Dit ja, wou het net zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:50 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind die hoog opgetrokken witte sokken storender eigenlijk
Inderdaad. Allemaal jaloers op een knul die miljoenen meisjes in extase brengt door zijn stem en dance moves.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:47 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die Justin Bieber niet kunnen waarderen
stel je voor dat je zelf die gave hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Allemaal jaloers op een knul die miljoenen meisjes in extase brengt door zijn stem en dance moves.
Kom op man zie die perfectie nouquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stel je voor dat je zelf die gave hebt
zijn er wel meer vanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kom op man zie die perfectie nou
Beetje trailer trash zo te zien jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zijn er wel meer van
die pa is trouwens heel anders dan ik had verwacht, dacht dat ie uit zo'n burgerlijk gezin kwam ofzo
wat is een ecto nou weer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:58 schreef wuuht het volgende:
[..]
ga niet haten op ecto's die niet proberen te bodybuilden
zo lang lijkt ie me anders niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:00 schreef wuuht het volgende:
[..]
mensen die dun en lang zijn en niet moeten proberen om spieren te krijgen
ja hij is ook geen ecto die jahr00n moet niet zeiken hij zij datquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zo lang lijkt ie me anders niet hoor
en dat dun valt ook wel mee
Maakt het niet minder belachelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mutsen icm zomerkleding is al jaren oud en nog steeds mode zo te zien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:18 schreef von_manstein het volgende:
Hmm dacht dat dit een kamelentenen in bikinibroekjes topic zou zijn... gaat het over Justin Bieber
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:50 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind die hoog opgetrokken witte sokken storender eigenlijk
'k wou het net zeggen. Witte sokken, joggingbroek, kruisje, hemd, sneakers. Dit drietal komt zo uit New kids.quote:
Ik haat niet op JB, ik haat op zijn kleren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef welkominspace het volgende:
waarom iedereen zo haat op JB
is gewoon een leuke jongen die tenminste wel succes heeft geboekt, om daar nou jaloers op te doen
die kunnen gewoon uitquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik haat niet op JB, ik haat op zijn kleren.
dus datquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:49 schreef HiddenResponse het volgende:
Dacht trouwens dat het over vrouwen met zomerkleding ging door de tt
Dat dus...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef stroopdoosch het volgende:
Je zou maar de opa zijn van die 2 figuren, je zou je doodschamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |