Maar jij en ik kijken heel anders naar fotografie dan een Lie en MrLie vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik vind het zonde van het geld...
Daar was jij heul niet bij!quote:
En lekker warm hopelijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, 1 glas warme gluhwein en mijn benen voelen gummi aan
Geen idee. Welke meet was dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar was jij heul niet bij!
hoop ik![]()
Dierentuin in Emmen.quote:
Bedankt hequote:
Daarom juist!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij en ik kijken heel anders naar fotografie dan een Lie en MrLie vermoed ik.
Volgens mij was ik daar ook bijquote:
als er een lens zou zijn met dit bereik en dan F2.8 wil ik deze wel graag hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, je zou eens naar dit objectiefje kunnen kijken: http://www.kamera-express(...)mm-f-3-5-5-6-is-usm/
Och hemel, welnee, misschien wel al 8 jaar terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij was ik daar ook bijWeet je nog wanneer?
Dat was ongeveer de tijd dat ik ook begon daarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, welnee, misschien wel al 8 jaar terug.
Why?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt he
Overigens zul je wel iets meer moeten gaan PS-en om je foto's op te krikken als je met kitlenzen aan de slag gaat!
Omdat de kwaliteit minder is! En dat is precies de reden waarom ik je in eerste instantie een systeem aan heb geraden. ik vermoed dat je daar veel meer kant en klare foto's uit perst waar je bij een spiegelreflex óf een wat duurdere lens nodig hebt óf PSP skillsquote:
Tss..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Lie, als je les van mij wilt moet je wel een Nikon kopen hoor, die snap ik tenminste![]()
Okee, ik wil niet dubbel extra gedoe eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit minder is! En dat is precies de reden waarom ik je in eerste instantie een systeem aan heb geraden. ik vermoed dat je daar veel meer kant en klare foto's uit perst waar je bij een spiegelreflex óf een wat duurdere lens nodig hebt óf PSP skills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je de onscherpte en de mindere kleuren van een kitlens moet compenserenquote:
Let wel: ik weet niet wat er exact uit een systeemcamera komt he! Misschien wil je daar ook nog wel wat PSP op loslaten..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Okee, ik wil niet dubbel extra gedoe eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |