Ik moest lachen om het gezicht van Tim daarna; die ook echt een vrijstelling te pakken heeft.quote:
Ja, misschien wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb die van mij gesloten. Maar ik zou het wel fijn vinden als er een apart topic is voor de fakes en de shopcaps, f ligt het aan mij?
Ik denk dat je het best hier leuke en opvallende caps kunt doen, en in het theorieën-topic de plaatjes bespreken. Ofzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we dit topic gewoon aanhouden dan voor de echte, en dat je die grappige in een ander topic gooit met TT Caps: de fakes oid?
Lijkt me inderdaad 't best.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best hier leuke en opvallende caps kunt doen, en in het theorieën-topic de plaatjes bespreken. Ofzo.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:32 schreef Aangenaam het volgende:
De volgende foto heb ik hier al ergens gepost, maar ik vond dit vrij verdacht. Volgens mij werd er in de test gevraagd of het vliegtuig op de foto van de mol stond. Nou is dit de foto van Tim, en ik kan het niet goed zien, maar zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
Lijkt me van de geldbedragen die men voor de letters krijgt bij Jet-pim-pam-pet.quote:
Of Liesbeth List, die altijd met Shaffy deed optreden -> William.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
List => Liesbeth Staats?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |