke aanvallen want hij heeft een fantastische steekpass. Tuurlijk doet ie het in de spits ook goed maar dat is omdat hij zo veel zijdig is.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]dit jaar heeft hij wel laten zien dat hij een spits is.
Dat klopt. Maar zoals te zien valt werpt dat wel zijn vruchten af, want ze staan met zo'n matige selectie 4e (dacht ik?). Eigenlijk zou het nederlands elftal om heen gevormd moeten worden, maar dat gaat natuurlijk niet met spelers als kuyt op flank.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van Persie heeft een vrije rol bij Arsenal en speelt op CAM/CF/ ST de rest wordt om heen gevormt. Vandaar dat hij zuigt in Nl elftal, daar zijn meer spelers zijn die individueel juist een vrije rol willen hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:53 schreef BDIL het volgende:
Man City - Man U; dit moest gewoon door United gewonnen worden, Achja 11-11 heeft Man U geen kans om zo uit te lopen...
Tja maar hij scoort wel aan de lopende band bij Arsenal, terwijl het in Oranje helemaal niet lukt. Maar een matige voetballer (maar wel een geweldige afmaker) als huntelaar past juist wel in dit (oranje) systeem. Maar RVP zou ik sowieso altijd laten spelen, misschien wel op '10' zoals jij zegt.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op het moment dat het niet loopt gaat hij altijd inzakken (doet ie sowieso vaak). Daar beginnen altijd de gevaarlijke aanvallen want hij heeft een fantastische steekpass. Tuurlijk doet ie het in de spits ook goed maar dat is omdat hij zo veel zijdig is.
RVP is bij Nederland niet zo goed omdat Sneijder elke keer eerst kijkt of ie zelf kan schieten en anders pas afspeelt. Van der Vaart op 10, Afellay links en Robben rechts zal veel beter zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja maar hij scoort wel aan de lopende band bij Arsenal, terwijl het in Oranje helemaal niet lukt. Maar een matige voetballer (maar wel een geweldige afmaker) als huntelaar past juist wel in dit (oranje) systeem. Maar RVP zou ik sowieso altijd laten spelen, misschien wel op '10' zoals jij zegt.
Sneijder is natuurlijk altijd belangrijk geweest en ben bang dat bertje hem er nooit uitzet, terwijl hij echt ruk speelt dit jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
RVP is bij Nederland niet zo goed omdat Sneijder elke keer eerst kijkt of ie zelf kan schieten en anders pas afspeelt. Van der Vaart op 10, Afellay links en Robben rechts zal veel beter zijn.
Of inderdaad RVP op 10, dan van der vaart naast bommel ofzo.
Gervinho kan ook niet veel anders, als hij zelf een actie moet maken komt dat echt niet goed. Die vent heeft niets behalve snelheid. Totaal geen inzicht.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef GuRBuH het volgende:
Nederland heeft teveel ego's. Gervinho en co spelen gewoon elke bal op RVP.
Geen fanboy maar Man United haterquote:
Vanavond onze pot afmaken?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
RObben op rechts is sowieso kut, die kerel speelt geen bal af.
Even kijken of het lukt, denk het niet want moet naar verjaardag. Nu kan wel even.quote:
Over een hafluurtjequote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even kijken of het lukt, denk het niet want moet naar verjaardag. Nu kan wel even.
Even kijken of ik er dan nog wel benquote:
Walcott is net zo'n blind paard als gervinho hoor. Gervinho geeft ook meer assists so far in zijn eerste seizoen..quote:Op zondag 8 januari 2012 15:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gervinho kan ook niet veel anders, als hij zelf een actie moet maken komt dat echt niet goed. Die vent heeft niets behalve snelheid. Totaal geen inzicht.
Wallcot daar in tegen is wel een droom voor elke spits natuurlijk, erg goede rechtsbuiten die erg veel assists op van persie heeft gegeven.
Dat kan, maar het is niet handig omdat er geen dode links in kunnen dan geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef zerokil het volgende:
Iemand die weet of je hybrid kan bouwen op die squad creator?
Ik word elke wedstrijd helemaal gek van die Walcott en Gervinho. Laatste is gelukkig weg naar AC bijna kan Titi lekker spelen. Walcott mag er ook wel af en toe uit voor AOC.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Walcott is net zo'n blind paard als gervinho hoor. Gervinho geeft ook meer assists so far in zijn eerste seizoen..
Zal wel een verademing zijn voor RvP om af en toe een winger te hebben met een IQ boven de 80 ja..neemt niet weg dat Henry als winger een waste isquote:Op zondag 8 januari 2012 15:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik word elke wedstrijd helemaal gek van die Walcott en Gervinho. Laatste is gelukkig weg naar AC bijna kan Titi lekker spelen. Walcott mag er ook wel af en toe uit voor AOC.
Ja ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel een verademing zijn voor RvP om af en toe een winger te hebben met een IQ boven de 80 ja..neemt niet weg dat Henry als winger een waste is
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schoot ie de vrije trap dan richting de bank
Al 70 min lang...quote:
Weet ik het wie keeptquote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schoot ie de vrije trap dan richting de bank
1 potje dan ga ik wegquote:
Nee, ik ook. Daarom post ik zo veel op fokquote:Op zondag 8 januari 2012 16:05 schreef Longcat. het volgende:
Ben ik de enige die op Tim86 zn UI geilt?
225K meer al nuquote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
Zon IF Mignolet nog 7 min staat nu op 25k zla nog wel wat stijgen
Niemand zo blij gezien om 900 coins hahahaquote:Op zondag 8 januari 2012 16:12 schreef Fuszy het volgende:
Dat die mensen eens 80k overhebben voor mijn Guidetti's. Twee voor 80, mooie prijs toch.
Nu heb ik 900 coins
Heb wel wat leuke teams.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niemand zo blij gezien om 900 coins hahaha![]()
Whatta Goal!quote:
leuk team hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Apekoek het volgende:
Eredivisie gangstersssss jonhguuuhh
[ afbeelding ]
Wel verdiend gewonnenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
GG Rijst.
3-2 winstaardig aan elkaar gewaagd, puike goal van Ruiz
Wow.quote:
Tja klopt natuurlijk geen drol vanquote:
Tnx, had je ook lag? Ik wel namelijkquote:
Fucking hell.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou Holla uitproberen als ik jou was, die man heeft een knalquote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja klopt natuurlijk geen drol van. Ook Eriksen op ST, maar is momenteel wel meest handige eredivisie optie voor mij. Elke wedstrijd natuurlijk Pirojja, Guidetti, en Durcic op de bank om de 10+ attr omhoog te houden.
Helaas werkt het op fifa niet hetzelfdequote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom Ben Arfa > alle pacehoeren op rechts
Attribute kaarten..dat is zoooo gayquote:Op zondag 8 januari 2012 16:21 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde in FIFA, ventje speelt heerlijk. Gouden linker ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helaas werkt het op fifa niet hetzelfde
Ah okequote:Op zondag 8 januari 2012 16:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik bedoelde in FIFA, ventje speelt heerlijk. Gouden linker ook.
Bron?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
9 januari wordt dus het Team of The Year bekend gemaakt. Nice
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom Ben Arfa > alle pacehoeren op rechts
quote:
en Di Natale voor 15ktwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 08-01-2012 om 17:32:03Messi, Xavi, Ronaldo - they're in the running for the Ballon d'Or, but who do you want in our #FUT Team of the Year? http://t.co/V3jUasQP reageer retweet
Dat is gewoon tijdens het FIFA gala..dat is al maanden bekend.quote:
http://ultimatedb.nl/quote:
ja, dat snap ik ook wel. Maar het was meer zoiets van of het officieel via therealgroully bekend werd. Wat dus ook blijkt:quote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon tijdens het FIFA gala..dat is al maanden bekend.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 08-01-2012 om 17:32:03Messi, Xavi, Ronaldo - they're in the running for the Ballon d'Or, but who do you want in our #FUT Team of the Year? http://t.co/V3jUasQP reageer retweet
Maar goed, ik heb er een aangeschaft, nu een betere LM aanschaffen die de kaartjes wel waard is. Moet misschien toch wat meer gaan traden...quote:
Gast, dan kijk je toch hoeveel zo'n kaartje kost, wat doe je nou moeilijk!quote:
Als je 1 van die IFs pullt of een goede silver/NIF bronze wel ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan je van bronze pakjes ook rijk worden of max 10k?
Zit te twijfelen om 1 pakje te proberenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je 1 van die IFs pullt of een goede silver/NIF bronze wel ja.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Reemi het volgende:
Iemand een potje tegen mij op de Ps3 vanavond?
Ik meld mequote:
Wat is je PSN?quote:
Rustig maar, zal geen msn meer worden hierquote:
Logisch na dat trieste gedoe van gisteren.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Ja het is oppassen tegenwoordig, er is een mod gespot begin dit topic
Triest?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch na dat trieste gedoe van gisteren.
jep.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat betekend NIF?![]()
(ik gok not in form)
Thx, goed gespeeldquote:
Misschien later / morgen, ik moet echt m'n UT beter makenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thx, goed gespeeldWil je anders H2H? Dan kunnen we gelijkwaardige teams
Aah komopquote:Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien later / morgen, ik moet echt m'n UT beter maken
Oke oke, wacht even een paar minuten, eventjes wat afhandelenquote:
Primaquote:Op zondag 8 januari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke oke, wacht even een paar minuten, eventjes wat afhandelen
Ja ik had hem aangegeven. Daarom kwam die mod.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Ja het is oppassen tegenwoordig, er is een mod gespot begin dit topic
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ik had hem aangegeven. Daarom kwam die mod.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Waar maken die mods zich druk om, er zijn tonnen aan SC topics. En hier valt het echt wel mee met vele anderen.
Ah dat verklaart een hoop. Normaal controleren ze nooit volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ik had hem aangegeven. Daarom kwam die mod.
Wut?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef Fifut het volgende:
GeeftJeEnergie haalt elk beetje energie wat ik nog had weg
hij welquote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef MeneerBob het volgende:
Koop 2 pakjes, IF Distin en IF Bellamy
Goed bezigquote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef MeneerBob het volgende:
Koop 2 pakjes, IF Distin en IF Bellamy
Waalwijk! <3quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rkc heeft van Bayern Leverkussen gewonnen![]()
tijd om naar bed te gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Reemi, heb ff geen zin meer man. Ben zo moe als een madderfakker
quote:
Geldt wel zo'n beetje voor de hele markt.. Ik zet bijna geen gold spelers meer op de TP, discard ik gewoon..quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
wel Welliton in pacewhoreformatie. Die man is echt niks meer waard hetijdje geleden was ie nog ruim 5k, nu max 1,5k ofzo
ik moet ook geen gold packs meer kopenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geldt wel zo'n beetje voor de hele markt.. Ik zet bijna geen gold spelers meer op de TP, discard ik gewoon..
Dat zou wel vet zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
Van der sar moet gewoon in het toty komen. TOTY van der sar uitbrengen in FUT.
Er is al een SIFquote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef zerokil het volgende:
Tuurlijk, want de SIF Van persie (toty) is beter.
Jup. en dan FIF. Maar meestal wordt de TOTY versie aangegeven als TOTY Van Persie bijv. ipv TIF Van Persiequote:
Daarvoor heb je juist IF'squote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef DannyDeko het volgende:
Eigenlijk best jammer dat je weinig compos hebt waar echt goede mennekes voetballen.
Enige compo waar ik nog niet het beste (nif) team van heb is de BBVA maar dat trekt me ook totaal niet. (En dat gaat me niet lukken met Messi en CR7 natuurlijk)
Dusja... wat te doen met m'n poen??!! Ik hou niet zo van IF's want dan verawcht ik dat ze alles kunnen maar kunnen ze niet en word ik boos -> verlies ik
300k.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef zerokil het volgende:
Haha, zo kom ik ook regelmatig bekende namen tegen door FM
@Danny hoeveel coins heb je??
Lauriquote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Brons pakje met Dalla Valle, Football Manager-talentje uit oude serie.
dalla valle dusquote:
Ik. Geen problemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef StijnDa het volgende:
Even serieus, is er nog iemand die Google Chrome gebruikt? Heb je wel/geen problemen met de web app?
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef StijnDa het volgende:
Even serieus, is er nog iemand die Google Chrome gebruikt? Heb je wel/geen problemen met de web app?
Same here, geen problemen.quote:
Nu zit ik vast aan IE om de web app te gebruikenquote:
ik, geen problemen. Alleen onhandiger met CE.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef StijnDa het volgende:
Dat gebruik ik niet. Het heet niet voor niets Cheat Enginequote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik, geen problemen. Alleen onhandiger met CE.
Macht is wel interessantquote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
"Machtsbronnen: fysieke, economische, informationele, deskundigheid, psychologische bronnen
.
nagaan in hoeverre je ze bezit cq. kunt verwerven om je invloed uit te breiden."
Ik wil fifaën.
volgende week weer toetsweek... Een hele week geen FIFA.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
"Machtsbronnen: fysieke, economische, informationele, deskundigheid, psychologische bronnen
.
nagaan in hoeverre je ze bezit cq. kunt verwerven om je invloed uit te breiden."
Ik wil fifaën.
ik vind het niet cheaten, er is niemand de dupe van dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat gebruik ik niet. Het heet niet voor niets Cheat Engine
waar hebben jullie deze gedownload want het lijkt mij ook wel handig !quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het niet cheaten, er is niemand de dupe van dus ik zie het probleem niet.
Kan je dan wel FUT overzetten? Of moet je een nieuw account aanmaken?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb trouwens een xbox overgekocht van een vriend, met een account waar tot augustus xbox live op zit, dus ik ga daar maar mee spelen. Op de 17e laat ik de mijne aflopen en speel ik onder de gamertag; Dedafmonteur.
Moet ik wel waarschijnlijk een nieuwe online pass kopen, tenzij je hem kan switchen naar een ander account. Weet iemand daar iets van?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb trouwens een xbox overgekocht van een vriend, met een account waar tot augustus xbox live op zit, dus ik ga daar maar mee spelen. Op de 17e laat ik de mijne aflopen en speel ik onder de gamertag; Dedafmonteur.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik trade mijn team gewoon...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je dan wel FUT overzetten? Of moet je een nieuw account aanmaken?
Haha tja hij doet een of andere HBO monteur achtige opleiding en zijn opa werkt ergens hoog bij Daf, vandaarquote:
Kan ik niet. Is het de moeite waard?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
OMGkijk dit als je in kpd kan.
http://forum.fok.nl/topic/1762684
Ja, dan moet je nieuwe kopen voor 800 MSP, heb ik ook moeten doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet ik wel waarschijnlijk een nieuwe online pass kopen, tenzij je hem kan switchen naar een ander account. Weet iemand daar iets van?
Jammer...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja, dan moet je nieuwe kopen voor 800 MSP, heb ik ook moeten doen.
Meisje is boos op haar beste vriendin en post haar naaktfoto's op facebook.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan ik niet. Is het de moeite waard?
Je kan toch gewoon je EA account overzetten. Dus gewoon bij het aanmelden je ea. Je eigen gegevens invullen. En dan log je gewoon in. En kan je met je eigen Ultimate Team spelen onder een andere nick.quote:
Bij wie moet je toegang ervoor vragen en wat moet ik als reden opgeven? Ik heb geen idee wat ik er moet eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Meisje is boos op haar beste vriendin en post haar naaktfoto's op facebook.
Ooh interessant. Op de EA site dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je EA account overzetten. Dus gewoon bij het aanmelden je ea. Je eigen gegevens invullen. En dan log je gewoon in. En kan je met je eigen Ultimate Team spelen onder een andere nick.
Nee, gewoon als je gaat spelen op je nieuwe Xbox. Aanmelden met je eigen EAaccount.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |