Diezelfde M, maar andere locatie, werd op een ander forum ook geplaatst (nog voordat de eerste aflevering was geaird). Linkse plaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Deze vind ik ook op een ander forum.
[ afbeelding ]
Een hele duidelijke M naast zijn hoofd.
http://www.widm.nl/deelnemers/liesbeth-staats.htmlquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik telde haar mee als ram bij de trapopdracht, omdat Wikipedia zegt dat ze 23 maart jarig is.
Opvallend... Is er ook nog een M in de rechter afbeelding of zit ik mij suf tre zoeken voor niks?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:28 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Diezelfde M, maar andere locatie, werd op een ander forum ook geplaatst (nog voordat de eerste aflevering was geaird). Linkse plaat.
[ afbeelding ]
bron: http://www.wieisdemol.org/forum/viewtopic.php?p=17563#p17563
Dit heb ik niet gemaaktquote:Meteen werden vragen gesteld hoe het precies zat met de Twitter-berichten van de kandidaten. FOK!ker Gnieperd maakte het onderstaande schema op activiteit en mogelijke afvaldata:
Start 16 Mei
Afvaller 1 - ±16 Mei - Dio
Afvaller 2 - ±19 Mei - Liesbeth
Afvaller 3 - ±21 Mei - Anne-Marie *Twijfelachtig
Afvaller 4 - ±24 Mei - Maarten
Geen afvaller - ±27 Mei
Afvaller 5 - ±30 Mei - Hadewych *Tweet 27 mei pas half juni terug te zijn. Waarschijnlijk direct nį die tweet afgevallen.
Afvaller 6 - ±3 Juni - ?
Afvaller 7 - ±6 Juni - William
Finale: Frits
Overig: Marit, Marion, Tim
Wie dan welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:34 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gemaaktVolgens mij stond dat er zelfs nog bij
Iemand op een ander forumquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:36 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wie dan wel?
Voor allen: De link naar de special: http://frontpage.fok.nl/s(...)12-aflevering-2.html
Ze vonden dat daar een letter te zien was, wat ook zo is. Echter was dit een preview-screen en was toen nog niet duidelijk dat het hier om een opdracht ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:29 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Opvallend... Is er ook nog een M in de rechter afbeelding of zit ik mij suf tre zoeken voor niks?
Plus dat de kans bestaat dat ze vanaf de opnameplek af en toe iets mochten plaatsen op de sociale media. Anders valt het weer iemand op dat precies 10 BN'ers 3 weken niks van zich laten horen, en wie de deelnemers zijn wil de redactie ook zo lang mogelijk geheim houden, natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Even terugkomen op de data dat mensen Twitteren. Je kunt tweets ook gewoon inplannen en dat ze dan automatisch verschijnen op de tijden en data die je zelf uitkiest. Dus daar kun je niks uit concluderen.
Wikipedia van Liesbeth zegt 23 maart jarig. Andere bronnen zeggen 23 mei. Op 6 januari is de geboortedatum veranderd dus... Opvallendquote:6 jan 2012 12:36 Koerbagh (Overleg | bijdragen) (672 bytes) (Geboortedatum.) (ongedaan maken)
Dat is geen weerspiegeling, maar gewoon de lucht die je langs zijn gezicht door de bril heen kunt zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:42 schreef themole het volgende:
[..]
Het is een wit oppervlak, hoe kan een camerateam een wit vlak zijn.
Dit vlak dus.
[ afbeelding ]
Ik zie tunnelvisie.quote:
Ik denk het juist wel...quote:Op zondag 15 januari 2012 01:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik zie tunnelvisie.![]()
Ik denk niet dat de mol zou zeggen bij de rooksignalen dat het ze niet gaat lukken. Die kans is namelijk een stuk groter dan dat het ze wel gaat lukken.
Volgens mij is zes gewoon het centrale getal hier, waar een hint in zit. Tel de getallen uit 15 en 51 maar eens bij elkaar op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef Severnaya het volgende:
Maarten is mijn mol. Buiten het feit dat 51 (traptreden oa.) en 6 (vaak genoeg gezegd) heel vaak voorkomen (en dan zie ik 15 ook maar als 51), is ook het dagboek erg verdacht (OK - Olympisch Kampioen) en verklaar ik de klok terugzetten (-1) en de eerste tweet (som = -1) als een uitbeelding van de olympische finale tijd. 1:51:51,6. Tel daarbij op dat Maarten zich heel makkelijk liet afschieten bij de brug, hij heel duidelijk om zich heen keek op de vlakte (tweet) en zijn eigen tijd niet meer wist bij de trapopdracht. Bovendien komen de coordinaten van de kokeropdracht bij Eindhoven uit (daar woont hij) en stonden er (Olympische) ringen op het strand.
Je bedoelt dat de mol moedwillig ¤3000 in de pot helpt omdat hij niet verdacht wil worden?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:07 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel...
Als Maarten het inderdaad is, heeft hij het de eerste paar opdrachten goed gedaan met -500 in de pot.
Inzetten op een geslaagde opdracht met dit team dat nog geen geld had gewonnen maakt hem dan gelijk verdacht.
Nu de opdracht ook zonder hem mislukte zal men hem niet zo snel verdenken denk ik.
De mol had ter plekke kunnen zeggen dat hij dacht dat het zou lukken. De montage zou de rest doen. Ik denk ook niet (op dit moment) dat Maarten de mol is. Zelf heb ik geen verdachte(of ze zijn nog allemaal verdacht). Na afl 3/4 wordt het duidelijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de mol moedwillig ¤3000 in de pot helpt omdat hij niet verdacht wil worden?
Sterk. Waarom wordt deze zo ondergesneeuwd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef themole het volgende:
Overigens deze heb ik ook in het DB topic gezet maar past hier ook wel.
Uit het eerste dagboek van de mol:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |