Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door DannyDeko op 08-01-2012 12:18:50 ]
Net thuis van mn zaalvoetbalwedstrijdje. Nog steeds 1equote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef laucas het volgende:
Epic ik-lees-het-hele-topic-al-mee-en-ik-snitch-de-lapo
lolwut, op zaterdagavond?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Net thuis van mn zaalvoetbalwedstrijdje. Nog steeds 1e
Je hebt zelf ook geen skills, dusja soort zoekt soort hé.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik verlies liever van een baas dan winnen van een zeroskiller
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hjGk8OHUbctOKquote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef zerokil het volgende:
Laucas zou je nog effe een linkje van je team willen poste?
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook geen skills, dusja soort zoekt soort hé.
Omdat je wint zekerquote:
quote:
Ach, ik vind dat je 't niet verkeerd doet. Ben er met 1 minuut, momentje.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat je wint zeker
Maarja van jou kan ik nog wel wat leren
"Lindgren heeft een video opgeslagen"quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat je 't niet verkeerd doet. Ben er met 1 minuut, momentje.
't is die eerste.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
"Lindgren heeft een video opgeslagen"
Die was mooi gelegd en als een kanonnetje afgemaaktquote:
Sure, maar die 2 lopen me de heletijd te DM'en en hier te posten dat ik slecht ben en hun beterquote:
Nu zet je mij voor lulquote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
Sinds ik die tutorial heb gevolgd ram ik ze er achter elkaar in van afstand.
Deze dan net tegen GJE, Niet echt een longshot, maar wel lekker afgemaakt.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109439199
Zat ik me net ook al te bedenken, van hoe kan ik dit voorkomen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee. Alsof je hier iets aan kon doen.
Kan jij nog wat van leren he!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat ik me net ook al te bedenken, van hoe kan ik dit voorkomen.
Maar was gewoon ziek snel spel en kleine aanrakingen met je voet
Dude, wat wil je nou? Flikker op.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan jij nog wat van leren he!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-0 en 4-2quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan jij nog wat van leren he!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Houd je kankerwaffel dan over je 'grote' overwinningen als je niet nog een keer wilt spelen?
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Leuk he memes posten, als jezelf weet dat je fout zit. ;p
Is trouwens geen meme randdebielquote:Op zondag 8 januari 2012 00:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Leuk he memes posten, als jezelf weet dat je fout zit. ;p
Boeiend*quote:
quote:
Vuile zweetnekquote:Op zondag 8 januari 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De gewone rond de 20k denk ik, de IF ook zoiets.
Dat compenseerde welquote:Op zondag 8 januari 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maakte 'm nog netjes af voor je.
Heb klotespitsenquote:
Heb jij je schoten op semi staan of assisted ?quote:
Assisted. Weet niet waarom, maar ze vliegen er achter elkaar in. De truc is dus op 1 lijn komen te staan met de hoek waarnaar je wilt schieten, 3 streepjes kracht en lekker halen.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij je schoten op semi staan of assisted ?
Haha, morgen zal ik eens serieus spelen weerquote:
Is goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, morgen zal ik eens serieus spelen weer
Met m'n VP doe ik nog verdere schoten dan jij net deedquote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Assisted. Weet niet waarom, maar ze vliegen er achter elkaar in. De truc is dus op 1 lijn komen te staan met de hoek waarnaar je wilt schieten, 3 streepjes kracht en lekker halen.
Ik wel als Lindgren niet wilquote:Op zondag 8 januari 2012 01:06 schreef laucas het volgende:
Nog iemand zin in een potje, anders ga ik zo slapen
Ga maar met hem, begin net een ander potje.quote:
Oké manquote:Op zondag 8 januari 2012 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga maar met hem, begin net een ander potje.
Doe me je PSN eensquote:Op zondag 8 januari 2012 01:06 schreef laucas het volgende:
Nog iemand zin in een potje, anders ga ik zo slapen
En dan het liefst op Ultradefending nog ookquote:Op zondag 8 januari 2012 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga maar met hem, begin net een ander potje.
Edit: tegen een 5-2-1-2 noob.
Noop.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gaan friendlies ook van je contracten af?
Had niet anders verwachtquote:Op zondag 8 januari 2012 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
Die 5-2-1-2 gast kan er ook niet zoveel van. 1x IF Vela, 1-0, 1x Dayro Moreno () met een pingel. 2-0 met rust.
Mr. Showoffquote:Op zondag 8 januari 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
2-1, omdat ik in m'n eigen 16 een chestflick aan het doen ben.
Ik heb geen last, jij wel van mij?quote:
Moet jij zeggenquote:
Just kiddin' mi mangquote:Op zondag 8 januari 2012 01:22 schreef Lindgren. het volgende:
Van de 15 goals maak ik er 1 sweaty met een trickshot af, krijg je dit soort dingen.
Nee, dat heeft ie me al heel lang terug beloofd. Hij is fucking slecht geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft er hier iemand al eens tegen stevenmac gespeeld?
De planning is is dat ik morgen h2h met hem ga doenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie me al heel lang terug beloofd. Hij is fucking slecht geloof ik.
Hij heeft ook geen FUT volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De planning is is dat ik morgen h2h met hem ga doen
Nee preciesquote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen FUT volgens mij.
Eindstand?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goed gespeeld, laucas.
Leuke wedstrijd
Had ik dus ook, maar goed ik hoop dat ik en GeeftJeEnergie weer normaal tegen elkaar kunnen doen.quote:
1-0quote:
Awww..quote:Op zondag 8 januari 2012 01:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Had ik dus ook, maar goed ik hoop dat ik en GeeftJeEnergie weer normaal tegen elkaar kunnen doen.
Ik heb heel de tijd normaal gedaan...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Had ik dus ook, maar goed ik hoop dat ik en GeeftJeEnergie weer normaal tegen elkaar kunnen doen.
Matige pot heur, whatsupp met die laggspikes? Niks valt te timenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goed gespeeld, laucas.
Leuke wedstrijd
Nog 1 potje?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb heel de tijd normaal gedaan...
Sorry van die lag man, weet niet hoe het kanquote:Op zondag 8 januari 2012 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Matige pot heur, whatsupp met die laggspikes? Niks valt te timen![]()
Overigens heeft het weinig zin om hoge balletjes op Huntelaar en Ruudje te pompen, want die Bronze verdedigers lopen ze er toch uit. Wel baas dat je ze er in hebt staan hoor
Omdat je baas bentquote:
Oke dus dan is het klaar?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb heel de tijd normaal gedaan...
Van mijn part wel jaquote:
Weet ook niet wat het is, erg storend in ieder geval. Die paar scharen aan de linkerkant waren wel het epische voorbeeld, daarna was ie de bal gewoon kwijtquote:Op zondag 8 januari 2012 01:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry van die lag man, weet niet hoe het kan
Maarja ik moet nieuwe spelers hebben
Morgen host ik wel, kijken of dat die lag verhelptquote:Op zondag 8 januari 2012 01:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is, erg storend in ieder geval. Die paar scharen aan de linkerkant waren wel het epische voorbeeld, daarna was ie de bal gewoon kwijt
quote:
Die tevez booty shakequote:
Lol, sweaty naar de zijkant geschoven, slecht geschoten en de keeper verneukt 't weer eens en daarna schiet je verdediger 'm ook niet weg. Ik zou stoppen met spelen voor vandaag.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
Zo verlies ik dus in de laatste minuut, net.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109445221
Kijk ook naar de titel van het filmpje.
Heb je een headset trouwens?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
Dat ik 'm pauzeerde: Ik ging kapot van het lachen.
Nee, zal er binnenkort eens een halen.quote:
Heb je een bart smit in de buurt? Die heb bazen headsetsquote:Op zondag 8 januari 2012 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, zal er binnenkort eens een halen.
Ik ga proberen om met een rabona te scoren.
Jep. Wat kost zoiets?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je een bart smit in de buurt? Die heb bazen headsets
17 eurotjes voor een van de beste headsetjesquote:
Nijs.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
17 eurotjes voor een van de beste headsetjes
Stevenmac heeft ook zo een headset, benieuwd waar ie naar klinktquote:
quote:
quote:
Ja, dat probeer ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Scoor bij jezelf, kunnen we strafschoppe
quote:
#Zakkewasserquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:41 schreef zerokil het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bFrXYr5ubctQy
Iemand die goedkope verbeteringen weet?
Was gewoon een out of the park schotquote:
Ik speel ook liever met bronze.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens zerokil, heb je niet iets meer coins? Dan kan je zilver erbij gooien
Ik dacht dat je ging slapenquote:
Nee, hij zei welterusten tegen ons en ging zelf verder.quote:
Haha ik heb 337k..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens zerokil, heb je niet iets meer coins? Dan kan je zilver erbij gooien
Trouwens, had jij ook geen tentamens?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:11 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, als je niets te doen hebt. 2 van de beste skillers tegen elkaar, live in een paar minuten.
http://nl.twitch.tv/NepentheZ
Nice, maar vraagje he..quote:Op zondag 8 januari 2012 02:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Haha ik heb 337k..
Maar als de Toty uitkomt dan ga ik een beesten team maken.
Ach joh, maandag pas. Da's morgen.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trouwens, had jij ook geen tentamens?
Je bent zojuist gepromoveerd in m'n meest bazen fokker alle tijden lijstquote:Op zondag 8 januari 2012 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach joh, maandag pas. Da's morgen.Straks (zondagmiddag) maar eens beginnen.
Hoebedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, maar vraagje he..
Waarom moest je me net de heletijd fukken?
Weet je zelf wel toch, je deed niet bepaald vriendelijk tegenover mequote:
vind je het gek?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij is onze Lindgren in dromenland
Sorry maar jij denkt/dacht echt dat je beter was, je je was beter in die weds maar wij speelden met zijn 2equote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je zelf wel toch, je deed niet bepaald vriendelijk tegenover me
Achja, niemand vond het ergquote:Op zondag 8 januari 2012 02:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vind je het gek?zat zo even terug te lezen wat er allemaal getypt werd en het leek wel een msn gesprek
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
idd
Over twee uur ben ik nog wakker, weet ik wel zeker.
ZELFDISCIPLINE KOM GODVERDOMME HIER.
quote:Op zondag 8 januari 2012 03:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Jezus ik ben een avondje weg, krijg je dit... Ga alsjeblieft chatten op je PS3 ofzo, niet hier
En dat door eigenlijk maar twee personenquote:Op zondag 8 januari 2012 09:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wtf is hier gebeurd vannacht2 topics door heen gejaagd
Je voegt niks toe hier. Dus ga maar weer weg.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je voegt niks toe hier. Dus ga maar weer weg.
Dat doe je goedquote:Op zondag 8 januari 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
8 wedstrijden op rij gewonnen met de bronzes. dat zijn dus 2 toernooi overwinningen achter elkaar
MLS bronzes zijn baas. Misschien ook omdat de tegenstanders mongolen zijn. Waarschijnlijk het laatste, want op goud niveau krijg ik altijd lesquote:
Het verschil in chemistry bij bronzes is ongelofelijk groot.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MLS bronzes zijn baas. Misschien ook omdat de tegenstanders mongolen zijn. Waarschijnlijk het laatste, want op goud niveau krijg ik altijd les
Ik heb gister eerste wedstrijdje gespeeld met bronze/zilver/goud en dat ging wel goedquote:Op zondag 8 januari 2012 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MLS bronzes zijn baas. Misschien ook omdat de tegenstanders mongolen zijn. Waarschijnlijk het laatste, want op goud niveau krijg ik altijd les
Mijn broertje van 11 is al 32 wedstrijden op rij ongeslagen met bronze..quote:Op zondag 8 januari 2012 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar is de zweetkoning weerquote:
Ja vooral GJE!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef DannyDeko het volgende:
Toch maar even de OPchick aangepast.
En kunnen we misschien stoppen met dat oneindige gespam hierzo? Niet dat t normaal altijd over fifa of voetbal gaat maar nu wordt t gewoon irritant.
We hadden gewoon een conversatie.quote:
Als ik eventjes niet gefokt heb lees ik altijd het topic door voor net die ene tip, of als iemand weer een goede speler ontdekt heeft, of me op een idee brengt voor een elftal o.i.d. Dan is het vrij irritant om door 7 pagina's nutteloos geblaat heen te moetenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hadden gewoon een conversatie.
Hoe kan je er last van hebben als je er niet eens was
Conversaties doe je maar lekker op msn!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hadden gewoon een conversatie.
Hoe kan je er last van hebben als je er niet eens was
Oké, detennismaster (quote:Op zondag 8 januari 2012 12:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Conversaties doe je maar lekker op msn!
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn broertje van 11 is al 32 wedstrijden op rij ongeslagen met bronze..__!
Beloning voor bronzen toernooi is vrij karig, 600 coins. Maar het is gewoon leuk zwaar te domineren. Mindere beloning dus, maar je hebt voor 150 coins al een bronzen shiney contract, en de teams zijn goedkoop. Heb nu aan matchcoins in 3 dagen bijna mn team terugverdiendquote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Reemi het volgende:
Zijn er goede toernooien voor bronze dan? Dan maak ik ook eens een goedkoop bronzen team
Ik vind 4-3-3 wel lekker spelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef Reemi het volgende:
Wat is voor een silver eredivisie team een aan te raden formatie?
Als ik jou was had ik die bronze spelers uitgebuit. Iemand zonder contract = nieuwe speler kopen of een pakje en die speler zonder contract discarden. Zo een tijdje spelen en voila je hebt genoeg coins om een mooi team te bouwen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje, zal ik mijn gouden spelers verkopen zodat ik full silver kan gaan, of doorspelen met mijn mixed bronze/silver/ goud en van die matchcoins naar silver/goud uitbouwen
Ga ik doen, bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik die bronze spelers uitgebuit. Iemand zonder contract = nieuwe speler kopen of een pakje en die speler zonder contract discarden. Zo een tijdje spelen en voila je hebt genoeg coins om een mooi team te bouwen.
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar zelfs als je verliest heb je volgens mij 800 coins. Ligt natuurlijk aan je DNF rating. Die van mij is standaard 0,5, vanwege disconnects en als ik een keer verlies en hij disconnect me niet krijg ik meestal 400 - 500 coins. (Wel op silver)quote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik doen, bedankt voor de tip
Ik kan nog 6 potjes totdat contract is verlopen. Dan heb ik 3200 coins minimaalquote:Op zondag 8 januari 2012 13:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar zelfs als je verliest heb je volgens mij 800 coins. Ligt natuurlijk aan je DNF rating. Die van mij is standaard 0,5, vanwege disconnects en als ik een keer verlies en hij disconnect me niet krijg ik meestal 400 - 500 coins. (Wel op silver)
800 is wel heel optimistisch. Dat krijg je soms niet eens als je gewonnen hebt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar zelfs als je verliest heb je volgens mij 800 coins. Ligt natuurlijk aan je DNF rating. Die van mij is standaard 0,5, vanwege disconnects en als ik een keer verlies en hij disconnect me niet krijg ik meestal 400 - 500 coins. (Wel op silver)
Speel 6 potjes, koop 1 bronze pack en gebruik die spelers of gebruik de contracten. Verkoop je squad fitness kaart voor 1000 en die healing kaarten voor blessures. Heb je ook weer extra geld. Schroom niet om wissels je team soms om te gooien, want je kan beter een speler met 1 contract op je bank hebben dan er een zonder contracten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan nog 6 potjes totdat contract is verlopen. Dan heb ik 3200 coins minimaal
Dat weet ik dus niet, maar ik krijg soms weleens 600 coins als ik win. Dus ik had wel gedacht dat het een stuk meer zou zijn als je een fatsoenlijke DNF hebt.quote:800 is wel heel optimistisch. Dat krijg je soms niet eens als je gewonnen hebt.
Als ik verlies(bijna nooit natuurlijk) krijg ik er rond de 600, maar dan is t een close potje geweest. Als je helemaal bent weggespeeld kom je rond de 400 uit.
Nee af en toe. Ik gebruik ze amper, en ze zijn best veel waard.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit er altijd zo een squad fitness kaart in een bronze pack?
Maar ik speel niet met bronsquote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee af en toe. Ik gebruik ze amper, en ze zijn best veel waard.
Als je trouwens een wedstrijd speelt met een bronze team, dat een slechte chemistry heeft dan zou ik mensen zoeken die een even slecht team hebben. Hoge chemistry teams zul je niet kunnen verslaan.
Kunnen hele leuke teams zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 13:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat vinden jullie van dit team?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bk1GKgkAbct0G
Nee het was gewoon m'n bedoeling om het langzaamaan te versterken al denk ik dat het heel lang duurt voordat ik de coins voor de echte topspelers van Barca/Real hebquote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kunnen hele leuke teams zijn. Gewoon mee spelen en dan vanuit daar spelers kopen die je team versterken. Of zit er een achtergrond vast aan dit team?
Hoeveel coins heb je?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee het was gewoon m'n bedoeling om het langzaamaan te versterken al denk ik dat het heel lang duurt voordat ik de coins voor de echte topspelers van Barca/Real heb
Ze hebben in ieder geval allemaal Chem 9 en vond ik het belangrijkst
Spaanse competitie is dan sowieso niet slim om mee te beginnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee het was gewoon m'n bedoeling om het langzaamaan te versterken al denk ik dat het heel lang duurt voordat ik de coins voor de echte topspelers van Barca/Real heb
Ze hebben in ieder geval allemaal Chem 9 en vond ik het belangrijkst
Ik wel, vind het wel minder dat sport 1 het niet uitzend...quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die dadelijk Man u. - Man City gaan kijken? Volgens mij gaat het wel een leuke wedstrijd worden
Eredivisie live zend het volgens mij wel uitquote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wel, vind het wel minder dat sport 1 het niet uitzend...
Valt op zich nog wel mee hoor met beetje zoeken/geluk. Heb zelf Ramos voor 3.5k, Pepe voor 5k, Carvalho is ook goedkoop. Dan heb je al een goede verdediging opzich. Alleen die barca spelers kosten veel te veel.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Spaanse competitie is dan sowieso niet slim om mee te beginnen.
Want veel verder dan
Pedro - Benzema - Reyes
---- ----- Diego
Coentrao ---Kerel met staart ---- -----
Diego Alves
zal je niet komen met t enkel spelen van matches. Beetje fatsoenlijke spelers kosten al gauw een hele hoop in de BBVA.
Ik!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die dadelijk Man u. - Man City gaan kijken? Volgens mij gaat het wel een leuke wedstrijd worden
Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eredivisie live zend het volgens mij wel uit
Ik heb zin om te wedden op die wedstrijdquote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als je de rechten niet hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wel, vind het wel minder dat sport 1 het niet uitzend...
Zijn die al zo sterk gezakt ja? O.oquote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee hoor met beetje zoeken/geluk. Heb zelf Ramos voor 3.5k, Pepe voor 5k, Carvalho is ook goedkoop. Dan heb je al een goede verdediging opzich. Alleen die barca spelers kosten veel te veel.
Ja maar eredivisielive vond ik zonde van mijn geld...quote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
OP xbox vaak ook wel maar dit was gewoon open bid waar weinig concurrentie wasquote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef Reemi het volgende:
Ramos gaat op de PS3 toch zeker voor 15k hoor
Boeit me niet. Ik had m'n team verkocht, maar nu toch een nieuw team gemaakt. Dan maar wat verlies, anders zat ik 2 weken zonder spelen... 't Is een spelletje.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef BDIL het volgende:
Advies van mij verkoop al je IF spelers die wrss in TOTY komen, verkoop sws al je gouden teams want alle GOLD spelers zullen zowat niks meet waard zijn na de TOTY...
Eredivisie live heeft de rechten voor de FA Cupquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks. en hoezo zendt sport1 het niet uit
Omdat, ELquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks. en hoezo zendt sport1 het niet uit
Ik weet dat het een spel is maar als jij een team nu verkoopt maak je hem dadelijk wrss 3/4 x zo goedkoper...quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ik had m'n team verkocht, maar nu toch een nieuw team gemaakt. Dan maar wat verlies, anders zat ik 2 weken zonder spelen... 't Is een spelletje.
Heb je ook een kleine verklaring hiervoor? En denk je aan alle gouden spelers of alleen topspelers?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef BDIL het volgende:
Advies van mij verkoop al je IF spelers die wrss in TOTY komen, verkoop sws al je gouden teams want alle GOLD spelers zullen zowat niks meet waard zijn na de TOTY...
Mensen kopen massaal pakjes= meer kaarten op de markt= meer aanbod dan vraag = dalende prijzen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Heb je ook een kleine verklaring hiervoor? En denk je aan alle gouden spelers of alleen topspelers?
Dus bij 2-1 heb je winst?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige keer was het een doelpuntenfestijn, dus de over 2.5 gepakt voor 1.80
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
Ik vrees hoop dat ManU weer hard gaat verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |