Dan vind ik dat net zo goed geen nasi als pasta carbonara met roomquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kom jij bij mij maar eens nasi eten, broccoli gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan vind ik dat net zo goed geen nasi als pasta carbonara met room
Oh en Sethiwe ik ben heel lief hoor, alleen als ik dit nu zo zeg kan de rest alleen maar meevallen.
Jawel hoor. Gewoon zeggen dat je broccoli gaat eten dan komt het goed.quote:
Heus wel!quote:
Jaren 80 all over again.. toen had ik dat ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef Probability het volgende:
Uniekje in een hoge broek met een shirtje er in gestopt, kan heel leuk zijn!
Of zo'n wat korter wijder shirt misschien
Suiker - snelle zijn witmeel (koekjes, witbrood, pasta, etc). Langzame volkorenbrood, peulvruchten, etcquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Sethiwe het volgende:
groente en fruit eet ik normaal gesproken wel veel, vandaag alleen maar 1 stuks fruit ipv gebruikelijke 2 a 3.
Maar wat wordt er bedoeld met carbs?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kom jij bij mij maar eens nasi eten, broccoli gegarandeerd.
Vnl rijst en past.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Sethiwe het volgende:
groente en fruit eet ik normaal gesproken wel veel, vandaag alleen maar 1 stuks fruit ipv gebruikelijke 2 a 3.
Maar wat wordt er bedoeld met carbs?
Ik hou wel van kont!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef conleche het volgende:
Zelfs mensen met een heul prima kont krijgen in een hoge broek een grote kont omdat die broek eindigt ergens halverwege de rug! En dat lijkt dan optisch een kont!
Ik ook, maar zoals Co 'em omschrijft linkt het niet zo zeer als een huge ass, maar als een langerekte ass. Da's minder aantrekkelijk.quote:
Ik hou ook van kont! Van bol, maar niet van groot.quote:
Heb je nachtdiensten volgens rooster of onregelmatig? Als het volgens een vast patroon is, kun je je eetmomenten daarop aanpassen. Onregelmatig wisselende diensten draaien maakt het lastiger om een vast patroon te vinden, maar ook dan zijn er dingen te bedenken die goed eten makkelijker maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef Sethiwe het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden op de carbs.
Met de onregelmatigheid bedoel ik ook niet dat ik ongezond eet (soms wel)
Maar meer op gekke tijdstippen, bv nachtdienst eet ik 's nachts ook 2 boterhammen, overdag weinig of niets en 's avonds warm eten, dus heb ik nog geen idee waar die dan moeten komen te staan in mijn lijstje O-L-T.
Ik ben 82,5 kilo en wil graag weer naar de 73 kilo.
Ja dat is wel lastig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef Sethiwe het volgende:
Dank jullie voor de antwoorden op de carbs.
Met de onregelmatigheid bedoel ik ook niet dat ik ongezond eet (soms wel)
Maar meer op gekke tijdstippen, bv nachtdienst eet ik 's nachts ook 2 boterhammen, overdag weinig of niets en 's avonds warm eten, dus heb ik nog geen idee waar die dan moeten komen te staan in mijn lijstje O-L-T.
Ik ben 82,5 kilo en wil graag weer naar de 73 kilo.
Wij zijn allebei te lui om uberhaupt wat te regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is het met de voorbereidingen? Ga je in jurk?
Ja maar.. ja maar... mens ga een jurk shoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn allebei te lui om uberhaupt wat te regelen
^^quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar... mens ga een jurk shoppen
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
12 12 is nu zo ongeveer de bedoeling
De trouwdag van mijn ouders!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
12 12 is nu zo ongeveer de bedoeling
Welkom!quote:Op zondag 8 januari 2012 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wandel ze Mo!
Ik ga zo voor een lesje body balance en daarna mn 5 km hardlopen. En dan daarna maar eens mn huis opruimen.
Lijstje :
O: verse sinasappelsap, koffe verkeerd, activia drankje, 2 boterhammen met rosbief
B/S: uurtje body balance, half uurtje fietsen, 5 km hardlopen
L: uh..... soepje denk ik. En wat crackers met hummus. En wat yoghurt en kwark met muesli.
D: noodles met een berg groenten en wat tonijn en wat kroepoek.
Mezelf kennende komt er nog wel wat bij. En ik eet ook flinke porties.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Als je sport kan je nog wel iets meer eten. Misschien een idee om ook nog wat tussendoortjes in te plannen zodat je je stofwisseling op gang houdt? Of houd je het liever bij drie maaltijden per dag?
Ja, ik vind dat ook altijd zo lastig inschatten. Mijn porties qua ontbijt/lunch/avondeten zijn namelijk helemaal niet zo groot!quote:Op zondag 8 januari 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mezelf kennende komt er nog wel wat bij. En ik eet ook flinke porties.Ga op werkdagen iig wel weer bewuste tussendoortjes meenemen. Anders kom ik in zo'n eetmodus waar ik niet meer uit kom.
Dus misschien vanmiddag ook nog wat blokjes kaas ofzo.
Goed punt GB!
Morgen sport ik niet, dan wandel ik met verstandelijk gehandicapten en meer niet. En ik kijk wel uit hoor, ben veel te bang dat mijn kuitblessure weer terugkomt. Dus qua hardlopen doe ik deze maand niet meer dan 5 km per keer.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
hou je ook wel een rustdag, HPKW? Ik heb het idee dat je heeeeel veel sport!
Zo, zometeen richting het vliegveld. Zin om naar huis e gaan, geen zin om de duutser achter te laten. Gelukkig voor maar 2,5 week, deze keer.
Als ik.soep eet, dan is het meestal een enorme kom. En ik heb (natuurlijk) de danio kwark uit de aanbieding gehaald en daar zit behoorlijk wat in qua calorien. Maar ik zal het vandaag eens bijhouden hoeveel het allemaal is.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd zo lastig inschatten. Mijn porties qua ontbijt/lunch/avondeten zijn namelijk helemaal niet zo groot!
oh ja, dank voor de tip! Ik heb alleen maar 55 minuten overstaptijd, dus ben benieuwd of ik het ga redden...Zeker als ik net zoals de vorige keer op gate D99 het vliegveld uitstap. Men, wat een pokkeeind lopen. Al denk ik dat ik nu met de bus moet, want klein vliegtuigje vanaf Bremen...quote:Op zondag 8 januari 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Morgen sport ik niet, dan wandel ik met verstandelijk gehandicapten en meer niet. En ik kijk wel uit hoor, ben veel te bang dat mijn kuitblessure weer terugkomt. Dus qua hardlopen doe ik deze maand niet meer dan 5 km per keer.
Vergeet niet het Congo boek te kopen op Schiphol. Ik ben echt onder de indruk van het boek.
Hoorde het gister op het nieuws, wat een freak accident...quote:Op zondag 8 januari 2012 09:29 schreef Goodbye het volgende:
Getverdemme, ik rij regelmatig met de bus hier langs.
Veel plezier mo!quote:
Je ruikt het nog als je plast.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Van cup a soup word ik iig wčl wakker rond een uur of half drie. Is er iig nog iets ter afwisseling van de eeuwige thee.
Nou en?quote:
Van wiki:quote:Op zondag 8 januari 2012 10:54 schreef loveli het volgende:
Simpel voorbeeld: alcohol verwerken kost B-vitamines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |