SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pixell op 10-01-2012 12:45:07 ]
Mijn character is zelf female, dus dat zit er bij mij niet in, met Doc wel.. maar iets met fictief sex hebben in games staat mij niet helemaal aanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Sjiznit het volgende:
En daarbij, ik was bezig om Kira in bed te lullen, nou ja dat was gelukt. Met doc heb ik daar weinig behoefte aan
aantal dat je ken sturen increased to 4 en dan 5quote:Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Te veel companionsIk heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
Samequote:Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Te veel companionsIk heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
Dat is met Sith Warrior wel zoquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.
Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.
Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.quote:
Niet? Ik vond hem bijzonder fijn als ik even elite quests ging soloën. De 4e gebruikte ik ook regelmatig voor DPS.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.
Questen met Doc vind ik lekkerder gaan. Kira is alleen tofferquote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is beter als companion? Doc of Kira?
Sith Inquisitor, lightning is tofferquote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Is de halve playerbase Jedi Knight of Sith (whatever de naam is van de mirror)?
Tegenhanger is Sith Warrior. En volgens mij is de Sith Inquisitor het hoogste in percentage van alle classes. Tenminste als ik de forums zo lees.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ja want ik ben nu 36 en al die quests op Quesh zijn 37 dus ik vroeg het me zo af welke ik dan beter kan gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Questen met Doc vind ik lekkerder gaan. Kira is alleen toffer
Een healer geeft wat meer rust dan een dps companion.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja want ik ben nu 36 en al die quests op Quesh zijn 37 dus ik vroeg het me zo af welke ik dan beter kan gebruiken
Nee want Sith Marauders zijn ongelofelijk kut, omdat ze veel slechter zijn dan andere DPS-classes.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik werd gisteravond keer op keer gewiped in de Foundry door onze robotvriendquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef S1gnum het volgende:
Vrijdagavond een 8 man raid gedaan in de EV. We kwamen tot de laatste boss, maar na een aantal wipes zijn we gestopt. Gevechten zijn leuk en uitdagend
Misschien unlock je die wel met je legacy!?!? Zou vet zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:15 schreef Sjiznit het volgende:
Ben nu op Voss aan het questen, maar dat zijn ook wel coole mannetjes. Zou er wel een willen als trooper.
Inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien unlock je die wel met je legacy!?!? Zou vet zijn
Zal vast server worden, te veel werk anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
InderdaadZe kunnen wel vette dingen doen met die Legacy idd, hoop dat ze dat ook gaan doen. Zou alleen nog graag zien dat het game en niet server wide wordt. Aangezien ik op 2 servers speel. Maar ach, we merken het wel.
Ik was al jaren klaar met WoW en ben verslaafd, maar ik ben Star Wars-fan dus misschien moet je het niet aan mij vragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dit spel de moeite waard tov WoW? Ik heb wat videos gezien maar het trekt me niet echt, allemaal iets te cartoony en saai.
Als je van Star Wars houdt en de Knights of the Old Republic serie hebt gespeeld, is dit spel zeker een aanrader!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dit spel de moeite waard tov WoW? Ik heb wat videos gezien maar het trekt me niet echt, allemaal iets te cartoony en saai.
Wat mij betreft wel, videos doen dit spel geen recht aan. Geen idee waarom eigenlijk maar het is veel vetter als je het speelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dat echt zo? Ik sta altijd hoog in de PvP-matches en in PvE kan ik eigenlijk alles wel aan, mits ik geheald wordt door companion en niet nonstop strong units aanval en doe alsof ze easy zijn...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee want Sith Marauders zijn ongelofelijk kut, omdat ze veel slechter zijn dan andere DPS-classes.
Hmm, dat is weird, ik hak elites neer alsof het niets is. Maar ben pas lvl 40 en Juggernaut Tank.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Pixell het volgende:
Ik ben nu lvl 46 Jedi Guardian (tank spec) en begin echt moeite te krijgen met elites etc...
Jep, heb doc de hele tijd bij me, het valt me soms gewoon op dat ik best wel eens moeite heb en cooldowns moet gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, dat is weird, ik hak elites neer alsof het niets is. Maar ben pas lvl 40 en Juggernaut Tank.
Geprobeerd om healing companion neer te zetten? Aggro houd je toch wel als het een op een is.
Hogere mountskill = meer nodig voordat je knocked down wordt.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wanneer wordt het eens tijd dat ze dat graftakken dismount feature een keer eruit flikkeren. Moet ik ergens naartoe kan er niet omheen rijden met de mount; aggro ik een groepje bam eerste schot mount kapot. En het zal ook niet de eerste keer zijn, ze willen zeker dat je 15 min lang zinloos groepjes gaat vermoorden voordat je pas bij je doel bent.![]()
/rage
Dit blijft t/m level 50 zo met de BHquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.
Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.
Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
Als het goed is krijg je in de level 30 een tank companion. Het schijnt dat je daarmee champions kan killen als healer zijndequote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef DaFan het volgende:
Lol bijna 6 dagen in 2 weken?!
Geen idee wat mijn /played is, vanavond maar s kijken. Zit op lvl 30.
Zit wel te twijfelen om m'n trooper te respeccen naar DPS. Ben Combat Medic commando nu, maar heb nu al moeite met een elite solodan neem ik Elara erbij als healer. Ff kijken wat guild ervan vindt
Lol , heb er ongeveer ook zoveel tijd al inzittenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een game
Ik had geen beta-test/pre-release, Ik heb me ook niet verdiept in het spel. Zaterdag (26 dec) begonnen. En nu 2 weken later een playtime van 5days20hours![]()
Ik heb in andere MMO's meestal de rol van tank gespeeld, nu maar eens heavy dps doen.
Ik speel een Sith Sorcerer lvl50 zwaar op de madness skilltree gefocussed, man wat een genotWat een dps gekkenhuis
Gisteren de eerste 2 hardmode flashpoints gedaan waar ik een leuke shiny lightsaber vond Temptation
Ik ben normaal niet echt een PvP fan, maar ik vind de minigames erg tof. Ook de rewards zijn goed te doen. Heb nu al 2 PvP-implants en ga vandaag een dikke PvP offhand halen. met onder andere weer ruim 200 force power erbij
KAMEAEAEAEAEA
[ afbeelding ]
Of is het toch beter om Sentinel te spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
respeccen is gratis volgens mij zolang je het niet meer dan 1x per week doet dus je hebt weinig te verliezen om het eens te proberen
Je kan ook de droid gebruiken als je je geluid uit zetquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik gebruik Elara echt nooit eigenlijk ik vond haar healing erg tegenvallengebruik altijd aric jorgan die doet best veel dmg. Toch maar eens kijken naar die andere companions
1ste keer is het gratis , daarna wordt het steeds duurder.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
respeccen is gratis volgens mij zolang je het niet meer dan 1x per week doet dus je hebt weinig te verliezen om het eens te proberen
edit: ik lees nu allemaal tegenstrijdige berichten op de officiële forums dus misschien moet je even uit zoeken hoe het echt zit ipv mij te geloven![]()
Hoop dat er iets van een duel spec komt net als in WoW , zodat ik kan healen in pve , en dps'n in pvp als ik zou willen.quote:Originally Posted by GeorgZoeller
Hey,
Been a while since I posted, as you can imagine, we're a bit busy right now.
However, we're still actively monitoring the forums and venues of player feedback, collecting information helpful to prioritize the feature development, issues, etc.
On the topic of skill respecs, we are aware that it is a popular request to have more versatility in how and when to respec (which includes questions of cost) and we've already decided to pursue the idea of more readily available respecs for players. Pricing changes are also very much under consideration.
Just so you understand my position on the topic: I don't think skill respec should be rare or handled very restrictively. I'm actually all for players experimenting with different skill sets once they have a good grip of their character.
I don't want people to respec in the middle of combat or in between defeats in a Warzone or Operation, but other than that, I think respec is a positive thing for the game. If we find that the current pricing is too prohibitive for somewhat experienced players, we'll make adjustments.
Ik vind Elara juist heel handig. Heeft namelijk ook een interupt en nu volgens mij zelfs een cryo grenade. Dankzij haar versla ik elites zelfs soms met beide boven de 75% health, terwijl met anderen dit altijd lager ligt. Natuurlijk duurt het wel een beetje langer. Maar goed, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik ze verslaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik gebruik Elara echt nooit eigenlijk ik vond haar healing erg tegenvallengebruik altijd aric jorgan die doet best veel dmg. Toch maar eens kijken naar die andere companions
En waarom? Kom dan ook met een goed argumentquote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop het juist niet. Respeccen moet duur zijn, in ieder geval op level 50. Daar beneden kan het misschien wat goedkoper.
De developers moeten gewoon niet naar WOW kijken en hun eigen ding doen.
Achja , dat kan jij vinden , ik ben het daar niet mee eens.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop het juist niet. Respeccen moet duur zijn, in ieder geval op level 50. Daar beneden kan het misschien wat goedkoper.
De developers moeten gewoon niet naar WOW kijken en hun eigen ding doen.
Ten eerste als moneysink. Dat houdt de economie draaiende.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja , dat kan jij vinden , ik ben het daar niet mee eens.
Op het moment is de balans nog ver te zoeken , en vooral in pvp.
Ik heal graag in pve als BH zijnde.
In pvp gaat dit echt helemaal nergens over , en dan speel ik toch echt liever als DPS.
Om nou elke keer te moeten respeccen voor 30/40k , sja... waar is dat goed voor ?
0, daarna 800, daarna iets van 8000, afgelopen weekend heb ik gerespect voor ruim 24k, de volgende stap weet ik (nog) nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef DaFan het volgende:
Eerste keer is wel gratis, 2e keer volgens mij 700 credits. Daarna wordt het snel duurder (wat ik gehoord en gelezen heb).
Tank kan wel maar dan kill ik alles nog langzamer. Ga wel ff spelen met companions.
Hoeveel van die kistjes heb je moeten openmaken voor de championsgear? ik heb er zo'n 20 gehad en tot nu toe maar 1 coin ontvangen voor een implant.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:26 schreef Altron het volgende:
Lol , heb er ongeveer ook zoveel tijd al inzitten
Had wel early game acces.
Vermaak me ook erg goed met deze game , het pvp gedeelte vind ik ook tof.
Maar ik moet zeggen dat ik als arsenal spec(dps) veel meer fun had in pvp dan als bodyguard spec ( healer )
Sorcerers zijn de veel betere healers in pvp + dat ze ook nog eens een shitload dps kunnen doen.
Dit werkt gewoon niet als BH. ( heb al champions gear , dus daar ligt het niet aan )
voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Roellie80 het volgende:
hoe kom je dan aan champions-gear?
en met die medals, is heb nog niet exact door waar je nu altijd die medals voor krijgt, maar beetje AoE's spammen schijnt aardig te werken
op het juiste moment op de juiste plaats zijn, ook erg belangrijk. Maar wanneer ik zie dat 2/3 teamgenoten zich zitten stuk te bijten op een heavy armored tegenstander dan loop ik over het algemeen snel door. Het levert niks op, duur veulste lang voor die gaan liggen, en die tijd kan je beter gebruiken
Je teamgenoten in de steek laten.... shame on you!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Roellie80 het volgende:
hoe kom je dan aan champions-gear?
en met die medals, is heb nog niet exact door waar je nu altijd die medals voor krijgt, maar beetje AoE's spammen schijnt aardig te werken
op het juiste moment op de juiste plaats zijn, ook erg belangrijk. Maar wanneer ik zie dat 2/3 teamgenoten zich zitten stuk te bijten op een heavy armored tegenstander dan loop ik over het algemeen snel door. Het levert niks op, duur veulste lang voor die gaan liggen, en die tijd kan je beter gebruiken
Damn , dan heb je wel erg veel pech hoor... of ik gewoon erg veel geluk :xquote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hoeveel van die kistjes heb je moeten openmaken voor de championsgear? ik heb er zo'n 20 gehad en tot nu toe maar 1 coin ontvangen voor een implant.
Healen trekt me nog niet zo, en ik heb juist het gevoel alsof die Bounty Huntards echt niet te slopen zijn. Heavy PvP armor is niet stuk te krijgen. Ik verspreid m'n DoT's liever over veel targets. Verder flink wat CC-en. Zo had ik gisteren na een potje Hutball 9 medals
Ja, duidelijk, misverstandquote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.
Voor 200+200 idd.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.
je kan mouseover doen bij de medals aan het eind dan zie je welke er allemaal zijn
Erg ingewikkeldquote:Op maandag 9 januari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Voor 200+200 idd.
Voor 30 warzone commendations kan je weer 10 mercenary commendations halen.
Dus kortom , 800 warzone commendations voor 1 bag.
In deze bag kunnen random set items zitten ( een champion token die je kan inleveren ).
En/of Centurion commendations , hier kan je ook weer pvp items voor halen.
Maar deze zijn wel minder dan de tokens die je kan verkrijgen.
Het is allemaal wel aardig ingewikkeld idd.
Het is ook een beetje raar dat je echt puur geluk moet hebben om die gear bij elkaar te krijgen.
De 1 heeft een setje compleet binnen 6 bags , de ander binnen 30 bijvoorbeeld.
die teamgenoten kunnen ook even bij zichzelf afvragen of het handig is hun eigen oorlogje te voeren tegen een zwaar gepanserde tegenstander. Ik ga in de tussentijd wel opzoek naar de healer welke meestal ergens om een hoekje staatquote:Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef Questular het volgende:
Je teamgenoten in de steek laten.... shame on you!
Heb ik dan pech ja? Ik kom uit het LOTRO camp. In deze MMO ben je echt maanden bezig om PvP spullen te krijgen. Mij hoor je niet klagen dat ik nog geen items heb gewonnen uit deze tasjes. komt vanzelf welquote:Op maandag 9 januari 2012 15:09 schreef Altron het volgende:
Damn , dan heb je wel erg veel pech hoor... of ik gewoon erg veel geluk :x
Heb er nu 8~ opengemaakt , en heb 2 set-items.
Gloves + Chest.
Healen in pve vind ik wel leuk , healen in pvp vind ikzelf stukken minder.
Maar dit komt ook omdat het nog niet goed gebalanceerd is imo.
+ de rewards/medals die je kan krijgen als healer staan totaal niet in verhouding met iemand die dps is , dit moeten ze echt veranderen.
Sowieso een potje huttbal klopt niet helemaal als je naar de rewards kijkt.
Je wordt veel beter beloond als je gewoon lekker in het midden iedereen aan het killen bent en voor de medals gaat , dan als iemand die puur gaat voor het winnen van een potje huttball door punten te scoren.
Ik hoop dat ze dit nog een beetje tweaken.
Sja ik weet niet of je pech hebt , het kan ook zijn dat ik puur geluk heb dit keer.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
die teamgenoten kunnen ook even bij zichzelf afvragen of het handig is hun eigen oorlogje te voeren tegen een zwaar gepanserde tegenstander. Ik ga in de tussentijd wel opzoek naar de healer welke meestal ergens om een hoekje staat
[..]
Heb ik dan pech ja? Ik kom uit het LOTRO camp. In deze MMO ben je echt maanden bezig om PvP spullen te krijgen. Mij hoor je niet klagen dat ik nog geen items heb gewonnen uit deze tasjes. komt vanzelf wel![]()
Bij Hutball kan je inderdaad beter focussen op het behalen van medals dan daadwerkelijk te scoren.. maar ik wil wel de dagelijkse victory's halen, gisteren niet gehaald, ik geloof wel 10x op rij verloren. Wel weer goed voor al die warzone coins
Ik ook. Ik heb me nu voorgenomen om eerst met mijn commando verder te gaan totdat ik een legacy krijg. Dan geldt de exp die ik met alts op dezelfde server heb ook voor die legacy.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:24 schreef Salamando het volgende:
Ik betrap me er op dat ik stiekem continu alts aan het levellen ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
samequote:
ik zit in de jedi councilquote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Sjiznit het volgende:
47, die class quests zijn echt tof. En ik ben een dikke baas nu.
Vind het gewoon cool dat heel het spel en alle quests je het gevoel geven alsof je echt iets voorstelt in die wereld. Je wordt ook steeds sterker en krijgt steeds meer op je bordje etc. Kan niet wachten op de andere 7
als het waar is bitchslap ik je bij deze digitaal voor spoilersquote:
Jawel hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
met patch 1.1 geen random champion gear meer maar champion commendations uit de bags![]()
heb er zelf geen ervaring mee ik heb wel een bag maar ben 42 dus kan hem niet openen
9 medals is wel heel nice![]()
de kosten van het respeccen schijnt trouwens ook lvl afhankelijk te zijn
je hebt gelijk, sorry iedereenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Jawel hoor
gewoon nog champions gear random maar de battlemaster bags van valor 60+, die hebben geen random battlegear meer maar commendations.
kut vergetequote:Op maandag 9 januari 2012 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
als het waar is bitchslap ik je bij deze digitaal voor spoilers
quote:
quote:
echt wel!quote:
Sith Warrior heb ik nog niet uitgespeeld, maar is ook niet irrelevant of zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Jedi Knight verhaal is volgens mij het belangrijkste verhaal uit het spel of niet? Zeg maar als er een film van dit spel zou komen zou het van de Jedi Knight zijn omdat die de belangrijkste dingen meemaakt enzo
BH ftw ! ;pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Jedi Knight verhaal is volgens mij het belangrijkste verhaal uit het spel of niet? Zeg maar als er een film van dit spel zou komen zou het van de Jedi Knight zijn omdat die de belangrijkste dingen meemaakt enzo
Bepaalde gear heeft bijvoorbeeld als restrictie "Not available for Light 1 and above".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:03 schreef Questular het volgende:
Ik heb genoten van de 1e 10 levels met mijn Imperial AgentDe interactie die je hebt tijdens het krijgen of inleveren van quests is heerlijk
Ik heb besloten mijn char zo "dark" mogelijk te maken. Nu krijg je voor bepaalde aktie's darkside points. Hebben deze points nog een bepaalde toegevoegde waarde of bepalen deze alleen puur of je char een "darksider" of "lightsider" is?
Tot nu toe bevalt de game prima
Soms heeft het wel restricties qua gear zoals aangegeven, het word dus afgeraden om neutraal te blijven, want op dit moment voegt dat niks toe..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:03 schreef Questular het volgende:
Ik heb genoten van de 1e 10 levels met mijn Imperial AgentDe interactie die je hebt tijdens het krijgen of inleveren van quests is heerlijk
Ik heb besloten mijn char zo "dark" mogelijk te maken. Nu krijg je voor bepaalde aktie's darkside points. Hebben deze points nog een bepaalde toegevoegde waarde of bepalen deze alleen puur of je char een "darksider" of "lightsider" is?
Wat echt een design fuck-up is van enorme proporties. Alsof mensen altijd puur light of dark side zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Soms heeft het wel restricties qua gear zoals aangegeven, het word dus afgeraden om neutraal te blijven, want op dit moment voegt dat niks toe..
Partymembers als in companions?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:11 schreef Morthill het volgende:
Het soort keuze dat je maakt heeft ook invloed op hoe je partymembers op je reageren
Heb nu zelf iets van 8800 Light
Staat ook in z'n codex entry!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:46 schreef Arquero het volgende:
Hmm, volgens torhead is Aim de primary stat voor Qyzen Fess, de eerste pet voor Jedi consular.
Maar is dat niet voor ranged? Het is een melee tank..
Weet iemand hoe dit zit?
that's what i was wonderingquote:
Hijs fijn hequote:
Hoezo? Misschien hadden ze alles offline en wouden ze gaan updaten, maar ging er iets mis. Waardoor ze het maar even uitstellen, dan kunnen mensen spelen en gaan hun het probleem oplossen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:30 schreef Cara het volgende:
in de launcher staat inmiddels dat vandaag geen maintenance is (postponed) lekker gecommuniceerd weer.
Volgens de chat op mijn server gingen ze daar wat aan doen. Zover ik heb kunnen zien hoef je echter niet puur evil/goed te zijn om gear voor je lvl te kunnen dragen. De evil keuzes zijn trouwens ook echt evil leuk. Ik had een eigen cult opgericht met de hulp van een zeikend kereltje en een meisje met een veel te lieve stem om de cult van een andere sith te kunnen overnemen, eindigt het verhaal met het kereltje vermoord door mij, het meisje gemarteld door haar oude leider en mijn vijand mag in mijn plaats de cult leiden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat echt een design fuck-up is van enorme proporties. Alsof mensen altijd puur light of dark side zijn
Hoth <3quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou ik misschien ook in het lijstje in de OP erbij kunnen.
Had het al eens aangegeven, maar met de snelheid waarmee deze reeks gaat zal daar wel overheen gekeken zijn.
Server: Lord Calypho
Naam: Yuuzhanvong (level 32 sniper)
Guild: Crimson order
Ik zag inderdaad gisteren dat je Snowblind niet neerkreeg Morthill, wij hadden dan meer geluk met die worldboss op tatooine.
Maar zoals aangegeven kunnen we altijd nog een zooi achter elkaar doen met de guild zodra we meer 50's hebben.
zelf nu aan het questen op Alderaan, is een mooie planeet, maar vindt het saai, vond Tatooine veel leuker, had ook meer de SW feel.
Ben dus wel benieuwd naar Hoth.
Ik lees dat veel mensen moeite hebben om hun crafting crewskills om te zetten in winst, iets wat ik vreemd vind, ik maak nu veel level 9-20 epics en die verkopen voor 2-5 k en die zijn simpel te maken, als je maar weet op welke dagen van de week je de materials moet kopen.
daarnaast verkoop ik barrels enz. van m'n eigen level voor 4-10k en daar maak ik dus ook zo'n 20-40% winst per item op, had dit weekend in totaal 240.000 credits verdient met crew skills dus zeer zeker geen wegggegooid geld om te levelen.
Als laatste vroeg ik me af of er een site is waar voor (in mijn geval de sniper) de stats die je capped moet hebben op 50 staan.
Als je veel darkside kiest krijgt je char ook gele ogen en grijze huid etcquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:03 schreef Questular het volgende:
Hoewel je dat ook in je preferences kan uitzetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als je veel darkside kiest krijgt je char ook gele ogen en grijze huid etc
Dat klopt ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:39 schreef GeekyMe het volgende:
Ik speel zelf een Sith Inquisitor, maar dan wel de corruption (healing) variant.
Het questen als healer gaat op zichzelf wel goed, als waren sommige gevechten wel wat lastiger op deze manier.
Het spel zelf bevalt me erg goed. Leuke storylines en ook de companions zijn een interessante toevoeging. Het enige nadeel is de bug dat je de melding krijgt dat ze willen praten en dat dit niet zo blijkt te zijn en wanneer ze het wel willen krijg je de melding niet.
Ook heb ik bij mijn companions last dat ze vaak dezelfde gifts leuk vinden
Tot nu toe weinig gamebreaking bugs tegengekomen. Al heb ik wel vernomen dat er eentje in de laatste classquest zit voor de SI. Dus nog 12 levels te gaan.
Ja, trapjaw kreeg ik indertijd ook gewoon in 1 klap neerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou ik misschien ook in het lijstje in de OP erbij kunnen.
Had het al eens aangegeven, maar met de snelheid waarmee deze reeks gaat zal daar wel overheen gekeken zijn.
Server: Lord Calypho
Naam: Yuuzhanvong (level 32 sniper)
Guild: Crimson order
Ik zag inderdaad gisteren dat je Snowblind niet neerkreeg Morthill, wij hadden dan meer geluk met die worldboss op tatooine.
Maar zoals aangegeven kunnen we altijd nog een zooi achter elkaar doen met de guild zodra we meer 50's hebben.
zelf nu aan het questen op Alderaan, is een mooie planeet, maar vindt het saai, vond Tatooine veel leuker, had ook meer de SW feel.
Ben dus wel benieuwd naar Hoth.
Ik lees dat veel mensen moeite hebben om hun crafting crewskills om te zetten in winst, iets wat ik vreemd vind, ik maak nu veel level 9-20 epics en die verkopen voor 2-5 k en die zijn simpel te maken, als je maar weet op welke dagen van de week je de materials moet kopen.
daarnaast verkoop ik barrels enz. van m'n eigen level voor 4-10k en daar maak ik dus ook zo'n 20-40% winst per item op, had dit weekend in totaal 240.000 credits verdient met crew skills dus zeer zeker geen wegggegooid geld om te levelen.
Als laatste vroeg ik me af of er een site is waar voor (in mijn geval de sniper) de stats die je capped moet hebben op 50 staan.
Bij mij willen ze niet praten als het gaat om praten op het schip. Dat is een ander tekentje namelijk. Het praten in een rest zone gaat altijd nog goed bij mij. Behalve de rest zone op Coruscant dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:39 schreef GeekyMe het volgende:
Het spel zelf bevalt me erg goed. Leuke storylines en ook de companions zijn een interessante toevoeging. Het enige nadeel is de bug dat je de melding krijgt dat ze willen praten en dat dit niet zo blijkt te zijn en wanneer ze het wel willen krijg je de melding niet.
Kreeg op m'n werk binne dus vanavond ff binden en uitproberen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:32 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Hijs fijn he
Ik heb al mn triggered spells en met lange cooldowns erop, dus als je parried dan kun je *skillnaam* gebruiken, etc
oh kan je mij ook toevoegen(als je me niet haatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef Pixell het volgende:
Alle namen zijn weer up to date, denk ik
Wat niet klopt, want Vette zei niet dat ze wilde praten en vervolgens had ik 6 achterstallige conversaties staan toen ik op mijn schip kwam.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef S1gnum het volgende:
Een simpele oplossing voor mensen die problemen hebben met die companion "I want to talk to you" bubble; als je met je rechtermuisknop op je companion klikt buiten je schip of restzone dan krijg je vaak een reactie van "a little bit of distance" enz. Als ze echt met je willen praten dan geven ze een andere reactie, bijvoorbeeld "let's talk when we get on the ship". Geven ze dus niet zo een respons dan willen ze niet met je praten.
Kun je mijn alt die main is geworden er nog in zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef Pixell het volgende:
Dan ben je nooit met der in een cantina geweest oid? Want daar krijg je gelijk een quest van der.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat niet klopt, want Vette zei niet dat ze wilde praten en vervolgens had ik 6 achterstallige conversaties staan toen ik op mijn schip kwam.
Ah was jij dat gisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:45 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Kun je mijn alt die main is geworden er nog in zetten![]()
Legions of Lettow
Catch me: Binks - Smuggler Soundrel
Lord Calypho-serverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef Pixell het volgende:
Die bug met die WZ is wel vaag ja, soms heb ik er de hele avond last van, dan weer dagen nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah was jij dat gisterenzag m al niet in de lijst. Was t nog gelukt met WZ? Mij niet de laatste 2 dagen
:/ Natuurlijk wel, maar dat is niet het puntquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan ben je nooit met der in een cantina geweest oid? Want daar krijg je gelijk een quest van der.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef Catch_me het volgende:
omfg ik zat vandaag ook in de metro (al klachtwaardig op zich) zaten er 4 nerdjes achter me. Ik wist in eerste instantie niet waar het over ging, maar toen hoorde ik het woord coruscant vallen, koriban (ofzo) en sith nog iets. Vervolgens hadden ze een felle discussie of de jedi en sith nou evil waren en zulks.
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte en vervolgde mijn reis met eengezicht
Die hebben ze uitgesteld. Geen idee wanneer die nu komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:53 schreef byah het volgende:
Misschien dat ik eroverheen heb gelezen hoor, maar waar was de downtime vandaag?
Sith zijn niet evil, klaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef Catch_me het volgende:
omfg ik zat vandaag ook in de metro (al klachtwaardig op zich) zaten er 4 nerdjes achter me. Ik wist in eerste instantie niet waar het over ging, maar toen hoorde ik het woord coruscant vallen, koriban (ofzo) en sith nog iets. Vervolgens hadden ze een felle discussie of de jedi en sith nou evil waren en zulks.
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte en vervolgde mijn reis met eengezicht
Is er op dat moment toevallig iets in je task manager te zien wat CPU in beslag neemt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand anders er last van dat je PC erg traag is na het afsluiten van SWTOR? Bij mij is dat na een minuut of 3-5 wel weer weg, maar het is toch erg hinderlijk.
Nope, het is alleen bij SWTOR, ik heb ook van een vriend gehoord dat zijn PC ook erg traag wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is er op dat moment toevallig iets in je task manager te zien wat CPU in beslag neemt?
Ik bedoel na het afsluiten van SWTOR, dan zou je in de Task manager evt. iets moeten kunnen zien, als je PC op dat moment traag is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nope, het is alleen bij SWTOR, ik heb ook van een vriend gehoord dat zijn PC ook erg traag wordt.
Excuus, ik las het even verkeerd. Ik zal even kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoel na het afsluiten van SWTOR, dan zou je in de Task manager evt. iets moeten kunnen zien, als je PC op dat moment traag is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand anders er last van dat je PC erg traag is na het afsluiten van SWTOR? Bij mij is dat na een minuut of 3-5 wel weer weg, maar het is toch erg hinderlijk.
CPU is hetzelfde als voordat ik 'm op startte. Het afsluiten zelf duurt ook 3 minuten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoel na het afsluiten van SWTOR, dan zou je in de Task manager evt. iets moeten kunnen zien, als je PC op dat moment traag is.
Definieer evilquote:
same herequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
noobspcsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Ga weg juh met je 'noobspecs'. Mijn PC is niet op en top maar hij kan (zou) met gemak SWTOR kunnen draaien zonder enige problemen, bij geen enkel ander spel heb ik het gehad dat hij ineens traag werd na het spelen, inclusief Battlefield 3.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef Ooku het volgende:
[..]
noobspcs
i5 2500k
2x 6950 2gb
crucial m4 ssd
nergens last van
er kwam een tweede lvl 50 die ons probeerde te doden maar dat lukte hem niet terwijl de eerste lvl 50 dus niks deedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:57 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
aaargh nu aan het wachten op de ballon voor de tatooine datachrons. Duurt 45 minuten en ik heb de vorige net gemist en daarna moet je er een half uur opzitten.
Alleen..... ben zelf 44 en ben met 3 van rond de 30 en nu wacht er een lvl 50 empire. Het is echt een aardige gast maar vertrouw hem nog steeds nietwe zijn nu in discussie of we hem moeten verzoeken om weg te gaan of moeten killen.
heb er geen zin in dat ie na 29 minuten op de ballon mij eraf pushed
Alles ging goed volgens mij heeft iedereen ze beiden gehaald. Daarna ff die world boss maar die kon ik volgens mij wel solo-enquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
er kwam een tweede lvl 50 die ons probeerde te doden maar dat lukte hem niet terwijl de eerste lvl 50 dus niks deedhij nog een paar keer terug komen en falen en die andere lvl 50 uitschelden. Nu dus op de ballon met 9 republic en 1 empire die ons met 1 druk op de knop er allemaal af kan beuken
Trapjaw soloënquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Alles ging goed volgens mij heeft iedereen ze beiden gehaald. Daarna ff die world boss maar die kon ik volgens mij wel solo-en
Inderdaad, met 13 man waarvan 8 level 50's inclusief 1 tank en 2 healers op 50 hadden we ongeveer 2-3 minuten nodig voor ie neerging, dus solo'en zit er niet in :-Dquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Trapjaw soloënik was als tank in vijf klappen dood.
Ok, ik was lvl 31 of zo toen ik hem bevocht dus daar zit een significant verschil inquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ben lvl 44 commando en hij deed amper dmg op mij
had tot aan de laatste update minstens 2 minuten nodig om na een alt+tab te kunnen internetten en na het afsluiten van swtor minstens 5 mins om af te sluiten. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het alt+tabben gaat na de laatste patch wel redelijk snel maar dit spel is ontzettend slecht geoptimaliseerd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Roellie80 het volgende:
Voor de mensen die last hebben van een trage PC bij het afsluiten van SWTOR
geef eens wat meer info dan? blijft er een proces hangen ofzo?
Ik heb ook nergens last van. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen rede heb de computer aan te laten wanneer ik swtor heb afgesloten.
Het proces blijft dus hangen. De volgende keer dus even op Ctrl+Alt+Del rammen; SWTOR.exe opzoeken en dit proces afsluiten. Dan is het ook klaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:25 schreef Cara het volgende:
had tot aan de laatste update minstens 2 minuten nodig om na een alt+tab te kunnen internetten en na het afsluiten van swtor minstens 5 mins om af te sluiten. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het alt+tabben gaat na de laatste patch wel redelijk snel maar dit spel is ontzettend slecht geoptimaliseerd.
Heb zelfs een keer gehad dat ik swtor afsloot, 5 mins later weer wat op wilde zoeken en dat de launcher me wist te melden dat swtor toch echt nog open stond.
Nee was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het proces blijft dus hangen. De volgende keer dus even op Ctrl+Alt+Del rammen; SWTOR.exe opzoeken en dit proces afsluiten. Dan is het ook klaar.
Zal vast wel in een update opgelost worden
ook al doe je dat blijft die nog een minuutje hangenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het proces blijft dus hangen. De volgende keer dus even op Ctrl+Alt+Del rammen; SWTOR.exe opzoeken en dit proces afsluiten. Dan is het ook klaar.
Zal vast wel in een update opgelost worden
Als ik swtor af wilde sluiten bleef hij bij mij ook altijd even hangen in een zwart scherm.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Roellie80 het volgende:
Voor de mensen die last hebben van een trage PC bij het afsluiten van SWTOR
geef eens wat meer info dan? blijft er een proces hangen ofzo?
Ik heb ook nergens last van. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen rede heb de computer aan te laten wanneer ik swtor heb afgesloten.
Dat gaat idd fout, zo red je lvl 50 niet deze week.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:01 schreef Catch_me het volgende:
jongens dit kan toch niet goed gaan
tentamen week
3 opdrachten nog te maken
SWTOR lvl 42
Ik neem aan elke dag op een bepaald tijdstip.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:41 schreef Friday12 het volgende:
resetten de daily quests op een vaste tijd of 24 uur nadat je ze gedaan heb?
hmm pvp dailies zijn nog niet geresetquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik neem aan elke dag op een bepaald tijdstip.
noooooo!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Friday12 het volgende:
hmm pvp dailies zijn nog niet gereset
denk ga ik nu vast die daily doen weet je dan helpt het meteen die weekly quest weer maar nee hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
noooooo!
Als ze maar gereset zijn om 17:00 vanmiddag. (wat normaal wel het geval is namelijk)
Wat moet ik anders doen zonder endgame?!
Republic versie staat hier:quote:Before beginning, you’ll need to be aligned with the Sith Empire, Level 50, and have three other friends with you.
Hop on a starship and get yourself to Alderaan. That’s where your quest will begin, and brother, prepare for a long one. Pick up an MGGS at a vendor in the Juran Mountains, which you’ll stumble upon south of King’s Pass. Head southeast in the Mountains until you find Outpost Talarn. Continue down the road south to find a vendor. His coordinates are X: 1885, Y: 204. Buy one MGGS, it’ll cost you 10,000 credits.
Next stop; Corellia. Get yourself to Axial Park, to the coordinates X: 684, Y: 34 south of Coronet Zoo. Look for an open shipping crate tilted toward the wall. Take the crystal, and you’re off to the next stop.
The Datacron Location itself is inside the Ziost Shadow, the northernmost of the ships in the Imperial Fleet. With the red crystal, an MGGS, and three friends, enter the Ziost Shadow.
Take off for the elevator and enter the Bridge Deck. In the Bridge Deck, make a turn and head north for the small circular elevator that takes you into a special Museum on the starship.
In the Museum, you’re going to need to die. That’s right, you need to die to continue. One way to accomplish that is by turning right as you enter the Museum and jumping into the exhibit. Remember, only the player with the red crystal needs to die. Anyway, in the little exhibit with the gun and target, look behind the target for a button. Press it and you’ll get blasted.
Choose to respawn in the Medical Center when you die, and you’ll appear on a ledge near a Republic Transport on display. Inside the Transport, there’s a console just right of the door to the cockpit. Activate that console, it’ll open the door just infront of the Republic Transport.
Jump down off that high ledge and make your way through the newly opened door. Run through this back hallway, following the wall left, until you reach a door leading behind the exhibit with a large blue crystal. Get near the crystal and click to collect it.
With the blue crystal in hand, return to the main Museum showroom. Across from the Republic Transport platform is another large platform with a Statue ontop. Climb some nearby crates to jump up to the statue, where you’ll see it has several buttons you can interact with.
Running towards it, fit your crystal into the empty slot on the right side, then click the button in the center. The forcefield to your right will drop, making it obvious where your next destination is.
Enter the newly available door and head through the passage. Down a ramp, you’ll find an obscured forcefield bridge to your left; leave one player at the bridge, while three other players continue into a control room further down the hall.
Inside the console room, you’ll find three consoles. Each do something different, but using all three at once will make the previously obscured bridge from before passable. Have one player stand at each console, then click simultaneously.
The player waiting at the bridge should rush across, you won’t have much time to cross before the bridge goes offline again. Across the bridge, you’ll find an identical control room that works in tandem with the previous control room.
Think of each computer console as a number; the left, right and center consoles are 1, 2, and 3 respectively. Once you’re across, have the player at console 3 wait at the bridge, while you take your place at the identical control room’s console 3, and hit all three at once. Repeat the process a few times to get everyone across.
This is when things get tricky. Across the bridge, you’ll need to find three Magnetic Stabilizers, and four buttons that need to be pressed simultaneously.
The the first buttons are down the railing, further down the path from the second control room. Jump down onto the black railing and follow it to the wall. For the first active Magnetic Stabilizer, look right and down. Another player can jump onto a nearby railing left and follow it around to the button.
Put two players in position at the first two buttons, then you can go looking for the second two buttons. The second two buttons can only be accessed by Magnetic Stabilizers, but both of the stabilizers are inactive until two players hit those first two buttons described above at the same time. Find the stabilizers first, then have the first two players hit their switches to activate them.
The two inactive Magnetic Stabilizers are tricky to find. The first, look directly up from the red central console looking out towards the bridge. Above you, and slightly left, look on the wall for an alcove above a large rectangular rail.
The second of these inactive Magnetic Stabilizers you can find just as you jump to the railing from the control room hallway. Hop down onto the railing, and immediately turn right and look straight down. You should spot a narrow railing leading to a larger one back around a corner right. Jump down and follow the path, turning right, then looking up and left for an alcove above with the inactive Magnetic Stabilizer.
With everyone in position, have the first two players activate their switches at the same time. The Magnetic Stabilizers will activate, and the second set of players can reach their own buttons. With all four players near four buttons, activate the second set of buttons at the same time.
Now, have everyone type in [/stuck] and you’ll all reappear in the control room below. Jump back down onto the main rail and look up and left at the large square structure. A new Magnetic Stabilizer point is active! Have everyone zip up to the tiny railing. It might get tricky, as this railing gets very crowded.
With everyone on the narrow ledge, you’ll see two Magnetic Stabilizer points. Just as you reach the ledge, turn left. Straight ahead is the door leading (FINALLY) to the Datacrons, but the Magnetic Stabilizer is inactive. To your right, you can see an active Stabilizer. Have one player use this active Stabilizer and hit the switch there.
With this final switch activated, the Magnetic Stabilizer above the door ahead will open. Have everyone zip across, open the door, run down the hallway, and open one more door for a short cutscene. Congratulations! What a ride.
Klopt. Ik speel zelf als een Sniper IA en dat merk ik ook. Ik zie ook een hoop guilds adverteren voor Snipers. Ik ben ook de enige sniper in onze guild van 50 man. Mobiliteit in PVP is er niet nee, het is lekker campen en knallen en daar hou ik van. 40 kills in een Warzone is redelijk eenvoudig te behalen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef Questular het volgende:
Het valt me op dat de Imperial Agent niet echt veel gespeeld wordt op mijn server. Iederen lijkt rond te lopen als een Sith met hier en daar een bounty hunter.
Inderdaad, terwijl iedereen met zn lightsaber staat te zwaaien kun je lekker op afstand rustig damage doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Klopt. Ik speel zelf als een Sniper IA en dat merk ik ook. Ik zie ook een hoop guilds adverteren voor Snipers. Ik ben ook de enige sniper in onze guild van 50 man. Mobiliteit in PVP is er niet nee, het is lekker campen en knallen en daar hou ik van. 40 kills in een Warzone is redelijk eenvoudig te behalen.
Dan moet je naar Ilum. Daar heb je een gebied ten westen van de map waar je objectives krijgt. Er zijn een 5 tal control points die je moet winnen voor je faction. Dit kun je doen door de voertuigen van je enemy faction te vernietigen op een control point, of de turrets bij de basis van je enemy faction. Per control point wat je wint (of jij nou schiet op de voertuigen of mensen die naast je staan maakt niet uit) update die quest. Je moet overigens wel in de buurt van het control point zijn wil de quest updaten als je niet zelf schiet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Friday12 het volgende:
weet iemand hoe je de daily quest Smashing the Front doet? Dat is met die help the war effort
ok dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dan moet je naar Ilum. Daar heb je een gebied ten westen van de map waar je objectives krijgt. Er zijn een 5 tal control points die je moet winnen voor je faction. Dit kun je doen door de voertuigen van je enemy faction te vernietigen op een control point, of de turrets bij de basis van je enemy faction. Per control point wat je wint (of jij nou schiet op de voertuigen of mensen die naast je staan maakt niet uit) update die quest. Je moet overigens wel in de buurt van het control point zijn wil de quest updaten als je niet zelf schiet.
Sorry, mag ik dit volstrekt kansloos noemen? Absurde speurtocht voor zo'n datacron.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef S1gnum het volgende:
Net even een +10 to all stats datacron gehaald.. Voor diegene die willen weten hoe:
[..]
Republic versie staat hier:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=126017
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sorry, mag ik dit volstrekt kansloos noemen? Absurde speurtocht voor zo'n datacron.
Het zijn datacrons met +10 ELKE stat. Terecht dat het absurd moeilijk is!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sorry, mag ik dit volstrekt kansloos noemen? Absurde speurtocht voor zo'n datacron.
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef RitseB het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=162079
Misschien de oorzaak van alle lag.
enraged ie omdat ie niet snel genoeg dood isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Net trapjaw solo geprobeerd, tot 40% doet hij amper dmg daarna wel in een paar klappen dood
quote:Hi everyone,
We wanted to let you know that we have rescheduled last Tuesday’s maintenance for tomorrow, January 12th. All game servers will be offline starting from 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) until 6AM CST (4AM PST/7AM EST/12PM GMT/1PM CET). This maintenance is expected to take no more than four hours, but could be extended.
Rescheduled Maintenance
Date: Thursday, January 12th, 2012
Time: 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) to 6AM CST (4AM PST/7AM EST/12PM GMT/1PM CET).
All game servers will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than four hours.
Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars™: The Old Republic™.
Huttball is faction vs. faction, dus zo erg suckt de Empire niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef Morthill het volgende:
En wat suckt de empire trouwens gruwelijk in PvP5-0 verloren met Huttbal, geen healers, geen tanks die goed verdedigen, niemand die samenwerkt. Ongelofelijk prut
Het is dus niet faction vs faction bedoel jequote:Op donderdag 12 januari 2012 00:10 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Huttball is faction vs. faction, dus zo erg suckt de Empire niet.
Inderdaad, dezelfde faction tegen elkaar. Ik ga stoppen met 's avonds PVP'en. Kom alleen maar premades tegen die Huttball in 2 minuten winnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is dus niet faction vs faction bedoel jeNu je het zegt
al die gasten die ik zat af te maken waren Empire. Ook goedemorgen.
Naja, in Alderaan ben ik ook al weggevaagd vandaag, terwijl eerder deze week nog perfect victory haalde.
Gz!quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:14 schreef Pixell het volgende:
Vandaag lvl 50 geworden!
Oh en idd, 's avonds verlies ik alles van empire premades in pvp
For the Empire !quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:14 schreef Pixell het volgende:
Vandaag lvl 50 geworden!
Oh en idd, 's avonds verlies ik alles van empire premades in pvp
Ik zou slicing erbij nemen. De eerste paar gebieden zijn non pvp zones. Waar je pvp handmatig moet aanzetten. Als je wat verder komt krijg je contest gebieden. Daar ben je automatisch flagged voor pvpquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:10 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor mn crewmember 2 van de 3 professions gekozen.
- Armstech
- Scavenging
nu weet ik niet precies welke andere profession ik hier het beste bij kan kiezen...
En wat ik niet snap is het feit dat ik op een pvp server speel maar dat ik handmatig mn pvp moet flaggen....ligt dat aan de gebieden waar je op dat moment aan het questen bent?
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zou slicing erbij nemen. De eerste paar gebieden zijn non pvp zones. Waar je pvp handmatig moet aanzetten. Als je wat verder komt krijg je contest gebieden. Daar ben je automatisch flagged voor pvp
Die van dinsdag was gecancelled. Of staat er dat die van vandaag is gecancelled?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef Rahl het volgende:
Whatsup met de maintenance? In de launcher stond dat 't gecanceled was, maar de servers zijn toch offline?
M'n launcher moest nog updaten, nu staat het er goed. Helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef Rahl het volgende:
Whatsup met de maintenance? In de launcher stond dat 't gecanceled was, maar de servers zijn toch offline?
Premades zijn groepjes mensen die vaker met elkaar en op elkaar in spelen, vaak ook op teamspeak of ventrilo zitten met de hele groep, en dus georganiseerd spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:19 schreef pjats het volgende:
[..]
Die van dinsdag was gecancelled. Of staat er dat die van vandaag is gecancelled?
BTW: wat zijn premades?
Mijn mening is dat als je die Armsmech blauwe items wilt maken dat je beter Underworld Trading erbij kunt nemen though.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:10 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor mn crewmember 2 van de 3 professions gekozen.
- Armstech
- Scavenging
nu weet ik niet precies welke andere profession ik hier het beste bij kan kiezen...
En wat ik niet snap is het feit dat ik op een pvp server speel maar dat ik handmatig mn pvp moet flaggen....ligt dat aan de gebieden waar je op dat moment aan het questen bent?
Bij armstech hoort alleen geen underworld trading, maar investigationquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:31 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Mijn mening is dat als je die Armsmech blauwe items wilt maken dat je beter Underworld Trading erbij kunt nemen though.
En Cybertech.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij armstech hoort alleen geen underworld trading, maar investigation. Underworld trading is armormech.
ook heroic flashpointsquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:44 schreef S1gnum het volgende:
Armstech is ruk, je kunt beter Biochem gebruiken. Armstech recipes voor level 50 heb je 3 resources voor nodig die je in een raid kunt winnen. Deze resources zijn echter BoP, dus als je zo een level 50 wapen wilt craften voor een ander moet je eerst zelf aan de mats komen. Die kun je niet traden. Daarnaast is het craften van die level 50's orange weapons totaal overbodig, mensen lopen toch allemaal al met hun eigen orange rond en mods erin. Het level van het wapen maakt dan niets uit.
Biochem daarentegen geeft je hele leuke adrenals en stim packs die je voor jezelf kunt gebruiken.
Je hebt gelijk, ik had et verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij armstech hoort alleen geen underworld trading, maar investigation. Underworld trading is armormech.
Hoezo niet de beste ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Questular het volgende:
Goed Armstech is dus niet de beste optie maar kan ik dat dan nog resetten?
quote:Nog geen maand na de release van Star Wars: The Old Republic zal BioWare de eerste update gaan uitbrengen. Vanaf 17 januari zal patch 1.1: Rise of the Rakghouls aangeboden worden. Deze update bevat nieuwe content en een flinke lading bugfixes.
Vechten met Rakghouls en Hutts
Deze eerste serieuze update bevat een gloednieuwe flashpoint en het tweede deel van een operation. De flashpoint heet Kaon Under Siege en is natuurlijk voor Empire en Republic speelbaar. De missie brengt je naar Kaon om daar een uitbraak van de Rakghouls neer te slaan en zo de Tion aan je zijde te krijgen. Kaon is speelbaar voor personages van level 50 en kent de nieuws normal en heroic.
Daarnaast komt er voor de gevorderde spelers een extra operation bij genaamd Karagga's Palace. In deze opvolger van de tweede operation in de game neem je het met 8 of 16 man op tegen Karagga en de rest van het Hutt Cartel. nadat ze hun neutraliteit hebben verspeeld door verdragen te schenden. Deze operation is speelbaar op normal, heroic en nightmare voor de echte die-hards.
Slechts het begin
Naast deze content bevat de update natuurlijk een flinke lading verbeteringen zoals de toevoeging van anti-aliasing, PvP-bracketing en de broodnodige bugfixes. Dat klinkt als leuk wat content, maar BioWare belooft dat dit slechts een kleine update is in vergelijking met wat ons te wachten staat. De volgende update komt alweer in maart en zal wederom flashpoints, operations en warzones bevatten. Daarnaast moet ook het Legacy-systeem nog geïmplementeerd worden en zullen de guild-features worden uitgebreid.
Er blijven gewoon patches komen neem ik aan. Het is niet alsof er 2 maanden stilstand zal zijn. Maar nieuwe content hoef je tot die tijd niet te verwachten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:50 schreef Pixell het volgende:
Volgende grote update pas in maart?
Dat moet echt veel sneller er moet nog zoveel gefixed worden..
Dat valt best mee, ik gok dat tegen die tijd alles op nightmare wel gecleared is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:50 schreef Pixell het volgende:
Volgende grote update pas in maart?
Dat moet echt veel sneller er moet nog zoveel gefixed worden..
waar haal je vandaan dat ze dat niet aan het doen zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef Pixell het volgende:
Krijgen we weer patch a t/m f die 1 bug per keer fixen, dat schiet lekker op...
Wanneer gaan ze zich eens met echte problemen bezig houden?
Ze zijn gewoon traag, er zijn nog zoveel problemen die als sinds de beta bestaan, ik snap niet dat ze daar zo lang over doen..quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
waar haal je vandaan dat ze dat niet aan het doen zijn?
Omdat je niet weet hoe er gewerkt wordtquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon traag, er zijn nog zoveel problemen die als sinds de beta bestaan, ik snap niet dat ze daar zo lang over doen..
Meldingen doen zonder ETA daarentegen wekt alleen nog meer woede op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Pixell het volgende:
Het is gewoon irritant, ze vertellen er ook niks over, laten niks van zich horen op de forums, mengen zich niet in de discussies..
alleen af en toe komt er een geautomatiseerde kutbot langs die wat rondblaat, net zoals die replies op ingame tickets..ik vraag me soms echt af of er wel zoiets als customer support bestaat.
Mensen zonder verstand van zaken die dingen roepenquote:
/stuckquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Pixell het volgende:
Daarnet geprobeerd om die +10 stats datacron te krijgen, was ik eindelijk op het meest gebugde platform ging er iemand dood, maar omdat er 1 afk was konden we de brug niet openen, moest ik terug naar beneden en je raad het al, het lukte niet meer om terug te komen, het bugde compleet
geven een use?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
die pvp centurion epic relics zijn echt zo goed als waardeloossnap niet dat mensen daar mee rondlopen. Geven geen enkele stat en mijn lvl 40 reusable adrenal is nog beter
Dan doe je toch echt wat verkeerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:39 schreef Ooku het volgende: Tevens het aspect dat je als lvl30 keihard geowned blijft worden door nps die maar net hoger dan je zijn spreekt me niet echt aan.
Hoezo is de tank tree kansloos? Wat ik zo lees zijn alle drie de tanks redelijk gelijk en ook goed. En vigilance vind ik wel leuk, vooral nu ik de Shien Form heb. Maar die is niet echt goed, maar ik kan er mee levenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:49 schreef Pixell het volgende:
Vigilance tree for JKs is echt waardeloos, maarja zolang er niks aan defensive stats wordt gedaan is de tank tree ook kansloos...dan maar Focus tree uitproberen
Al eerder gepost, maar mitigation werkt niet, omdat alle classes verschillende damage types gebruiken waardoor het systeem flawed is.. net zoals dat de classes geen mirrors zijn van elkaar. Bijv. operative / scoundrel, bij scoundrel is backstab kinetic en dat word wel geblokt en bij operative is het energy, wat niet word geblokt. Zelfde voor sorc/sages, imps zijn dik in het voordeel atm.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef pjats het volgende:
[..]
Hoezo is de tank tree kansloos? Wat ik zo lees zijn alle drie de tanks redelijk gelijk en ook goed. En vigilance vind ik wel leuk, vooral nu ik de Shien Form heb. Maar die is niet echt goed, maar ik kan er mee leven
Huttbal spelen met mensen die het snappen ftw ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:
Hutball ftw, standaard 7+ medals, 80+ warzone commodations.
Dat is elke dag 3-4 champion bags. Ik haal al geen centurion gear meer, te zinloos als ik met 2 dagen de champion versie kan halen.
In LOTRO was ik maanden bezig om ook maar 1 PvP gearitem te kunnen halen. Geef me een maand en ik zit hier op de 60 valor en draag de complete battlemasterset
Omdat ik eingelijk alleen nog maar solo queue is het best wel random in wat voor groep ik terechtkom. Ik verlies ook regelmatig met 0-6; maar dan nog lijk je nooit minder dan 70 commendations te pakken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:05 schreef Altron het volgende:
Huttbal spelen met mensen die het snappen ftw ja.
Als je keihard geownd wordt en met 6-0 verlies dan krijg je niet zoveel commendations , en helaas gebeurt dat nog wel eens...
Haal zelf ook alleen maar champions gear , heb nu 5/6 champion items.
Welk level ben je al met valor ?
Als dps had ik ook altijd makkelijk 80/70 commendations , zelfs als we verloren idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Omdat ik eingelijk alleen nog maar solo queue is het best wel random in wat voor groep ik terechtkom. Ik verlies ook regelmatig met 0-6; maar dan nog lijk je nooit minder dan 70 commendations te pakken.
Zelf heb ik nog maar 2 championgear-set-items. Maar ook 2 implants/offhand/wrist/waist van de champion "set". Dit geeft al een 6.5% PvP bonus. En dit helpt wel.
Zit nu op de 28 valor, met anderhalve week spelen. echt sick hoe snel alles gaat
Je kan tenslotte geen 5.000 bugs tegelijkertijd fixen.. ging het maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:33 schreef Roellie80 het volgende:
Daar ben ik het ontzettend mee eens Apoclysm.
Ik had me al voorbereid op een periode van mogelijk maanden waarin er continu patches en hotfixes moesten komen om het uberhaupt speelbaar te maken. Ik vind het spel vele male soepeler draaien als ik had verwacht, Dit zijn echt mega projecten om zo'n game te bouwen. Het valt mij juist alles mee. Natuurlijk zijn er bugs, rare dingen, quests die net werk enz. Maar overall draait het gewoon degelijk.
Zo zitten in dit topic ook een paar van die huilies, "Waarom is die baas nog niet gefixed?!"
Dat zijn dingen welke echt wel gaan gebeuren en waar hard aan gewerkt word, maar zo'n fix heeft echt niet de hoogste prio denk ik.
valor 40, moet je nagaan. Dat kon je in de meeste andere MMO's wel vergeten geloof ik. In dat tempo loop je dus na 2 maanden spelen al met de meest epic PvP gear rond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Altron het volgende:
Als dps had ik ook altijd makkelijk 80/70 commendations , zelfs als we verloren idd.
Nu als healer is het toch stukken moeilijker om veel commendations te halen , aangezien ik gewoon niet zoveel medailles pak.
Zit zelf nu bijna op level 40~ valor , en idd het gaat lekker rap
Het is maar of je mazzel hebt met die bagsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:
Hutball ftw, standaard 7+ medals, 80+ warzone commodations.
Dat is elke dag 3-4 champion bags. Ik haal al geen centurion gear meer, te zinloos als ik met 2 dagen de champion versie kan halen.
In LOTRO was ik maanden bezig om ook maar 1 PvP gearitem te kunnen halen. Geef me een maand en ik zit hier op de 60 valor en draag de complete battlemasterset
Die forums kan je beter niet komen omdat de meeste daar toch alleen maar lopen te whinen over van alles en nog wat , of je moet echt iets speciaals zoeken..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik vind het jammer dat een developer altijd zo snel afgebrand word door de community als het even niet gaat zoals ze willen. Tuurlijk zal wat meer communicatie beter zijn.. maar ze zullen druk bezig zijn met dingen fixen.
Ik ben ook maar gestopt met de officiele forums lezen, want man oh man... wat een huilies daar. OMG NERF OPERATIVE.. blablabla dit blablabla dat. Waarom kunnen mensen niet gewoon stoppen met huilen en zich vermaken met de game, want in de meeste gevallen denk ik toch echt learn to play r'tards.
Sniper class die ik speel is ook niet echt dat je zegt bugvrij.. abilities die niet willen activeren terwijl er geen reden voor is waarom ie et niet zou doen en bepaalde effecten die niet "aan gaan" is ook een beetje jammer, maar alsnog vind ik het een super vette class. ^^
Ik had ook niks in de eerste 10-15 tasjes welke ik opende. en heb nu ook al 3x een offhand gekregen. Zinloos dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:43 schreef S1gnum het volgende:
Het is maar of je mazzel hebt met die bagsEen guildie van mij heeft al 40 champion bags geopend en niets, noppes nada. Ik had gisteren uit 6 bags 3 items waarvan ik er 2 al had
Je moet wel een beetje gelukg hebben met die bags idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:43 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Het is maar of je mazzel hebt met die bagsEen guildie van mij heeft al 40 champion bags geopend en niets, noppes nada. Ik had gisteren uit 6 bags 3 items waarvan ik er 2 al had
Ja, word wel wat lastiger inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef Questular het volgende:
Wat me opvalt is dat de gewonen mobs op laag level wel erg makkelijk neergaan. Met mn sniper 1 shot ik ze soms praktisch. Op hoger level hoop ik wel dat het iets lastiger zal gaan
Lees de OP voor serversquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Ferdii het volgende:
Ik ben de game nu aan het downloaden, is er nog een server en side waar veel fokkers spelen?
Wat raden jullie aan als leuke dps class? (ranged of melee maakt niet uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |