Bovendien knikte ze ja toen Hadewych vroeg of ze de mol was (maar ze zei nee). Dat vind ik ook wel een sterke hintquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Liesbeth moet de mol wel zijn, want ze is de enige die nog kan hebben gelogen over wat ze heeft gestemd in het huis, waardoor de pot op 0 kwam
Maar toen Liesbeth aan AnneMarie vroeg of ze de mol was, knikte AnneMarie ook ja terwijl ze nee zei. Zegt dus ook niet alles. Of hebben we 2 mollen?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef June. het volgende:
[..]
Bovendien knikte ze ja toen Hadewych vroeg of ze de mol was (maar ze zei nee). Dat vind ik ook wel een sterke hint
Dit dus. Ik vind haar vanaf het begin al verdacht, maar omdat ze te verdacht in beeld wordt gebracht, kan ze voor mij de mol toch niet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:57 schreef Bigs het volgende:
Als Liesbeth de mol is dan had de regie wel wat beter hun best mogen doen om dat te verbergen. Ik hou dan ook nog steeds alle opties open
Dan zou ik het toch wel een beetje een teleurstellend seizoen vinden. De mol moet je juist zien te vinden in de hints en de geniepige acties, niet door alle molacties duidelijk in beeld te zienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:07 schreef franklop het volgende:
maar misschien maken ze haar verdacht om ons te laten denken dat ze niet verdacht is, om uiteindelijk dan nog de mol te blijken zeg maar
Ik vind het juist geniepig wanneer je alle molacties weghaalt uit de montage, op die manier kan je nooit de mol in actie zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch wel een beetje een teleurstellend seizoen vinden. De mol moet je juist zien te vinden in de hints en de geniepige acties, niet door alle molacties duidelijk in beeld te zien.
Vond ik ook heel opvallend, ja. Denk ook (nu nog meer) dat het inderdaad Tim geweest is die om één of andere bizarre reden bij de onderhandelingen van rood naar groen is geswitcht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wel opvallend dat Liesbeth twee duidelijke kandidatenacties had achter de schermen (in het nieuwste filmpje met extra beelden van aflevering 8).
Ze beschuldigt Tim indirect van domme acties in het verleden (tijdens de onderhandelingsopdracht misschien, want waarom vullen ze de test niet op elkaar in op basis van die opdracht?) en ze vraagt nogmaals aan Hadewych of ze de mol is (naar aanleiding van de basis van het gesprek dat ze met Hadewych aan het voeren was).
Zou kunnen, dat Tim zo debiel is geweest om van stem te veranderen. Al zou je dan denken dat je dat verder wel gehoord zou hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Vond ik ook heel opvallend, ja. Denk ook (nu nog meer) dat het inderdaad Tim geweest is die om één of andere bizarre reden bij de onderhandelingen van rood naar groen is geswitcht.
Ik ben eigenlijk vergeten wat Liesbeth tegen Frits zei wat ze zou doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou het alleen maar onlogischer maken. Dat zou betekenen dat er twee mensen geswisseld hebben. Sowieso hebben Anne-Marie en Hadewych groen gestemd als ze de mol zijn. Anders zou er namelijk geen meerderheid groen zijn.
Jazeker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:11 schreef Iwanius het volgende:
Kan ik gezien alle roddel en achterklap er nu van uitgaan dat Liesbeth de Mol gewoon is?
Nee, want Hadewych kan het ook nog steeds zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:11 schreef Iwanius het volgende:
Kan ik gezien alle roddel en achterklap er nu van uitgaan dat Liesbeth de Mol gewoon is?
Ik interpreteer hem vooralsnog anders: Winnaar (Anne-Marie) - Verliezer (Liesbeth) - Mol (Hadewych).quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef Madame_Paon het volgende:
In de foto die ze aan het eind van de aflevering laten zien, kan ook een hint zitten:
Mol Liesbeth in het midden; winnaar en verliezer aan de zijkanten.
Al is dat vast al genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |