Dit komt een beetje bizar over. Gezelligheid met je koelkast.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:17 schreef metromuis het volgende:
Het zijn lieve piep- en kraakgeluidjes en het klinkt wel gezellig (helemaal omdat ik alleen woon).
Die van mij is 2 maanden oud (en nu al dement?)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Hier ook. Pffffffffft. Prrrrrrrrrrrt. Pffftrrrrrrt. Pffffrrrfrrfrrrrt!
Volgens de handleiding was dat normaal, en na 9+ jaar wil ik dat best geloven.
Een koelkast werkt door warmte te verplaatsen. Achter de koelkast is het dus waarschijnlijk heerlijk warm;)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef metromuis het volgende:
[..]
Dat mag ik wel winterjasjes voor ze kopen
Per definitie omdat daar de radiator zit.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een koelkast werkt door warmte te verplaatsen. Achter de koelkast is het dus waarschijnlijk heerlijk warm;)
Die wilde je waarschuwen om de dingen die jij er ingezet had niet op te eten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef leolinedance het volgende:
Mijn vriezer doet het ook. Om het half uur ofzo even 'brrrr tik tik tik pfff...'. Ach, laat hem ook zijn zegje doen![]()
Mijn vorige koelkast wilde de hele avond meepraten, daar werd je wel een beetje gek van
Dat kan ook. Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Het schijnt dat je het best kunt terug communiceren doormiddel van die gele post-its
Mijn koelkast voert ook hele gesprekken in zichzelf,quote:Op zondag 8 januari 2012 13:17 schreef metromuis het volgende:
Als ik in de keuken ben hoor ik de koelkast lekker in zichzelf murmelen, als een merel in de avondlucht...
Het zijn lieve piep- en kraakgeluidjes en het klinkt wel gezellig (helemaal omdat ik alleen woon).
Maar ik vraag me af wat is dit voor vreemd fenomeen ? Is het het werken van de isolatielaag door de wisselende druk binnenin o.i.d. ?
Ja, je merkt hij denkt echt na over de dingen, het zijn een soort filosofische mijmeringen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Mijn koelkast voert ook hele gesprekken in zichzelf,
soms borrelt het ook echt.
Ja hij heeft zeg maar ook echt tijd nodig om te verwerken,quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:12 schreef metromuis het volgende:
[..]
Ja, je merkt hij denkt echt na over de dingen, het zijn een soort filosofische mijmeringen.
Dit dus. De compressor moet de druk in de radiator laag genoeg houden, zodat de vloeistof in de radiator gemakkelijk kan koken, tot gas overgaan, en condenseren. Deze `reactie´ onttrekt warmte aan de koelkast, waardoor deze koud wordt/blijft.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:42 schreef Mastertje het volgende:
Gewoon de compressor die om de zoveel tijd aanslaat?
Typische reactie van een linker hersenhelft typequote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:14 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dit dus. De compressor moet de druk in de radiator laag genoeg houden, zodat de vloeistof in de radiator gemakkelijk kan koken, tot gas overgaan, en condenseren. Deze `reactie´ onttrekt warmte aan de koelkast, waardoor deze koud wordt/blijft.
Oh, sorry, in dit topic mag geen serieuze verklaring gegeven worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:55 schreef metromuis het volgende:
[..]
Typische reactie van een linker hersenhelft type![]()
Galmt (weet niet of ik het juiste woord gebruik) het niet gewoon door het buizensysteem, zodat het lijkt dat het overal vandaan komt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:55 schreef metromuis het volgende:
[..]
Maar de geluidjes komen vanuit de hele achterkant, uit een andere richting dan waar de compressor zit, namelijk helemaal onderaan.
Moet jij mij uitleggen waar dan de ogen van de koelkast zitten zodat hij die gele post-its kan lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Het schijnt dat je het best kunt terug communiceren doormiddel van die gele post-its
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |