http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/Marit.aspxquote:Marit van Bohemen (1971) is presentatrice en actrice. Na haar middelbareschooltijd volgde Marit een toneelopleiding aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, waar ze in 1994 eindexamen deed als actrice.
Ze presenteerde enkele jaren het kinderprogramma ‘Boogie Woogie’ op de kinderzender Kindernet. Daarna speelde ze onder andere in tv-series als ‘Costa’ en ‘Onderweg Naar Morgen’.
Van 2004 tot 2008 presenteerde Marit het programma ‘CampingLife’ dat werd uitgezonden op RTL 4. Sinds 2008 presenteert zij samen met Dolores Leeuwin het Teleacprogramma ‘Knoop in je Zakdoek’.
In 2008 speelde Marit in de dramaserie ‘Voetbalvrouwen’ waarin ze de rol van Solange vertolkte. Sinds 2009 presenteert Marit een spelletjesprogramma bij NTR, De Taalmeester. In 2011 heeft ze een hoofdrol in ‘Het huis Anubis’ en in 2012 speelt ze in de nieuwe AVRO-jeugdserie ‘Koen Kampioen’.
Misschien is het wel een geniale molactie. Wie gaat haar nu nog neerschieten als ze zich al heeft overgegeven? En dan gewoon net iets sneller overkomenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Daarom schrijf ik haar ook al af ja, zij gaf zich gewoon over om zo het geld in de pot te brengen.
Wat er daarna gebeurde hebben we het maar niet over.
Ze zegt idd sowieso iets met later en aftrekken. Ik denk dat Tim nu wel alles op alles gaat zetten om Marit er voorlopig nog even in te houdenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Steve het volgende:
Ik dacht eerst dat iemand dat in het filmpje er zelf ingeplakt had, maar ik heb dat fragment in de aflevering gekeken, ze zegt wel iets in die richting..
twitter:MaritvBohemen twitterde op zondag 08-01-2012 om 23:36:04@Jules_NL ik heb erg hard gelachen om je filmpje. Ik kan t me niet herinneren, maar dat zegt niks:-) reageer retweet
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef rubbereend het volgende:
Ze is voorlopig mijn mol, bij het buisjeszoeken zei ze toch ook iets in de trant van stop maar met zoeken, pak je gewoon één van mijn buisjes tegen een ander.
Ondanks dat het geen echte hint is vond ik het wel treffend dat Tim zei dat hij het Marit 'wel gunde'. Er staat me iets bij uit eerdere seizoenen dat er nog wel eens de nadruk op gelegd werd dat je als Mol vooral moet zorgen dat de kandidaten je wat gunnen. Daar moest ik meteen aan denken.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef TheShadow het volgende:
Nog iets wat betreft dit filmpje:
Als Tim in antwoord op de vraag van Frits "Marit" zegt en als Frits vraagt "Marit?!" is precies die vrijstelling in beeld met de text "De Mol". Hoe vaker je het ziet/hoort hoe verdachter het gemonteerd is.
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Steve het volgende:
Ik dacht eerst dat iemand dat in het filmpje er zelf ingeplakt had, maar ik heb dat fragment in de aflevering gekeken, ze zegt wel iets in die richting..
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ondanks dat het geen echte hint is vond ik het wel treffend dat Tim zei dat hij het Marit 'wel gunde'. Er staat me iets bij uit eerdere seizoenen dat er nog wel eens de nadruk op gelegd werd dat je als Mol vooral moet zorgen dat de kandidaten je wat gunnen. Daar moest ik meteen aan denken.
Maar de mol had dat al geweten en dus helemaal niet verontwaardigd hoeven reageren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef Zeroku het volgende:
Marit reageerde trouwens ook verontwaardigd toen ze hoorde dat er geld voor de pot zou worden verdiend als die vrijstelling werd afgepakt.
maar als je als mol denkt sowieso afgeschoten te gaan worden, geen gekke gedachte opzich. Dan verkies je juist een andere tactiek....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:58 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Maar de mol had dat al geweten en dus helemaal niet verontwaardigd hoeven reageren.
Maar, naar mijn mening nog wel het belangrijkste van alles, de mol gaat zich vooral niet overgeven in de strijd om de vrijstelling/geld, en dus zomaar geld in de pot stoppen. Want de mol weet ook niet dat William en Dio zulke idioten zijn.
De mol wil bij die opdracht juist de goede code doorgeven want hij/zij wist dat Maarten er toch van uit ging dat de groep faalde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Marit probeerde de code netjes te verstieren door Liesbeth extra te laten zwaaien.
oja, dan draai ik mijn theorie gewoon om. Ze deed heel erg haar best om het goed te laten komenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
De mol wil bij die opdracht juist de goede code doorgeven want hij/zij wist dat Maarten er toch van uit ging dat de groep faalde.
Want een extra keer zwaaien heeft welk effect precies?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Marit probeerde de code netjes te verstieren door Liesbeth extra te laten zwaaien.
En vertelde ze Dio een aantal keer dat hij moeilijk te verstaan was. Ze was enorm precies en alles duidelijk hebben, Fanatiek. Maar dat was misschien om zich niet verdacht te maken en omdat ze verwachte dat de opdracht toch niet zou lukken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien had ze in de auto meteen de portofoon te pakken, een molpositie
Een mol weet dat niet zeker dus zou het denk ik ekker van de groep laten afhangen, zelf niet seinen maar anderen laten blunderen. Waarom je verdacht maken als je de uitkomst niet weet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
De mol wil bij die opdracht juist de goede code doorgeven want hij/zij wist dat Maarten er toch van uit ging dat de groep faalde.
Waarom zou een mol dat niet kunnen doen? Doen alsof je theorie klopt, want je bent toch door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast hoe ze met die getallen bezig was, vastgebeten, ik herken dat () dat zijn fanatieke deelnemers. Geen mollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |