SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Wij moeten nog es een keer online Buzzen beeb. Zullen we daar een keer een date voor prikken als m'n verlof is begonnen?quote:
Finallyquote:Op zondag 8 januari 2012 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij moeten nog es een keer online Buzzen beeb. Zullen we daar een keer een date voor prikken als m'n verlof is begonnen?
Nicequote:
quote:
zo even accepten!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik heb je wel een verzoekje gestuurd.
het zag er gister erg leuk uit, alleen ik was echt te moe om het nog te proberenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:08 schreef Kuukske het volgende:
DJ Hero lijkt me nou helemaal niks. Kan ook aan de muziek liggen die erin zit.
Daft Punk maakt alles goedquote:Op zondag 8 januari 2012 11:08 schreef Kuukske het volgende:
DJ Hero lijkt me nou helemaal niks. Kan ook aan de muziek liggen die erin zit.
Afkicken moet jequote:Op zondag 8 januari 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
geen cappucchino kunnen maken omdat kat op schoot ligt
quote:
Hou ik niet zo vanquote:
naaah, valt wel mee.. zet GameBabe gewoon aan het werk.quote:
Opgelost...Slotjequote:Op zondag 8 januari 2012 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
naaah, valt wel mee.. zet GameBabe gewoon aan het werk.
gewoon zeggen dat ze anders DDR moet dansen en dat je het filmpje hier zetquote:Op zondag 8 januari 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
Ze is het er niet mee eens..
Ze wil niet naakt.. Stom zeg..
Moet ik nu harder slaan?
naakt?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ze anders DDR moet dansen en dat je het filmpje hier zet
Daft Punkquote:
huisregelquote:
Februari toch meestal?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
weten jullie wanneer tickets voor sensation ongeveer in de verkoop gaan?
Zekerquote:
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit, doe jij es naar iedereen rekening gegevens PM-en voor de pizzas enzo!
Dit inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit, doe jij es naar iedereen rekening gegevens PM-en voor de pizzas enzo!
Het is exportproduct. Geen export product.quote:
Hahaha ik had die ook al gezien, so true!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha ik had die ook al gezien, so true!
quote:
Bij vrouwenquote:
Verslag van de meet:quote:Op zondag 8 januari 2012 13:15 schreef Fallen het volgende:
Ik mis trouwens wel een verslag ofzo van de SC-meet.
Of zitten de mensen dat in een besloten FaceBook groepje te houden? (Ik heb de helft van de SC'ers niet eens...)
Ja bah, lijken er ook steeds meer te worden! En dat ligt niet aan onze tieten!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohnee niet bij mannen iddtrue story
mannen die grote tieten hebben dan vrouwen
Idemquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohnee niet bij mannen iddtrue story
mannen die grote tieten hebben dan vrouwen
Die van jullie inhalen dat lukken er weinigquote:Op zondag 8 januari 2012 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja bah, lijken er ook steeds meer te worden! En dat ligt niet aan onze tieten!
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja bah, lijken er ook steeds meer te worden! En dat ligt niet aan onze tieten!
qftquote:
quote:
Ja sorry man.. Alles was er, booze, babes, games en pizza!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja sorry man.. Alles was er, booze, babes, games en pizza!
What happened in Gouda stays in Gouda!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:58 schreef Fallen het volgende:
[..]= vanwege gebrek aan plaatjes, foto's, paints en sfeerimpressies.
AWESOME vind ik dan weer te weinig. Dat wist ik namelijk al wel....
Wij willen roddels, details! Who knocked up who?quote:
Dat merk je wel over een maandje of 9quote:Op zondag 8 januari 2012 15:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij willen roddels, details! Who knocked up who?
Ah dus Poit en Shar hebben het eindelijk gedaan, duidelijk!quote:
Heel stiekem jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah dus Poit en Shar hebben het eindelijk gedaan, duidelijk!
Overdags is hij een normale gamenerd maar in de nacht veranderd hij in de stiekeme vrouwenbezwangeraar!!quote:
in de nacht was ik al weg, dus dat was gamebabe ...quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Overdags is hij een normale gamenerd maar in de nacht veranderd hij in de stiekeme vrouwenbezwangeraar!!
Lol, nee, die mag nietquote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in de nacht was ik al weg, dus dat was gamebabe ...
shit nog geen kids
Nee Gamebabe heeft al een man! Weet zeker dat Poit dat nooit zou doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit nog geen kids
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee Gamebabe heeft al een man! Weet zeker dat Poit dat nooit zou doen.
Jullie hadden gewoon maar moeten komenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij willen roddels, details! Who knocked up who?
Maa rik was in de nacht al wegquote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee Gamebabe heeft al een man! Weet zeker dat Poit dat nooit zou doen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon maar moeten komen
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maa rik was in de nacht al weg
Dan zijn eht toch de kleine huilende kindjes in de kelder van poit geweest
quote:
quote:
Hou ik je aanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Volgende keer extra knuffels!!!
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Volgende keer extra knuffels!!!
quote:
Minstens net zoveel als jij!! En dan dezelfde hoeveelheid ook van jou!!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
volgens mij probeert poit te zeggen dat hij ook knuffels wilt lot
Nee hoor ik krijg er meerquote:Op zondag 8 januari 2012 15:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Minstens net zoveel als jij!! En dan dezelfde hoeveelheid ook van jou!!
+1
quote:
quote:
Primaquote:
Gefeliciteerd met broerquote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima
Ik ga m'n broer een dikke verjaardagsknuffel geven!
Laters!!
Oke, ik wacht op nadere instructie!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh lot, jij moet ook even helpen! Wacht ik ga je DM-en zo
Donequote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke, ik wacht op nadere instructie!
fixedquote:
Dan heeft hij het wel heul stiekem gedaan want ik heb er niets van gemerktquote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit nog geen kids
Sappige details willen we horenquote:
Is er een GAM SC facebook gebeuren danquote:Op zondag 8 januari 2012 13:15 schreef Fallen het volgende:
Ik mis trouwens wel een verslag ofzo van de SC-meet.
Of zitten de mensen dat in een besloten FaceBook groepje te houden? (Ik heb de helft van de SC'ers niet eens...)
Alleen voor mensen die komen meeten!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is er een GAM SC facebook gebeuren dan?
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die komen meeten!
Zo vaak!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo vaak!!Deze klom er zelf in, hoop niet dat je dat vaak hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Slacht zichzelf ook nog! Weigert zich alleen te marinerenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze klom er zelf in, hoop niet dat je dat vaak hebt
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Slacht zichzelf ook nog! Weigert zich alleen te marineren
Ah okequote:Op zondag 8 januari 2012 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die komen meeten!
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo vaak!!ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe,quote:Op maandag 9 januari 2012 07:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen,
Weer amper geslapen van al de snot in mijn kop
Ga jij toch lekker snurkenquote:
quote:
Waddis boy?quote:
Ik miste je zaterdag, voelde me helemaal ongemakkelijk op de bank. Geen GVR om tegenaan te schurkenquote:
lol, nee. Zoek het maar meer de katholieke kant opquote:Op maandag 9 januari 2012 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Poit ik wist niet dat je meerdere voorletters in je naam hadLaat me raden... is het Poit Allememachies?
Ik heb nog wel op het juiste knopje voor je geramdquote:Op maandag 9 januari 2012 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik miste je zaterdag, voelde me helemaal ongemakkelijk op de bank. Geen GVR om tegenaan te schurken
Ik vond die jongen al zo blij kijken!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel op het juiste knopje voor je geramd
Het "juiste knopje" zit niet op een buzzer meidquote:Op maandag 9 januari 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel op het juiste knopje voor je geramd
hoe denk je dat ik me voelde?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik miste je zaterdag, voelde me helemaal ongemakkelijk op de bank. Geen GVR om tegenaan te schurken
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik me voelde?wetende dat je nu naast iemand anders zat en misschien wel tegen aan zat te schurken
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het "juiste knopje" zit niet op een buzzer meidAl vind ik het nog steeds terecht dat je daarom verloor
Wees niet bang. Ik zat tussen twee meisjes in, dus dat was vet eng!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik me voelde?wetende dat je nu naast iemand anders zat en misschien wel tegen aan zat te schurken
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik zat tussen twee meisjes in, dus dat was vet eng!
dat doet me dan weer deugd, dan weet ik tenminste dat je geen gekke dingen gedaan hebtquote:Op maandag 9 januari 2012 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik zou ook blij zijn als Rosseflos naast me heeft gezetenquote:
Boehoe wij hadden geen kaarslichtquote:Op maandag 9 januari 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zou ook blij zijn als Rosseflos naast me heeft gezetenik weet nog zo goed dat we romantisch bij kaarslicht in een Argentijns restaurant hebben gezeten...
Dat kon iedereen je wel vertellen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik moet beter naar eendje luisteren, lego harry potter is lang zo leuk niet
Dat ik een strapless jurkje aanhad maakt me niet gelijk een meisje hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
normaal gesproken betekent dat dat ik je aan moet spreken met Patricia....quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ik een strapless jurkje aanhad maakt me niet gelijk een meisje hoor
Nee, ik had m'n pumps niet aan.. Zonder pumps is het gewoon Petraquote:Op maandag 9 januari 2012 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
normaal gesproken betekent dat dat ik je aan moet spreken met Patricia....
Hehe truequote:Op maandag 9 januari 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zou ook blij zijn als Rosseflos naast me heeft gezetenik weet nog zo goed dat we romantisch bij kaarslicht in een Argentijns restaurant hebben gezeten...
dat mocht van mijquote:Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe trueAl heb ik toen wel een romantisch grand dessert (inclusief sterretjes en hartjesvormpjes) met fipo gedeeld
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe trueAl heb ik toen wel een romantisch grand dessert (inclusief sterretjes en hartjesvormpjes) met fipo gedeeld
ik heb al een half jaar geen vakantie meer gehadquote:Op maandag 9 januari 2012 09:41 schreef Kn0x het volgende:
Oh ja. goedemorgen dus.
Ik heb sinds mijn vakantie al weer twee hele werkdagen achter de rug en nu al geen zin meer
Papadagenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb al een half jaar geen vakantie meer gehad
#1 reden om kroost te kweken.quote:
das geen vakantiequote:
over there, over there and up there.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
wrom ?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
poit, doe s wat dubstep mijn kant op groovesharken!
heppiksinnin!quote:
Volume op 180 en gaan!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Goed vooruitzichtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef wc-eend het volgende:
Water
En donderdagavond komt mijn nieuwe bank met twee stoelen, gebracht door de ouders van een vriendin...
Vrijdag komt er iemand voor de geiser en iemand voor de gaskachels
Misschien wel zondagmiddag over
QFT, douchen en doortrekken is voor Mietjes!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
water wordt overschat
Bier, das pas belangrijk en nog STEEDS niet aangesloten
doe je ook met bierquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT, douchen en doortrekken is voor Mietjes!
Tanden poetsen: Bier!quote:
Ook gewoon met bier. Krijg je lekker ruikende bloemen vanquote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Tanden poetsen: Bier!
Doorspoelen: BIER!
AFWASSEN: BIER!___!
PLANTEN WATER GEVEN?! ... daar heb je misschien wel water voor nodig.
jewel, das het goedkope Lidl Eigen Merk spulquote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Poit het volgende:
Je gaat toch niet doortrekken met pils
Zonde!
the fuck?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:24 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste awesome gif van 2012.. Nu al
Die is al van 2011 poepertquote:Op maandag 9 januari 2012 14:24 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste awesome gif van 2012.. Nu al
Het filmpje zal wel uit eind jaren 80 komen maar voor mij is dit de 2012 epicness!quote:
quote:
quote:
HIER!!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
WHERE'S THE BLOODY KNIFE PARTY POIT!?!?!?!
* Solique schrikt wakkerquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Poit het volgende:
http://www.mediafire.com/?k6xtk5j56r5s2tn
-edit: Linkdump, Knife Party Essential Mix Ibiza 2011!!
quote:
Zou maar uitkijken danquote:
beetje paracetamol ertegenaan en je you're good to go!quote:
Of gewoon zoals de afrikanen het doen.. Maagdje neuken, ben jij er vanaf.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
beetje paracetamol ertegenaan en je you're good to go!
Moet ook wel tochquote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Jongeeeee al lang al opgelost natuurlijk
tmiquote:Op maandag 9 januari 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb de cd schoon gemaakt zat vlek op![]()
yup, zo krijg je HIV.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De cd, riiiiight.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga s werken jij dan!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Productief dagje zo, chatten tetris spelen terwijl pc installeerd
ZOMG ZOMG ZOMG!quote:
Wasn't mequote:
Misschien moet ik diegene gewoon negeren, volgens mij moet hij ook heeeeel hard aan het werk zijn!quote:
meh, is zijn/haar verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien moet ik diegene gewoon negeren, volgens mij moet hij ook heeeeel hard aan het werk zijn!
Das waar, dan maar door brabbelenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
meh, is zijn/haar verantwoordelijkheid.
Gewoon doenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das waar, dan maar door brabbelen
Niets mis met brabbelenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef Poit het volgende:
Brabbelen
NERF WAR!!
Er is er weer 1 bij op kantoor..
Deze:
[ afbeelding ]
Nerf-gunsquote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef Poit het volgende:
Brabbelen
NERF WAR!!
Deze:
[ afbeelding ]
In kantoorquote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nerf-guns
beetje vent grijpt een paintballgun.
Nee hoorquote:
Werken jullie wel of is het de hele dag een speeltuinquote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef Poit het volgende:
Brabbelen
NERF WAR!!
Deze:
[ afbeelding ]
Er wordt fucking hard geheerscht hier.. Af en toe 5 minuten als een malle door kantoor tijgeren/springen/beschoten worden is een goed afleiding van de sleur.. Verfrist het koppiequote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Werken jullie wel of is het de hele dag een speeltuin
yes.quote:
Alisonquote:Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef Poit het volgende:
[..]
JAHOOR!!
[ afbeelding ]
bonus:
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Half vijf al ... Wtf... Zo naar huiiis
Was het maar zo, kon jij mij betalenquote:
zegt degene die loopt te spelen op kantoorquote:
Zeker!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zegt degene die loopt te spelen op kantoor
Geniet er van Sharquote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lift naar mamas boerenkool is eeeeer, bye heren
Peace out!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lift naar mamas boerenkool is eeeeer, bye heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Lol, dat komt vast omdat je een weekend inclusief goed feestje gemist hebt!!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff hele dag al het idee dat het woensdag is.
Zwanger?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
vreemd
ik heb ineens zin in parikachips.
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, dat komt vast omdat je een weekend inclusief goed feestje gemist hebt!!
quote:
Nja via nieuwsgroepen heb je hem zo binnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Nebo het volgende:
Weet iemand een goede plek voor torrentjes van het eerste seizoen van Breaking Bad? Het is pas goed te doen vanaf seizoen 3 lijkt het wel
tvtorrents, maar dat werkt met invites en die heb ik niet meer. De serie wordt sinds vorige week maandag uitgezonden op tv, dus je kan ook de eerste afleveringen terugkijken via uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Nebo het volgende:
Weet iemand een goede plek voor torrentjes van het eerste seizoen van Breaking Bad? Het is pas goed te doen vanaf seizoen 3 lijkt het wel
Nee, die torrents van het eerste seizoen werken allemaal niet meerquote:Op maandag 9 januari 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://eztv.it/showlist/
ook nog zat te vinden lijkt mij.
gebruik verder die open torrent sites niet
Ah verrek, ik ben de moeilijkste niet :
http://eztv.it/shows/36/breaking-bad/
Heb alle eps op mn laptop staan. Kom een keer een biertje doen opweg naar je chick, en neem een HDD mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, die torrents van het eerste seizoen werken allemaal niet meer
Sure thing. Ik zeg: volgende week zaterdag (waarschijnlijk)?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heb alle eps op mn laptop staan. Kom een keer een biertje doen opweg naar je chick, en neem een HDD mee.
Ja is goed. Ik zet het in mn agenda.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Sure thing. Ik zeg: volgende week zaterdag (waarschijnlijk)?
Nja isohunt was ook een optie hequote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, die torrents van het eerste seizoen werken allemaal niet meer
Ik snap hem niet. Is die pijl nou gewoon een beetje slecht gemikt of is de grap dat de billen van de persoon die ernaast loopt aangewezen worden? Een beetje zoals die I'm with stupid shirts?quote:
Heb dan tenminste de degelijkheid om met voorbeeldafbeeldingen van correct gevormde rondingen aan te komen zetten!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:41 schreef koei het volgende:
[..]
Plus dat ze geen goede kont heeftEen goede kont hoort wel wat spek aan te zitten en mooie ronde billen te hebben
Ik ging er eigenlijk vanuit dat iemand zich daar wel toe geroepen voelde...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:43 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Heb dan tenminste de degelijkheid om met voorbeeldafbeeldingen van correct gevormde rondingen aan te komen zetten!
Ik over 10 minuten ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zo onderweg naar fysio
Daarnaast heb je ook gewoon tieten nodig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Is die pijl nou gewoon een beetje slecht gemikt of is de grap dat de billen van de persoon die ernaast loopt aangewezen worden? Een beetje zoals die I'm with stupid shirts?
Plus dat ze geen goede kont heeftEen goede kont hoort wel wat spek aan te zitten en mooie ronde billen te hebben
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarnaast heb je ook gewoon tieten nodig!
http://www.kat.ph/breaking-bad-season-1-dvdrip-xvid-t5596093.htmlquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Nebo het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarnaast heb je ook gewoon tieten nodig!
As ifquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:01 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij heb je gewoon een goed karakter nodig en zijn lekkere tieten en een goede kont mooi meegenomen
Wiskundig gezien:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:01 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij heb je gewoon een goed karakter nodig en zijn lekkere tieten en een goede kont mooi meegenomen
qftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:01 schreef GameBabe het volgende:
piemel en mannenpas inleveren bij de deur graagquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
piemel en mannenpas inleveren bij de deur graag
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker, maar innerlijk en karakter is ook wel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
vrouwen moeten gewoon rondingen hebben
Mag hij zijn testikels wel behouden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welke testikels?quote:
QFT!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
vrouwen moeten gewoon rondingen hebben
quote:
Sowieso, maar zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, is zo hypocrietquote:
qftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sowieso, maar zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, is zo hypocriet
Q.F.T._____!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is een combinatie waar het uiteindelijk om draait.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
en mensen die je om 7 uur 's ochtends al ziekenhuis vragen via whatsapp stellen als je eindelijk 2 maanden ziekenhuis-vakantie hebt, dat is dan vast het eerste waar je het over wilt hebben als je wakker wordt
en nu snel spullies pakken en naar het werk
exhibit A:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:19 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens tetten en een kont een leuke extra maar als ik kan verdrinken in een snel mooie ogen ben ik verkocht..
En hoe heb je als vrouw zijnde geen kont?
slecht geklede kontjes zijn er genoeg ja. Er zijn nog veel meer te grote kontjes.. poffertjespan hoeft van mij nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:21 schreef Reintji het volgende:
Er zijn hele kuddes kontlozen heur poit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |