SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pixell op 10-01-2012 12:45:07 ]
Mijn character is zelf female, dus dat zit er bij mij niet in, met Doc wel.. maar iets met fictief sex hebben in games staat mij niet helemaal aanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Sjiznit het volgende:
En daarbij, ik was bezig om Kira in bed te lullen, nou ja dat was gelukt. Met doc heb ik daar weinig behoefte aan
aantal dat je ken sturen increased to 4 en dan 5quote:Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Te veel companionsIk heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
Samequote:Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Te veel companionsIk heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
Dat is met Sith Warrior wel zoquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.
Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.
Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.quote:
Niet? Ik vond hem bijzonder fijn als ik even elite quests ging soloën. De 4e gebruikte ik ook regelmatig voor DPS.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.
Questen met Doc vind ik lekkerder gaan. Kira is alleen tofferquote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie is beter als companion? Doc of Kira?
Sith Inquisitor, lightning is tofferquote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Is de halve playerbase Jedi Knight of Sith (whatever de naam is van de mirror)?
Tegenhanger is Sith Warrior. En volgens mij is de Sith Inquisitor het hoogste in percentage van alle classes. Tenminste als ik de forums zo lees.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ja want ik ben nu 36 en al die quests op Quesh zijn 37 dus ik vroeg het me zo af welke ik dan beter kan gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Questen met Doc vind ik lekkerder gaan. Kira is alleen toffer
Een healer geeft wat meer rust dan een dps companion.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja want ik ben nu 36 en al die quests op Quesh zijn 37 dus ik vroeg het me zo af welke ik dan beter kan gebruiken
Nee want Sith Marauders zijn ongelofelijk kut, omdat ze veel slechter zijn dan andere DPS-classes.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik werd gisteravond keer op keer gewiped in de Foundry door onze robotvriendquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef S1gnum het volgende:
Vrijdagavond een 8 man raid gedaan in de EV. We kwamen tot de laatste boss, maar na een aantal wipes zijn we gestopt. Gevechten zijn leuk en uitdagend
Misschien unlock je die wel met je legacy!?!? Zou vet zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:15 schreef Sjiznit het volgende:
Ben nu op Voss aan het questen, maar dat zijn ook wel coole mannetjes. Zou er wel een willen als trooper.
Inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien unlock je die wel met je legacy!?!? Zou vet zijn
Zal vast server worden, te veel werk anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
InderdaadZe kunnen wel vette dingen doen met die Legacy idd, hoop dat ze dat ook gaan doen. Zou alleen nog graag zien dat het game en niet server wide wordt. Aangezien ik op 2 servers speel. Maar ach, we merken het wel.
Ik was al jaren klaar met WoW en ben verslaafd, maar ik ben Star Wars-fan dus misschien moet je het niet aan mij vragen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dit spel de moeite waard tov WoW? Ik heb wat videos gezien maar het trekt me niet echt, allemaal iets te cartoony en saai.
Als je van Star Wars houdt en de Knights of the Old Republic serie hebt gespeeld, is dit spel zeker een aanrader!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dit spel de moeite waard tov WoW? Ik heb wat videos gezien maar het trekt me niet echt, allemaal iets te cartoony en saai.
Wat mij betreft wel, videos doen dit spel geen recht aan. Geen idee waarom eigenlijk maar het is veel vetter als je het speelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef drumstickNL het volgende:
Is dat echt zo? Ik sta altijd hoog in de PvP-matches en in PvE kan ik eigenlijk alles wel aan, mits ik geheald wordt door companion en niet nonstop strong units aanval en doe alsof ze easy zijn...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee want Sith Marauders zijn ongelofelijk kut, omdat ze veel slechter zijn dan andere DPS-classes.
Hmm, dat is weird, ik hak elites neer alsof het niets is. Maar ben pas lvl 40 en Juggernaut Tank.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Pixell het volgende:
Ik ben nu lvl 46 Jedi Guardian (tank spec) en begin echt moeite te krijgen met elites etc...
Jep, heb doc de hele tijd bij me, het valt me soms gewoon op dat ik best wel eens moeite heb en cooldowns moet gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, dat is weird, ik hak elites neer alsof het niets is. Maar ben pas lvl 40 en Juggernaut Tank.
Geprobeerd om healing companion neer te zetten? Aggro houd je toch wel als het een op een is.
Hogere mountskill = meer nodig voordat je knocked down wordt.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wanneer wordt het eens tijd dat ze dat graftakken dismount feature een keer eruit flikkeren. Moet ik ergens naartoe kan er niet omheen rijden met de mount; aggro ik een groepje bam eerste schot mount kapot. En het zal ook niet de eerste keer zijn, ze willen zeker dat je 15 min lang zinloos groepjes gaat vermoorden voordat je pas bij je doel bent.![]()
/rage
Dit blijft t/m level 50 zo met de BHquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.
Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.
Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
Als het goed is krijg je in de level 30 een tank companion. Het schijnt dat je daarmee champions kan killen als healer zijndequote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef DaFan het volgende:
Lol bijna 6 dagen in 2 weken?!
Geen idee wat mijn /played is, vanavond maar s kijken. Zit op lvl 30.
Zit wel te twijfelen om m'n trooper te respeccen naar DPS. Ben Combat Medic commando nu, maar heb nu al moeite met een elite solodan neem ik Elara erbij als healer. Ff kijken wat guild ervan vindt
Lol , heb er ongeveer ook zoveel tijd al inzittenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een game
Ik had geen beta-test/pre-release, Ik heb me ook niet verdiept in het spel. Zaterdag (26 dec) begonnen. En nu 2 weken later een playtime van 5days20hours![]()
Ik heb in andere MMO's meestal de rol van tank gespeeld, nu maar eens heavy dps doen.
Ik speel een Sith Sorcerer lvl50 zwaar op de madness skilltree gefocussed, man wat een genotWat een dps gekkenhuis
Gisteren de eerste 2 hardmode flashpoints gedaan waar ik een leuke shiny lightsaber vond Temptation
Ik ben normaal niet echt een PvP fan, maar ik vind de minigames erg tof. Ook de rewards zijn goed te doen. Heb nu al 2 PvP-implants en ga vandaag een dikke PvP offhand halen. met onder andere weer ruim 200 force power erbij
KAMEAEAEAEAEA
[ afbeelding ]
Of is het toch beter om Sentinel te spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
respeccen is gratis volgens mij zolang je het niet meer dan 1x per week doet dus je hebt weinig te verliezen om het eens te proberen
Je kan ook de droid gebruiken als je je geluid uit zetquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik gebruik Elara echt nooit eigenlijk ik vond haar healing erg tegenvallengebruik altijd aric jorgan die doet best veel dmg. Toch maar eens kijken naar die andere companions
1ste keer is het gratis , daarna wordt het steeds duurder.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
respeccen is gratis volgens mij zolang je het niet meer dan 1x per week doet dus je hebt weinig te verliezen om het eens te proberen
edit: ik lees nu allemaal tegenstrijdige berichten op de officiële forums dus misschien moet je even uit zoeken hoe het echt zit ipv mij te geloven![]()
Hoop dat er iets van een duel spec komt net als in WoW , zodat ik kan healen in pve , en dps'n in pvp als ik zou willen.quote:Originally Posted by GeorgZoeller
Hey,
Been a while since I posted, as you can imagine, we're a bit busy right now.
However, we're still actively monitoring the forums and venues of player feedback, collecting information helpful to prioritize the feature development, issues, etc.
On the topic of skill respecs, we are aware that it is a popular request to have more versatility in how and when to respec (which includes questions of cost) and we've already decided to pursue the idea of more readily available respecs for players. Pricing changes are also very much under consideration.
Just so you understand my position on the topic: I don't think skill respec should be rare or handled very restrictively. I'm actually all for players experimenting with different skill sets once they have a good grip of their character.
I don't want people to respec in the middle of combat or in between defeats in a Warzone or Operation, but other than that, I think respec is a positive thing for the game. If we find that the current pricing is too prohibitive for somewhat experienced players, we'll make adjustments.
Ik vind Elara juist heel handig. Heeft namelijk ook een interupt en nu volgens mij zelfs een cryo grenade. Dankzij haar versla ik elites zelfs soms met beide boven de 75% health, terwijl met anderen dit altijd lager ligt. Natuurlijk duurt het wel een beetje langer. Maar goed, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik ze verslaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik gebruik Elara echt nooit eigenlijk ik vond haar healing erg tegenvallengebruik altijd aric jorgan die doet best veel dmg. Toch maar eens kijken naar die andere companions
En waarom? Kom dan ook met een goed argumentquote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop het juist niet. Respeccen moet duur zijn, in ieder geval op level 50. Daar beneden kan het misschien wat goedkoper.
De developers moeten gewoon niet naar WOW kijken en hun eigen ding doen.
Achja , dat kan jij vinden , ik ben het daar niet mee eens.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop het juist niet. Respeccen moet duur zijn, in ieder geval op level 50. Daar beneden kan het misschien wat goedkoper.
De developers moeten gewoon niet naar WOW kijken en hun eigen ding doen.
Ten eerste als moneysink. Dat houdt de economie draaiende.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja , dat kan jij vinden , ik ben het daar niet mee eens.
Op het moment is de balans nog ver te zoeken , en vooral in pvp.
Ik heal graag in pve als BH zijnde.
In pvp gaat dit echt helemaal nergens over , en dan speel ik toch echt liever als DPS.
Om nou elke keer te moeten respeccen voor 30/40k , sja... waar is dat goed voor ?
0, daarna 800, daarna iets van 8000, afgelopen weekend heb ik gerespect voor ruim 24k, de volgende stap weet ik (nog) nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef DaFan het volgende:
Eerste keer is wel gratis, 2e keer volgens mij 700 credits. Daarna wordt het snel duurder (wat ik gehoord en gelezen heb).
Tank kan wel maar dan kill ik alles nog langzamer. Ga wel ff spelen met companions.
Hoeveel van die kistjes heb je moeten openmaken voor de championsgear? ik heb er zo'n 20 gehad en tot nu toe maar 1 coin ontvangen voor een implant.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:26 schreef Altron het volgende:
Lol , heb er ongeveer ook zoveel tijd al inzitten
Had wel early game acces.
Vermaak me ook erg goed met deze game , het pvp gedeelte vind ik ook tof.
Maar ik moet zeggen dat ik als arsenal spec(dps) veel meer fun had in pvp dan als bodyguard spec ( healer )
Sorcerers zijn de veel betere healers in pvp + dat ze ook nog eens een shitload dps kunnen doen.
Dit werkt gewoon niet als BH. ( heb al champions gear , dus daar ligt het niet aan )
voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Roellie80 het volgende:
hoe kom je dan aan champions-gear?
en met die medals, is heb nog niet exact door waar je nu altijd die medals voor krijgt, maar beetje AoE's spammen schijnt aardig te werken
op het juiste moment op de juiste plaats zijn, ook erg belangrijk. Maar wanneer ik zie dat 2/3 teamgenoten zich zitten stuk te bijten op een heavy armored tegenstander dan loop ik over het algemeen snel door. Het levert niks op, duur veulste lang voor die gaan liggen, en die tijd kan je beter gebruiken
Je teamgenoten in de steek laten.... shame on you!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Roellie80 het volgende:
hoe kom je dan aan champions-gear?
en met die medals, is heb nog niet exact door waar je nu altijd die medals voor krijgt, maar beetje AoE's spammen schijnt aardig te werken
op het juiste moment op de juiste plaats zijn, ook erg belangrijk. Maar wanneer ik zie dat 2/3 teamgenoten zich zitten stuk te bijten op een heavy armored tegenstander dan loop ik over het algemeen snel door. Het levert niks op, duur veulste lang voor die gaan liggen, en die tijd kan je beter gebruiken
Damn , dan heb je wel erg veel pech hoor... of ik gewoon erg veel geluk :xquote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hoeveel van die kistjes heb je moeten openmaken voor de championsgear? ik heb er zo'n 20 gehad en tot nu toe maar 1 coin ontvangen voor een implant.
Healen trekt me nog niet zo, en ik heb juist het gevoel alsof die Bounty Huntards echt niet te slopen zijn. Heavy PvP armor is niet stuk te krijgen. Ik verspreid m'n DoT's liever over veel targets. Verder flink wat CC-en. Zo had ik gisteren na een potje Hutball 9 medals
Ja, duidelijk, misverstandquote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.
Voor 200+200 idd.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
voor 200 mercenary + 200 warzone commendations kan je een champion zakje kopen volgens mij zitten daar commendations in voor centurion gear en random kans op coins voor bepaalde champions gear delen maar heb er zelf geen ervaring mee. Alleen hebben sommige veel pech en krijgen nooit of altijd dezelfde drops uit de zak en anderen hebben zo hun set compleet. Vandaar dat ze het gaan veranderen.
je kan mouseover doen bij de medals aan het eind dan zie je welke er allemaal zijn
Erg ingewikkeldquote:Op maandag 9 januari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Voor 200+200 idd.
Voor 30 warzone commendations kan je weer 10 mercenary commendations halen.
Dus kortom , 800 warzone commendations voor 1 bag.
In deze bag kunnen random set items zitten ( een champion token die je kan inleveren ).
En/of Centurion commendations , hier kan je ook weer pvp items voor halen.
Maar deze zijn wel minder dan de tokens die je kan verkrijgen.
Het is allemaal wel aardig ingewikkeld idd.
Het is ook een beetje raar dat je echt puur geluk moet hebben om die gear bij elkaar te krijgen.
De 1 heeft een setje compleet binnen 6 bags , de ander binnen 30 bijvoorbeeld.
die teamgenoten kunnen ook even bij zichzelf afvragen of het handig is hun eigen oorlogje te voeren tegen een zwaar gepanserde tegenstander. Ik ga in de tussentijd wel opzoek naar de healer welke meestal ergens om een hoekje staatquote:Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef Questular het volgende:
Je teamgenoten in de steek laten.... shame on you!
Heb ik dan pech ja? Ik kom uit het LOTRO camp. In deze MMO ben je echt maanden bezig om PvP spullen te krijgen. Mij hoor je niet klagen dat ik nog geen items heb gewonnen uit deze tasjes. komt vanzelf welquote:Op maandag 9 januari 2012 15:09 schreef Altron het volgende:
Damn , dan heb je wel erg veel pech hoor... of ik gewoon erg veel geluk :x
Heb er nu 8~ opengemaakt , en heb 2 set-items.
Gloves + Chest.
Healen in pve vind ik wel leuk , healen in pvp vind ikzelf stukken minder.
Maar dit komt ook omdat het nog niet goed gebalanceerd is imo.
+ de rewards/medals die je kan krijgen als healer staan totaal niet in verhouding met iemand die dps is , dit moeten ze echt veranderen.
Sowieso een potje huttbal klopt niet helemaal als je naar de rewards kijkt.
Je wordt veel beter beloond als je gewoon lekker in het midden iedereen aan het killen bent en voor de medals gaat , dan als iemand die puur gaat voor het winnen van een potje huttball door punten te scoren.
Ik hoop dat ze dit nog een beetje tweaken.
Sja ik weet niet of je pech hebt , het kan ook zijn dat ik puur geluk heb dit keer.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
die teamgenoten kunnen ook even bij zichzelf afvragen of het handig is hun eigen oorlogje te voeren tegen een zwaar gepanserde tegenstander. Ik ga in de tussentijd wel opzoek naar de healer welke meestal ergens om een hoekje staat
[..]
Heb ik dan pech ja? Ik kom uit het LOTRO camp. In deze MMO ben je echt maanden bezig om PvP spullen te krijgen. Mij hoor je niet klagen dat ik nog geen items heb gewonnen uit deze tasjes. komt vanzelf wel![]()
Bij Hutball kan je inderdaad beter focussen op het behalen van medals dan daadwerkelijk te scoren.. maar ik wil wel de dagelijkse victory's halen, gisteren niet gehaald, ik geloof wel 10x op rij verloren. Wel weer goed voor al die warzone coins
Ik ook. Ik heb me nu voorgenomen om eerst met mijn commando verder te gaan totdat ik een legacy krijg. Dan geldt de exp die ik met alts op dezelfde server heb ook voor die legacy.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:24 schreef Salamando het volgende:
Ik betrap me er op dat ik stiekem continu alts aan het levellen ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |