Hoe is het met je stalkster?quote:
Met op 2 de Radboud. Yayquote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef hoogvlieger het volgende:
http://universitairebachelors.nl/de_beste_opleidingen/
Nice.
Ja. Maar wel gay. Want politicologie studeer je uiteraard in Leiden. Mijn studie trouwens op 4quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn batterij van 24 24-ponders wilde niet snel genoeg hagel
[..]
Met op 2 de Radboud. Yay.
Waarom?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja. Maar wel gay. Want politicologie studeer je uiteraard in Leiden. Mijn studie trouwens op 4
Gewoon om dat het kan.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom?
Let niet op mijn 1000x geëdite post btw.
Niet verkeerd inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
18823 studenten aan de Universiteit Leiden
62% daarvan is vrouw
Goeie zaak.
Ga toch slapen man.quote:
Hebben een poging gedaan om The Guns of navarone te kijken, godvergeten x-box vind hem niet.quote:
De groeten aan Hugo gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens een bezoek aan http://www.slotloevestein(...)akket_loevestein.pdf
Allo Allo blijft een geweldige serie. "Madonna with zhe big boobies"quote:
True!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Lotusss het volgende:
Verstond niet alles van Stalingrad, maar wel een verrekt goede film!
Pleur aub op met die hogere wiskunde. ga dat ff ergens anders doenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
True!
En even een wiskundesom tussendoor.
*na net al 1 som te hebben gehad over het kweken van groene qually's en 1 over rode qually's nu 1 over blauwe qually's*
''De blauwe qually's moeten het doen in een héél klein glazen kommetje met kapaciteit 6 mg, hun groeifactor is gelijk aan de 'vrije plaats' 6-B.''
Ik kan me er enigzins iets bij verzinnen, maar of ik het juist heb weet ik weer niet.quote:
Ikquote:
1x gebruikt te veelquote:Op zondag 8 januari 2012 16:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik.
- edit- Dit wordt niet gebruikt in huize EllaN gebruikt overigens. Hier voldoet: "Echt?", "Ja, echt".
Natuurlijk niet lul.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het ging over de naam van het liedje.
Pik!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het ging over de naam van het liedje.
Rave kom er maar inquote:
Hoeft hij niet, hij heb hem al.quote:
Vertel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan me er enigzins iets bij verzinnen, maar of ik het juist heb weet ik weer niet.
Btw, welcome in the land of living Rave
Verbaast me niks..quote:Op zondag 8 januari 2012 16:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik.
- edit- Dit wordt niet gebruikt in huize EllaN gebruikt overigens. Hier voldoet: "Echt?", "Ja, echt".
Mietjequote:Op zondag 8 januari 2012 17:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Whahah heb zelfs nog een rooie plek op mn schouder staan van die FAL
quote:
Als je er niet mee kan schieten moet je dat ook niet doenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
maar was zeker bruut om met dat ding te schieten. Uiteindelijk zo'n 25 patronen. Dingen waren niet bepaald goedkoop.
Een rooie plek van iets meer dan een magazijn verschieten?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
maar was zeker bruut om met dat ding te schieten. Uiteindelijk zo'n 25 patronen. Dingen waren niet bepaald goedkoop.
Plekje van 1 bij 0.5 waar de punt van de kolf in mn schouder heb gestaan? Na und?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een rooie plek van iets meer dan een magazijn verschieten?
Houten loop?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ik oud en versleten ben hou ik nog steeds van je lieve FAL, zelfs na 40 jaar, met je houten loop. nu nog geem bezwaar, maar als ik oud en versleten ben, hou je dan nog steeds van mij mijn FAL?
Que?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah. Gebruikte zelf de Steyer variant. Die had een andere kolf.
Oostenrijkse licentiebouw.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Que?
Vroegah, op appèlplaats met vaandelwacht op de kazerne wist elke Grenadier opeens weer waar hij trots op moest zijn![]()
Niks gaat bove de oude vertrouwde FN FAL 7,62quote:
Blijf ik 1 van de mooiste marsen vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Que?
Vroegah, op appèlplaats met vaandelwacht op de kazerne wist elke Grenadier opeens weer waar hij trots op moest zijn![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blijf ik 1 van de mooiste marsen vinden.
Tot een kerntemperatuur van van 73* graden. Wat heb je in huis?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef m.k het volgende:
Hoe lang moet 900 Gram beenham in de oven? en met welke kruiden?
Ik heb geen kern temp meter. kruiden heb ik bijna alles tot mijn beschikking.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot een kerntemperatuur van van 73* graden. Wat heb je in huis?
Zo overratedquote:Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot een kerntemperatuur van van 73* graden. Wat heb je in huis?
Koop er dan een volgende week, is een van de belangrijkste dingen die je in een keuken kunt hebben, je weet precies wanneer je ovendingen goed gaar zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb geen kern temp meter. kruiden heb ik bijna alles tot mijn beschikking.
Of je kunt koken/bakken/braden zonder zo'n onding?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker aan de schijterij?
heb er zout en peper opquote:Op zondag 8 januari 2012 17:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Koop er dan een volgende week, is een van de belangrijkste dingen die je in een keuken kunt hebben, je weet precies wanneer je ovendingen goed gaar zijn.
Is ie gezouten of gerookt?
Hij vraagt toch om het in de oven te doen? Of ben ik nu dom?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je kunt koken/bakken/braden zonder zo'n onding?
Nee, maar in een oven ben je ook aan het braden... Daarbij kan dat ook prima zonder zo'n ding.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om het in de oven te doen? Of ben ik nu dom?
Hij zegt oven, dus dan neem ik aan dat m.k. het uit de oven wilquote:Op zondag 8 januari 2012 17:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar in een oven ben je ook aan het braden... Daarbij kan dat ook prima zonder zo'n ding.
God ben je zo dom of niet? Wat gebeurd er als je iets in een oven zet in een schaal... Oja, het zelfde als bij braden. Ik zeg dus: Daarbij kn dat ook prima zonder zo'n ding.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij zegt oven, dus dan neem ik aan dat m.k. het uit de oven wil
Zoiso. Esbit ftwquote:Op zondag 8 januari 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, dan is je kochertje meer dan zat
Zat toch? Weet niet wat je er verder bij eet maar als je hem mooi had willen kruiden had je eigenlijk gisteren al moeten beginnen.quote:
Verhelder mij, o grote esses, hoe bepaal je de gaarheid van de kern in een braadstuk zonder te meten?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar in een oven ben je ook aan het braden... Daarbij kan dat ook prima zonder zo'n ding.
Ben ik nu dom of ben joj zo stom?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Esses het volgende:
[..]
God ben je zo dom of niet? Wat gebeurd er als je iets in een oven zet in een schaal... Oja, het zelfde als bij braden. Ik zeg dus: Daarbij kn dat ook prima zonder zo'n ding.
Wat denk je van ervaring en een keer door de midden snijden voordat je hem opdient?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zat toch? Weet niet wat je er verder bij eet maar als je hem mooi had willen kruiden had je eigenlijk gisteren al moeten beginnen.
[..]
Verhelder mij, o grote esses, hoe bepaal je de gaarheid van de kern in een braadstuk zonder te meten?
Waar jij het over hebt. Geen idee. Ja een oven ja. Nee geen apparatus. Je weet toch wat een oven is? Zo'n ding waar je vlees in gaat in een schaal om rotzooi te vermijden?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik nu dom of ben joj zo stom?![]()
je hebt dat ding toch in huis? Een oven? Of moet men weer een speciale apparatus daarvoor aanschaffen?
Barbaar!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat denk je van ervaring en een keer door de midden snijden voordat je hem opdient?
Niets barbaar, van deze vleesvariant houden en dus weten hoe je het moet bereiden (Y)quote:
Daar heb hij het toch over??quote:Op zondag 8 januari 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt. Geen idee. Ja een oven ja. Nee geen apparatus. Je weet toch wat een oven is? Zo'n ding waar je vlees in gaat in een schaal om rotzooi te vermijden?
Ik heb het over de bullshit die men een kernthermometer noemt.quote:
Een echte vleeskenner snijdt niet in z'n vlees, die weet wanneer het gaar is. Zoals ik dusquote:Op zondag 8 januari 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Niets barbaar, van deze vleesvariant houden en dus weten hoe je het moet bereiden (Y)
Is niet noodzakelijk nee, wel handig als je pietje precies wilt zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb het over de bullshit die men een kernthermometer noemt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zat toch? Weet niet wat je er verder bij eet maar als je hem mooi had willen kruiden had je eigenlijk gisteren al moeten beginnen.
Iedere vleeskenner snijd in zijn vlees, hij moet er immers van eten!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een echte vleeskenner snijdt niet in z'n vlees, die weet wanneer het gaar is. Zoals ik dus
Esbitquote:
Nen echte vent vreet het vlees zo vanuit de pan met z'n klauwen!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Iedere vleeskenner snijd in zijn vlees, hij moet er immers van eten!
Dat doen alleen onopgevoede lichtdebielenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nen echte vent vreet het vlees zo vanuit de pan met z'n klauwen!
Was wel handig spul. 1 blokje was precies genoeg voor een blik. Maar toen vond iemand dat je er wel eens kanker van zou kunnen krijgenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Esbitheb laatst een uur de bosgrond zitten verwarmen
Doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Esbitheb laatst een uur de bosgrond zitten verwarmen
Word het niet meer gebruikt dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was wel handig spul. 1 blokje was precies genoeg voor een blik. Maar toen vond iemand dat je er wel eens kanker van zou kunnen krijgen
Kanker zou je ook kunnen krijgen van tarwebrood. En van vlees, en van frites etc etcquote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was wel handig spul. 1 blokje was precies genoeg voor een blik. Maar toen vond iemand dat je er wel eens kanker van zou kunnen krijgen
ik heb er minstens een half pakje op moeten donderen en toen waren mijn aardappels nog niet gaarquote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weenie. Maar iemand had dit blijkbaar gevonden en vond daar wat van: Esbit's Material Safety Data Sheet states combustion can develop Formaldehyde, Ammonia, Nitrogen oxide, Hydrogen cyanide and ingestion may cause Nausea, Vomiting, Gastrointestinal disturbances, Kidney damage. [1] When burned, the chemical oxidation of the fuel yields noxious fumes, requiring foods being cooked to be contained in a receptacle such as a pot or pan, and burned tablets will leave a sticky dark residue on the bottom of pots. If they are stored or used under damp conditions then they can break up while burning and shed burning fragments.quote:
Hogere temperatuur, 50-60 minuten op 170 graden ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef m.k het volgende:
[..]Gebakken aardappeltjes erbij.
Op de gok, hoe lang zou jij heb na braden op 90 graden?
Het verschil tussen medium en drooggaar in de kern is een paar graden dat zie je niet van buiten.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat denk je van ervaring en een keer door de midden snijden voordat je hem opdient?
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hogere temperatuur, 50-60 minuten op 170 graden ofzo.
[..]
Het verschil tussen medium en drooggaar in de kern is een paar graden dat zie je niet van buiten.
O ik heb de oven nu op 160 graden voor het "normale garen"quote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hogere temperatuur, 50-60 minuten op 170 graden ofzo.
[..]
Het verschil tussen medium en drooggaar in de kern is een paar graden dat zie je niet van buiten.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Maargoed Esses kan zeker ook zonder laser zien hoe hard een auto gaat
Oven gewoon op 180 zetten, zit je altijd veilig met "nagaren"quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef m.k het volgende:
[..]
O ik heb de oven nu op 160 graden voor het "normale garen"
Wel aardig inschatten ja, iets wat ik met laser nog niet eens kan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef Erasmo het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef m.k het volgende:
ding heeft nu 35 minuten gegaard op 160 graden, nu op 90 verder?
Die had ik ook al ontdektquote:Op zondag 8 januari 2012 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tenminste, dat is wat google zegt.
http://www.kookjij.nl/recept-beenham
Je bent weer de snelste rukker binnen je vriendenkring?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Thaboel het volgende:
Zoo he. Handje doet au, maar m'n eer is weer gered
Wat zijn verhaal ook gaat zijn; ik geloof dit.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent weer de snelste rukker binnen je vriendenkring?
Whehe, way to goquote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een 14 jarig ettertje een kaakslag had gegevenquote:
Dat is het ongeveer... Maar het rukverhaal is veel stoerderquote:Op zondag 8 januari 2012 23:11 schreef m.k het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een 14 jarig ettertje een kaakslag had gegeven
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is het ongeveer... Maar het rukverhaal is veel stoerder
Aahhh.. wat een lieve paardennnnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aahhh.. wat een lieve paardjuuuuhhhsssss
fixxedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Nou, vertel.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is het ongeveer... Maar het rukverhaal is veel stoerder
Nou, we zaten in een kring met in het midden een cracker en een foto van Erica Terpstra.quote:
Ja, het was weer dolletjes op de zorgboerderij..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou, we zaten in een kring met in het midden een cracker en een foto van Erica Terpstra.
Toen begonnen we allemaal te fappen en je moest je mannenpap op de cracker smeren.
Gelukkig kwam ik als eerste en hoefde ik gelukkig de cracker niet op te eten
Ben jij niet al een jaar bezig met je scriptie?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:40 schreef EllaN het volgende:
Goeie maandag iedereen!
Wat staat er deze week op de planning? Ik ga weer vrolijk door met scriptie schrijven en tentamens. Nog 2 weken en dan heb ik welgeteld een weekend + 1 dag vrij en dan beginnen colleges weer.
Weer wildplassen?quote:
Nee, ben vrij vandaagquote:
Wat zij de Sec.Op.?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ben vrij vandaag
Maar de reparatie aan de auto plus winterbanden.
Duurder zeker, want geen personeelskorting.quote:
Nee? 3 maanden ben ik nu officieel bezig en deze vrijdag lever ik mijn eerste definitieve versie in.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ben jij niet al een jaar bezig met je scriptie?
Waar gaat je scriptie over btw?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee? 3 maanden ben ik nu officieel bezig en deze vrijdag lever ik mijn eerste definitieve versie in.
Het is een literatuurstudie over de kwaliteit van leven bij kinderen met kanker en dan met name over de mate van overeenstemming van wat kinderen zelf rapporteren versus wat hun ouders voor hun rapporteren.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over btw?
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is een literatuurstudie over de kwaliteit van leven bij kinderen met kanker en dan met name over de mate van overeenstemming van wat kinderen zelf rapporteren versus wat hun ouders voor hun rapporteren.
Je laat het ons wel weten hè? (ik bedoel beoordeling van jouw scriptie)quote:Op maandag 9 januari 2012 12:46 schreef EllaN het volgende:
Thanks, ik ook. Ik hoop dat jouw autokosten meevallen
.
Yes, doe ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je laat het ons wel weten hè? (ik bedoel beoordeling van jouw scriptie)
hmmm, de kosten van de auto zijn minimaal ¤1500
Ach ja, winterbanden is ook maar een eenmalige aanschaf. Bij verkoop van de auto krijg je er in elk geval een deel van terugquote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes, doe ik.
Aiii.. Duur begin van het jaar.
Ok, dan was dat iemand anders. Eerste definitieve versie, klinkt altijd apartquote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee? 3 maanden ben ik nu officieel bezig en deze vrijdag lever ik mijn eerste definitieve versie in.
Haha ja.. Ik heb dan nog 1 feedback gesprek en dan moet het tiptop in orde zijn. Dan hopelijk met een redelijk ontspannen het laatste semester van mijn bachelor inquote:Op maandag 9 januari 2012 12:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, dan was dat iemand anders. Eerste definitieve versie, klinkt altijd apart.
Mooi onderwerp.
Ook nog plannen om je Master te doen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha ja.. Ik heb dan nog 1 feedback gesprek en dan moet het tiptop in orde zijn. Dan hopelijk met een redelijk ontspannen het laatste semester van mijn bachelor in.
Dan heb je 'm al vroeg af. Goed bezig, dat was bij mijn collega-studenten wel anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha ja.. Ik heb dan nog 1 feedback gesprek en dan moet het tiptop in orde zijn. Dan hopelijk met een redelijk ontspannen het laatste semester van mijn bachelor in.
Is er dan ook een eerste Hans?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
@Rave, boek heb ik vandaag besteld, nieuwe versie dus geen tweede hans
Geloof van wel, en tevens een Hans worstquote:
Dan heb ik toch liever Sanne Hans.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof van wel, en tevens een Hans worst
Nooit van gehoord, maar na ff google te hebben geraadpleegd, zag ik lelijke en mooie foto's van haar. Niet mijn typetje, laat ik het daarop houdenquote:
en als je alles/deel.zelf fixt?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je laat het ons wel weten hè? (ik bedoel beoordeling van jouw scriptie)
hmmm, de kosten van de auto zijn minimaal ¤1500
Whahahaha xD.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef Esses het volgende:
Waarom een referendum stom is. http://fukyeah.com/H20-is-a-Dangerous-Chemical_--id1402.html
Gewoon in 13 daagjes?quote:
Het idee was idd aan een stukquote:Op maandag 9 januari 2012 16:44 schreef Sloggi het volgende:
Aan één stuk? Alleen als we een tent delen.
Eerst maar eens de Vierdaagse lopen.
Klinkt goedquote:
500 kilometer in 13 dagenquote:
Of meer teugen ademen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Lotusss het volgende:
Laat ik eerst maar even over die benauwdheid heen komen. Vandaag weer het gevoel alsof in elke ademteug net iets te weinig zuurstof zit...
En het gevoel alsof je de marathon van New York 3x heb gelopen terwijl je eigenlijk net je bed uit bent?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Lotusss het volgende:
Laat ik eerst maar even over die benauwdheid heen komen. Vandaag weer het gevoel alsof in elke ademteug net iets te weinig zuurstof zit...
Heel erg moe inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En het gevoel alsof je de marathon van New York 3x heb gelopen terwijl je eigenlijk net je bed uit bent?
Chantal Hanse denk ik dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:37 schreef Braamyo het volgende:
Sanne Hans is geloof ik best owkay om te zien....
Ik zie er 26.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Een 492 KM lang pad bestaande uit 13 etappes.
Heen en ook weer terug?quote:
Ja, na de 13 etappes ben je pas op de helft.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Heen en ook weer terug?Oh, zie het al. Er zijn twee boekjes met routes
Ligt eraan welk boekjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, na de 13 etappes ben je pas op de helft.
Tijdelijke militair = BBT'er.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef hcwp het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat een tijdelijke militair precies inhoudt. Je zal toch op de een of andere manier een minimale basistraining a-la de natres moeten krijgen voor je in het militaire apparaat past. Of heeft het in dit geval meer te maken met het contract en de daarbij behorende gevolgen? (ie. reservist tekent voor 4 jaar, etc)
Hoezo niet? Ik zou niet anders weten of bedenken wat "tijdelijke militairen" anders zouden moeten zijn.quote:
Het kan dus ook een tolk zijn zoals ze in Afghanistan hebben gebruikt dus?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:24 schreef Esses het volgende:
Tijdelijk militair is een gemilitariseerde burger. Geen BBTer. BBT bestaat al even niet meer. Pak het AMAR en ga lezen. Het kan zo bijvoorbeeld ook de kerngeleerde zijn die gemilitariseerd word om de atoombom af te maken of de genwetenschapper die het ideale leger moet klonen.
Jazeker. Alhoewel dat vaak reservisten zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het kan dus ook een tolk zijn zoals ze in Afghanistan hebben gebruikt dus?
Duidelijk, is het begrip "tijdelijk militair" ook weer helder. Thanksquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Jazeker. Alhoewel dat vaak reservisten zijn
Het nut is, je kan ze aan de militaire wet- en regelgeving onderwerpen. De tolk die dus lult met de pers maar geen ernstige dingen lult dat het onder gewoon strafrecht valt. Kan wel tucht/mil strafrecht zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk, is het begrip "tijdelijk militair" ook weer helder. Thanks
Mooi onderwerp, pittig ook. Dacht trouwens dat jij ook al in de master zat.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is een literatuurstudie over de kwaliteit van leven bij kinderen met kanker en dan met name over de mate van overeenstemming van wat kinderen zelf rapporteren versus wat hun ouders voor hun rapporteren.
Laserkwaliteiten kan ik ook niet over meepraten. Maar vertel verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Mooi onderwerp, pittig ook. Dacht trouwens dat jij ook al in de master zat.
Ik moet as vrijdag ook de eerste definitieve versie van het onderzoeksvoorstel voor mijn master thesis inleveren en guess what.. mijn onderzoek speelt zich af binnen the Dutch Ministry of Defence. Onderwerp is trouwens niet aangeleverd door een van jullie hier (dus geen onderzoek naar de wanpraktijken bij paresto, de rol van minister Hillen, eventuele verplaatsing van de marine kazernes, of de laserkwaliteiten van de Kmar)
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Het nut is, je kan ze aan de militaire wet- en regelgeving onderwerpen. De tolk die dus lult met de pers maar geen ernstige dingen lult dat het onder gewoon strafrecht valt. Kan wel tucht/mil strafrecht zijn.
Ik wilde het hier eigenlijk eerst neerzetten maar bedenk me nu dat ik het toch liever via PM doe. Stuur je dus zo even een berichtje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Laserkwaliteiten kan ik ook niet over meepraten. Maar vertel verder.
Check.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik wilde het hier eigenlijk eerst neerzetten maar bedenk me nu dat ik het toch liever via PM doe. Stuur je dus zo even een berichtje.
Kan me trouwens niet herinneren of je eerder in DEF gepost hebt.... maar: Welkom!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik wilde het hier eigenlijk eerst neerzetten maar bedenk me nu dat ik het toch liever via PM doe. Stuur je dus zo even een berichtje.
Je geheugen word er niet beter opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan me trouwens niet herinneren of je eerder in DEF gepost hebt.... maar: Welkom!
Pand en prijs al bekend?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Komende week bezig met de besprekingen om een pand midden in de Leidse binnenstad te huren met wat maten
Mag wel een gigantisch pand zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Oost-kant Haarlemmerstraat. Prijs zou ongeveer 1.6k excl. gwl voor 5 paxen zijn.
Voor die prijs. Ninjaedit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoezo?
1600/5= 320e Da's best redelijke prijs voor een studentenkamer.
Daar huur je met z'n tweeën al een volledig huis voor man...quote:
quote:
http://www.directwonen.nl(...)-holland/leiden.aspxquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar huur je met z'n tweeën al een volledig huis voor man...
Directwonen lieve schat is particuliere verhuur. Daar moet je ook niet naar kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
http://www.directwonen.nl(...)-holland/leiden.aspx
Niet in het centrum van een stad midden in de Randstad
Daarom moet je dat ook op tijd doen. Maar dat doet de jeugd tegenwoordig niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Sloggi het volgende:
Daar sta je natuurlijk eerst een jaar of vijf op een wachtlijst.
Ik postte hier al nog voordat jij een relatie kreeg met ERquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan me trouwens niet herinneren of je eerder in DEF gepost hebt.... maar: Welkom!
Moet ik op mn 16e al even gaan bedenken dat ik een pand in Leiden wil huren?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom moet je dat ook op tijd doen. Maar dat doet de jeugd tegenwoordig niet.
Ik denk dat je op je 16e best al wel een idee had van waar je mogelijk zou willen studeren. Mja. 320 euro per maand voor een woninkje van 6 bij 5quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet ik op mn 16e al even gaan bedenken dat ik een pand in Leiden wil huren?
Studentenkamer bedoel je. Van een woning is niet te spreken. Je deelt alles immers. Maar dat is de eigen fout van die studenten. Wie de fock betaald dat nouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Dat is jammer genoeg vrij normaal voor een studentenwoning.
Ja dat wist ik toen al ja. In Breda.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat je op je 16e best al wel een idee had van waar je mogelijk zou willen studeren. Mja. 320 euro per maand voor een woninkje van 6 bij 5
Breda is geen studie. Dat is je jeugd verlengen. Soldaatje spelen voor volwassenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja dat wist ik toen al ja. In Breda.
Misschien moeten we het een stal noemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Studentenkamer bedoel je. Van een woning is niet te spreken. Je deelt alles immers. Maar dat is de eigen fout van die studenten. Wie de fock betaald dat nou
Klinkt beter, immers je bent toch minimaal geparkeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien moeten we het een stal noemen.
http://www.defensie.nl/nl(...)_universitair_niveauquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Breda is geen studie. Dat is je jeugd verlengen. Soldaatje spelen voor volwassenen.
Universitair niveau.. Poepoe. En wat wil je er mee doen? Een leiding repareren? Geld verdienen? Universitair onderwijs van een baas (niet postbaar).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/nl(...)_universitair_niveau
Sorry, maar hoe hard het geaccrediteerd word. Het zijn geen opleidingen :pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Neu wilde er luchtverkeersleider mee worden.
Vind je dat van Economie, Rechten en Psychologie wel dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe hard het geaccrediteerd word. Het zijn geen opleidingen :p
Net zo min als ik politie academie opleidingen opleidingen vindquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe hard het geaccrediteerd word. Het zijn geen opleidingen :p
Ja, en waarom? Omdat je daar iets aan hebt. Ja in deze opleidingen zit er allemaal wat van in. Nou in die van mij zat dat ook. De NLDA opleidingen zijn opleidingen geschreven voor maar 1 werkgever. Vervolgens zijn ze ook nog eens geaccrediteerd omdat dat die werkgever goed uitkwam bij werving en selectie. Dat zijn geen opleidingen. Dat zijn cursussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vind je dat van Economie, Rechten en Psychologie wel dan?
Zijn inderdaad allemaal opleidingen toegespitst op de krijgsmacht ja. Maar denk je dat je met een papiertje WO Militaire systemen en technolgie of WO Militaire Bedrijfwetenschappen na je tijd bij defensie niets meer kan? Ik denk van wel. Denk dat bedrijven als Stork, Damen etc echt wel staan te springen om zulk soort mensen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, en waarom? Omdat je daar iets aan hebt. Ja in deze opleidingen zit er allemaal wat van in. Nou in die van mij zat dat ook. De NLDA opleidingen zijn opleidingen geschreven voor maar 1 werkgever. Vervolgens zijn ze ook nog eens geaccrediteerd omdat dat die werkgever goed uitkwam bij werving en selectie. Dat zijn geen opleidingen. Dat zijn cursussen.
Die zitten te springen op bepaalde mensen uit die grote groep die door het transparante personeelsbeleid op de juiste plaats zijn gekomen om tegen gunstige voorwaarden overgenomen te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn inderdaad allemaal opleidingen toegespitst op de krijgsmacht ja. Maar denk je dat je met een papiertje WO Militaire systemen en technolgie of WO Militaire Bedrijfwetenschappen na je tijd bij defensie niets meer kan? Ik denk van wel. Denk dat bedrijven als Storck, Damen etc echt wel staan te springen om zulk soort mensen hoor.
Subtiele tip mogen ontvangen. Dank daarvoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn inderdaad allemaal opleidingen toegespitst op de krijgsmacht ja. Maar denk je dat je met een papiertje WO Militaire systemen en technolgie of WO Militaire Bedrijfwetenschappen na je tijd bij defensie niets meer kan? Ik denk van wel. Denk dat bedrijven als Stork, Damen etc echt wel staan te springen om zulk soort mensen hoor.
De grote van die groep valt ook wel weer mee. Er stromen per jaar ongeveer 40 MWO opgeleide cadetten per studie de krijgsmacht in. Die stromen dan over minstens 12 jaar een keer door na het bedrijfsleven. Dat gaat dus echt maar om een tiental personen per jaar dat dan naar het bedrijfsleven gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Die zitten te springen op bepaalde mensen uit die grote groep die door het transparante personeelsbeleid op de juiste plaats zijn gekomen om tegen gunstige voorwaarden overgenomen te worden.
Je wilt het ook daar gaan proberen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Subtiele tip mogen ontvangen. Dank daarvoor.
40 man vind ik een grote groep hoor. tiental? Ik denk dat je het romantisch ziet. Dat zijn de mensen die door het transparante personeelsbeleid in de mogelijkheid zijn gekomen die contacten te leggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De grote van die groep valt ook wel weer mee. Er stromen per jaar ongeveer 40 MWO opgeleide cadetten per studie de krijgsmacht in. Die stromen dan over minstens 12 jaar een keer door na het bedrijfsleven. Dat gaat dus echt maar om een tiental personen per jaar dat dan naar het bedrijfsleven gaat.
Nee, dat was een DM van een mede FOKker. Die wees mij op de Numerus Fixus. Ik zeg dus: Waarom is er een Numerus Fixus die vooral officieren raakt als die het zo goed buiten de krijgsmacht kunnen vinden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je wilt het ook daar gaan proberen?
Mee praten over defensiebeleid als je niet eens weet wat er speelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Je bedoeld een Numerus Fixus om aan de NLDA te beginnen?
JUIST! JIJ SNAPT HEM EINDELIJK! Want dat is de realiteit en de praktijk. En nee, dat is inderdaad niet wat jij toen van werving en selectie gehoord had. Majoors die over mogen komen als ze de helft van hun loon even inleveren. Tjah, dat is nu jouw civiele arbeidskans.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Snap die laatste post niet helemaal? Dat defensie nu bezig is om zoveel mogelijk overbodige staftijgers de dienst uit te werken weet ik. Maar denk je dat die mensen nergens meer aan de slag gaan komen omdat ze volgens jouw over het algemeen nooit meer aan opleiding hebben gehad dan een pakket aan defensie gerelateerde stof?
Heb er al in gelezen, en het leest wel erg lekker wegquote:
Overigens, die "staftijgers" zijn ook de majoors die 100% zichzelf in zetten en echt goed zijn die weg moeten. Waarom? Ze zetten zich teveel in voor de werkvloer en niet voor de netwerkfeestjes. Netwerkfeestjes kosten hun hun kop. De ballen tabé leuk je niet gekend te hebben want je was er nooitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Snap die laatste post niet helemaal? Dat defensie nu bezig is om zoveel mogelijk overbodige staftijgers de dienst uit te werken weet ik. Maar denk je dat die mensen nergens meer aan de slag gaan komen omdat ze volgens jouw over het algemeen nooit meer aan opleiding hebben gehad dan een pakket aan defensie gerelateerde stof?
Denk echter nog steeds dat de ambtenaren salarisen niets voorstellen in vergelijking met salarissen in het bedrijfsleven op het zelfde niveau. Maar jij denkt te weten dat al die uitstromende officieren onder hun niveau in het bedrijfsleven terecht komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:15 schreef Esses het volgende:
[..]
JUIST! JIJ SNAPT HEM EINDELIJK! Want dat is de realiteit en de praktijk. En nee, dat is inderdaad niet wat jij toen van werving en selectie gehoord had. Majoors die over mogen komen als ze de helft van hun loon even inleveren. Tjah, dat is nu jouw civiele arbeidskans.
Ik denk niet te weten. Ik weet dat het vies tegen valt. Hoe ik dat weet? Meer ervaring binnen dit mooie bedrijf dan jij. Niet enkel de mooie praatjes geloven, maar ook zien wat er daadwerkelijk gebeurd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk echter nog steeds dat de ambtenaren salarisen niets voorstellen in vergelijking met salarissen in het bedrijfsleven op het zelfde niveau. Maar jij denkt te weten dat al die uitstromende officieren onder hun niveau in het bedrijfsleven terecht komen?
Zit idd wat in ja. Maar zo is er laatst een majoor die kon vertrekken als escadronscommandat bij de Cav. bij ons als OBC gekomen. Schijnt het prima naar zijn zin te hebben. En ik weet dat er zeker nog een aantal PC'en bij de NATRES nodig zijn. Toch leuke bijverdienste als je baan in de burgermaatschappij niet op behoorlijk niveau en arbeidstijd ligt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens, die "staftijgers" zijn ook de majoors die 100% zichzelf in zetten en echt goed zijn die weg moeten. Waarom? Ze zetten zich teveel in voor de werkvloer en niet voor de netwerkfeestjes. Netwerkfeestjes kosten hun hun kop. De ballen tabé leuk je niet gekend te hebben want je was er nooit
Nee, tof. Mag je natres militair spelen. Je hart en ziel word eruit geropt om bij de natres bij te klussen naast de vrijetijd die je schaars genoeg nog hebt...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zit idd wat in ja. Maar zo is er laatst een majoor die kon vertrekken als escadronscommandat bij de Cav. bij ons als OBC gekomen. Schijnt het prima naar zijn zin te hebben. En ik weet dat er zeker nog een aantal PC'en bij de NATRES nodig zijn. Toch leuke bijverdienste als je baan in de burgermaatschappij niet op behoorlijk niveau en arbeidstijd ligt.
Geloof best dat er een aantal zijn die het graag doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, tof. Mag je natres militair spelen. Je hart en ziel word eruit geropt om bij de natres bij te klussen naast de vrijetijd die je schaars genoeg nog hebt...
Ach, vandaar dat ook zoveel HBO'ers en WO'ers werkloos zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Geloof best dat er een aantal zijn die het graag doen.
Maar toch blijf ik nog wat optimistischer over de arbeidsplekken dan jij. De kortmodel officieren hebben allemaal al minstens een HBO achter de rug. En die langmodellers hebben toch met hun MWO opleiding en behoorlijke werkervaring toch best wel wat kansen. Het zal idd wel verschillen van welk wapen/dienstvak je komt. Denk dat een TD'er, Logistiekeling of plijsterplakker toch best wel behoorlijke kansen heeft in de huidige maatschappij.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef Esses het volgende:
Maar ik kap dermee. Nut heeft het niet. Roze bril effect.
Wat mag zo'n studie MWO inhouden, want de bedrijven die nieuwe technologie ontwikkelen voor Defensie hebben niet echt oud militairen in dienst, of is het meer advies?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De grote van die groep valt ook wel weer mee. Er stromen per jaar ongeveer 40 MWO opgeleide cadetten per studie de krijgsmacht in. Die stromen dan over minstens 12 jaar een keer door na het bedrijfsleven. Dat gaat dus echt maar om een tiental personen per jaar dat dan naar het bedrijfsleven gaat.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:47 schreef Sloggi het volgende:
Leuk hoe je stookt zonder duidelijk te maken wat je zelf vindt.
?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, ff een brief van DUO verscheurd.
Het is terugbetaal tijdquote:
(DUO was IB-groep, voor de niet-wetende) Eén of ander onderzoek over wat ik nou na m'n opleiding deed. Nou hetzelfde als voor en tijdens de opleiding, alleen dan een rang hoger. En ze wilde weten wat ik verdien, en dat gaat ze geen flikker aan.quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
(DUO was IB-groep, voor de niet-wetende) Eén of ander onderzoek over wat ik nou na m'n opleiding deed. Nou hetzelfde als voor en tijdens de opleiding, alleen dan een rang hoger. En ze wilde weten wat ik verdien, en dat gaat ze geen flikker aan.
Uhm. NLDA is geaccrediteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:02 schreef Sunglasses het volgende:
Tja.. ik ken van beide kanten verhalen. Het draait veelal (zeker in de hoge functies in het bedrijfsleven) om wie je (niet) kent. Terwijl de focus zou moeten liggen op wat iemand kan en wil. De eerste selectie bij sollicitaties is een check van opleiding en ervaring, zeker in deze tijd waar het aanbod veelal groter is dan de vraag. En dan valt iemand met een ´´militaire´´ opleiding al snel af, want ´´die zal vast alleen maar militaire kennis en ervaring op hebben gedaan´´. Ligt dan de fout bij het bedrijfsleven? Nee, want als de NLDA echt goede opleidingen afleverden dan werden ze wel geaccrediteerd zoals een reguliere universiteit en werden ze ook wat meer gewaardeerd in het bedrijfsleven. Ook ervaring is moeilijk met elkaar te vergelijken. Wat zeggen al die rangen een bedrijf nou? Als het bedrijf defensie niet goed kent, zegt het hen niks, en verdwijnt de sollicitatie down the drain.
Spaghettiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
ff wat luchtigers heren, wat vreten jullie vandaag?
Hier aardappelkrieltjes, eigengemaakte runderhamburgers met tuinboontjes of een salade.
Oeps.... sorry!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik postte hier al nog voordat jij een relatie kreeg met ER. Maar lurk tegenwoordig liever..
Maar bedankt voor het ´´welkom heten´´!
En dat is modquote:
walplaatser.quote:
Gewoon KM. Oh jan is me voor.quote:
Waarom vreet je dan in godsnaam warm overdag?quote:
Ik eet tegenwoordig alleen nog maar warm bij samenhorigheidsmaaltijden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef jankaas020 het volgende:
Het laatste.En in het meeuwennest is het over het algemeen prima te doen. En als het me niet aanstaat neem ik wel een uitsmijter, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |