Ja, want dan mis je een heel leuk programma.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:27 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, problem?
Maar een mol wil toch juist niet zo opvallend zijn? Die aanwijzingen ben ik het met je eens, maar ook die zijn weer zo obvious. Zo heb ik ze de vorige jaren nog niet gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Het kan eigenlijk niet anders dan dat zij de mol is ... zo veel verdachte dingen, zo veel opdrachten (bijna) verpest, zo veel aanwijzingen ...
Ze ziet er trouwens wel goed uit. Je zou niet zeggen dat ze 38 is.
Maar bij Inge waren de aanwijzingen ook heel duidelijk en Kim was al vanaf de eerste aflevering heel duidelijk aan het mollen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar een mol wil toch juist niet zo opvallend zijn? Die aanwijzingen ben ik het met je eens, maar ook die zijn weer zo obvious. Zo heb ik ze de vorige jaren nog niet gezien.
Inderdaad, en ook Tim 'feliciteren' dat die door is daarvoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef Friesz het volgende:
Ook dat verrassende "he?" gisteren, toen William een rood scherm kreeg in plaats van haar, was te nep voor woorden.
hoezo, dat kunnen anne-marie en hadewych ook nog wel zijn he..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Liesbeth moet de mol wel zijn, want ze is de enige die nog kan hebben gelogen over wat ze heeft gestemd in het huis, waardoor de pot op 0 kwam
Dat zou het alleen maar onlogischer maken. Dat zou betekenen dat er twee mensen geswisseld hebben. Sowieso hebben Anne-Marie en Hadewych groen gestemd als ze de mol zijn. Anders zou er namelijk geen meerderheid groen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef franklop het volgende:
[..]
hoezo, dat kunnen anne-marie en hadewych ook nog wel zijn he..
Hoezo zou dat onlogisch zijn? De mol kan zich toch ook gewoon aan haar belofte (groen) houden? Ik denk zelfs dat de mol dat het allerliefste zou doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou het alleen maar onlogischer maken. Dat zou betekenen dat er twee mensen geswisseld hebben. Sowieso hebben Anne-Marie en Hadewych groen gestemd als ze de mol zijn. Anders zou er namelijk geen meerderheid groen zijn.
Ik zeg toch ook dat het onlogisch zou zijn als ze als mol zouden wisselen. Bij die twee is het gewoon groen zeggen en groen doen. Anders wordt alleen maar onlogischer.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoezo zou dat onlogisch zijn? De mol kan zich toch ook gewoon aan haar belofte (groen) houden? Ik denk zelfs dat de mol dat het allerliefste zou doen.
Ah, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het onlogisch zou zijn als ze als mol zouden wisselen. Bij die twee is het gewoon groen zeggen en groen doen. Anders wordt alleen maar onlogischer.
Kan gebeuren. Zeker als het gaat om de discussie over de onderhandelingsopdracht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |