abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106546526

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pixell op 10-01-2012 12:45:07 ]
pi_106546689
Ok duidelijk
pi_106546723
En daarbij, ik was bezig om Kira in bed te lullen, nou ja dat was gelukt. Met doc heb ik daar weinig behoefte aan :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_106547191
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Sjiznit het volgende:
En daarbij, ik was bezig om Kira in bed te lullen, nou ja dat was gelukt. Met doc heb ik daar weinig behoefte aan :P
Mijn character is zelf female, dus dat zit er bij mij niet in, met Doc wel.. maar iets met fictief sex hebben in games staat mij niet helemaal aan :P
pi_106547518
Pixell kan je mijn char in de OP aanpassen van Bacca's Blade naar:
Malfunction - Commando op Legions of Lettow?

Thanks!
pi_106549259
Done
  zondag 8 januari 2012 @ 02:52:55 #7
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106549575
Te veel companions :') Ik heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 8 januari 2012 @ 03:01:45 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106549682
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Te veel companions :') Ik heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
aantal dat je ken sturen increased to 4 en dan 5
pi_106551866
Ik sinds het begin erg trouw aan Khem Val maar nu ik Xalek heb ontmoet gaat dat denk ik wa minder worden.
In Tyler We Trusted
pi_106552852
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Same :D gisteren Taris afgerond dus weer een companion erbij.

De balans in die space missions is trouwens wel vreemd. Missies waarbij ze lvl 3 upgrades adviseren als je lvl 40 bent, moet je toch echt lvl 5 upgrades hebben. Anders word je gruwelijk makkelijk afgemaakt.

VOOR OP: Morthill - Dragus - Sith Juggernaut op Lord Calypho
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 8 januari 2012 @ 10:54:17 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_106552931
lvl 25 eindelijk , zit op de helft.
Helaas niet zo veel tijd om te spelen , maar bevalt me tot nu toe nog steeds
Ik ben inmiddels overleden
pi_106553331
Kira vind ik echt een leuke companion met een interessant verhaal! :)
pi_106555074
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.

Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.

Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
  zondag 8 januari 2012 @ 12:37:28 #14
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106555095
kun je master shatele shan romancen :@ :@ :@
Op elke fokker past een bril.
pi_106555809
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:

Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.

Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
Dat is met Sith Warrior wel zo :{w :P
pi_106556370
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:37 schreef Catch_me het volgende:
kun je master shatele shan romancen :@ :@ :@
Nee denk het niet helaas :P
pi_106556428
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is met Sith Warrior wel zo :{w :P
Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.
pi_106556587
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef kilozout het volgende:

[..]

Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.
Niet? Ik vond hem bijzonder fijn als ik even elite quests ging soloën. De 4e gebruikte ik ook regelmatig voor DPS.
pi_106556867
Ik ben de game alweer zat :P Ik ben de lol in MMO's blijkbaar helemaal kwijt. Een jaar geleden gestopt met WoW, daarna wist het mij niet meer te boeien, en nu krijg ik met Star Wars alweer hetzelfde gevoel.. Zal ook wel aan games in het algemeen liggen maar andere soorten games speel ik toch liever 'effe' een kwartiertje als ik tijd heb, voor een MMO moet je eigenlijk echt goed gaan zitten als je iets klaar wilt spelen.
pi_106565595
Vandaag even dagje rust genomen van TOR :D na die marathonsessie van gisteren was dat wel nodig :X
pi_106566899
Ben net gearriveerd op Quesh, wat een grafplaneet :') Gelukkig wel kort zodat ik daarna doorkan naar Hoth :D
  zondag 8 januari 2012 @ 17:36:54 #22
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106567043
Mijn char:

Server: Niman
Naam: Isidoor
Class: Jedi Guardian
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_106567076
Ik net een quest maar even overgeslagen, kreeg em niet voor elkaar. Dikke faalbeurt dat. Ben 45 en moest 2 zilveren 46s doodmaken maar Doc kon het niet bijhealen :'(
pi_106567545
Wie is beter als companion? Doc of Kira?
  zondag 8 januari 2012 @ 17:50:53 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106567618
Is de halve playerbase Jedi Knight of Sith (whatever de naam is van de mirror)?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106567626
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is beter als companion? Doc of Kira?
Questen met Doc vind ik lekkerder gaan. Kira is alleen toffer :P
pi_106567685
quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Sith Inquisitor, lightning is toffer :P Maar zo ongeveer wel ja, niet heel vreemd ook aangezien iedereen zo ongeveer altijd al Jedi of Sith wilde zijn.
  zondag 8 januari 2012 @ 17:56:19 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106567841
Ik ben Shadow.

Maar mijn alt is bounty hunter en die vind ik eigenlijk leuker :@.
pi_106567962
Mjuh, speel nu Guardian. Als deze 50 is ga ik mijn Sith warrior levelen. Maar ik ben niet van plan te gaan raiden dus zal vooral voor het levelen gaan en daar heb ik er nog wel wat te gaan. Wil ze uit eindelijk alle 8 op max level hebben.
pi_106568579
Vrijdagavond een 8 man raid gedaan in de EV. We kwamen tot de laatste boss, maar na een aantal wipes zijn we gestopt. Gevechten zijn leuk en uitdagend :)
pi_106568613
Ben nu op Voss aan het questen, maar dat zijn ook wel coole mannetjes. Zou er wel een willen als trooper.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:15:34 #32
126783 pjats
The Pjatser
pi_106568630
quote:
Tegenhanger is Sith Warrior. En volgens mij is de Sith Inquisitor het hoogste in percentage van alle classes. Tenminste als ik de forums zo lees.
pi_106569833
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Questen met Doc vind ik lekkerder gaan. Kira is alleen toffer :P
Ja want ik ben nu 36 en al die quests op Quesh zijn 37 dus ik vroeg het me zo af welke ik dan beter kan gebruiken :P
pi_106569968
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ja want ik ben nu 36 en al die quests op Quesh zijn 37 dus ik vroeg het me zo af welke ik dan beter kan gebruiken :P
Een healer geeft wat meer rust dan een dps companion.
pi_106570445
quote:
Nee want Sith Marauders zijn ongelofelijk kut, omdat ze veel slechter zijn dan andere DPS-classes.
pi_106570496
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef S1gnum het volgende:
Vrijdagavond een 8 man raid gedaan in de EV. We kwamen tot de laatste boss, maar na een aantal wipes zijn we gestopt. Gevechten zijn leuk en uitdagend :)
Ik werd gisteravond keer op keer gewiped in de Foundry door onze robotvriend :') terwijl de echte boss we in 1 keer neer kregen (naja, 2 keer, maar de eerste keer bugte dat kreng en was hij oneindig lang immortal)
  zondag 8 januari 2012 @ 19:21:06 #37
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106571063
Jedi :')
Sith :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:24:17 #38
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106571219
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef leeell het volgende:
leeell :')
pi_106572557
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef leeell het volgende:
FOK :')
Talpa :')
Smileys :')
  zondag 8 januari 2012 @ 19:58:50 #40
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106572945
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:15 schreef Sjiznit het volgende:
Ben nu op Voss aan het questen, maar dat zijn ook wel coole mannetjes. Zou er wel een willen als trooper.
Misschien unlock je die wel met je legacy!?!? Zou vet zijn :D
pi_106573592
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Pixell het volgende:

[..]

Misschien unlock je die wel met je legacy!?!? Zou vet zijn :D
Inderdaad :D Ze kunnen wel vette dingen doen met die Legacy idd, hoop dat ze dat ook gaan doen. Zou alleen nog graag zien dat het game en niet server wide wordt. Aangezien ik op 2 servers speel. Maar ach, we merken het wel.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:32:41 #42
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106574844
namen zijn weer geupdate :)
pi_106576130
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Inderdaad :D Ze kunnen wel vette dingen doen met die Legacy idd, hoop dat ze dat ook gaan doen. Zou alleen nog graag zien dat het game en niet server wide wordt. Aangezien ik op 2 servers speel. Maar ach, we merken het wel.
Zal vast server worden, te veel werk anders.
pi_106576466
Is dit spel de moeite waard tov WoW? Ik heb wat videos gezien maar het trekt me niet echt, allemaal iets te cartoony en saai. :@
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_106576549
quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dit spel de moeite waard tov WoW? Ik heb wat videos gezien maar het trekt me niet echt, allemaal iets te cartoony en saai. :@
Ik was al jaren klaar met WoW en ben verslaafd, maar ik ben Star Wars-fan dus misschien moet je het niet aan mij vragen.
pi_106576743
quote:
Als je van Star Wars houdt en de Knights of the Old Republic serie hebt gespeeld, is dit spel zeker een aanrader!
En het is sowieso beter dan WoW ;)
pi_106577735
quote:
Wat mij betreft wel, videos doen dit spel geen recht aan. Geen idee waarom eigenlijk maar het is veel vetter als je het speelt.

Wat ik vet vind ten opzichte van wow is dat vanaf het eerste begin je behandeld wordt als iemand met toffe skills. In tegenstelling tot wow waar het questen wat mij betreft niet echt belangrijke voelde. Hier heb ik dat wel.

Maar het is moeilijk objectief een mening te geven (nou is dat sowieso een flinke tegenstelling maar toch). Voor mij kwam swtor op een goed moment. Had alles wel gezien in wow, zat boven de 11k achievepoints en had gewoon niet echt meer wat te doen. swtor voelt kwa besturing heel vertrouwd en dat vind ik fijn. Daarbij heb ik altijd al met lightsabers willen knokken en is het gewoon een erg goede quest ervaring. End game valt weinig over te zeggen, dat is nog vrijwel niet bestaand aangezien het grootste deel van de community nog niet op de level cap zit.

Enige wat ik kan zeggen is om het gewoon te proberen, bevalt het niet dan weer lekker terug naar wow. Bevalt het wel speel je ze lekker beide, dat kan makkelijk.
pi_106579997
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee want Sith Marauders zijn ongelofelijk kut, omdat ze veel slechter zijn dan andere DPS-classes.
Is dat echt zo? Ik sta altijd hoog in de PvP-matches en in PvE kan ik eigenlijk alles wel aan, mits ik geheald wordt door companion en niet nonstop strong units aanval en doe alsof ze easy zijn... :P
pi_106580609
Zo, kom net aan op Corellia. Dat is me toch een partij mooi.
pi_106582243
afgelopen 4 uur bezig geweest met Flashpoints met 3 vrienden... HEERLIJK!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 8 januari 2012 @ 22:40:20 #51
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106582893
Ik ben nu lvl 46 Jedi Guardian (tank spec) en begin echt moeite te krijgen met elites etc... :(
pi_106583233
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Pixell het volgende:
Ik ben nu lvl 46 Jedi Guardian (tank spec) en begin echt moeite te krijgen met elites etc... :(
Hmm, dat is weird, ik hak elites neer alsof het niets is. Maar ben pas lvl 40 en Juggernaut Tank.

Geprobeerd om healing companion neer te zetten? Aggro houd je toch wel als het een op een is.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:23:24 #53
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106585215
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hmm, dat is weird, ik hak elites neer alsof het niets is. Maar ben pas lvl 40 en Juggernaut Tank.

Geprobeerd om healing companion neer te zetten? Aggro houd je toch wel als het een op een is.
Jep, heb doc de hele tijd bij me, het valt me soms gewoon op dat ik best wel eens moeite heb en cooldowns moet gebruiken :P
pi_106585901
Wanneer wordt het eens tijd dat ze dat graftakken dismount feature een keer eruit flikkeren. Moet ik ergens naartoe kan er niet omheen rijden met de mount; aggro ik een groepje bam eerste schot mount kapot. En het zal ook niet de eerste keer zijn, ze willen zeker dat je 15 min lang zinloos groepjes gaat vermoorden voordat je pas bij je doel bent. :')

/rage
Putin for President _O_
  maandag 9 januari 2012 @ 02:10:50 #55
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106589916
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wanneer wordt het eens tijd dat ze dat graftakken dismount feature een keer eruit flikkeren. Moet ik ergens naartoe kan er niet omheen rijden met de mount; aggro ik een groepje bam eerste schot mount kapot. En het zal ook niet de eerste keer zijn, ze willen zeker dat je 15 min lang zinloos groepjes gaat vermoorden voordat je pas bij je doel bent. :')

/rage
Hogere mountskill = meer nodig voordat je knocked down wordt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_106593085
Dit weekend mn nieuwe pc gekocht en nu kan ik eindelijk SW spelen :) Ik ben begonnen als een Imperial Agent op een pvp server, zit nu op lvl 9 en tot nu toe bevalt de game prima :)
Ik ben benieuwd wanneer ik ook daadwerkelijk world pvp ga tegenkomen en hoe de class opbouw qua talents in elkaar zit.

Als iemand tips heeft over pvp Imperial Agent (Sniper) dan hoor ik het graag :)

Ingame name: Rock'Nah
pi_106593318
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:

Dit blijft t/m level 50 zo met de BH :)
Heb me er erg goed mee vermaakt die class-questjes.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106594909
Wat een game :D

Ik had geen beta-test/pre-release, Ik heb me ook niet verdiept in het spel. Zaterdag (26 dec) begonnen. En nu 2 weken later een playtime van 5days20hours :')

Ik heb in andere MMO's meestal de rol van tank gespeeld, nu maar eens heavy dps doen.
Ik speel een Sith Sorcerer lvl50 zwaar op de madness skilltree gefocussed, man wat een genot :D Wat een dps gekkenhuis

Gisteren de eerste 2 hardmode flashpoints gedaan waar ik een leuke shiny lightsaber vond Temptation

Ik ben normaal niet echt een PvP fan, maar ik vind de minigames erg tof. Ook de rewards zijn goed te doen. Heb nu al 2 PvP-implants en ga vandaag een dikke PvP offhand halen. met onder andere weer ruim 200 force power erbij :P

KAMEAEAEAEAEA
pi_106596688
Lol bijna 6 dagen in 2 weken?!
Geen idee wat mijn /played is, vanavond maar s kijken. Zit op lvl 30.

Zit wel te twijfelen om m'n trooper te respeccen naar DPS. Ben Combat Medic commando nu, maar heb nu al moeite met een elite solo :{ dan neem ik Elara erbij als healer. Ff kijken wat guild ervan vindt :)
  maandag 9 januari 2012 @ 12:54:26 #60
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_106597905
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef DaFan het volgende:
Lol bijna 6 dagen in 2 weken?!
Geen idee wat mijn /played is, vanavond maar s kijken. Zit op lvl 30.

Zit wel te twijfelen om m'n trooper te respeccen naar DPS. Ben Combat Medic commando nu, maar heb nu al moeite met een elite solo :{ dan neem ik Elara erbij als healer. Ff kijken wat guild ervan vindt :)
Als het goed is krijg je in de level 30 een tank companion. Het schijnt dat je daarmee champions kan killen als healer zijnde
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:21:28 #61
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106598724
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef DaFan het volgende:
Ff kijken wat guild ervan vindt :)
Gewoon doen wat je wilt, op dit moment maakt het nog niet veel uit!
pi_106598871
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een game :D

Ik had geen beta-test/pre-release, Ik heb me ook niet verdiept in het spel. Zaterdag (26 dec) begonnen. En nu 2 weken later een playtime van 5days20hours :')

Ik heb in andere MMO's meestal de rol van tank gespeeld, nu maar eens heavy dps doen.
Ik speel een Sith Sorcerer lvl50 zwaar op de madness skilltree gefocussed, man wat een genot :D Wat een dps gekkenhuis

Gisteren de eerste 2 hardmode flashpoints gedaan waar ik een leuke shiny lightsaber vond Temptation

Ik ben normaal niet echt een PvP fan, maar ik vind de minigames erg tof. Ook de rewards zijn goed te doen. Heb nu al 2 PvP-implants en ga vandaag een dikke PvP offhand halen. met onder andere weer ruim 200 force power erbij :P

KAMEAEAEAEAEA
[ afbeelding ]
Lol , heb er ongeveer ook zoveel tijd al inzitten :)
Had wel early game acces.

Vermaak me ook erg goed met deze game , het pvp gedeelte vind ik ook tof.
Maar ik moet zeggen dat ik als arsenal spec(dps) veel meer fun had in pvp dan als bodyguard spec ( healer )

Sorcerers zijn de veel betere healers in pvp + dat ze ook nog eens een shitload dps kunnen doen.
Dit werkt gewoon niet als BH. ( heb al champions gear , dus daar ligt het niet aan )
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106599012
Ik heb een Guardian, maar ben na een flink aantal uren denk toch meer van de DPS dan de tank.
Zou het veel schelen als ik als Sentinel opnieuw begin of mijn Guardian toch meer DPS gericht maakt?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:32:56 #64
279054 WARE_HEIDEN
pi_106599075
respeccen is gratis volgens mij zolang je het niet meer dan 1x per week doet dus je hebt weinig te verliezen om het eens te proberen

edit: ik lees nu allemaal tegenstrijdige berichten op de officiële forums dus misschien moet je even uit zoeken hoe het echt zit ipv mij te geloven :D
pi_106599188
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
respeccen is gratis volgens mij zolang je het niet meer dan 1x per week doet dus je hebt weinig te verliezen om het eens te proberen
Of is het toch beter om Sentinel te spelen?
Vind het wel een voordeel dat de Guardian Heavy Armor heeft.
Misschien toch nog maar even een paar uurtjes doorspelen.
Maar ben meer van de DPS :)
pi_106599213
Eerste keer is wel gratis, 2e keer volgens mij 700 credits. Daarna wordt het snel duurder (wat ik gehoord en gelezen heb).

Tank kan wel maar dan kill ik alles nog langzamer. Ga wel ff spelen met companions.
pi_106599512
Denk dat ik m heb;
http://www.torhead.com/skill-calc#8000cZMIkrRrdRkczZsz.1

Kiek vanavond wel even :D Elara kan wel goed healen dus moet dan wel zo kunnen.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:48:35 #68
279054 WARE_HEIDEN
pi_106599584
Ik gebruik Elara echt nooit eigenlijk ik vond haar healing erg tegenvallen :P gebruik altijd aric jorgan die doet best veel dmg. Toch maar eens kijken naar die andere companions
pi_106599621
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik gebruik Elara echt nooit eigenlijk ik vond haar healing erg tegenvallen :P gebruik altijd aric jorgan die doet best veel dmg. Toch maar eens kijken naar die andere companions
Je kan ook de droid gebruiken als je je geluid uit zet :')

Ze hebben ook stances, dus je moet opletten dat je haar op healing stance zet ipv Damage.
pi_106599751
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

edit: ik lees nu allemaal tegenstrijdige berichten op de officiële forums dus misschien moet je even uit zoeken hoe het echt zit ipv mij te geloven :D
1ste keer is het gratis , daarna wordt het steeds duurder.
Dit kan al snel oplopen naar 30/40k per respec.

quote van BioWare , hoe hun er nu over denken :

quote:
Originally Posted by GeorgZoeller
Hey,

Been a while since I posted, as you can imagine, we're a bit busy right now.

However, we're still actively monitoring the forums and venues of player feedback, collecting information helpful to prioritize the feature development, issues, etc.

On the topic of skill respecs, we are aware that it is a popular request to have more versatility in how and when to respec (which includes questions of cost) and we've already decided to pursue the idea of more readily available respecs for players. Pricing changes are also very much under consideration.

Just so you understand my position on the topic: I don't think skill respec should be rare or handled very restrictively. I'm actually all for players experimenting with different skill sets once they have a good grip of their character.

I don't want people to respec in the middle of combat or in between defeats in a Warzone or Operation, but other than that, I think respec is a positive thing for the game. If we find that the current pricing is too prohibitive for somewhat experienced players, we'll make adjustments.
Hoop dat er iets van een duel spec komt net als in WoW , zodat ik kan healen in pve , en dps'n in pvp als ik zou willen.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 9 januari 2012 @ 13:58:08 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106599846
Ik hoop het juist niet. Respeccen moet duur zijn, in ieder geval op level 50. Daar beneden kan het misschien wat goedkoper.

De developers moeten gewoon niet naar WOW kijken en hun eigen ding doen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:07:24 #72
126783 pjats
The Pjatser
pi_106600153
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik vind Elara juist heel handig. Heeft namelijk ook een interupt en nu volgens mij zelfs een cryo grenade. Dankzij haar versla ik elites zelfs soms met beide boven de 75% health, terwijl met anderen dit altijd lager ligt. Natuurlijk duurt het wel een beetje langer. Maar goed, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik ze versla :P

Daarnaast probeer ik mijn affection met haar te verhogen. Zit sinds gisteren net boven de 6000 bij haar. Even kijken of wanneer het wat gaat opleveren.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:16:27 #73
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106600430
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop het juist niet. Respeccen moet duur zijn, in ieder geval op level 50. Daar beneden kan het misschien wat goedkoper.

En waarom? Kom dan ook met een goed argument :P

Ik zou het niet erg vinden als ze het goedkoper maken, zelf ben ik nog niet aan het experimenteren, maar als ik eenmaal lvl 50 ben wil ik alle specs wel uitproberen. Ik zie niet in waarom je dat moet limiteren.
pi_106600463
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Fir3fly het volgende:

Achja , dat kan jij vinden , ik ben het daar niet mee eens.
Op het moment is de balans nog ver te zoeken , en vooral in pvp.

Ik heal graag in pve als BH zijnde.
In pvp gaat dit echt helemaal nergens over , en dan speel ik toch echt liever als DPS.

Om nou elke keer te moeten respeccen voor 30/40k , sja... waar is dat goed voor ?

[edit]
En kom niet met het argument ''dan roll je maar een alt''.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 9 januari 2012 @ 14:37:41 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106601054
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Altron het volgende:

[..]

Achja , dat kan jij vinden , ik ben het daar niet mee eens.
Op het moment is de balans nog ver te zoeken , en vooral in pvp.

Ik heal graag in pve als BH zijnde.
In pvp gaat dit echt helemaal nergens over , en dan speel ik toch echt liever als DPS.

Om nou elke keer te moeten respeccen voor 30/40k , sja... waar is dat goed voor ?
Ten eerste als moneysink. Dat houdt de economie draaiende.

Ten tweede maakt het dat mensen beter over hun spec gaan nadenken voordat ze kiezen. Anders krijg je veel te veel vrijwel willekeurige specs en daar heeft niemand wat aan in een flashpoint of op, of warzone als dat je ding is.

Ten derde prompt het Bioware om te zorgen dat de balans goed is zodat elke tree op z'n minst een keus kan zijn. Als iedereen constant gratis kan respeccen zou dat niet hoeven. Je kunt dan gewoon overstappen op datgene dat wel werkt. Het houdt dus 'developer lazyness' tegen.

Bovendien is het echt niet zo veel geld, 30k op level 50 heb je zo weer terug. Op lagere levels zijn de skills en crew skills wel duur genoeg, wat mij betreft mogen de kosten voor respeccen daar wel omlaag.

En dat 'dan maak je maar een alt' is natuurlijk wel een beetje waar. Het is goed voor het spel als mensen alts maken.
pi_106601058
Dual spec lijkt me wel wat, want ik vind healen in FP er leuk, maar in PVP echt niet (en solo PvE eigenlijk ook niet, alleen in group). Ik kan niet tegen de dmg op healen in WZ of world PVP helaas.
pi_106601138
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef DaFan het volgende:
Eerste keer is wel gratis, 2e keer volgens mij 700 credits. Daarna wordt het snel duurder (wat ik gehoord en gelezen heb).

Tank kan wel maar dan kill ik alles nog langzamer. Ga wel ff spelen met companions.
0, daarna 800, daarna iets van 8000, afgelopen weekend heb ik gerespect voor ruim 24k, de volgende stap weet ik (nog) niet :P
pi_106601298
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:26 schreef Altron het volgende:
Lol , heb er ongeveer ook zoveel tijd al inzitten :)
Had wel early game acces.

Vermaak me ook erg goed met deze game , het pvp gedeelte vind ik ook tof.
Maar ik moet zeggen dat ik als arsenal spec(dps) veel meer fun had in pvp dan als bodyguard spec ( healer )

Sorcerers zijn de veel betere healers in pvp + dat ze ook nog eens een shitload dps kunnen doen.
Dit werkt gewoon niet als BH. ( heb al champions gear , dus daar ligt het niet aan )
Hoeveel van die kistjes heb je moeten openmaken voor de championsgear? ik heb er zo'n 20 gehad en tot nu toe maar 1 coin ontvangen voor een implant.

Healen trekt me nog niet zo, en ik heb juist het gevoel alsof die Bounty Huntards echt niet te slopen zijn. Heavy PvP armor is niet stuk te krijgen. Ik verspreid m'n DoT's liever over veel targets. Verder flink wat CC-en. Zo had ik gisteren na een potje Hutball 9 medals :)
  maandag 9 januari 2012 @ 14:49:04 #79
279054 WARE_HEIDEN
pi_106601410
met patch 1.1 geen random champion gear meer maar champion commendations uit de bags ;)
heb er zelf geen ervaring mee ik heb wel een bag maar ben 42 dus kan hem niet openen
9 medals is wel heel nice :D

de kosten van het respeccen schijnt trouwens ook lvl afhankelijk te zijn
pi_106601653
hoe kom je dan aan champions-gear?
en met die medals, is heb nog niet exact door waar je nu altijd die medals voor krijgt, maar beetje AoE's spammen schijnt aardig te werken

op het juiste moment op de juiste plaats zijn, ook erg belangrijk. Maar wanneer ik zie dat 2/3 teamgenoten zich zitten stuk te bijten op een heavy armored tegenstander dan loop ik over het algemeen snel door. Het levert niks op, duur veulste lang voor die gaan liggen, en die tijd kan je beter gebruiken ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 14:58:36 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 15:00:50 #81
279054 WARE_HEIDEN
pi_106601799
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Roellie80 het volgende:
en met die medals, is heb nog niet exact door waar je nu altijd die medals voor krijgt, maar beetje AoE's spammen schijnt aardig te werken

op het juiste moment op de juiste plaats zijn, ook erg belangrijk. Maar wanneer ik zie dat 2/3 teamgenoten zich zitten stuk te bijten op een heavy armored tegenstander dan loop ik over het algemeen snel door. Het levert niks op, duur veulste lang voor die gaan liggen, en die tijd kan je beter gebruiken ;)
voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.

je kan mouseover doen bij de medals aan het eind dan zie je welke er allemaal zijn ;)
pi_106601905
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Roellie80 het volgende:

Je teamgenoten in de steek laten.... shame on you! ;)
pi_106602080
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hoeveel van die kistjes heb je moeten openmaken voor de championsgear? ik heb er zo'n 20 gehad en tot nu toe maar 1 coin ontvangen voor een implant.

Healen trekt me nog niet zo, en ik heb juist het gevoel alsof die Bounty Huntards echt niet te slopen zijn. Heavy PvP armor is niet stuk te krijgen. Ik verspreid m'n DoT's liever over veel targets. Verder flink wat CC-en. Zo had ik gisteren na een potje Hutball 9 medals :)
Damn , dan heb je wel erg veel pech hoor... of ik gewoon erg veel geluk :x

Heb er nu 8~ opengemaakt , en heb 2 set-items.
Gloves + Chest.

Healen in pve vind ik wel leuk , healen in pvp vind ikzelf stukken minder.
Maar dit komt ook omdat het nog niet goed gebalanceerd is imo.
+ de rewards/medals die je kan krijgen als healer staan totaal niet in verhouding met iemand die dps is , dit moeten ze echt veranderen.

Sowieso een potje huttbal klopt niet helemaal als je naar de rewards kijkt.
Je wordt veel beter beloond als je gewoon lekker in het midden iedereen aan het killen bent en voor de medals gaat , dan als iemand die puur gaat voor het winnen van een potje huttball door punten te scoren.

Ik hoop dat ze dit nog een beetje tweaken.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106602117
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.
Ja, duidelijk, misverstand :P Ik heb zo'n 20 van die tasjes open gemaakt. 1x een coin voor een implant gekregen, in alle andere tasjes zat een klein geldbedrag en 3 centurion coins. Maar zoals ik je goed begrijp gaan ze dat dus veranderen
  maandag 9 januari 2012 @ 15:13:48 #85
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106602246
Maar dan moet je dus eerst warzone commendations omzetten naar mercenary en dan die bags kopen? Ik ben al heel lang gecapped en wist al niet wat ik moest doen :?
pi_106602291
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.

je kan mouseover doen bij de medals aan het eind dan zie je welke er allemaal zijn ;)
Voor 200+200 idd.

Voor 30 warzone commendations kan je weer 10 mercenary commendations halen.
Dus kortom , 800 warzone commendations voor 1 bag.

In deze bag kunnen random set items zitten ( een champion token die je kan inleveren ).
En/of Centurion commendations , hier kan je ook weer pvp items voor halen.
Maar deze zijn wel minder dan de tokens die je kan krijgen uit zo'n bag.

Het is allemaal wel aardig ingewikkeld idd.
Het is ook een beetje raar dat je echt puur geluk moet hebben om die gear bij elkaar te krijgen.
De 1 heeft een setje compleet binnen 6 bags , de ander binnen 30 bijvoorbeeld.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 9 januari 2012 @ 15:16:30 #87
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106602322
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:

[..]

Voor 200+200 idd.

Voor 30 warzone commendations kan je weer 10 mercenary commendations halen.
Dus kortom , 800 warzone commendations voor 1 bag.

In deze bag kunnen random set items zitten ( een champion token die je kan inleveren ).
En/of Centurion commendations , hier kan je ook weer pvp items voor halen.
Maar deze zijn wel minder dan de tokens die je kan verkrijgen.

Het is allemaal wel aardig ingewikkeld idd.
Het is ook een beetje raar dat je echt puur geluk moet hebben om die gear bij elkaar te krijgen.
De 1 heeft een setje compleet binnen 6 bags , de ander binnen 30 bijvoorbeeld.
Erg ingewikkeld :P Beter geven ze gewoon aan hoe je die punten kan krijgen of laat ons gewoon voor warzone commendations die punten omzetten :{
pi_106602327
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef Questular het volgende:
Je teamgenoten in de steek laten.... shame on you! ;)
die teamgenoten kunnen ook even bij zichzelf afvragen of het handig is hun eigen oorlogje te voeren tegen een zwaar gepanserde tegenstander. Ik ga in de tussentijd wel opzoek naar de healer welke meestal ergens om een hoekje staat ;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:09 schreef Altron het volgende:

Damn , dan heb je wel erg veel pech hoor... of ik gewoon erg veel geluk :x

Heb er nu 8~ opengemaakt , en heb 2 set-items.
Gloves + Chest.

Healen in pve vind ik wel leuk , healen in pvp vind ikzelf stukken minder.
Maar dit komt ook omdat het nog niet goed gebalanceerd is imo.
+ de rewards/medals die je kan krijgen als healer staan totaal niet in verhouding met iemand die dps is , dit moeten ze echt veranderen.

Sowieso een potje huttbal klopt niet helemaal als je naar de rewards kijkt.
Je wordt veel beter beloond als je gewoon lekker in het midden iedereen aan het killen bent en voor de medals gaat , dan als iemand die puur gaat voor het winnen van een potje huttball door punten te scoren.

Ik hoop dat ze dit nog een beetje tweaken.
Heb ik dan pech ja? Ik kom uit het LOTRO camp. In deze MMO ben je echt maanden bezig om PvP spullen te krijgen. Mij hoor je niet klagen dat ik nog geen items heb gewonnen uit deze tasjes. komt vanzelf wel :)

Bij Hutball kan je inderdaad beter focussen op het behalen van medals dan daadwerkelijk te scoren.. maar ik wil wel de dagelijkse victory's halen, gisteren niet gehaald, ik geloof wel 10x op rij verloren. Wel weer goed voor al die warzone coins :P
  maandag 9 januari 2012 @ 15:20:01 #89
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106602441
Net ook in hutball, ik krijg die bal en ga natuurlijk voor de eindstreep, begint zo'n kerel te zeiken dat ik moest passen, want hij was lvl 50 en ik nog niet (47), maar ben wel een tank. Ik had zoiets van stik er maar in, ik ga scoren :P En scoor ik als enige in de game :')

Daarna moest ik hem wel ff whisperen, want hij was ook nog onderaan geëindigd en ik was 2e geworden, toen had hij niks meer te melden... })
pi_106602460
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

die teamgenoten kunnen ook even bij zichzelf afvragen of het handig is hun eigen oorlogje te voeren tegen een zwaar gepanserde tegenstander. Ik ga in de tussentijd wel opzoek naar de healer welke meestal ergens om een hoekje staat ;)

[..]

Heb ik dan pech ja? Ik kom uit het LOTRO camp. In deze MMO ben je echt maanden bezig om PvP spullen te krijgen. Mij hoor je niet klagen dat ik nog geen items heb gewonnen uit deze tasjes. komt vanzelf wel :)

Bij Hutball kan je inderdaad beter focussen op het behalen van medals dan daadwerkelijk te scoren.. maar ik wil wel de dagelijkse victory's halen, gisteren niet gehaald, ik geloof wel 10x op rij verloren. Wel weer goed voor al die warzone coins :P
Sja ik weet niet of je pech hebt , het kan ook zijn dat ik puur geluk heb dit keer.
Al weet ik niet hoe het me vergaat met de volgende 10 bags :D

En inderdaad , daarom krijg je vaak van die lange gevechten in het midden van de warzone.
Iedereen is alleen maar bezig die medals te halen , en niet met het potje huttbal te winnen :D
Heb gisteren ook weet ik hoeveel verloren met m'n team lol , moet m'n weekly quest van 9 wins idd nog afmaken :)
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 9 januari 2012 @ 15:24:09 #91
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106602556
Ik betrap me er op dat ik stiekem continu alts aan het levellen ben :') :D
  maandag 9 januari 2012 @ 16:02:58 #92
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106603957
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou defense rating nodig heb of absorption rating als guardian tank
  maandag 9 januari 2012 @ 16:28:42 #93
126783 pjats
The Pjatser
pi_106604932
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:24 schreef Salamando het volgende:
Ik betrap me er op dat ik stiekem continu alts aan het levellen ben :') :D
Ik ook. Ik heb me nu voorgenomen om eerst met mijn commando verder te gaan totdat ik een legacy krijg. Dan geldt de exp die ik met alts op dezelfde server heb ook voor die legacy.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:31:06 #94
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106605021
aangekomen op hoth :D
pi_106606272
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef leeell het volgende:
Erg toffe planeet imo :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106608856
Vet, kom allemaal characters tegen waar ik een "geschiedenis" mee heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106610620
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef leeell het volgende:
same :D

al ben ik wat te hoog level :X ben nu 42
  maandag 9 januari 2012 @ 19:38:10 #98
279054 WARE_HEIDEN
pi_106612287
lvl 43 elite gevonden met een 3 minute timer hij dropt nu al 3 blues achter elkaar :D ben lvl 42 maar hij is echt snel neer ondanks dat het een "warrior" is

Edit: Daarna 3x niks (letterlijk) fail :')

[ Bericht 22% gewijzigd door WARE_HEIDEN op 09-01-2012 19:48:14 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 20:33:36 #99
279054 WARE_HEIDEN
pi_106615603
nu een probleem waarbij het onmogelijk is om in dezelfde instance te komen omdat resetten niet werkt :(
  maandag 9 januari 2012 @ 20:56:06 #100
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106616889
level 50 jedi sage *O*
  maandag 9 januari 2012 @ 21:10:05 #101
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106617785
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef Friday12 het volgende:
level 50 jedi sage *O*
gz!
  maandag 9 januari 2012 @ 21:22:15 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106618539
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef Pixell het volgende:

[..]

gz!
dankje
pi_106619805
blugh, Snowblind wil niet neer en we kunnen neit genoeg mensen vinden
pi_106622222
47, die class quests zijn echt tof. En ik ben een dikke baas nu.

Vind het gewoon cool dat heel het spel en alle quests je het gevoel geven alsof je echt iets voorstelt in die wereld. Je wordt ook steeds sterker en krijgt steeds meer op je bordje etc. Kan niet wachten op de andere 7 :D

[ Bericht 71% gewijzigd door Sjiznit op 09-01-2012 22:34:37 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 22:52:35 #105
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106623636
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Sjiznit het volgende:
47, die class quests zijn echt tof. En ik ben een dikke baas nu.

Vind het gewoon cool dat heel het spel en alle quests je het gevoel geven alsof je echt iets voorstelt in die wereld. Je wordt ook steeds sterker en krijgt steeds meer op je bordje etc. Kan niet wachten op de andere 7 :D
ik zit in de jedi council 8-)
pi_106623898
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik zit in de jedi council 8-)
als het waar is bitchslap ik je bij deze digitaal voor spoilers
pi_106623959
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
met patch 1.1 geen random champion gear meer maar champion commendations uit de bags ;)
heb er zelf geen ervaring mee ik heb wel een bag maar ben 42 dus kan hem niet openen
9 medals is wel heel nice :D

de kosten van het respeccen schijnt trouwens ook lvl afhankelijk te zijn
Jawel hoor
gewoon nog champions gear random maar de battlemaster bags van valor 60+, die hebben geen random battlegear meer maar commendations.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 9 januari 2012 @ 23:13:47 #108
279054 WARE_HEIDEN
pi_106624633
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef Cara het volgende:

[..]

Jawel hoor
gewoon nog champions gear random maar de battlemaster bags van valor 60+, die hebben geen random battlegear meer maar commendations.
je hebt gelijk, sorry iedereen :'(
  maandag 9 januari 2012 @ 23:51:27 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106626345
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

als het waar is bitchslap ik je bij deze digitaal voor spoilers
kut vergete ;(
pi_106626548
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

kut vergete ;(
o|O
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:11:32 #111
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106627149
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

o|O
is maar een kleine spoiler :@
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:09:33 #112
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106628785
The Foundry, wat een vette FP _O_
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:30:19 #113
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106629191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:32:18 #114
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106629217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:55:44 #115
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106629534
get over it already o|O
pi_106630654
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:09 schreef leeell het volgende:
The Foundry, wat een vette FP _O_
echt wel!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 10 januari 2012 @ 07:30:06 #117
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106630955
pixell die ouwe troller :(!

Gisteren level 40 geworden en naar Hoth gegaan, een van de mooiste planeten tot nu toe :) Levelen gaat ook wel redelijk snel, tijdens het questen constant warzones joinen voor easy xp en credits. Ben onderhand bijna valor 30, en heb alvast zo'n champions gear bag aangeschaft :P
pi_106631162
Jedi Knight verhaal is volgens mij het belangrijkste verhaal uit het spel of niet? Zeg maar als er een film van dit spel zou komen zou het van de Jedi Knight zijn omdat die de belangrijkste dingen meemaakt enzo
pi_106631531
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 07:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Jedi Knight verhaal is volgens mij het belangrijkste verhaal uit het spel of niet? Zeg maar als er een film van dit spel zou komen zou het van de Jedi Knight zijn omdat die de belangrijkste dingen meemaakt enzo
Sith Warrior heb ik nog niet uitgespeeld, maar is ook niet irrelevant of zo.
pi_106631578
Momenteel level 39 Sorc maar omdat een paar vrienden toch maar op een andere server gingen spelen heb ik maar even een Sniper altje gerold op die server, level 19 helaas nog. Maar ik heb wel al een idee voor een spec in m'n hoofd.

Onder het mom van.. i don't really care about the end skill.

http://www.torhead.com/skill-calc#400rcrbbMsRZbIbbZG.1

Ambush > Explosive Probe is echt een dodelijk combo.
pi_106631581
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 07:57 schreef LeaderRoel het volgende:
BH ftw ! ;p
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106631670
servers plat van 9 tot 3 toch vandaag? hopelijk kan het weer eerder
pi_106631897
Ik heb genoten van de 1e 10 levels met mijn Imperial Agent :) De interactie die je hebt tijdens het krijgen of inleveren van quests is heerlijk :) Ik heb besloten mijn char zo "dark" mogelijk te maken. Nu krijg je voor bepaalde aktie's darkside points. Hebben deze points nog een bepaalde toegevoegde waarde of bepalen deze alleen puur of je char een "darksider" of "lightsider" is?

Tot nu toe bevalt de game prima :)
pi_106631947
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:03 schreef Questular het volgende:
Ik heb genoten van de 1e 10 levels met mijn Imperial Agent :) De interactie die je hebt tijdens het krijgen of inleveren van quests is heerlijk :) Ik heb besloten mijn char zo "dark" mogelijk te maken. Nu krijg je voor bepaalde aktie's darkside points. Hebben deze points nog een bepaalde toegevoegde waarde of bepalen deze alleen puur of je char een "darksider" of "lightsider" is?

Bepaalde gear heeft bijvoorbeeld als restrictie "Not available for Light 1 and above".
pi_106632021
Het soort keuze dat je maakt heeft ook invloed op hoe je partymembers op je reageren :)

Heb nu zelf iets van 8800 Light :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:16:16 #126
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106632103
quote:

Soms heeft het wel restricties qua gear zoals aangegeven, het word dus afgeraden om neutraal te blijven, want op dit moment voegt dat niks toe..
pi_106632175
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:16 schreef Pixell het volgende:

[..]

Soms heeft het wel restricties qua gear zoals aangegeven, het word dus afgeraden om neutraal te blijven, want op dit moment voegt dat niks toe..
Wat echt een design fuck-up is van enorme proporties. Alsof mensen altijd puur light of dark side zijn :')
pi_106632215
Ik blijf gewoon neutral met mn altje, gewoon omdat het kan.
Aangezien ik toch voornamelijk PvP maakt het eigenlijk niet uit.

M'n sorc is daarintegen wel gewoon full Dark.. en 50 light, maar dat was m'n eerste quest en ik geen idee had wat het deed. Hah. :D
pi_106632277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:11 schreef Morthill het volgende:
Het soort keuze dat je maakt heeft ook invloed op hoe je partymembers op je reageren :)

Heb nu zelf iets van 8800 Light :D
Partymembers als in companions?
pi_106632341
horen de servers niet plat te zijn?
pi_106632393
De site lag net wel even plat met de melding dat er onderhoud was.
Nu zijn ze echter gewoon weer up, geen idee wat ze aan het doen zijn. ;p
pi_106632609
Razer Naga binnen *O*
pi_106632701
Hmm, volgens torhead is Aim de primary stat voor Qyzen Fess, de eerste pet voor Jedi consular.
Maar is dat niet voor ranged? Het is een melee tank..
Weet iemand hoe dit zit?
pi_106632758
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:46 schreef Arquero het volgende:
Hmm, volgens torhead is Aim de primary stat voor Qyzen Fess, de eerste pet voor Jedi consular.
Maar is dat niet voor ranged? Het is een melee tank..
Weet iemand hoe dit zit?
Staat ook in z'n codex entry!
pi_106632786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:29 schreef Cara het volgende:
horen de servers niet plat te zijn?
that's what i was wondering :?
pi_106632863
Wat een Jedi pussies zitten hier allemaal zeg :')

Overigens kun je je base stats zelf achterhalen door naar je character pagina te gaan ingame (C). Hover met je muis over de stats en diegene met de hoogste base zijn je base stats.
pi_106633106
ik hoop niet dat dit gevolgen heeft voor de downtime vanmiddag dat we pas om 6 uur kunnen beginnen ofzo
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:19:20 #138
126783 pjats
The Pjatser
pi_106633392
Site en Forum is ook al weer bereikbaar. Dat zou wel heel snel zijn.

En weer down...

[ Bericht 16% gewijzigd door pjats op 10-01-2012 10:27:25 ]
pi_106633663
in de launcher staat inmiddels dat vandaag geen maintenance is (postponed) lekker gecommuniceerd weer.
pi_106633718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:42 schreef DaFan het volgende:
Razer Naga binnen *O*
Hijs fijn he :D

Ik heb al mn triggered spells en met lange cooldowns erop, dus als je parried dan kun je *skillnaam* gebruiken, etc
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:34:29 #141
126783 pjats
The Pjatser
pi_106633756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:30 schreef Cara het volgende:
in de launcher staat inmiddels dat vandaag geen maintenance is (postponed) lekker gecommuniceerd weer.
Hoezo? Misschien hadden ze alles offline en wouden ze gaan updaten, maar ging er iets mis. Waardoor ze het maar even uitstellen, dan kunnen mensen spelen en gaan hun het probleem oplossen.

En ook geen 1.1 :( , maar 1.0.2D
pi_106634074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat echt een design fuck-up is van enorme proporties. Alsof mensen altijd puur light of dark side zijn :')
Volgens de chat op mijn server gingen ze daar wat aan doen. Zover ik heb kunnen zien hoef je echter niet puur evil/goed te zijn om gear voor je lvl te kunnen dragen. De evil keuzes zijn trouwens ook echt evil leuk. Ik had een eigen cult opgericht met de hulp van een zeikend kereltje en een meisje met een veel te lieve stem om de cult van een andere sith te kunnen overnemen, eindigt het verhaal met het kereltje vermoord door mij, het meisje gemarteld door haar oude leider en mijn vijand mag in mijn plaats de cult leiden. :')
pi_106635396
Zou ik misschien ook in het lijstje in de OP erbij kunnen.
Had het al eens aangegeven, maar met de snelheid waarmee deze reeks gaat zal daar wel overheen gekeken zijn.

Server: Lord Calypho
Naam: Yuuzhanvong (level 32 sniper)
Guild: Crimson order

Ik zag inderdaad gisteren dat je Snowblind niet neerkreeg Morthill, wij hadden dan meer geluk met die worldboss op tatooine.
Maar zoals aangegeven kunnen we altijd nog een zooi achter elkaar doen met de guild zodra we meer 50's hebben.
zelf nu aan het questen op Alderaan, is een mooie planeet, maar vindt het saai, vond Tatooine veel leuker, had ook meer de SW feel.
Ben dus wel benieuwd naar Hoth.

Ik lees dat veel mensen moeite hebben om hun crafting crewskills om te zetten in winst, iets wat ik vreemd vind, ik maak nu veel level 9-20 epics en die verkopen voor 2-5 k en die zijn simpel te maken, als je maar weet op welke dagen van de week je de materials moet kopen.
daarnaast verkoop ik barrels enz. van m'n eigen level voor 4-10k en daar maak ik dus ook zo'n 20-40% winst per item op, had dit weekend in totaal 240.000 credits verdient met crew skills dus zeer zeker geen wegggegooid geld om te levelen.

Als laatste vroeg ik me af of er een site is waar voor (in mijn geval de sniper) de stats die je capped moet hebben op 50 staan.
pi_106635669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Had het al eens aangegeven, maar met de snelheid waarmee deze reeks gaat zal daar wel overheen gekeken zijn.

Ik zag inderdaad gisteren dat je Snowblind niet neerkreeg Morthill, wij hadden dan meer geluk met die worldboss op tatooine.
Maar zoals aangegeven kunnen we altijd nog een zooi achter elkaar doen met de guild zodra we meer 50's hebben.
zelf nu aan het questen op Alderaan, is een mooie planeet, maar vindt het saai, vond Tatooine veel leuker, had ook meer de SW feel.

Ik lees dat veel mensen moeite hebben om hun crafting crewskills om te zetten in winst, iets wat ik vreemd vind, ik maak nu veel level 9-20 epics en die verkopen voor 2-5 k en die zijn simpel te maken, als je maar weet op welke dagen van de week je de materials moet kopen.
daarnaast verkoop ik barrels enz. van m'n eigen level voor 4-10k en daar maak ik dus ook zo'n 20-40% winst per item op, had dit weekend in totaal 240.000 credits verdient met crew skills dus zeer zeker geen wegggegooid geld om te levelen.

Als laatste vroeg ik me af of er een site is waar voor (in mijn geval de sniper) de stats die je capped moet hebben op 50 staan.
Hoth <3
pi_106636902
quote:

Als je veel darkside kiest krijgt je char ook gele ogen en grijze huid etc
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:36:30 #146
126783 pjats
The Pjatser
pi_106637229
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Als je veel darkside kiest krijgt je char ook gele ogen en grijze huid etc
Hoewel je dat ook in je preferences kan uitzetten.
pi_106637307
Ik speel zelf een Sith Inquisitor, maar dan wel de corruption (healing) variant.
Het questen als healer gaat op zichzelf wel goed, als waren sommige gevechten wel wat lastiger op deze manier.

Het spel zelf bevalt me erg goed. Leuke storylines en ook de companions zijn een interessante toevoeging. Het enige nadeel is de bug dat je de melding krijgt dat ze willen praten en dat dit niet zo blijkt te zijn en wanneer ze het wel willen krijg je de melding niet.
Ook heb ik bij mijn companions last dat ze vaak dezelfde gifts leuk vinden :(

Tot nu toe weinig gamebreaking bugs tegengekomen. Al heb ik wel vernomen dat er eentje in de laatste classquest zit voor de SI. Dus nog 12 levels te gaan.

Maar dat duurt nog even, ik ga eerst een Imperial Agent aanmaken :)
pi_106637350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:39 schreef GeekyMe het volgende:
Ik speel zelf een Sith Inquisitor, maar dan wel de corruption (healing) variant.
Het questen als healer gaat op zichzelf wel goed, als waren sommige gevechten wel wat lastiger op deze manier.

Het spel zelf bevalt me erg goed. Leuke storylines en ook de companions zijn een interessante toevoeging. Het enige nadeel is de bug dat je de melding krijgt dat ze willen praten en dat dit niet zo blijkt te zijn en wanneer ze het wel willen krijg je de melding niet.
Ook heb ik bij mijn companions last dat ze vaak dezelfde gifts leuk vinden :(

Tot nu toe weinig gamebreaking bugs tegengekomen. Al heb ik wel vernomen dat er eentje in de laatste classquest zit voor de SI. Dus nog 12 levels te gaan.
Dat klopt ook. ;)
pi_106637376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ja, trapjaw kreeg ik indertijd ook gewoon in 1 klap neer :)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:43:07 #150
126783 pjats
The Pjatser
pi_106637422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:39 schreef GeekyMe het volgende:
Bij mij willen ze niet praten als het gaat om praten op het schip. Dat is een ander tekentje namelijk. Het praten in een rest zone gaat altijd nog goed bij mij. Behalve de rest zone op Coruscant dan.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:45:33 #151
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106637498
Alle namen zijn weer up to date, denk ik :P
pi_106638221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Hijs fijn he :D

Ik heb al mn triggered spells en met lange cooldowns erop, dus als je parried dan kun je *skillnaam* gebruiken, etc
Kreeg op m'n werk binne dus vanavond ff binden en uitproberen!

Gisteren trouwens wel respec gedaan naar Commando gunnery... Wat een verschil , heb alles zo neer met Elara healen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:22:59 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106638837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef Pixell het volgende:
oh kan je mij ook toevoegen(als je me niet haat ;( )

Server: Sith'ari
Naam: Mitchels
Class: Jedi Sage
pi_106638839
Een simpele oplossing voor mensen die problemen hebben met die companion "I want to talk to you" bubble; als je met je rechtermuisknop op je companion klikt buiten je schip of restzone dan krijg je vaak een reactie van "a little bit of distance" enz. Als ze echt met je willen praten dan geven ze een andere reactie, bijvoorbeeld "let's talk when we get on the ship". Geven ze dus niet zo een respons dan willen ze niet met je praten.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:27:48 #155
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106641445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]

(als je me niet haat ;( )

Jij wacht maar een topic! >:)
pi_106641659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef S1gnum het volgende:
Een simpele oplossing voor mensen die problemen hebben met die companion "I want to talk to you" bubble; als je met je rechtermuisknop op je companion klikt buiten je schip of restzone dan krijg je vaak een reactie van "a little bit of distance" enz. Als ze echt met je willen praten dan geven ze een andere reactie, bijvoorbeeld "let's talk when we get on the ship". Geven ze dus niet zo een respons dan willen ze niet met je praten.
Wat niet klopt, want Vette zei niet dat ze wilde praten en vervolgens had ik 6 achterstallige conversaties staan toen ik op mijn schip kwam.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:45:26 #157
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106642067
quote:
Kun je mijn alt die main is geworden er nog in zetten :@

Legions of Lettow
Catch me: Binks - Smuggler Soundrel
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:47:17 #158
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_106642121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat niet klopt, want Vette zei niet dat ze wilde praten en vervolgens had ik 6 achterstallige conversaties staan toen ik op mijn schip kwam.
Dan ben je nooit met der in een cantina geweest oid? Want daar krijg je gelijk een quest van der.
pi_106643409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:45 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Kun je mijn alt die main is geworden er nog in zetten :@

Legions of Lettow
Catch me: Binks - Smuggler Soundrel
Ah was jij dat gisteren :D zag m al niet in de lijst. Was t nog gelukt met WZ? Mij niet de laatste 2 dagen :r
pi_106646912
quote:
Lord Calypho-server

Elishar - Gunslinger
Bomilcar - Bountyhunter
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:18:47 #161
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106647615
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:24 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ah was jij dat gisteren :D zag m al niet in de lijst. Was t nog gelukt met WZ? Mij niet de laatste 2 dagen :r
Die bug met die WZ is wel vaag ja, soms heb ik er de hele avond last van, dan weer dagen niet :?

Als ie het doet gaat het wel lekker als scoundrel meestal. Ik leave wel altijd huttball want daar vind ik echt geen hol aan (republic verliest ook meestal). Die andere 2 zijn altijd wel te doen, je hebt maar 1 of 2 andere competente mensen nodig om te winnen. Ik weet vaak in mijn eentje de bomb te planten terwijl de rest van mijn team de andere deur zergt. Vervolgens flik je dat geintje nog 2 x en heb je een win te pakken.

Die WZ met die kanonnen is ook leuk als scoundrel. Als ik zie dat er maar 1 gast staat stun ik hem voor 8 sec, wat net lang genoeg is om een punt over te nemen :P Andersom werkt het ook, ik kan in mijn eentje vaak lang zat tijd rekken tegen meerdere vijanden zodat mijn team komt helpen. Beetje in stealth steeds mensen dotten en sappen zodat ze het punt niet kunnen cappen :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:55:56 #162
279054 WARE_HEIDEN
pi_106648935
Net ff esseles speedrun gedaan voor social points, 160 punten in 20 minuten ofzo. Er was 1 lowbie bij zonder mount dus het kon nog sneller.

Wil namelijk die pilotenjas kopen van mijn fleet commendations omdat die er vet uit ziet :D alleen daar heb je lvl 2 social voor nodig. Ook is er op elke planeet wel een mannetje met leuk uitziende gear maar daar heb je op de hogere planeten lvl 4 social voor nodig.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:01:36 #163
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106649170
omfg ik zat vandaag ook in de metro (al klachtwaardig op zich) zaten er 4 nerdjes achter me. Ik wist in eerste instantie niet waar het over ging, maar toen hoorde ik het woord coruscant vallen, koriban (ofzo) en sith nog iets. Vervolgens hadden ze een felle discussie of de jedi en sith nou evil waren en zulks.

Ik kreeg plaatsvervangende schaamte en vervolgde mijn reis met een :') gezicht
pi_106649429
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:47 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dan ben je nooit met der in een cantina geweest oid? Want daar krijg je gelijk een quest van der.
:/ Natuurlijk wel, maar dat is niet het punt :D Ik klikte op mijn companion die zei niet dat ze wilde praten, wat wel zo was, dus dat punt dat als ze het willen, ze het wel zeggen, gaat gewoon niet op.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:25:45 #165
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106650100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef Catch_me het volgende:
omfg ik zat vandaag ook in de metro (al klachtwaardig op zich) zaten er 4 nerdjes achter me. Ik wist in eerste instantie niet waar het over ging, maar toen hoorde ik het woord coruscant vallen, koriban (ofzo) en sith nog iets. Vervolgens hadden ze een felle discussie of de jedi en sith nou evil waren en zulks.

_O-
pi_106651129
Misschien dat ik eroverheen heb gelezen hoor, maar waar was de downtime vandaag? :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:29:34 #167
126783 pjats
The Pjatser
pi_106652763
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:53 schreef byah het volgende:
Misschien dat ik eroverheen heb gelezen hoor, maar waar was de downtime vandaag? :')
Die hebben ze uitgesteld. Geen idee wanneer die nu komt.

Betere uitleg: Ze zijn wel even down geweest, maar ze waren heel snel weer up. En er is geen update naar 1.0.2d geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door pjats op 10-01-2012 19:40:09 ]
pi_106658685
Vandaag dan eindelijk ook begonnen (had pre-order en al vrij snel early access maar had veel tijdgebrek om er echt voor te gaan zitten) op Goluud Corridor server als een Sith Warrior. Tot nu toe bevalt ie zeker, even afwachten hoe alles zich zal otnvouwen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:14:55 #169
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106659182
Heeft iemand anders er last van dat je PC erg traag is na het afsluiten van SWTOR? Bij mij is dat na een minuut of 3-5 wel weer weg, maar het is toch erg hinderlijk.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:15:44 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106659224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef Catch_me het volgende:

Sith zijn niet evil, klaar.
pi_106659239
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand anders er last van dat je PC erg traag is na het afsluiten van SWTOR? Bij mij is dat na een minuut of 3-5 wel weer weg, maar het is toch erg hinderlijk.
Is er op dat moment toevallig iets in je task manager te zien wat CPU in beslag neemt?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:16:38 #172
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106659266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:16 schreef STING het volgende:

[..]

Is er op dat moment toevallig iets in je task manager te zien wat CPU in beslag neemt?
Nope, het is alleen bij SWTOR, ik heb ook van een vriend gehoord dat zijn PC ook erg traag wordt.
pi_106659340
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nope, het is alleen bij SWTOR, ik heb ook van een vriend gehoord dat zijn PC ook erg traag wordt.
Ik bedoel na het afsluiten van SWTOR, dan zou je in de Task manager evt. iets moeten kunnen zien, als je PC op dat moment traag is.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:18:44 #174
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106659379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef STING het volgende:

[..]

Ik bedoel na het afsluiten van SWTOR, dan zou je in de Task manager evt. iets moeten kunnen zien, als je PC op dat moment traag is.
Excuus, ik las het even verkeerd. Ik zal even kijken.
pi_106659476
Ik ben een level 37 Jedi Sentinel en ik zit op Hoth, het verhaal is echt goed ^O^
pi_106659991
quote:
:Y
pi_106660096
Zijn wel meer performance issues volgens mij. Had mijn GFX kaart eens gemonitord. Tijdens het spelen was hij 70 graden max. Op character selection gintie tot over de 90 en toen freeze :p
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:41:44 #178
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106660698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef STING het volgende:

[..]

CPU is hetzelfde als voordat ik 'm op startte. Het afsluiten zelf duurt ook 3 minuten.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:57:21 #179
279054 WARE_HEIDEN
pi_106661551
aaargh nu aan het wachten op de ballon voor de tatooine datachrons. Duurt 45 minuten en ik heb de vorige net gemist en daarna moet je er een half uur opzitten.

Alleen..... ben zelf 44 en ben met 3 van rond de 30 en nu wacht er een lvl 50 empire. Het is echt een aardige gast maar vertrouw hem nog steeds niet :') we zijn nu in discussie of we hem moeten verzoeken om weg te gaan of moeten killen.

heb er geen zin in dat ie na 29 minuten op de ballon mij eraf pushed
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:58:27 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106661608
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Sith zijn niet evil, klaar.
Definieer evil :') (heeft bioware ook enige begrijpelijke moeite mee soms)

Niet dat ik mij er aan stoor hoor jwz
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:07:48 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106662056
quote:
same here
pi_106662108
quote:
noobspcs

i5 2500k
2x 6950 2gb
crucial m4 ssd

nergens last van :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:12:48 #183
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106662298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef Ooku het volgende:

[..]

noobspcs

i5 2500k
2x 6950 2gb
crucial m4 ssd

nergens last van :')
Ga weg juh met je 'noobspecs'. Mijn PC is niet op en top maar hij kan (zou) met gemak SWTOR kunnen draaien zonder enige problemen, bij geen enkel ander spel heb ik het gehad dat hij ineens traag werd na het spelen, inclusief Battlefield 3.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:14:57 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106662394
Bazenpc deze baas, derhalve nergens last van
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:16:43 #185
279054 WARE_HEIDEN
pi_106662486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:57 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
aaargh nu aan het wachten op de ballon voor de tatooine datachrons. Duurt 45 minuten en ik heb de vorige net gemist en daarna moet je er een half uur opzitten.

Alleen..... ben zelf 44 en ben met 3 van rond de 30 en nu wacht er een lvl 50 empire. Het is echt een aardige gast maar vertrouw hem nog steeds niet :') we zijn nu in discussie of we hem moeten verzoeken om weg te gaan of moeten killen.

heb er geen zin in dat ie na 29 minuten op de ballon mij eraf pushed
er kwam een tweede lvl 50 die ons probeerde te doden maar dat lukte hem niet terwijl de eerste lvl 50 dus niks deed :D hij nog een paar keer terug komen en falen en die andere lvl 50 uitschelden. Nu dus op de ballon met 9 republic en 1 empire die ons met 1 druk op de knop er allemaal af kan beuken :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:07:04 #186
279054 WARE_HEIDEN
pi_106664835
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

er kwam een tweede lvl 50 die ons probeerde te doden maar dat lukte hem niet terwijl de eerste lvl 50 dus niks deed :D hij nog een paar keer terug komen en falen en die andere lvl 50 uitschelden. Nu dus op de ballon met 9 republic en 1 empire die ons met 1 druk op de knop er allemaal af kan beuken :')
Alles ging goed volgens mij heeft iedereen ze beiden gehaald. Daarna ff die world boss maar die kon ik volgens mij wel solo-en :')
pi_106666561
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Alles ging goed volgens mij heeft iedereen ze beiden gehaald. Daarna ff die world boss maar die kon ik volgens mij wel solo-en :')
Trapjaw soloën :D ik was als tank in vijf klappen dood.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:17:58 #188
279054 WARE_HEIDEN
pi_106667836
ben lvl 44 commando en hij deed amper dmg op mij
pi_106671752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Trapjaw soloën :D ik was als tank in vijf klappen dood.
Inderdaad, met 13 man waarvan 8 level 50's inclusief 1 tank en 2 healers op 50 hadden we ongeveer 2-3 minuten nodig voor ie neerging, dus solo'en zit er niet in :-D
Of je moet 'm kunnen kiten en een beetje dmg ondertussen kunnen doen, maar dan duurt dat denk ik wel minimaal 30-40 minuten :P
pi_106672103
Voor de mensen die last hebben van een trage PC bij het afsluiten van SWTOR

geef eens wat meer info dan? blijft er een proces hangen ofzo?
Ik heb ook nergens last van. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen rede heb de computer aan te laten wanneer ik swtor heb afgesloten.
pi_106672337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ben lvl 44 commando en hij deed amper dmg op mij
Ok, ik was lvl 31 of zo toen ik hem bevocht dus daar zit een significant verschil in :D
pi_106672421
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Roellie80 het volgende:

Ik heb ook nergens last van. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen rede heb de computer aan te laten wanneer ik swtor heb afgesloten.
had tot aan de laatste update minstens 2 minuten nodig om na een alt+tab te kunnen internetten en na het afsluiten van swtor minstens 5 mins om af te sluiten. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het alt+tabben gaat na de laatste patch wel redelijk snel maar dit spel is ontzettend slecht geoptimaliseerd.

Heb zelfs een keer gehad dat ik swtor afsloot, 5 mins later weer wat op wilde zoeken en dat de launcher me wist te melden dat swtor toch echt nog open stond. :')
pi_106672639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:25 schreef Cara het volgende:
had tot aan de laatste update minstens 2 minuten nodig om na een alt+tab te kunnen internetten en na het afsluiten van swtor minstens 5 mins om af te sluiten. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het alt+tabben gaat na de laatste patch wel redelijk snel maar dit spel is ontzettend slecht geoptimaliseerd.

Heb zelfs een keer gehad dat ik swtor afsloot, 5 mins later weer wat op wilde zoeken en dat de launcher me wist te melden dat swtor toch echt nog open stond. :')
Het proces blijft dus hangen. De volgende keer dus even op Ctrl+Alt+Del rammen; SWTOR.exe opzoeken en dit proces afsluiten. Dan is het ook klaar.

Zal vast wel in een update opgelost worden
pi_106673158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het proces blijft dus hangen. De volgende keer dus even op Ctrl+Alt+Del rammen; SWTOR.exe opzoeken en dit proces afsluiten. Dan is het ook klaar.

Nee was het maar zo simpel.
Je zou zeggen dat dat zo is, maar het proces is niet terug te vinden. Het spel vreet geheugen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:24:57 #195
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106673668
Bij mij ook soms als ik het spel afsluit dat het hele proces blijft hangen en ik met proces beeindigen ToR pas echt afsluit.
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:29:38 #196
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106673779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ook al doe je dat blijft die nog een minuutje hangen :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:01:59 #197
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106674668
jongens dit kan toch niet goed gaan

tentamen week
3 opdrachten nog te maken
SWTOR lvl 42

:(
pi_106675480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Roellie80 het volgende:

Als ik swtor af wilde sluiten bleef hij bij mij ook altijd even hangen in een zwart scherm.
Maar sinds gisteren is het bijna instant dat ik weer in windows zit.
Lijkt erop dat ze iets veranderd hebben.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106675752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:01 schreef Catch_me het volgende:
jongens dit kan toch niet goed gaan

tentamen week
3 opdrachten nog te maken
SWTOR lvl 42

:(
Dat gaat idd fout, zo red je lvl 50 niet deze week.
Ik ben bang dat je studie je afremt, misschien moet je even een jaartje pauze houden!
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:41:37 #200
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106675904
resetten de daily quests op een vaste tijd of 24 uur nadat je ze gedaan heb?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:58:17 #201
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106676451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:41 schreef Friday12 het volgende:
resetten de daily quests op een vaste tijd of 24 uur nadat je ze gedaan heb?
Ik neem aan elke dag op een bepaald tijdstip.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:59:39 #202
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106676486
-Verkeerd topic- :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:31 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106676670
quote:
8s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik neem aan elke dag op een bepaald tijdstip.
hmm pvp dailies zijn nog niet gereset ;(
pi_106677198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Friday12 het volgende:
hmm pvp dailies zijn nog niet gereset ;(
noooooo!

Als ze maar gereset zijn om 17:00 vanmiddag. (wat normaal wel het geval is namelijk)
Wat moet ik anders doen zonder endgame?!
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:28:18 #205
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106677284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

noooooo!

Als ze maar gereset zijn om 17:00 vanmiddag. (wat normaal wel het geval is namelijk)
Wat moet ik anders doen zonder endgame?!
denk ga ik nu vast die daily doen weet je dan helpt het meteen die weekly quest weer maar nee hoor :{w
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:42:37 #206
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106677685
dailies resetten om 13.00 :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:10:16 #207
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106678456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:42 schreef Catch_me het volgende:
dailies resetten om 13.00 :)
O+
pi_106680001
Net even een +10 to all stats datacron gehaald.. Voor diegene die willen weten hoe:

quote:
Before beginning, you’ll need to be aligned with the Sith Empire, Level 50, and have three other friends with you.
Hop on a starship and get yourself to Alderaan. That’s where your quest will begin, and brother, prepare for a long one. Pick up an MGGS at a vendor in the Juran Mountains, which you’ll stumble upon south of King’s Pass. Head southeast in the Mountains until you find Outpost Talarn. Continue down the road south to find a vendor. His coordinates are X: 1885, Y: 204. Buy one MGGS, it’ll cost you 10,000 credits.
Next stop; Corellia. Get yourself to Axial Park, to the coordinates X: 684, Y: 34 south of Coronet Zoo. Look for an open shipping crate tilted toward the wall. Take the crystal, and you’re off to the next stop.
The Datacron Location itself is inside the Ziost Shadow, the northernmost of the ships in the Imperial Fleet. With the red crystal, an MGGS, and three friends, enter the Ziost Shadow.
Take off for the elevator and enter the Bridge Deck. In the Bridge Deck, make a turn and head north for the small circular elevator that takes you into a special Museum on the starship.
In the Museum, you’re going to need to die. That’s right, you need to die to continue. One way to accomplish that is by turning right as you enter the Museum and jumping into the exhibit. Remember, only the player with the red crystal needs to die. Anyway, in the little exhibit with the gun and target, look behind the target for a button. Press it and you’ll get blasted.
Choose to respawn in the Medical Center when you die, and you’ll appear on a ledge near a Republic Transport on display. Inside the Transport, there’s a console just right of the door to the cockpit. Activate that console, it’ll open the door just infront of the Republic Transport.
Jump down off that high ledge and make your way through the newly opened door. Run through this back hallway, following the wall left, until you reach a door leading behind the exhibit with a large blue crystal. Get near the crystal and click to collect it.
With the blue crystal in hand, return to the main Museum showroom. Across from the Republic Transport platform is another large platform with a Statue ontop. Climb some nearby crates to jump up to the statue, where you’ll see it has several buttons you can interact with.
Running towards it, fit your crystal into the empty slot on the right side, then click the button in the center. The forcefield to your right will drop, making it obvious where your next destination is.
Enter the newly available door and head through the passage. Down a ramp, you’ll find an obscured forcefield bridge to your left; leave one player at the bridge, while three other players continue into a control room further down the hall.
Inside the console room, you’ll find three consoles. Each do something different, but using all three at once will make the previously obscured bridge from before passable. Have one player stand at each console, then click simultaneously.
The player waiting at the bridge should rush across, you won’t have much time to cross before the bridge goes offline again. Across the bridge, you’ll find an identical control room that works in tandem with the previous control room.
Think of each computer console as a number; the left, right and center consoles are 1, 2, and 3 respectively. Once you’re across, have the player at console 3 wait at the bridge, while you take your place at the identical control room’s console 3, and hit all three at once. Repeat the process a few times to get everyone across.
This is when things get tricky. Across the bridge, you’ll need to find three Magnetic Stabilizers, and four buttons that need to be pressed simultaneously.
The the first buttons are down the railing, further down the path from the second control room. Jump down onto the black railing and follow it to the wall. For the first active Magnetic Stabilizer, look right and down. Another player can jump onto a nearby railing left and follow it around to the button.
Put two players in position at the first two buttons, then you can go looking for the second two buttons. The second two buttons can only be accessed by Magnetic Stabilizers, but both of the stabilizers are inactive until two players hit those first two buttons described above at the same time. Find the stabilizers first, then have the first two players hit their switches to activate them.
The two inactive Magnetic Stabilizers are tricky to find. The first, look directly up from the red central console looking out towards the bridge. Above you, and slightly left, look on the wall for an alcove above a large rectangular rail.
The second of these inactive Magnetic Stabilizers you can find just as you jump to the railing from the control room hallway. Hop down onto the railing, and immediately turn right and look straight down. You should spot a narrow railing leading to a larger one back around a corner right. Jump down and follow the path, turning right, then looking up and left for an alcove above with the inactive Magnetic Stabilizer.
With everyone in position, have the first two players activate their switches at the same time. The Magnetic Stabilizers will activate, and the second set of players can reach their own buttons. With all four players near four buttons, activate the second set of buttons at the same time.
Now, have everyone type in [/stuck] and you’ll all reappear in the control room below. Jump back down onto the main rail and look up and left at the large square structure. A new Magnetic Stabilizer point is active! Have everyone zip up to the tiny railing. It might get tricky, as this railing gets very crowded.
With everyone on the narrow ledge, you’ll see two Magnetic Stabilizer points. Just as you reach the ledge, turn left. Straight ahead is the door leading (FINALLY) to the Datacrons, but the Magnetic Stabilizer is inactive. To your right, you can see an active Stabilizer. Have one player use this active Stabilizer and hit the switch there.
With this final switch activated, the Magnetic Stabilizer above the door ahead will open. Have everyone zip across, open the door, run down the hallway, and open one more door for a short cutscene. Congratulations! What a ride.
Republic versie staat hier:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=126017

[ Bericht 1% gewijzigd door S1gnum op 11-01-2012 14:05:14 ]
pi_106680496
Gisteren tot lvl 12 gekomen en kan dus nu mn talents gaan indelen. Ik heb besloten om voor Marksman te gaan, leuke damage maar mischien toch iets te weinig mobiliteit voor het PVP gedeelte dus mocht het niet bevallen dan switch ik. Vanavond eens kijken welke professions ik ga kiezen voor mezelf en mn crewlid. Ik moet zeggen dat het krijgen van een mailtje met informatie over wat te doen na het behalen van lvl 10 een welkome aanvulling is. Gisteren ook eens voor het eerst wat pvp games gespeeld en het bevalt prima :) Alleen lijkt het bij huttbal meer op een gankfest in het midden te gaan dan een spel waar je daadwerkelijk probeert te scoren. Vanavond eens kijken waar ik nu ga questen aangezien ik gisteren niet verder gekomen ben dan het spacestation waar ik na hutta ben aangekomen.

Het valt me op dat de Imperial Agent niet echt veel gespeeld wordt op mijn server. Iederen lijkt rond te lopen als een Sith met hier en daar een bounty hunter.
pi_106680547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef Questular het volgende:
Het valt me op dat de Imperial Agent niet echt veel gespeeld wordt op mijn server. Iederen lijkt rond te lopen als een Sith met hier en daar een bounty hunter.
Klopt. Ik speel zelf als een Sniper IA en dat merk ik ook. Ik zie ook een hoop guilds adverteren voor Snipers. Ik ben ook de enige sniper in onze guild van 50 man. Mobiliteit in PVP is er niet nee, het is lekker campen en knallen en daar hou ik van. 40 kills in een Warzone is redelijk eenvoudig te behalen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:26:21 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106680936
weet iemand hoe je de daily quest Smashing the Front doet? Dat is met die help the war effort
pi_106681064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Klopt. Ik speel zelf als een Sniper IA en dat merk ik ook. Ik zie ook een hoop guilds adverteren voor Snipers. Ik ben ook de enige sniper in onze guild van 50 man. Mobiliteit in PVP is er niet nee, het is lekker campen en knallen en daar hou ik van. 40 kills in een Warzone is redelijk eenvoudig te behalen.
Inderdaad, terwijl iedereen met zn lightsaber staat te zwaaien kun je lekker op afstand rustig damage doen :)
pi_106681325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Friday12 het volgende:
weet iemand hoe je de daily quest Smashing the Front doet? Dat is met die help the war effort
Dan moet je naar Ilum. Daar heb je een gebied ten westen van de map waar je objectives krijgt. Er zijn een 5 tal control points die je moet winnen voor je faction. Dit kun je doen door de voertuigen van je enemy faction te vernietigen op een control point, of de turrets bij de basis van je enemy faction. Per control point wat je wint (of jij nou schiet op de voertuigen of mensen die naast je staan maakt niet uit) update die quest. Je moet overigens wel in de buurt van het control point zijn wil de quest updaten als je niet zelf schiet.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:48:14 #214
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106681726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Dan moet je naar Ilum. Daar heb je een gebied ten westen van de map waar je objectives krijgt. Er zijn een 5 tal control points die je moet winnen voor je faction. Dit kun je doen door de voertuigen van je enemy faction te vernietigen op een control point, of de turrets bij de basis van je enemy faction. Per control point wat je wint (of jij nou schiet op de voertuigen of mensen die naast je staan maakt niet uit) update die quest. Je moet overigens wel in de buurt van het control point zijn wil de quest updaten als je niet zelf schiet.
ok dankje :)
pi_106682862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef S1gnum het volgende:
Net even een +10 to all stats datacron gehaald.. Voor diegene die willen weten hoe:

[..]

Republic versie staat hier:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=126017
Sorry, mag ik dit volstrekt kansloos noemen? Absurde speurtocht voor zo'n datacron.
pi_106683688
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Sorry, mag ik dit volstrekt kansloos noemen? Absurde speurtocht voor zo'n datacron.
Tuurlijk mag dat.
pi_106683720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het zijn datacrons met +10 ELKE stat. Terecht dat het absurd moeilijk is!
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:59:07 #218
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_106687304
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=162079

Misschien de oorzaak van alle lag.
Do androids dream of electric sheep?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:02:36 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106687431
quote:
13s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef RitseB het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=162079

Misschien de oorzaak van alle lag.
Blijkbaar niet.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:01:41 #220
279054 WARE_HEIDEN
pi_106689790
Net trapjaw solo geprobeerd, tot 40% doet hij amper dmg daarna wel in een paar klappen dood :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:06:50 #221
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106690014
je kan zeker niet heroic fp's doen voor je normale variant gedaan heb
pi_106693652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Net trapjaw solo geprobeerd, tot 40% doet hij amper dmg daarna wel in een paar klappen dood :')
enraged ie omdat ie niet snel genoeg dood is :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:10:15 #223
126783 pjats
The Pjatser
pi_106703541
Morgen dus de maintenance van dinsdag:
quote:
Hi everyone,

We wanted to let you know that we have rescheduled last Tuesday’s maintenance for tomorrow, January 12th. All game servers will be offline starting from 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) until 6AM CST (4AM PST/7AM EST/12PM GMT/1PM CET). This maintenance is expected to take no more than four hours, but could be extended.

Rescheduled Maintenance

Date: Thursday, January 12th, 2012

Time: 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) to 6AM CST (4AM PST/7AM EST/12PM GMT/1PM CET).

All game servers will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than four hours.

Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars™: The Old Republic™.
pi_106704931
ik lig tog wel te pitten tot 1u en anders ga ik wel hardlopen of een stukje fietsen :P
pi_106706275
ik heb nog wat studie te doen, dus dat doe ik dan tegen die tijd wel :) met beetje doorspelen heb ik eind deze week het verhaal van de Warrior afgerond en ben ik lvl 50. Nu op 45 dus het schiet al goed op.

En wat suckt de empire trouwens gruwelijk in PvP :N 5-0 verloren met Huttbal, geen healers, geen tanks die goed verdedigen, niemand die samenwerkt. Ongelofelijk prut
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:54:43 #226
279054 WARE_HEIDEN
pi_106708543
ding lvl 45, gelijk 3 nieuwe epics ge-equiped die ik al had en nog wat blues gekocht dus ben weer helemaal up to date en nog genoeg money in the bank :D

wie het eerst 50 is Morthill :P denk dat jij wel wint want kan morgen, vrijdag en zaterdag amper spelen
pi_106709077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef Morthill het volgende:
En wat suckt de empire trouwens gruwelijk in PvP :N 5-0 verloren met Huttbal, geen healers, geen tanks die goed verdedigen, niemand die samenwerkt. Ongelofelijk prut
Huttball is faction vs. faction, dus zo erg suckt de Empire niet.
pi_106709264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:10 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Huttball is faction vs. faction, dus zo erg suckt de Empire niet.
Het is dus niet faction vs faction bedoel je :? Nu je het zegt :') al die gasten die ik zat af te maken waren Empire. Ook goedemorgen.

Naja, in Alderaan ben ik ook al weggevaagd vandaag, terwijl eerder deze week nog perfect victory haalde.
pi_106709631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is dus niet faction vs faction bedoel je :? Nu je het zegt :') al die gasten die ik zat af te maken waren Empire. Ook goedemorgen.

Naja, in Alderaan ben ik ook al weggevaagd vandaag, terwijl eerder deze week nog perfect victory haalde.
Inderdaad, dezelfde faction tegen elkaar. Ik ga stoppen met 's avonds PVP'en. Kom alleen maar premades tegen die Huttball in 2 minuten winnen.
pi_106712108
Vandaag lvl 50 geworden!

Oh en idd, 's avonds verlies ik alles van empire premades in pvp :(
pi_106713024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:14 schreef Pixell het volgende:
Vandaag lvl 50 geworden!

Gz!
pi_106713891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 02:14 schreef Pixell het volgende:
Vandaag lvl 50 geworden!

For the Empire ! :D

Gisteren echt 10x achter elkaar gewonnen ofzo.
Samen met een maatje van mij die is Sith Juggernaut , en ik als BH-Bodyguard spec om hem te healen.

Vooral met huttbal werkt dat super , ik pak de bal , gooi hem naar hem.

Hij rent onderlangs richting de andere kant , ik bovenlangs terwijl ik hem heal.
Eenmaal aangekomen aan de kant van de tegenstander , leapt hij naar me toe, en goal! :D
Echt niet te geloven dat 9 van de 10 teams daar nog steeds intrappen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106713921
Gisteren trouwens nog even The Foundry HC mode gedaan...

Revan die is nog steeds bugged :<
Alles is simpel tot hij bij 130k~ hp komt.
Dan one-shot hij iedereen ineens met 50/60k damage.

Echt niet te geloven dat ze dit nog steeds niet gefixed hebben.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106713982
Gisteren voor mn crewmember 2 van de 3 professions gekozen.
- Armstech
- Scavenging
nu weet ik niet precies welke andere profession ik hier het beste bij kan kiezen...

En wat ik niet snap is het feit dat ik op een pvp server speel maar dat ik handmatig mn pvp moet flaggen....ligt dat aan de gebieden waar je op dat moment aan het questen bent?
pi_106714459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:10 schreef Questular het volgende:
- Armstech
- Scavenging
nu weet ik niet precies welke andere profession ik hier het beste bij kan kiezen...

En wat ik niet snap is het feit dat ik op een pvp server speel maar dat ik handmatig mn pvp moet flaggen....ligt dat aan de gebieden waar je op dat moment aan het questen bent?
Ik zou slicing erbij nemen. De eerste paar gebieden zijn non pvp zones. Waar je pvp handmatig moet aanzetten. Als je wat verder komt krijg je contest gebieden. Daar ben je automatisch flagged voor pvp
pi_106714969
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:41 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik zou slicing erbij nemen. De eerste paar gebieden zijn non pvp zones. Waar je pvp handmatig moet aanzetten. Als je wat verder komt krijg je contest gebieden. Daar ben je automatisch flagged voor pvp
Dank :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:09:04 #237
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_106714986
Al 3 dagen niet kunnen spelen ;(
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:17:08 #238
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_106715124
Whatsup met de maintenance? In de launcher stond dat 't gecanceled was, maar de servers zijn toch offline?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:19:13 #239
126783 pjats
The Pjatser
pi_106715162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef Rahl het volgende:
Whatsup met de maintenance? In de launcher stond dat 't gecanceled was, maar de servers zijn toch offline?
Die van dinsdag was gecancelled. Of staat er dat die van vandaag is gecancelled?

BTW: wat zijn premades?
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:21:28 #240
51794 Rahl
pi_106715212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef Rahl het volgende:
M'n launcher moest nog updaten, nu staat het er goed. Helaas.
last.fm
pi_106715226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:19 schreef pjats het volgende:

[..]

Die van dinsdag was gecancelled. Of staat er dat die van vandaag is gecancelled?

BTW: wat zijn premades?
Premades zijn groepjes mensen die vaker met elkaar en op elkaar in spelen, vaak ook op teamspeak of ventrilo zitten met de hele groep, en dus georganiseerd spelen.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_106715441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:10 schreef Questular het volgende:
- Armstech
- Scavenging

Mijn mening is dat als je die Armsmech blauwe items wilt maken dat je beter Underworld Trading erbij kunt nemen though.
pi_106715474
Slicing is idd alleen maar leuk voor schematics en credits, met scavenging en underworld trading heb je nagenoeg alle resources voor Armstech te pakken.
pi_106715667
Armstech is ruk, je kunt beter Biochem gebruiken. Armstech recipes voor level 50 heb je 3 resources voor nodig die je in een raid kunt winnen. Deze resources zijn echter BoP, dus als je zo een level 50 wapen wilt craften voor een ander moet je eerst zelf aan de mats komen. Die kun je niet traden. Daarnaast is het craften van die level 50's orange weapons totaal overbodig, mensen lopen toch allemaal al met hun eigen orange rond en mods erin. Het level van het wapen maakt dan niets uit.

Biochem daarentegen geeft je hele leuke adrenals en stim packs die je voor jezelf kunt gebruiken.
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:50:42 #245
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106715807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:31 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Mijn mening is dat als je die Armsmech blauwe items wilt maken dat je beter Underworld Trading erbij kunt nemen though.
Bij armstech hoort alleen geen underworld trading, maar investigation ;). Underworld trading is armormech.
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:09:31 #246
51794 Rahl
pi_106716264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Salamando het volgende:

[..]

Bij armstech hoort alleen geen underworld trading, maar investigation ;). Underworld trading is armormech.
En Cybertech.
last.fm
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:10:38 #247
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106718230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:44 schreef S1gnum het volgende:
Armstech is ruk, je kunt beter Biochem gebruiken. Armstech recipes voor level 50 heb je 3 resources voor nodig die je in een raid kunt winnen. Deze resources zijn echter BoP, dus als je zo een level 50 wapen wilt craften voor een ander moet je eerst zelf aan de mats komen. Die kun je niet traden. Daarnaast is het craften van die level 50's orange weapons totaal overbodig, mensen lopen toch allemaal al met hun eigen orange rond en mods erin. Het level van het wapen maakt dan niets uit.

Biochem daarentegen geeft je hele leuke adrenals en stim packs die je voor jezelf kunt gebruiken.
ook heroic flashpoints
pi_106719230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik had et verkeerd gelezen. :)
pi_106720483
Goed Armstech is dus niet de beste optie maar kan ik dat dan nog resetten?
pi_106720732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Questular het volgende:
Goed Armstech is dus niet de beste optie maar kan ik dat dan nog resetten?
Hoezo niet de beste ?
Het is maar net wat je zelf beter vind en waar je prioriteit ligt , is dat door veel geld te verdienen of gewoon nuttige dingen te maken waar je zelf ook wat aan hebt ?

Zelf heb ik als BH :

- Armormech
- Scavenging
- Underworld Trading

Veel mensen vinden Armormech ook nutteloos , maar ik heb er al genoeg gebruik van gemaakt tijden het levelen en nu ook op level 50.
Overigens verdien ik met het maken van Orange level 50 gear zat credits.
+ dat ik een aantal paarse level 50 items kan maken.

[edit]
En ja professions kan je gewoon resetten , naar je crew window en daar op het rode kruisje bij je profession te klikken die je niet meer wilt hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Altron op 12-01-2012 13:43:50 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106730325
Pfff, PvP is echt waardeloos soms, binnen 5 minuten 6-0 verliezen met Huttbal :')
pi_106730607
17 januari de eerste update *O*

quote:
Nog geen maand na de release van Star Wars: The Old Republic zal BioWare de eerste update gaan uitbrengen. Vanaf 17 januari zal patch 1.1: Rise of the Rakghouls aangeboden worden. Deze update bevat nieuwe content en een flinke lading bugfixes.

Vechten met Rakghouls en Hutts
Deze eerste serieuze update bevat een gloednieuwe flashpoint en het tweede deel van een operation. De flashpoint heet Kaon Under Siege en is natuurlijk voor Empire en Republic speelbaar. De missie brengt je naar Kaon om daar een uitbraak van de Rakghouls neer te slaan en zo de Tion aan je zijde te krijgen. Kaon is speelbaar voor personages van level 50 en kent de nieuws normal en heroic.

Daarnaast komt er voor de gevorderde spelers een extra operation bij genaamd Karagga's Palace. In deze opvolger van de tweede operation in de game neem je het met 8 of 16 man op tegen Karagga en de rest van het Hutt Cartel. nadat ze hun neutraliteit hebben verspeeld door verdragen te schenden. Deze operation is speelbaar op normal, heroic en nightmare voor de echte die-hards.

Slechts het begin
Naast deze content bevat de update natuurlijk een flinke lading verbeteringen zoals de toevoeging van anti-aliasing, PvP-bracketing en de broodnodige bugfixes. Dat klinkt als leuk wat content, maar BioWare belooft dat dit slechts een kleine update is in vergelijking met wat ons te wachten staat. De volgende update komt alweer in maart en zal wederom flashpoints, operations en warzones bevatten. Daarnaast moet ook het Legacy-systeem nog geïmplementeerd worden en zullen de guild-features worden uitgebreid.

Rise of the Rakghouls :)
pi_106731056
pi_106731097
en een copy-paste van het persbericht: Details SWTOR-update

:P
pi_106731304
Volgende grote update pas in maart? :{

Dat moet echt veel sneller er moet nog zoveel gefixed worden..
pi_106731375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:50 schreef Pixell het volgende:

Er blijven gewoon patches komen neem ik aan. Het is niet alsof er 2 maanden stilstand zal zijn. Maar nieuwe content hoef je tot die tijd niet te verwachten.
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:53:39 #258
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106731435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:50 schreef Pixell het volgende:

Dat valt best mee, ik gok dat tegen die tijd alles op nightmare wel gecleared is.

Elke drie maand een grote update is al een flink tempo.
pi_106731513
Krijgen we weer patch a t/m f die 1 bug per keer fixen, dat schiet lekker op...

Wanneer gaan ze zich eens met echte problemen bezig houden?
pi_106731575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef Pixell het volgende:
Krijgen we weer patch a t/m f die 1 bug per keer fixen, dat schiet lekker op...

Wanneer gaan ze zich eens met echte problemen bezig houden?
waar haal je vandaan dat ze dat niet aan het doen zijn?
pi_106731603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

waar haal je vandaan dat ze dat niet aan het doen zijn?
Ze zijn gewoon traag, er zijn nog zoveel problemen die als sinds de beta bestaan, ik snap niet dat ze daar zo lang over doen..
pi_106731901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon traag, er zijn nog zoveel problemen die als sinds de beta bestaan, ik snap niet dat ze daar zo lang over doen..
Omdat je niet weet hoe er gewerkt wordt ;) ik zeg niet dat ik er blij mee ben hoe lang sommige problemen blijven hangen, maar ik heb geen flauw idee waarom het is. Kan dan moeilijk oordelen.
pi_106732071
Het is gewoon irritant, ze vertellen er ook niks over, laten niks van zich horen op de forums, mengen zich niet in de discussies..

alleen af en toe komt er een geautomatiseerde kutbot langs die wat rondblaat, net zoals die replies op ingame tickets..ik vraag me soms echt af of er wel zoiets als customer support bestaat.
pi_106732215
hmm, wat extra community managers in dienst nemen is geen overbodige luxe nee
pi_106732813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Pixell het volgende:
Het is gewoon irritant, ze vertellen er ook niks over, laten niks van zich horen op de forums, mengen zich niet in de discussies..

alleen af en toe komt er een geautomatiseerde kutbot langs die wat rondblaat, net zoals die replies op ingame tickets..ik vraag me soms echt af of er wel zoiets als customer support bestaat.
Meldingen doen zonder ETA daarentegen wekt alleen nog meer woede op.
pi_106732977
Ben ik de enige, maar ik begin me nu al redelijk te vervelen met SWTOR, telkens weer hetzelfde doen met questen etc. Komt mn strot echt onderhand uit. Tevens het aspect dat je als lvl30 keihard geowned blijft worden door nps die maar net hoger dan je zijn spreekt me niet echt aan. Die dialogen zijn ook 1x leuk, maar dan worden ze ook vervelend.
pi_106733011
Zombies toevoegen :') _O-
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:43:14 #269
51794 Rahl
pi_106733132
quote:
8s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Taris zit al vol met Rakghouls hoor. Is niks nieuws.
last.fm
pi_106735212
quote:
8s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen zonder verstand van zaken die dingen roepen *O*
pi_106739510
Blugh, nu het laatste deel van mijn act 3 aan het doen. Moet ik met een companion lopen die ik sinds ik em heb gehad op level 5 niet gegeared heb. /cry
pi_106740541
Ook mooi, ging dood. Moest 10min wachten op res. Ik klik naar nearest med center. Kom ik achter de eindbaas. Kan ik niet terug /cry
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:58:49 #273
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106740712
one shot eerste boss in EV met geen 1 persoon die het al gedaan had :')
pi_106741841
Belsavis is wel een toffe planeet, vond zelf Hoth niet heel bijzonder anders dan blijkbaar iedereen :D

Level 50 nadert inmiddels snel *O*
pi_106743682
Daarnet geprobeerd om die +10 stats datacron te krijgen, was ik eindelijk op het meest gebugde platform ging er iemand dood, maar omdat er 1 afk was konden we de brug niet openen, moest ik terug naar beneden en je raad het al, het lukte niet meer om terug te komen, het bugde compleet :{
pi_106744097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Pixell het volgende:
Daarnet geprobeerd om die +10 stats datacron te krijgen, was ik eindelijk op het meest gebugde platform ging er iemand dood, maar omdat er 1 afk was konden we de brug niet openen, moest ik terug naar beneden en je raad het al, het lukte niet meer om terug te komen, het bugde compleet :{
/stuck

Die brengt je weer terug naar het platform als je ergens beneden vast zit. Maar goed, als je eenmaal een rez gedaan hebt zul je de 2e deur weer moeten openen met een crystal.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:21:19 #277
279054 WARE_HEIDEN
pi_106745192
die pvp centurion epic relics zijn echt zo goed als waardeloos :') snap niet dat mensen daar mee rondlopen. Geven geen enkele stat en mijn lvl 40 reusable adrenal is nog beter
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:49:39 #278
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106746448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
die pvp centurion epic relics zijn echt zo goed als waardeloos :') snap niet dat mensen daar mee rondlopen. Geven geen enkele stat en mijn lvl 40 reusable adrenal is nog beter
geven een use?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:10:52 #279
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106747212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:39 schreef Ooku het volgende: Tevens het aspect dat je als lvl30 keihard geowned blijft worden door nps die maar net hoger dan je zijn spreekt me niet echt aan.
Dan doe je toch echt wat verkeerd.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:49:42 #280
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106748439
Vigilance tree for JKs is echt waardeloos, maarja zolang er niks aan defensive stats wordt gedaan is de tank tree ook kansloos...dan maar Focus tree uitproberen
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:17:46 #281
126783 pjats
The Pjatser
pi_106749202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:49 schreef Pixell het volgende:
Vigilance tree for JKs is echt waardeloos, maarja zolang er niks aan defensive stats wordt gedaan is de tank tree ook kansloos...dan maar Focus tree uitproberen
Hoezo is de tank tree kansloos? Wat ik zo lees zijn alle drie de tanks redelijk gelijk en ook goed. En vigilance vind ik wel leuk, vooral nu ik de Shien Form heb. Maar die is niet echt goed, maar ik kan er mee leven :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:53:20 #282
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106749840
koop ik dps legs ipv heal :|W

ik denk die met meeste willpower is wel voor healer
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:02:43 #283
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106749928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef pjats het volgende:

[..]

Hoezo is de tank tree kansloos? Wat ik zo lees zijn alle drie de tanks redelijk gelijk en ook goed. En vigilance vind ik wel leuk, vooral nu ik de Shien Form heb. Maar die is niet echt goed, maar ik kan er mee leven :D
Al eerder gepost, maar mitigation werkt niet, omdat alle classes verschillende damage types gebruiken waardoor het systeem flawed is.. net zoals dat de classes geen mirrors zijn van elkaar. Bijv. operative / scoundrel, bij scoundrel is backstab kinetic en dat word wel geblokt en bij operative is het energy, wat niet word geblokt. Zelfde voor sorc/sages, imps zijn dik in het voordeel atm.

Oh hier: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=155034
pi_106751451
Hutball ftw, standaard 7+ medals, 80+ warzone commodations.

Dat is elke dag 3-4 champion bags. Ik haal al geen centurion gear meer, te zinloos als ik met 2 dagen de champion versie kan halen.

In LOTRO was ik maanden bezig om ook maar 1 PvP gearitem te kunnen halen. Geef me een maand en ik zit hier op de 60 valor en draag de complete battlemasterset :')
pi_106751849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:

Dat is elke dag 3-4 champion bags. Ik haal al geen centurion gear meer, te zinloos als ik met 2 dagen de champion versie kan halen.

In LOTRO was ik maanden bezig om ook maar 1 PvP gearitem te kunnen halen. Geef me een maand en ik zit hier op de 60 valor en draag de complete battlemasterset :')
Huttbal spelen met mensen die het snappen ftw ja.
Als je keihard geownd wordt en met 6-0 verlies dan krijg je niet zoveel commendations , en helaas gebeurt dat nog wel eens...

Haal zelf ook alleen maar champions gear , heb nu 5/6 champion items.
Welk level ben je al met valor ?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106751987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:05 schreef Altron het volgende:
Huttbal spelen met mensen die het snappen ftw ja.
Als je keihard geownd wordt en met 6-0 verlies dan krijg je niet zoveel commendations , en helaas gebeurt dat nog wel eens...

Haal zelf ook alleen maar champions gear , heb nu 5/6 champion items.
Welk level ben je al met valor ?
Omdat ik eingelijk alleen nog maar solo queue is het best wel random in wat voor groep ik terechtkom. Ik verlies ook regelmatig met 0-6; maar dan nog lijk je nooit minder dan 70 commendations te pakken.

Zelf heb ik nog maar 2 championgear-set-items. Maar ook 2 implants/offhand/wrist/waist van de champion "set". Dit geeft al een 6.5% PvP bonus. En dit helpt wel.

Zit nu op de 28 valor, met anderhalve week spelen. echt sick hoe snel alles gaat
pi_106752162
Ik vind het jammer dat een developer altijd zo snel afgebrand word door de community als het even niet gaat zoals ze willen. Tuurlijk zal wat meer communicatie beter zijn.. maar ze zullen druk bezig zijn met dingen fixen.

Ik ben ook maar gestopt met de officiele forums lezen, want man oh man... wat een huilies daar. OMG NERF OPERATIVE.. blablabla dit blablabla dat. Waarom kunnen mensen niet gewoon stoppen met huilen en zich vermaken met de game, want in de meeste gevallen denk ik toch echt learn to play r'tards.

Sniper class die ik speel is ook niet echt dat je zegt bugvrij.. abilities die niet willen activeren terwijl er geen reden voor is waarom ie et niet zou doen en bepaalde effecten die niet "aan gaan" is ook een beetje jammer, maar alsnog vind ik het een super vette class. ^^
pi_106752361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Omdat ik eingelijk alleen nog maar solo queue is het best wel random in wat voor groep ik terechtkom. Ik verlies ook regelmatig met 0-6; maar dan nog lijk je nooit minder dan 70 commendations te pakken.

Zelf heb ik nog maar 2 championgear-set-items. Maar ook 2 implants/offhand/wrist/waist van de champion "set". Dit geeft al een 6.5% PvP bonus. En dit helpt wel.

Zit nu op de 28 valor, met anderhalve week spelen. echt sick hoe snel alles gaat
Als dps had ik ook altijd makkelijk 80/70 commendations , zelfs als we verloren idd.
Nu als healer is het toch stukken moeilijker om veel commendations te halen , aangezien ik gewoon niet zoveel medailles pak.
Zit zelf nu bijna op level 40~ valor , en idd het gaat lekker rap :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106752401
Daar ben ik het ontzettend mee eens Apoclysm.

Ik had me al voorbereid op een periode van mogelijk maanden waarin er continu patches en hotfixes moesten komen om het uberhaupt speelbaar te maken. Ik vind het spel vele male soepeler draaien als ik had verwacht, Dit zijn echt mega projecten om zo'n game te bouwen. Het valt mij juist alles mee. Natuurlijk zijn er bugs, rare dingen, quests die net werk enz. Maar overall draait het gewoon degelijk.

Zo zitten in dit topic ook een paar van die huilies, "Waarom is die baas nog niet gefixed?!"
Dat zijn dingen welke echt wel gaan gebeuren en waar hard aan gewerkt word, maar zo'n fix heeft echt niet de hoogste prio denk ik.
pi_106752598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:33 schreef Roellie80 het volgende:
Daar ben ik het ontzettend mee eens Apoclysm.

Ik had me al voorbereid op een periode van mogelijk maanden waarin er continu patches en hotfixes moesten komen om het uberhaupt speelbaar te maken. Ik vind het spel vele male soepeler draaien als ik had verwacht, Dit zijn echt mega projecten om zo'n game te bouwen. Het valt mij juist alles mee. Natuurlijk zijn er bugs, rare dingen, quests die net werk enz. Maar overall draait het gewoon degelijk.

Zo zitten in dit topic ook een paar van die huilies, "Waarom is die baas nog niet gefixed?!"
Dat zijn dingen welke echt wel gaan gebeuren en waar hard aan gewerkt word, maar zo'n fix heeft echt niet de hoogste prio denk ik.
Je kan tenslotte geen 5.000 bugs tegelijkertijd fixen.. ging het maar zo makkelijk. :)
En inderdaad, ik heb behoorlijk wat MMO's gespeeld en deze is toch wel behoorlijk "af" voor zover een MMO af kan zijn bij een launch.

En.. om heel eerlijk te zijn was ik deze game echt aan het afbranden in het begin, maar ik ben toch heel blij dat ik em een kans gegeven heb en heb daar ook absoluut geen spijt van. ^^
pi_106752608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Altron het volgende:
Als dps had ik ook altijd makkelijk 80/70 commendations , zelfs als we verloren idd.
Nu als healer is het toch stukken moeilijker om veel commendations te halen , aangezien ik gewoon niet zoveel medailles pak.
Zit zelf nu bijna op level 40~ valor , en idd het gaat lekker rap :)
valor 40, moet je nagaan. Dat kon je in de meeste andere MMO's wel vergeten geloof ik. In dat tempo loop je dus na 2 maanden spelen al met de meest epic PvP gear rond.

ik verwacht dat ze het in de toekomst nog wel wat moeilijker gaan maken. Ook weer zoiets waar de communitie allerminst blij mee zal zijn, maar voor het spel wel beter zou zijn denk ik
pi_106752618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:

Het is maar of je mazzel hebt met die bags :P Een guildie van mij heeft al 40 champion bags geopend en niets, noppes nada. Ik had gisteren uit 6 bags 3 items waarvan ik er 2 al had :')
pi_106752654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik vind het jammer dat een developer altijd zo snel afgebrand word door de community als het even niet gaat zoals ze willen. Tuurlijk zal wat meer communicatie beter zijn.. maar ze zullen druk bezig zijn met dingen fixen.

Ik ben ook maar gestopt met de officiele forums lezen, want man oh man... wat een huilies daar. OMG NERF OPERATIVE.. blablabla dit blablabla dat. Waarom kunnen mensen niet gewoon stoppen met huilen en zich vermaken met de game, want in de meeste gevallen denk ik toch echt learn to play r'tards.

Sniper class die ik speel is ook niet echt dat je zegt bugvrij.. abilities die niet willen activeren terwijl er geen reden voor is waarom ie et niet zou doen en bepaalde effecten die niet "aan gaan" is ook een beetje jammer, maar alsnog vind ik het een super vette class. ^^
Die forums kan je beter niet komen omdat de meeste daar toch alleen maar lopen te whinen over van alles en nog wat , of je moet echt iets speciaals zoeken..
Ik blijf swtor gewoon een toffe game vinden , en ben blij dat ze gewoon elke week weer met een patch komen om wat bugs te fixen.
Tuurlijk er zitten bugs in waarvan ik denk ''waarom haal je die er in godsnaam niet eerst uit!?''
Maar ik weet dat het allemaal wel goed gaat komen , dit heeft gewoon even z'n tijd nodig en die geef ik BioWare.

Er zijn zoveel mensen die alles vergelijken met WoW...
Ze vergeten alleen dat WoW er 7 jaar over gedaan heeft om alles zo goed en soepel te laten lopen en Swtor net een paar weekjes oud is.
WoW was verre van perfect de eerste maanden en liep totaal niet vlekkeloos.

Die forums posts over nieuwe skills voor een bepaalde class zijn nog altijd het leukst.
'' Ik heb nu een leuke skill voor een Bounty Hunter bedacht en is totaal niet overpowered, hij kost geen heat , doet 10k aoe damage aan iedereen binnen een straal van 50 yards en hij maakt jezelf immuun voor damage voor 10 seconden , maar hier zit dan wel een cooldown op van 2 minuten! ''
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106752720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:43 schreef S1gnum het volgende:
Het is maar of je mazzel hebt met die bags :P Een guildie van mij heeft al 40 champion bags geopend en niets, noppes nada. Ik had gisteren uit 6 bags 3 items waarvan ik er 2 al had :')
Ik had ook niks in de eerste 10-15 tasjes welke ik opende. en heb nu ook al 3x een offhand gekregen. Zinloos dus.

Maar wanneer je in principe dagelijks op z'n minst 2 van die tasjes zonder al teveel moeite kan halen dan is het echt niet zo'n probleem. Je zal zien wanneer je een maandje verder bent dat je omkomt in de coins
pi_106752875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:43 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Je moet wel een beetje gelukg hebben met die bags idd.
Had uit m'n eerste 6/7 bags mischien 1 item.
Maar toen ik m'n weekly en daily had afgemaakt door 9 en 3 warzones te winnen had ik ineens 3 items uit 4 bags lol.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106753799
Wat me opvalt is dat de gewone mobs op laag level wel erg makkelijk neergaan. Met mn sniper 1 shot ik ze soms praktisch. Ik heb wel een companion maar die kan ik continu of crew missies sturen want ik heb haar niet nodig op dit moment. Op hoger level hoop ik wel dat het iets lastiger zal gaan :)

En mischien een hele stomme vraag wat houden die punten naast je locatie in (linksboven in het scherm) Soms zie ik bv Hutta 78 staan en dan weer Hutta 99
pi_106753841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef Questular het volgende:
Wat me opvalt is dat de gewonen mobs op laag level wel erg makkelijk neergaan. Met mn sniper 1 shot ik ze soms praktisch. Op hoger level hoop ik wel dat het iets lastiger zal gaan :)
Ja, word wel wat lastiger inderdaad. :)
pi_106753925
het getal naast de naam van de planeet of gebied geeft aan hoeveel mensen er op dat moment in dat gebied zijn
pi_106754510
Ik ben de game nu aan het downloaden, is er nog een server en side waar veel fokkers spelen? :)

Wat raden jullie aan als leuke dps class? (ranged of melee maakt niet uit)
hardcoholic
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:06:12 #301
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_106754525
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Ferdii het volgende:
Ik ben de game nu aan het downloaden, is er nog een server en side waar veel fokkers spelen? :)

Wat raden jullie aan als leuke dps class? (ranged of melee maakt niet uit)
Lees de OP voor servers ;)

Iemand anders mag een nieuw topic openen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')