SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef shifto het volgende:
Ah, hij moet niet mauwen, hij gaat zelf telkens naar Uden en Nijmegen en andere gaten!Eigen schuld dikke bult
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef shifto het volgende:
Ah, hij moet niet mauwen, hij gaat zelf telkens naar Uden en Nijmegen en andere gaten!Eigen schuld dikke bult
Andere gatenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef shifto het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Andere gatenDus niet; vandaar forever alone, kut
![]()
En Uden is nog best gezellig, Nijmegen doe ik niet voor de lol, bro
Uit welke film komt dat? Lijkt op Kentucky Fried Moviequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef DeJori het volgende:
Trouwens, BDH, die grap die jij me laatst vertelde:
[ afbeelding ]
Geen idee, komt van 4chanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uit welke film komt dat? Lijkt op Kentucky Fried Movie
Dat zag ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef bijdehand het volgende:
Nou, deze jongen is pleite. Groetjes en kusjes thuis en tot ziens, toetjes van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hij is het behoorlijk kwijt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef DuTank het volgende:
Hans Teeuwen. Ik vind em mwa, ingeschakeld bij het aarswormen verhaal
Dus toch, dacht al zoiets. En ik ga geen döner eten waar mensen bij zijn. Welke foto? Die ene foto waar ik niet eens op mezelf lijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 04:23 schreef bijdehand het volgende:
De kees was dicht, je mocht niet meer naar binnen. En heb ook honger maar ga slapen. Mr, ik mail morgen wel die ene fototruste!
haha je bent dus iig 18+quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 04:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha je bent dus iig 18+ik dacht dat je dat niet was namelijk
Foto valt mee hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 04:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dus toch, dacht al zoiets. En ik ga geen döner eten waar mensen bij zijn. Welke foto? Die ene foto waar ik niet eens op mezelf lijk?Lief bedoeld, maar die mag je houden.
![]()
En Ik had zo'n honger dat ik niet eens kon slapen, al zou ik het willen.
Ja soms valt het beetje tegen. Vanavobd vroeg erin!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen.
BDH, gezond slaapritme heb jij hoor
Was het gezellig gisteren?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja soms valt het beetje tegen. Vanavobd vroeg erin!
In mijn herinnering was die erger ja, maar als je mijn hele gezicht kunt zien, sta ik altijd slecht op foto's.quote:
Ja, super!quote:
Nja ik vind het een hele leuke fotoquote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In mijn herinnering was die erger ja, maar als je mijn hele gezicht kunt zien, sta ik altijd slecht op foto's.
Mijn biologie leraar had een keer een t-shirt aan met de tekst:quote:Op zondag 8 januari 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
KK jouw ondertitel (heet dat zo? Die over die natte bevers in ieder geval):_!
Gast.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja ik vind het een hele leuke foto
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn biologie leraar had een keer een t-shirt aan met de tekst:
"Save the tree, eat a beaver"
Ik ken diequote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn biologie leraar had een keer een t-shirt aan met de tekst:
"Save the tree, eat a beaver"
Kom op, je kijkt niet raar ofzo en we staan er wel tof op. Zet m niet op fb als je niet wil maar iets meer zelfvertrouwen mag.quote:
Gast, ik kijk wel raar en ik lijk daar niet eens op mezelf. Maar voor de rest: je doet maar, er staan veel ergere foto's van mij op FB, maar daar ben ik godzijdank niet getagged.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom op, je kijkt niet raar ofzo en we staan er wel tof op. Zet m niet op fb als je niet wil maar iets meer zelfvertrouwen mag.
Nee ik kijk gezondquote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, ik kijk wel raar en ik lijk daar niet eens op mezelf. Maar voor de rest: je doet maar, er staan veel ergere foto's van mij op FB, maar daar ben ik godzijdank niet getagged.
Jij staat er echt leuk op! Je ogen fonkelen. xD Maar zullen we het nu over iets anders hebben?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik kijk gezondwe zijn gewoon niet fotogeniek
Fonkelenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij staat er echt leuk op! Je ogen fonkelen. xD Maar zullen we het nu over iets anders hebben?
Barrie!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven
Ik haat verkleinwoordjesquote:
Fonkelende ogenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij staat er echt leuk op! Je ogen fonkelen. xD Maar zullen we het nu over iets anders hebben?
quote:
quote:
Jij hebt nét verloren. Da's heel anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef bijdehand het volgende:
Verloren met bowlen en ben wel 8x loser genoemd
Jij?quote:
Alsof hier ooit iets wél ontopic is. En daarnaast, ga vooral je gang, het is immers geen privétopic voor 3 mensen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
Totaal offtopic btw xDD maar ik plaatste het tochik wildebras ik.
Hoe lang ga je dit uitmelken, seriously? xDquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef bijdehand het volgende:
Verloren met bowlen en ben wel 8x loser genoemd
Nee jij wel?quote:
Volgens mij kwam tie iets tekortquote:Op zondag 8 januari 2012 12:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe lang ga je dit uitmelken, seriously? xD
Geen bitchfights enz. deze keer dus? Of rare dingen met T.? Aangezien je wel uit was, toch? En @ tekort komen: ik denk het.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee jij wel?
[..]
Volgens mij kwam tie iets tekort
Jij wist toch al hoe ik er uit zag?quote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik herken er maar 2 op die FB foto
Nummer 3 ontgaat mij ook even, hoewel ik vermoed dat het ook een poster is uit het topique
Nee, zij zit voor zover ik weet niet op FOK!.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik herken er maar 2 op die FB foto
Nummer 3 ontgaat mij ook even, hoewel ik vermoed dat het ook een poster is uit het topique
Precies.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ach, ik ken 2/3e. Dat is al een ruime voldoende
Aww zieltje.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, heb VV kinect gegeven voor dr (bijna) verjaardag..
Nou is ze niet meer weg te slaan voor de xdoos. Daar gaat m'n skyrim
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En het erge is nog wel dat ik een paar van die spelletjes ook nog wel leuk begin te vinden
Daarom, kom ik ook weer ind e hemelquote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww zieltje.Maar wel leuk dat je cadeau zo in de smaak valt! Goed gedaan dus.
Skyrimmen hoort ook op de pcquote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, heb VV kinect gegeven voor dr (bijna) verjaardag..
Nou is ze niet meer weg te slaan voor de xdoos. Daar gaat m'n skyrim
Vrijdag?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens, wanneer is er een meet?
Zullen we die niet eens even plannen?
Ik vind het goed. Ik denk wel dat veel mensen het de komende tijd druk hebben, ik wel in ieder geval, maar het is wel leuk om een keer (bijna) iedereen te zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens, wanneer is er een meet?
Zullen we die niet eens even plannen?
Ik kan vrijdag niet. Donderdag en zaterdag wel.quote:
Donderdag kan ik vaak niet of pas vanaf ong. half 11, tenzij het over 4 weken of verder in de toekomst is, dan kan ik vrij vragen nl.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag niet. Donderdag en zaterdag wel.
No can do, moet er morgen om 6 uur weer uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Donderdag klinkt inderdaad wel goed.
Of we zetten die chillsessie vanavond
Ik kan!quote:
mr en iemand die niet op fok zit!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BDH?
Wie staan er ammel op die foto op facebook
Ik heb geen flauw idee hoe vaak Ceased nog in dit topic komt kijken, maar ik vind het goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Moesten we Ceased in het vervolg ook niet wat laten weten?
Ja, ceased is tof!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe vaak Ceased nog in dit topic komt kijken, maar ik vind het goed.
Woensdag as kan je wel!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
Doe gewoon vrijdag mensen. Kon net op de een of andere manier niet reageren maar gewoon vrijdag. Woensdag kan ik nooit.
Nie janke, woensdag of niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
Doe gewoon vrijdag mensen. Kon net op de een of andere manier niet reageren maar gewoon vrijdag. Woensdag kan ik nooit.
Ik heb tentamens. Vrijdag of zaterdag. Ik zie daarbij het probleem van bijvoorbeeld zaterdag ook niet hoor.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nie janke, woensdag of niet.
Ik kon vorige keer ook niet en toen werd er ook niks veranderd.
Oke jongens we gaan gewoon woensdag want ik wil iedereen kunnen zien en zaterdag kan ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen super-elite.
Is ie wel. Hij heeft de bro code!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen super-elite.
Nope.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
We gaan woensdag, dan kan ik tenminste.
Zoals het hoort.
Waarom kan jij uberhaupt zaterdag niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Of gewoon woensdag en zaterdag.
Omdat sociaal leven.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom kan jij uberhaupt zaterdag niet.Dat klopt gewoon niet, doordeweeks wel kunnen maar in het weekend niet.
Jazeker, maar Ik heb ook vrienden met wie ik uit moet gaan op zaterdagavond.quote:
Dan zorg je dat ze naar DB gaan en kom jij later?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jazeker, maar Ik heb ook vrienden met wie ik uit moet gaan op zaterdagavond.
Ik kan zaterdag niet of pas heel laat, heb dan al een etentje.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
We gaan zaterdag. Dan kan sowieso iedereen wel. En dan kunnen daarna de mensen die daar zin in hebben zich gaan bezatten in goedkope kuttentjes. Zoals het hoort.
Is dat geen grap?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon woensdag. Zaterdag heb ik ook een etentje.
Vrijdag kan ik wel, bdh niet volgens mij, toch?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef bijdehand het volgende:
Waarom niet gewoon woensdag? We vinden toch geen datum dat iedereen kan. En dan kan de rest vrijdag ofzo, dan kan ik niet. En hoogstwaarschijnlijk heb ik zaterdag etentje, no joke.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef bijdehand het volgende:
Waarom niet gewoon woensdag? We vinden toch geen datum dat iedereen kan. En dan kan de rest vrijdag ofzo.
Neger, alsjeblieft.quote:
Ik wil zeker ook wel komen, alleen woensdag gaat em niet worden, want zit in damsko city en heb vrijdag fucking tentamen...quote:
Zaterdag minimeet? Wij en iedereen die dan nog zin heeft?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil zeker ook wel komen, alleen woensdag gaat em niet worden, want zit in damsko city en heb vrijdag fucking tentamen...
ik ga misschien 's middags schaatsenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zaterdag minimeet? Wij en iedereen die dan nog zin heeft?
Ja tuurlijk 's-avonds. Gewoon na avondeten. Weet niet hoelaat jij normaal eet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga misschien 's middags schaatsendus wel 's avonds dan
Op zaterdag is dat echt volstrekte willekeur. Soms eten we een broodje, soms iets normaals, soms allerlei hapjes die in etappes komen en het wel lang kan durenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja tuurlijk 's-avonds. Gewoon na avondeten. Weet niet hoelaat jij normaal eet?
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zaterdag is dat echt volstrekte willekeur. Soms eten we een broodje, soms iets normaals, soms allerlei hapjes die in etappes komen en het wel lang kan duren
Is goed.quote:
Die artiestennaam!quote:
Iddquote:
Hele dag niks gedaan, beetje msn en familiebezoek enzo. Awesome. En m'n vriendinnetjes vonden m'n 'vriendinnetje' leuk en nu zijn andere vriendinnetjes ook benieuwdquote:Op zondag 8 januari 2012 19:19 schreef DeJori het volgende:
Hebben jullie ook zo'n spannende zondag gehad?
Als ze dat nog steeds geloven vind ik dat wel een beetje dom hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hele dag niks gedaan, beetje msn en familiebezoek enzo. Awesome. En m'n vriendinnetjes vonden m'n 'vriendinnetje' leuk en nu zijn andere vriendinnetjes ook benieuwd![]()
Rechterhandjequote:
Nja, ik kreeg nog wel vragen van 'waarom hebben jullie niks?', 'waarom heb jij geen vriendinnetje want je hebt zo'n vlotte babbel en gaat vlot met meisjes om' en opmerkingen als 'je hebt haar wel lief geholpen met bowlen'quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ze dat nog steeds geloven vind ik dat wel een beetje dom hoor.
Mr en ik kennen elkaar uit de Terminus.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh wilde je vriendinnen niet weten waar je mr van kent? Ben benieuwd wat je hebt gezegd.
Dat geeft toch aan dat ze weten hoe het zit, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik kreeg nog wel vragen van 'waarom hebben jullie niks?', 'waarom heb jij geen vriendinnetje want je hebt zo'n vlotte babbel en gaat vlot met meisjes om' en opmerkingen als 'je hebt haar wel lief geholpen met bowlen'
Slim bedacht.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mr en ik kennen elkaar uit de Terminus.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik kreeg nog wel vragen van 'waarom hebben jullie niks?', 'waarom heb jij geen vriendinnetje want je hebt zo'n vlotte babbel en gaat vlot met meisjes om' en opmerkingen als 'je hebt haar wel lief geholpen met bowlen'
Ja, maar die vragen die ze blijven vragen stellen, wtf.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat geeft toch aan dat ze weten hoe het zit, of ben ik nou gek?
Ik ging met een vriendin/vriend en hij met een vriend naar de Terminus, vriend en vriendin/vriend raken met elkaar aan de praat en wij op die manier dus ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mr en ik kennen elkaar uit de Terminus.
En dat met een stalen gezicht.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ging met een vriendin/vriend en hij met een vriend naar de Terminus, vriend en vriendin/vriend raken met elkaar aan de praat en wij op die manier dus ook.
Dit is nog niet eens een hele grove leugen, dus dit kan ik ook nog wel vertellen. Maar écht liegen kan ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat met een stalen gezicht.WIJ
Daarom verzon ik ook een verhaal dat beetje aansluit op de waarheid.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens een hele grove leugen, dus dit kan ik ook nog wel vertellen. Maar écht liegen kan ik niet.
Relatie: nee. Vriendschap: jazeker!quote:
Definieer 'iets'.quote:
Ninja-edit. Er stond 'nee' en ik dacht van NOOOOOOOOOquote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Relatie: nee. Vriendschap: jazeker!
Is wel belangrijk. Want bedoel je met 'iets' een 'huisdier'? Nee, mr en ik hebben geen huisdierquote:
Nein, nein, nein, neinquote:
Niet helemaal, één vriendin van mij bleef maar doorvragen omdat ze weet dat ik normaal gesproken niet uitga, dus die weet het wel. Maar dat vind ik ook niet zo erg, zolang niet iedereen het weet vind ik het goed.quote:
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet helemaal, één vriendin van mij bleef maar doorvragen omdat ze weet dat ik normaal gesproken niet uitga, dus die weet het wel. Maar dat vind ik ook niet zo erg, zolang niet iedereen het weet vind ik het goed.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is wel belangrijk. Want bedoel je met 'iets' een 'huisdier'? Nee, mr en ik hebben geen huisdier
Breng TFM nou niet in de war!quote:
We doen jullie maar pesten hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:
/care. Alsof jullie niet weten hoe het zit.
Hé hoe zit het nou tussen jou en KK? *pestpest*quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We doen jullie maar pesten hoor.
Daarom ga ik het niet verdedigen maar slechts ontkennenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We doen jullie maar pesten hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hé hoe zit het nou tussen jou en KK? *pestpest*
quote:
Heel goed indeedquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben er vandoor, toedeledokie
Houdoe warquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben er vandoor, toedeledokie
In discussies wordt deze uitdrukking gebruikt om respect te tonen voor het argument van de ander ("Puntje voor jou")quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga nu echt heel dom klinken maar goed.
Wilde opzoeken wat touché betekend, maar zelfs google geeft geen antwoord.![]()
quote:Touché is een bordspel, bedacht door W. Bobette. Het spel is in 1996 uitgegeven. In Nederland (en België?) is het spel uitgegeven door de Nederlandse spellenuitgever Jumbo, daarbuiten is het spel uitgegeven door Parker. Touché is een combinatie van kaartspel en bordspel. Grote overeenkomst bestaat er met het spel Sequence van Parker en in de verte is er verwantschap met Cartino van Ravensburger.
Touché bevat een spelbord, pionnen in 4 kleuren, een aanwijsstaafje en twee pakken gewone speelkaarten, dus het kaartspel met 4 kleuren en 13 kaarten. Deze kaarten zijn in hoog-laag volgorde afgebeeld op het spelbord. De bedoeling is dat de spelers met hun pionnen geometrische patronen (bijvoorbeeld een vierkant) vormen op het spelbord.
Elke speler ontvangt aan het begin van het spel vijf kaarten. Om de beurt spelen de deelnemers aan het spel een kaart uit en zetten één van hun pionnen op één van de twee overeenkomstige vakjes op het spelbord. Vervolgens nemen zij een nieuwe kaart uit de voorraad ongespeelde kaarten. De speler die het eerst een geoorloofd patroon heeft gelegd, wint het spel.
Touché kan gespeeld worden met 2, 3 en 4 personen of teams. Een spel met twee personen duurt ongeveer een half uur.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In discussies wordt deze uitdrukking gebruikt om respect te tonen voor het argument van de ander ("Puntje voor jou")
Kwam ook ergens ''geraakt'' tegen maar dat leek me ook niet logisch.quote:
Toets van een orgelquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kwam ook ergens ''geraakt'' tegen maar dat leek me ook niet logisch.
Nee, maar dat spel is wel leuk!quote:
Heb je het? Keertje spelen? Ken het nietquote:
Nee, wij hebben bijna geen spelletjes. Een vriendin van mij is spelletjes-verslaafd, die heeft wel een heleboel.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je het? Keertje spelen? Ken het niet
Lenen. Of samen spelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, wij hebben bijna geen spelletjes. Een vriendin van mij is spelletjes-verslaafd, die heeft wel een heleboel.
Zie dat nu inderdaad op wikipedia staan. Omgquote:
Zo fantastisch is het nou ook weer niet. Bijna elk spel met haar + een andere vriendin is leuk omdat zij gewoon een van de weinige meisjes zijn die ik irl ken waar ik op dit moment een enorm groot respect voor heb.quote:
Net aks monopoly en ganzenbord met djquote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo fantastisch is het nou ook weer niet. Bijna elk spel met haar + een andere vriendin is leuk omdat zij gewoon een van de weinige meisjes zijn die ik irl ken waar ik op dit moment een enorm groot respect voor heb.
Even een heilig huisje omver trappen: Monopoly is een grafspel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net aks monopoly en ganzenbord met dj
Ben je daar slecht in?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Even een heilig huisje omver trappen: Monopoly is een grafspel.
Ja, maar ik ben in bijna elk spel slecht, dus dat zegt niets. Ik heb er ook een grafhekel aan omdat het altijd tig uren duurt en ik daarvoor echt te weinig van spelletjes hou.quote:
True!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Monopoly hét spel dat je net zo lang kan spelen totdat de ander het uit ellende opgeeft.
Vind het juist leuk!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben in bijna elk spel slecht, dus dat zegt niets. Ik heb er ook een grafhekel aan omdat het altijd tig uren duurt en ik daarvoor echt te weinig van spelletjes hou.
Waar eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, chill dat er iig nog mensen langskomen zaterdag.
Ik had het meteen moeten zeggen maar ik dacht er te laat aan.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had het meteen moeten zeggen maar ik dacht er te laat aan.
Dat ik zelf zou opgeven? Nee, zo flauw ben ik niet. Ik weet meestal toch wel dat ik verlies en dat boeit me vaak vrij weinig.quote:
Als er genoeg mensen komen wel, ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind het juist leuk!jij gaat woensdag ook he?
Alles mag, maar het is wel wennen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Mr is niet flauw ole ole
Ja mag dat van jou?
vast wel!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen komen wel, ja.
En nooooo Barrie, Y U CHANGE YOUR UI?!
Niet haten op oeteldonkquote:
Ach alles went, behalve een vent.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alles mag, maar het is wel wennen.
Trustequote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Muisraket het volgende:
Maar mensen, ik ga maar eens debiel vroeg mijn nest opzoeken want de wekker gaat om iets voor 6! Fijne avond!
Truste!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Muisraket het volgende:
Maar mensen, ik ga maar eens debiel vroeg mijn nest opzoeken want de wekker gaat om iets voor 6! Fijne avond!
Damn! Op het werk was het al een drama toen 1 man weg moest!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:29 schreef MohMi het volgende:
Morgen wordt een huilende kutdag; afscheid nemen van 52 collega's die eruit zijn gereorganiseerdStomme maandag.
Kijk er niet echt naar uit nee, maar klaag uiteraard niet, heb mn baan tenminste nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Damn! Op het werk was het al een drama toen 1 man weg moest!
Dat scheelt ja!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kijk er niet echt naar uit nee, maar klaag uiteraard niet, heb mn baan tenminste nog.
Hoe is het hier? Wezen stappen zag ik?DB onveilig gemaakt of elders lopen bazen?
Gaat op mn lijstje!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef DeJori het volgende:
Ik heb net "The Game" zitten kijken. Ik moet zeggen, erg toffe film. Een aanrader!
Goeie tip, goeie film nl. Michael Douglas is een behoorlijke baas.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef DeJori het volgende:
Ik heb net "The Game" zitten kijken. Ik moet zeggen, erg toffe film. Een aanrader!
Nice! Waar zijn jullie geweest in DB?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat scheelt ja!
We zijn eerst wezen bowlen in oss en daarna wezen stappen in Den Bosch. Was érg leuk!
quote:
Hij was net op RTL. Ik heb gisteren ook "The book of Eli" zitten kijken. Wat. Een. Kutfilm.quote:
Hij heeft idd kei goede films. Falling Down is echt een bazenfilm!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goeie tip, goeie film nl. Michael Douglas is een behoorlijke baas.
Carras. Eerst parade, maar daar was het net een kinderfeestjequote:
Ik vond 'm cool hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Hij was net op RTL. Ik heb gisteren ook "The book of Eli" zitten kijken. Wat. Een. Kutfilm.
Klopt alweer xDD Ik heb me daar ook al eens door laten foppen maar heb em na 40 minuten een hoek ingeslingerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Hij was net op RTL. Ik heb gisteren ook "The book of Eli" zitten kijken. Wat. Een. Kutfilm.
Jaaaaa!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft idd kei goede films. Falling Down is echt een bazenfilm!
Dan zal ik die eens gaan kijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt alweer xDD Ik heb me daar ook al eens door laten foppen maar heb em na 40 minuten een hoek ingeslingerd.
Gister wel weer Lady in the Water zitten kijken, dát is dus wel een serieuze bazenfilm.
Falling Down kan je echt 5x kijken en dan blijft ie nog goed. Met die Aziatische kruidenier, de Latino-gangsters, fastfoodketen, nazi's, awesome!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaaaaa!Tijdje terug nog op tv!
En Dave Grohl doet em zo goed in de clip van Walk.
Ik ben vrij, dus dat zal wel lukkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef MohMi het volgende:
Nog even beetje lezen en dan platSucces allemaal met de maandag, truste voor straks!
Heerlijk, een vrije maandagquote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dus dat zal wel lukkenWelterusten
Same here, bro.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heerlijk, een vrije maandag![]()
Ik ben vrij maar moet leren voor een tentamen
zo maar slapen danquote:
Ja ik dus ookquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef DeJori het volgende:
ik ga ook niet te laat naar bed. Moet weer wat ritme krijgen
Een van de weinige mannen die bretels kan hebben zonder er als een complete homo uit te zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goeie tip, goeie film nl. Michael Douglas is een behoorlijke baas.
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
TT is van toepassing.En met jou?
Moet je vandaag naar TB?quote:
Nee, morgen pas.quote:
Heerlijk is dat he? Ik ook, maar ik moet vandaag voorbereiden op assesment en tentamenquote:
Ja, echt ff genietenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he? Ik ook, maar ik moet vandaag voorbereiden op assesment en tentamen
Da's ook waar. Pak jij de TT zo?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, echt ff genietenDat voorbereiden is minder erg dan daar school toe reizen
Is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |