Maar jij en ik kijken heel anders naar fotografie dan een Lie en MrLie vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik vind het zonde van het geld...
Daar was jij heul niet bij!quote:
En lekker warm hopelijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, 1 glas warme gluhwein en mijn benen voelen gummi aan
Geen idee. Welke meet was dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar was jij heul niet bij!
hoop ik![]()
Dierentuin in Emmen.quote:
Bedankt hequote:
Daarom juist!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij en ik kijken heel anders naar fotografie dan een Lie en MrLie vermoed ik.
Volgens mij was ik daar ook bijquote:
als er een lens zou zijn met dit bereik en dan F2.8 wil ik deze wel graag hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, je zou eens naar dit objectiefje kunnen kijken: http://www.kamera-express(...)mm-f-3-5-5-6-is-usm/
Och hemel, welnee, misschien wel al 8 jaar terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij was ik daar ook bijWeet je nog wanneer?
Dat was ongeveer de tijd dat ik ook begon daarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, welnee, misschien wel al 8 jaar terug.
Why?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt he
Overigens zul je wel iets meer moeten gaan PS-en om je foto's op te krikken als je met kitlenzen aan de slag gaat!
Omdat de kwaliteit minder is! En dat is precies de reden waarom ik je in eerste instantie een systeem aan heb geraden. ik vermoed dat je daar veel meer kant en klare foto's uit perst waar je bij een spiegelreflex óf een wat duurdere lens nodig hebt óf PSP skillsquote:
Tss..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Lie, als je les van mij wilt moet je wel een Nikon kopen hoor, die snap ik tenminste![]()
Okee, ik wil niet dubbel extra gedoe eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit minder is! En dat is precies de reden waarom ik je in eerste instantie een systeem aan heb geraden. ik vermoed dat je daar veel meer kant en klare foto's uit perst waar je bij een spiegelreflex óf een wat duurdere lens nodig hebt óf PSP skills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je de onscherpte en de mindere kleuren van een kitlens moet compenserenquote:
Let wel: ik weet niet wat er exact uit een systeemcamera komt he! Misschien wil je daar ook nog wel wat PSP op loslaten..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Okee, ik wil niet dubbel extra gedoe eigenlijk
dan bedoel je waarschijnlijk wel een cam uit het duurdere segment. het midden segment geeft geen betere foto's dan een spiegelreflex met kit lens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit minder is! En dat is precies de reden waarom ik je in eerste instantie een systeem aan heb geraden. ik vermoed dat je daar veel meer kant en klare foto's uit perst waar je bij een spiegelreflex óf een wat duurdere lens nodig hebt óf PSP skills
Een spiegelreflex kan precies hetzelfde, maar dan moet je JPEG's schieten en geen RAW. En bij die JPEG's kun je ook nog een en ander in de cam instellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Okee, ik wil niet dubbel extra gedoe eigenlijk
Geen goed jaar voor dat aandeel trouwens(Mitsubishi Corp dan want daar valt Nikon onder).quote:
Ik bedoel een systeemcamera met ongeveer de zelfde prijs als een eenvoudige body + kitlensjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef z80 het volgende:
[..]
dan bedoel je waarschijnlijk wel een cam uit het duurdere segment. het midden segment geeft geen betere foto's dan een spiegelreflex met kit lens.
dan vrees ik dat ps nog een klusje krijgt. de lens hierin in meestal niet lichtsterk en de sensor is een stuk kleiner. met als gevolg meer ruis.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik bedoel een systeemcamera met ongeveer de zelfde prijs als een eenvoudige body + kitlensje
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:43 schreef z80 het volgende:
@LieLie
als je bij broer konijn gaat kijken, neem dan een sd kaartje mee. kun je met verschillende camera's wat foto's maken en thuis rustig vergelijken wat er daadwerkelijk uit komt.
Owquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Isa.... gevondenEn ik was ook mee
Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen! 23 april 2005
Vind je het gek als je met een berg fotografen op pad gaat zonder cameraquote:
Ik had wel een camera bij me! Een Nikon! Of Canon! Of nou ja, één van die twee want het dure ding ligt ongebruikt in mijn kastquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Vind je het gek als je met een berg fotografen op pad gaat zonder cameraMaar je hebt gemerkt: ik kan ook best gezellig zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok speciaal voor FFT:Haha stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Geen foto gezien, maar Pee isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met een berg fotografen op pad gaat zonder cameraMaar je hebt gemerkt: ik kan ook best gezellig zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had wel een camera bij me! Een Nikon! Of Canon! Of nou ja, één van die twee want het dure ding ligt ongebruikt in mijn kastIk begreep geen bal van hoe dat ding werkt, dus daarom ging ik met FOT op pad. En toen begonnen ze met allemaal heul saaie termen te smijten en ik begreep er nog steeds geen bal van
En ontdekte dat ik niets zo saai vind als de theorie van het fotograferen
Thnxquote:
Als je ook kan repareren; ding is er ergens tussen toen en nu mee opgehoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Wil je een keer een prive-lesje van een uurtje?
Al kan ik er toch altijd wel van genieten als er een groep op 'niveau' in discussie gaat. Of dat nu wetenschap, fotografie of wijn is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had wel een camera bij me! Een Nikon! Of Canon! Of nou ja, één van die twee want het dure ding ligt ongebruikt in mijn kastIk begreep geen bal van hoe dat ding werkt, dus daarom ging ik met FOT op pad. En toen begonnen ze met allemaal heul saaie termen te smijten en ik begreep er nog steeds geen bal van
En ontdekte dat ik niets zo saai vind als de theorie van het fotograferen
Wat doet-ie niet meer? Batterijen opgeladen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ook kan repareren; ding is er ergens tussen toen en nu mee opgehouden![]()
Wilde hem al gewoon weg doen
*/kerstboom eruit, nieuwe plant erin */ reclamequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuwe TV kast gekocht, nieuwe krabpaal, nieuwe planten en andere kleinigheden. Net klaar met in elkaar schroeven en op zijn plek zetten. Wat maakt dat altijd een takkezooi.
Ikea?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuwe TV kast gekocht, nieuwe krabpaal, nieuwe planten en andere kleinigheden. Net klaar met in elkaar schroeven en op zijn plek zetten. Wat maakt dat altijd een takkezooi.
wat voor cam is het? bij een aantal merken/modellen werkt deze niet meer als de backup batterij leeg is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je ook kan repareren; ding is er ergens tussen toen en nu mee opgehouden![]()
Lekker op MP verkopen Iesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok speciaal voor FFT:Lijkt wel een andere vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Er zijn meer toko's waarbij je het zelf in elkaar moet zetten. De IKEA was takkedruk en had geen mooi spul.quote:
Met als verschil dat wij dit jaar geen Kerstboom haddenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
*/kerstboom eruit, nieuwe plant erin */ reclame
Kunstbomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met als verschil dat wij dit jaar geen Kerstboom hadden. Kunstbomen waren overigens in de aanbieding bij Intratuin. 40% korting
.
backup battery? Ik heb wel de 'gewone' batterij vervangen, maar dat hielp niet...maar ik heb nog nooit van een back up battery gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef z80 het volgende:
wat voor cam is het? bij een aantal merken/modellen werkt deze niet meer als de backup batterij leeg is.
reparatie is in sommige gevallen nog mogelijk maar dat hangt van af wat er stuk is en of de cam fatsoenlijk te openen is.
Interne batterij die bepaalde instellingen bijhoud. Maar bij een camera heb ik daar nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
backup battery? Ik heb wel de 'gewone' batterij vervangen, maar dat hielp niet...maar ik heb nog nooit van een back up battery gehoordIk heb wel héél lang rondgelopen met een 'batterij is leeg' knippericoontje...
Heb de camera overigens vlak voor kerst nog in handen gehad en nu weet ik niet meer waar ik hem heb gelaten
Tikte Ross toevallig op het ding en ging ie niet open?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
backup battery? Ik heb wel de 'gewone' batterij vervangen, maar dat hielp niet...maar ik heb nog nooit van een back up battery gehoordIk heb wel héél lang rondgelopen met een 'batterij is leeg' knippericoontje...
Heb de camera overigens vlak voor kerst nog in handen gehad en nu weet ik niet meer waar ik hem heb gelaten
Echte bomen geven zo'n rotzooiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kunstbomen.Zeg ik met een balkon.
Oh ja, dat kan ik ook wel eens gaan doen met mijn ouderwetse analoge Canon spiegelreflex met mooie zoomlens en staafflitser.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Tikte Ross toevallig op het ding en ging ie niet open?
Het is haar mossel niet, hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent er absoluut veel beter uit gaan zienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja heben blij dat jij dat ook vindt eigenlijk
Nou, echt mooi vond ik mezelf niet hoor, mag je best zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er absoluut veel beter uit gaan zien(niet dat je daar lelijk was of zo, maar dit staat je zoveel beter)
bijna alle spiegelreflex camera's hebben een batterij voor de gebruikers instellingen. een aantal compact camera's ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Interne batterij die bepaalde instellingen bijhoud. Maar bij een camera heb ik daar nooit van gehoord eigenlijk.
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zichzelf mooi vindquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, echt mooi vond ik mezelf niet hoor, mag je best zeggen![]()
Nu nog niet echt maar goed
Met het juiste truitje ben ik wel tevreden met mezelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zichzelf mooi vind![]()
Zelfs dat heb ik eigenlijk niet.. ik doe soms net alsof maar ik kan mezelf toch niet helemaal overtuigenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met het juiste truitje ben ik wel tevreden met mezelf.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben wel mannen tegengekomen die me mooi vonden.
Er zit er één naast mequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik niet gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Dat welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha toevallig! Hier ook!! Alleen die is wel volstrekt onbetrouwbaar natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ross vond Krak mooi?quote:
Juh.. heb je niets aan verderquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat welVolkomen subjectief oordeel.
Ross vindt alleen mij mooi!quote:
Is het een EOS300 / 30 / 3? Of echt een klassieke?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik ook wel eens gaan doen met mijn ouderwetse analoge Canon spiegelreflex met mooie zoomlens en staafflitser.
quote:
AE-1 blackbody met Canon 35-70 4:1 zoomlens en strablitz-pro staafflitserquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een EOS300 / 30 / 3? Of echt een klassieke?
Oe...een echte klassiekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
AE-1 blackbody met Canon 35-70 4:1 zoomlens en strablitz-pro staafflitser
Best handig, die F-16'squote:Een inspectieronde met een F16 bracht aan het licht dat de dijk langs het Eemskanaal verschillende zwakke plekken heeft. De beelden toonden ook zwakke plekken die nog onbekend waren. De autoriteiten gaan kijken hoe ze dat kunnen versterken.
De vlucht van de F16 krijgt nog een vervolg. Niet alleen worden de dijken opnieuw bekeken, het is ook een test om de techniek van dijkinspecties vanuit de lucht te verfijnen.
Je schijnt er ook goed mee te kunnen bbq-en hoorquote:
BBQ'en doe je niet met vlammen Peequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je schijnt er ook goed mee te kunnen bbq-en hoorAan de achterkant hebben ze een prettig vlammetje
En het is goed voor jaarlijks vermaak natuurlijk
Okquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
BBQ'en doe je niet met vlammen Pee![]()
gloeien! en dan kolen!
Als ik zo op MP kijk niet echt meer dan ca. 50-100 euro, ben ik bang.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Oe...een echte klassiekerDie zou misschien bij een verzamelaar nog wel wat geld op kunnen brengen
Lief!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zaten elkaar net lekker te meppen
Da's toch wat geld?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo op MP kijk niet echt meer dan ca. 50-100 euro, ben ik bang.
Bederf de lol nou nietquote:
Mag je niet doorspelen met 1 man minder?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:36 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ben al even terug, maar moest eerst een uur bijlezen![]()
Was een dramwedstrijd, op zaterdag dus we hadden er precies genoeg, 0 wissels, raakt er ook nog een geblesseerd net voor rust. Dus afgeschoten.....
Ga zo maar eens een glaasje Whisky doen, morgen immers nog een dagje vrij
Afgeschoten, niet afgeflotenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mag je niet doorspelen met 1 man minder?
Wat houdt afgeschoten dan in?quote:
Dat ze dik verloren hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat houdt afgeschoten dan in?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ze dik verloren hebben natuurlijk
Net zoiets als een rokade bij schaken, alleen bij handbal worden dan de middenopbouwer en de hoekspeler gewisseld in plaats van de koning en de toren. En ja, dan weet je het wel natuurlijk, dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat houdt afgeschoten dan in?
Oh wacht.. kansen verkeken.
Eh.... ik weet niet meer hoe schaken gaat, maar ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Net zoiets als een rokade bij schaken, alleen bij handbal worden dan de middenopbouwer en de hoekspeler gewisseld in plaats van de koning en de toren. En ja, dan weet je het wel natuurlijk, dat komt niet meer goed
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
net met mn jurkje geklooid, leuk dingwel uitkijken met die lange banden, voor ik t weet hangt er een kat in
Hoogovens Corus Tata steel schaaktoernooi begint weer volgende weekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Net zoiets als een rokade bij schaken, alleen bij handbal worden dan de middenopbouwer en de hoekspeler gewisseld in plaats van de koning en de toren. En ja, dan weet je het wel natuurlijk, dat komt niet meer goed
ja als je t jurkje aan hebt, is t topless en hangen die 2 banden dus op de grond zodat je die kan knopen, en al paar keer dat May dr met dr pootje op zatquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja als je t jurkje aan hebt, is t topless en hangen die 2 banden dus op de grond zodat je die kan knopen, en al paar keer dat May dr met dr pootje op zatbewegende slierten zijn natuurlijk hartstikke leuk
![]()
Wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoogovens Corus Tata steel schaaktoernooi begint weer volgende week![]()
Er hangt dan toch altijd een bijzondere sfeer in Wijk aan Zee.
Ook al heb je niks met schaken, het is wel altijd leuk om dan eens in Wijk aan Zee te zijn
Wat een stom kort-pittig-kapsel-met-Hans Andersbril-in-de-overgang-zijnde-wijfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Was een beetje saai.. maar wel een leuke hond
Sex, drugs and Rock and Roll. En bier en tieten natuurlijkquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sex, drugs and Rock and Roll. En bier en tieten natuurlijk
ja, daar staan die schakers wel om bekend.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In wijk aan zeequote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, daar staan die schakers wel om bekend.
Wat ook heel erg was waren die dammers in het verleden. Die geile orgies met Sijbrands en Jannes van der Wal.
Ik ken de regels en speelde het vroeger wel eens, maar om nou te zeggen dat ik er goed in ben.... Ik verlies waarschijnlijk van de meeste jochies van 10...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Schaken is trouwens wel een leuk spel
/al honderd jaar al niet meer gedaan
Met Iepie natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, daar staan die schakers wel om bekend.
Wat ook heel erg was waren die dammers in het verleden. Die geile orgies met Sijbrands en Jannes van der Wal.
Vervang schaakborden door andere woorden en het zal ook wel kloppen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef golfer het volgende:
Ik kon het wel redelijk en we hebben hier in huis nog wat schaakborden, maar het is ook echt heel lang geleden dat ik het gedaan heb.
Maar hoe pakken ze dat aan dan? In 1 grote hal of zo?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Iepie natuurlijk
Nee het is leuk de hele wereld komt naar Wijk aan Zee om boven duizenden schaakborden te hangen. En dan natuurlijk de Hans Bohms van de wereld die doen alsof ze er verstand van hebben
Het is een mooi spelletje.
Dan moet ik er goed in zijn. Ik schaak totaal impulsief en denk soms per ongeluk meer dan een halve stap vooruitquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Maar hoe pakken ze dat aan dan? In 1 grote hal of zo?
Een kennis doet met zijn hele schaakclub mee. Drie dagen schaken en win je je groep van 4 dan heb krijg het prijzengeld van de groep in boekenbonnenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar hoe pakken ze dat aan dan? In 1 grote hal of zo?
Kan onze vloer wel hebben, dweil het morgen wel opquote:
*proost*quote:
Zal me een historische 3e helft gevenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Een kennis doet met zijn hele schaakclub mee. Drie dagen schaken en win je je groep van 4 dan heb krijg het prijzengeld van de groep in boekenbonnen
Lekker heurquote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
*proost*
Mijn Glencadam is ook al bijna leeg en ik heb intussen op Internet al gezien dat daar nog meer lekkere flessen en speciale brouwsels van te krijgen zijn.
Inj die nieuwe scheurbak van jullie kunnen weer heel wat dozen vol getransporteerd worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:47 schreef TAV74 het volgende:
Lekker heur![]()
Ik moest maar even niet zoveel op internet kijken, eerst mijn banksaldo weer een beetje laten aangroeien. Gelukkig zitten we nog lang niet zonder
Ja, het haalt het inderdaad niet bij de Skihut.quote:
Horen we nog, is even afhankelijk van de planning voor beurt die hij nog gaat krijgen. Op zijn vroegst zaterdag, anders ergens eerste helft volgende week. En ze moeten even wat wielen omzetten als we komen ruilen zodat we onze oude met zomerbanden inleveren en de nieuwe met winterbanden erop en zomerbanden in de kofferbak mee terug nemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inj die nieuwe scheurbak van jullie kunnen weer heel wat dozen vol getransporteerd worden.
Wanneer wordt die nieuwe scootmobiel afgeleverd?
Zijn jullie wel een beetje zwanger ervan?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef TAV74 het volgende:
Horen we nog, is even afhankelijk van de planning voor beurt die hij nog gaat krijgen. Op zijn vroegst zaterdag, anders ergens eerste helft volgende week.
behoorlijk in verwachtingquote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn jullie wel een beetje zwanger ervan?
Zo leuk toch een nieuwe auto?
Ja, zeker welquote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn jullie wel een beetje zwanger ervan?
Zo leuk toch een nieuwe auto?
Tof gevoel is datquote:Op zondag 8 januari 2012 00:54 schreef TAV74 het volgende:
Had ook echt een knoop in mijn maag toen we er heen reden en kreeg toch wel een adrenalinekick toen ik de eerste offerte zag en wist dat het in ons budget paste
we hebben allebei niets gegeten voor we weg gingen, geen trekquote:Op zondag 8 januari 2012 00:54 schreef TAV74 het volgende:
Had ook echt een knoop in mijn maag toen we er heen reden en kreeg toch wel een adrenalinekick toen ik de eerste offerte zag en wist dat het in ons budget paste
Ouwelullig?? Pas maar op opa, dat je niet uit je luier geblazen wordt als je een keer een ritje mee magquote:Op zondag 8 januari 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
Toch jammer dat jullie niet ook nog een automaat hebben genomen. Nog veel ouwelulleriger dan wat jullie nu al hebben uitgezocht.
Stap maar eens in opa, we hebben leer, dus als je het laat lopen als we gas geven is het geen probleemquote:Op zondag 8 januari 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
Toch jammer dat jullie niet ook nog een automaat hebben genomen. Nog veel ouwelulleriger dan wat jullie nu al hebben uitgezocht.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stap maar eens in opa, we hebben leer, dus als je het laat lopen als we gas geven is het geen probleem
M'n neefje is naar dit nummer genoemd. Ziggy.quote:
Tuurlijk, heerlijk toch, beetje heen en weer zeurenquote:
wel buffelvoorhuid hèquote:Voorhuidleer was het toch
Ah, wel een uitgebreide recensie plaatsen hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even gek doen en het eerste stukje van het eerste deel van Borgen bekijken.
Waarom wordt alles wat ik niet leuk vind vergeleken met de Skihutquote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het haalt het inderdaad niet bij de Skihut.
Omdat Skihut weer iets is wat jij leuk vindt, maar waar veel anderen nu weer helemaal niets aan vinden. Ofwel: we kunnen je daar goed meer klierenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom wordt alles wat ik niet leuk vind vergeleken met de Skihut.
Tevens welterusten, over 6 uur gaat de wekker.
Was echt wel een stukje minder spannend dan 1 hequote:Op zondag 8 januari 2012 01:06 schreef borisz het volgende:
Killing afgekeken..
Hopelijk wordt S3 beter dan 2.
Ja. Mijn volgende serie wordt 24S3quote:Op zondag 8 januari 2012 01:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was echt wel een stukje minder spannend dan 1 heNog steeds erg leuk evengoed..
Leuk!quote:Op zondag 8 januari 2012 01:02 schreef TAV74 het volgende:
Ah, wel een uitgebreide recensie plaatsen hoor
Hohoho de 1e hier die Lein in huis genomen heeft ben ik toevallig hé?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Ik heb nooit iets over haar leven hier geschreven. Daarbij vind ik het wel grappig dat jij dit schrijft want ik denk dat jij de eerste bent die iemand (bv Lein) in huis zou nemen omdat je hier al heel zorgzaam overkomt naar een aantal fokkers toe.
Het enige wat ik leuk vind aan Johan Derksen is zijn radioprogramma op Radio Rijnmond op zaterdagochtendquote:Op zondag 8 januari 2012 09:47 schreef borisz het volgende:
Mogge
Robin Lindschoten en Johan Derksen op de bank bij Jinek.
Zie je wel....die amerikanen eten helemaal niet ongezondquote:Op zondag 8 januari 2012 11:06 schreef Isabeau het volgende:
3 kilo afgevallen op mijn Amerikaanse dieet
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:06 schreef Isabeau het volgende:
3 kilo afgevallen op mijn Amerikaanse dieet
Ja, die sportschool waar ik informeerde was dus al 55 euro per maand. Daar ben ik zo van geschrokken dat ik direct niet meer wilde. Het was er ook erg rustig.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sportscholen zijn nog best duur eigenlijk... heb geluk dat ik als alumnus nog een jaartje door kan gaan op de uni, maar ik betaal daar in een jaar wat andere mensen bijna in een maand betalen bij andere sportscholen
Jepquote:Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk heb gedaan dus is tussendoortjes laten staan, 3 maaltijden op een dag en veel bewogen (wandelen). Dat is het wel. Ik neem aan dat dit zo niet doorgaat, maar als ik zo verder wel af kan vallen zonder echt op mijn eten te letten dan is dat geweldig
En jij bent dus de sportschool aan het sponsoren? Wel betalen, niet gaan?
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:25 schreef LieLie het volgende:
Sun en P, ik denk dat ik het camera gebeuren maar even laat rusten tot we een keer naar Konijn gaan. Ik wordt helemaal grumpy van alle keuzes en mogelijkheden
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wacht maar tot ik bij Somalië kom. Blijft geen Isa meer over
Nu wel de sinaasappelclafoutisquote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Wakker. Ik ga zo eens brood bakken. Wil eigenlijk een paar bolletjes maken en voor een deel bakken, dan invriezen zodat ik ze later af kan bakken. Zou dat werken?
En lamspastei maken.. en misschien wel sinaasappelclafoutisBak en kokkereldagje dus.. voor het 'gewone' leven hier weer begint morgen.
Hoezo? Die banen worden toch gewoon met ijsmachines gemaakt?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:56 schreef TAV74 het volgende:
2012 en we gaan schaatsen op buitenijs, wat een succes![]()
Het ziet er leuk uit, maar eigenlijk kan het niet meer.
Wind, sneeuw, overstekend wild...quote:Op zondag 8 januari 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Die banen worden toch gewoon met ijsmachines gemaakt?
Jawel, maar er staat water op het ijs en met enig geluk krijgen we baggerweer. Leuk en romantisch, maar sportief vind ik het maar matig.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Die banen worden toch gewoon met ijsmachines gemaakt?
Ohja! ff kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Weer niks gewonnen met AH Hamsterbingo
Hier ook niks.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
ik ook al niequote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
jupsquote:Op zondag 8 januari 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat de nieuwe rage? Hamsterbingo
http://www.webhamster.com/
Ik dacht: daar kan je dus boodschappen mee winnen, maar zelfs keukens dus?! wowquote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef MissHobje het volgende:
jupsik had die keuken wel willen winnen, maar een doosje thee ook lekker
Jij hebt toch al een nieuwe keuken?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: daar kan je dus boodschappen mee winnen, maar zelfs keukens dus?! wow![]()
Ik wil ook!
Maar mijn ouders kunnen wel een nieuwe gebruikenquote:
Bij de aankoop van de hamsteraanbiedingen krijg je een bingokaart.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: daar kan je dus boodschappen mee winnen, maar zelfs keukens dus?! wow![]()
Ik wil ook!
Ik wil mijn boodschappen ook wel over 180 dagen betalen!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Al is AH wel irritant als partner, ze dwingen af dat ze een betalingstermijn mogen hanteren van180 dagen
Ondertussen betalen wij direct en kan AH dus dat geld over 180 dagen wegzetten en zo nog een financiële winst maken.
Ja, ik zou eigenlijk lid moeten worden van de uni sportschoolquote:Op zondag 8 januari 2012 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sportscholen zijn nog best duur eigenlijk... heb geluk dat ik als alumnus nog een jaartje door kan gaan op de uni, maar ik betaal daar in een jaar wat andere mensen bijna in een maand betalen bij andere sportscholen
Aan leveranciers ofwat?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Al is AH wel irritant als partner, ze dwingen af dat ze een betalingstermijn mogen hanteren van180 dagen
Ondertussen betalen wij direct en kan AH dus dat geld over 180 dagen wegzetten en zo nog een financiële winst maken.
Een half jaar? Dat levert bij een bedrijf zo groot als AH recordbedragen aan rente op.quote:
Ik had vroegah een oude radiogeval nog zonder CD en toen dus beneden de Ome Henk CD's overzetten op een bandje zodat je op mijn kamer ook kon luisterenquote:
Ik heb nog stapels casettebandjes maar casetterecorder meer.quote:
Ik wil mee!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga eens ff lekker op de scootmobiel naar de duinen voor een wandeling
Ik heb geloof ik ook geen cassetterecorder mee. Zou nog een oude in de kelder kunnen liggen, maar denk het haast niet. Ik maakte met mijn buurmeisje altijd samen onze eigen radioshow op cassettebandjesquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog stapels casettebandjes maar casetterecorder meer.
Heb je even 2-3 uurtjes?quote:
Ik heb nog wel een cassettedeck, best wel een dure ook maar ik heb er weinig meer aan aangezien de geluidskwaliteit van je cassettes hollend achteruit gaat na x aantal jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik ook geen cassetterecorder mee. Zou nog een oude in de kelder kunnen liggen, maar denk het haast niet. Ik maakte met mijn buurmeisje altijd samen onze eigen radioshow op cassettebandjes
En als ik voor de x 30 invul dan kan ik ze vast wel weggooien?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb nog wel een cassettedeck, best wel een dure ook maar ik heb er weinig meer aan aangezien de geluidskwaliteit van je cassettes hollend achteruit gaat na x aantal jaar.
Als daar je hele MyFirstSony repertoire op staat zou ik er toch nog even mee wachten. Straks breek je door in The Voice of Drenthe en zijn ze een fortuin waard!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als ik voor de x 30 invul dan kan ik ze vast wel weggooien?
Heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Lekker zo'n zondag toch, Sun? Op dat was opvouwen na dan
Ehm.. wat blijft er dan nog over wat zo fantastisch is dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een bijzonder interessante docu aan het kijken: Jesus of Siberia. Wat een fantastische community om in te leven(alleen jammer van de leer erachter, daar geloof ik dan weer niet in en vrouwen zijn er volkomen ondergeschikt aan mannen, ook jammer).
De omgeving, de mensen, het vreedzame, de rust, het trage tempo van het dagelijkse levenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehm.. wat blijft er dan nog over wat zo fantastisch is dan?
Het blijft een enge sekte.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
De omgeving, de mensen, het vreedzame, de rust, het trage tempo van het dagelijkse leven
Iedereen leek gewoon ook erg gelukkig die daar woont (zo'n 5000 mensen) en zelfs de documentairemaker was behoorlijk onder de indruk.
Nou, de wikipediapagina over de leider is niet mals zegquote:
Waarom toch altijd die vrouwen ondergeschikt aan de mannen. In Q zijn groep is het ook al zo ergquote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een bijzonder interessante docu aan het kijken: Jesus of Siberia. Wat een fantastische community om in te leven(alleen jammer van de leer erachter, daar geloof ik dan weer niet in en vrouwen zijn er volkomen ondergeschikt aan mannen, ook jammer).
Omdat dat ene belangrijk gevonden boek dat nadrukkelijk zegtquote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Waarom toch altijd die vrouwen ondergeschikt aan de mannen. In Q zijn groep is het ook al zo erg
En natuurlijk heeft de leider ook weer meerdere vrouwen. Ook die geschifte Rus dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Waarom toch altijd die vrouwen ondergeschikt aan de mannen. In Q zijn groep is het ook al zo erg
Isa ik DM je even een artikel over een collega-sektelid van Q die eruit gestapt is en begin vorig jaar een interview heeft gegeven.... geeft je een beeld van zijn groep.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Waarom kan zoiets nou nooit bestaan zonder al die religieuze bullshit
En waarom is er altijd een kind bij betrokken? Zijn huidige vrouw was 7 toen ze bij hem introk...quote:Op zondag 8 januari 2012 15:10 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk heeft de leider ook weer meerdere vrouwen. Ook die geschifte Rus dus.
Interessant!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Isa ik DM je even een artikel over een collega-sektelid van Q die eruit gestapt is en begin vorig jaar een interview heeft gegeven.... geeft je een beeld van zijn groep.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom is er altijd een kind bij betrokken? Zijn huidige vrouw was 7 toen ze bij hem introk...
He jammer, hier is het een lekker zonnetje en een prima temperatuurtje!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef z80 het volgende:
eigenlijk van plan om vandaag ramp toerist te zijn en even bij het hoge water te gaan kijken. echter is het hier al de hele dag wisselvallig met losse buien.
Die zijn er ook wel, maar ik vrees dat het uiteindelijk op hetzelfde neerkomt omdat er vrijwel altijd iets van een voorganger is met teveel macht. En omdat het ondergeschikt maken van de individuele behoefte aan een steeds dominanter wordende groepsnorm imo uiteindelijk niet werkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Waarom kan zoiets nou nooit bestaan zonder al die religieuze bullshit
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou weer op met meelezen in die dieetclub hoor, al die malle fratsen van mensen doen me altijd pijn aan m'n ogenDenken dat je gezond (??) bezig bent door idiote eetpatronen aan te nemen.
De enige mensen die ik ken die definitief zijn afgevallen zijn van het Steer- en Coldfeet type: gezonder eten incl uitspattingen op z'n tijd en meer bewegen.
Ik moet oppassen dat ik idd niet ook te weinig ga etenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben van de 14 ook nog steeds 10 of 11k kwijt hoor
Eerste aanzet was dr Frank, toen aanpassen en bewegen. En nu eet ik gewoon, iets minder koolh. en wandel. En of ik val weer wat af of het blijft gelijk.
Mijn valkuil is te weinig eten en bewegen trouwens
En Sun!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
lukt hier ook aardig. Al heb ik wel iets drastischer moeten zijn om die laatste spurt te maken. Ik ben nu 3/4 jaar super stabiel dus durf nu wel redelijk te zeggen dat het definitief gelukt is
(mits ik dit vast hou, het gevaar ligt natuurlijk altijd op de loer weer te veel te gaan eten..)
Ik vind ook dat jij heel veel baksels maakt en eet? Of beweeg je minder en eet je teveel?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Doen jullie goed danSinds mijn nieuwe baan is het +8 hier
Oh mag ik ook?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Isa ik DM je even een artikel over een collega-sektelid van Q die eruit gestapt is en begin vorig jaar een interview heeft gegeven.... geeft je een beeld van zijn groep.
Heerlijke omgevingquote:Op zondag 8 januari 2012 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Lekker naar de duinen gescooterd en een wandeling rond de Oosterplas gemaakt
Voor Isa, want dan was je er toch een beetje bij :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik ook die link? Ben wel benieuwdquote:Op zondag 8 januari 2012 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:44 schreef LieLie het volgende:
Om bij het onderwerp te blijven, wij eten vanavond heel lekkere spareribs
De enige echt lekkere kant-en-klare soort die ik ooit gehad heb, met ketjap marinade.
Supermals en lekker gekruid
Moet je dan van de nota een foto'tje maken ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:19 schreef LieLie het volgende:
Ik kan bij FBTO met een app op m'n telefoon een zorgnota declareren
2-jarig? hoe duur?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw abonnement afgesloten
vast te duurquote:
Je moet whatsappen, niet smsen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zocht een nieuw abonnement en wat ik wil is sowieso vrij duur (grote databundel en sms ook nog best veel dus belminuten of sms, red ik t niet mee) dus vond dit wel n leuke deal
Qua data zat ik er nog optijd bij gelukkig.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zocht een nieuw abonnement en wat ik wil is sowieso vrij duur (grote databundel en sms ook nog best veel dus belminuten of sms, red ik t niet mee) dus vond dit wel n leuke deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |