quote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben deze nog niet tegengekomen op fok!. Mijn excuses als het al is gepost maar deze grote hint zou i.m.o. toch wat meer besproken moeten worden.
Dagboek 1 van de mol:Kan iedereen niet even stoppen met goeie hints naar Marit, Dio, en Anne-Marie zodat ik niet meer zo confused ben en gewoon op Liesbeth kan blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste zin is 'De eerste klap is een daalder waard'. Ik weet niet meer of het een radio hint of moltweet was maar we moesten i.i.g. opletten op de 'eerste'.
Anyway, de eerste klap is een daalder waard. De eerste rijksdaalder werd geslagen in bohemen (http://www.valuta.nl/rijksdaalder) --> Marit van Bohemen
Ik denk dat ik vanavond voor mezelf maar eens een overzichtje maak want ik ben het overzicht nu al compleet kwijt. Bij aflevering 1.![]()
Aan een aflevering is dat niet af te leiden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Al sinds jaren zit ik op de intro-theorie. Mijn geloof is namelijk dat de mol nooit als eerste of als laatste in de intro zal zitten.
Dit is overigens op basis van de BN´er versie (de normale series staan hier los van voor mijn theorie).
De plaatsingen van de mol in (de intro) de laatste 7 series: 9,6,3,5,7,9,5
We zijn nummer 3 al kwijt en nummer 5 is vorig jaar aan de beurt geweest. Dus een nieuw getal of een herhaling (Marit, Dio of Anne-Marie)? Nummer 6 lijkt onwaarschijnlijk, want er zit altijd minstens een verschil van twee in (ten opzichte van het voorgaande jaar).
Dit lijkt het jaar te worden dat mijn intro-theorie de prullenbak in kan, want Liesbeth moet toch wel de mol zijn??
Nou ja, persoonlijk twijfel ik alleen nog maar vanwege mijn eigen theorie (zoals je ziet zit er een duidelijk patroon in de intro), die zegt dat ik het fout moet hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Aan een aflevering is dat niet af te leiden.
Er is toch wel vaker iets met de intro gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, persoonlijk twijfel ik alleen nog maar vanwege mijn eigen theorie (zoals je ziet zit er een duidelijk patroon in de intro), die zegt dat ik het fout moet hebben.
Heb het niet over intro hint voor DIT seizoen, maar dit is een overkoepelende theorie (op basis van het feit dat intromakers ook maar mensen zijn en daardoor voorspelbaar uit de hoek kunnen komen).quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er is toch wel vaker iets met de intro gedaan?
Ik denk juist dat je moet zoeken naar nieuwe hints.
Bedenk bijvoorbeeld hints die je zelf erin zou zetten als je mol/programmamaker was.
De helft hoeft niet eens een hint te zijn he! Omdat wij het als hint zien, maakt het het niet meteen een hintquote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef bierjoost het volgende:
Er zijn dit haar zoveel hints te vinden dat ik bijna ga denken dat dat eerder iets te maken heeft met de afvallers.
Sorry, ik ga je toch nog even pesten danquote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan iedereen niet even stoppen met goeie hints naar Marit, Dio, en Anne-Marie zodat ik niet meer zo confused ben en gewoon op Liesbeth kan blijven zitten?
Ik denk dat ik vanavond voor mezelf maar eens een overzichtje maak want ik ben het overzicht nu al compleet kwijt. Bij aflevering 1.
Hé! Ik miste je al hier, leek mij ook typisch een programma dat jij zou volgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je toch nog even pesten dan
Ik weet niet of dit al eerder is genoemd, maar in dit promo-filmpje zit een stukje wat wel eens een hint zou kunnen zijn: Vanaf 0:19 zie je Dio alleen bij het vliegtuig: hoe kan dit? Hij was niet als eerste bij het vliegtuig, dus dan zou je de rest toch ook moeten zien?
Bovendien hoor je op dat moment Art zeggen "Wie is de mol?" tijdens het "Wie" zie je Dio in beeld, dus eigenlijk zie je Dio en dan "is de mol".
Volgens mij was dat gewoon een beeld uit de aflevering hoor. Er waren ook wel wat andere kandidaten, maar die waren even niet in beeld danquote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit al eerder is genoemd, maar in dit promo-filmpje zit een stukje wat wel eens een hint zou kunnen zijn: Vanaf 0:19 zie je Dio alleen bij het vliegtuig: hoe kan dit? Hij was niet als eerste bij het vliegtuig, dus dan zou je de rest toch ook moeten zien?
Bovendien hoor je op dat moment Art zeggen "Wie is de mol?" tijdens het "Wie" zie je Dio in beeld, dus eigenlijk zie je Dio en dan "is de mol".
Ok ok, ik slinger de aflevering wel weer aan dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een beeld uit de aflevering hoor. Er waren ook wel wat andere kandidaten, maar die waren even niet in beeld dan.
Done!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hé! Ik miste je al hier, leek mij ook typisch een programma dat jij zou volgen.Ik ga nu je hint even checken, want er zijn al meer sterke hints naar Dio, waarbij ik tijdmachine één van de sterksten vind. (Donderdag moest ik er nog om lachen.
) Post je het ook even in het Dio topic? Om het nog een beetje oerzichtelijk voor me te houden?
Nee, ik heb de aflevering er op nagekeken en hij werd door William geholpen naar het vliegtuig toe. Dit specifieke shot zie je dan niet...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een beeld uit de aflevering hoor. Er waren ook wel wat andere kandidaten, maar die waren even niet in beeld dan.
Scherpquote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zoals Rockfire al zegt, ik zie het ook niet in de aflevering.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zouden ze het dus net als vorig jaar weer in de promo weggeven... toen stond in de promo een naam in beeld, die van Patrickquote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals Rockfire al zegt, ik zie het ook niet in de aflevering.
Naja, ik ga iig switchen, zou wel leuk zijn als mijn leukste kandidaat de mol is.
Ik ben deze nog niet tegengekomen op fok!. Mijn excuses als het al is gepost maar deze grote hint zou i.m.o. toch wat meer besproken moeten worden.
Dagboek 1 van de mol:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste zin is 'De eerste klap is een daalder waard'. Ik weet niet meer of het een radio hint of moltweet was maar we moesten i.i.g. opletten op de 'eerste'.
Anyway, de eerste klap is een daalder waard. De eerste rijksdaalder werd geslagen in bohemen (http://www.valuta.nl/rijksdaalder) --> Marit van Bohemen
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dagboek 1 van de mol:Hij gaat wat ver, maar ik hou hem in het achterhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste zin is 'De eerste klap is een daalder waard'. Ik weet niet meer of het een radio hint of moltweet was maar we moesten i.i.g. opletten op de 'eerste'.
Anyway, de eerste klap is een daalder waard. De eerste rijksdaalder werd geslagen in bohemen (http://www.valuta.nl/rijksdaalder) --> Marit van Bohemen![]()
Is toch niet nodig. Voorlopig is alles speculatie en niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 04:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik durf hier al bijna niet meer te kijken.![]()
Ben telkens bang dat er een theorie of hint gekraakt wordt die de mol ECHT zonder twijfel onthuld, en dat zou toch zuur zijn
In het begin knikt Art toch als hij in de auto zit? En vervolgens wordt de klok een uur teruggezet. Waarschijnlijk zat hij toen dus met de mol in de auto en weet hij wie het isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:32 schreef Aangenaam het volgende:
Misschien niet echt een hint of theorie, maar in dit filmpje: wordt gevraagd of Art wist wie de mol is, waarop Art rond 2:34 zegt: 'Dat wordt in aflevering 1 duidelijk, daarin kun je als malloot meteen ontdekken of ik op de hoogte ben of niet.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |