Heeft iemand anders een coordinaat?quote:51.3111 (Uit die tweet). Als je dat als coördinaat gebruikt in Google maps kom je in Nederland uit. Het is de lijn ter hoogte van net wat onder Eindhoven. Misschien krijgen we later het lengte coördinaat nog. Weet iemand waar de kandidaten wonen?
Zijn die niet zilver en rond? Of heb je daar gewoon meerdere modellen inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Zo'n reflectiebord misschien waarmee cameramensen werken?
Daar zitten in ieder geval een hoop 15-en in. Het nadeel van die cijfers (net als 6-3-2-4) is dat je bij iedereen wel een relatie met zo'n cijfer (of korte combinatie) kunt vinden.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar zitten in ieder geval een hoop 15-en in. Het nadeel van die cijfers (net als 6-3-2-4) is dat je bij iedereen wel een relatie met zo'n cijfer (of korte combinatie) kunt vinden.
Ja idd twee keer 15 en op het eind een 6.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar zitten in ieder geval een hoop 15-en in. Het nadeel van die cijfers (net als 6-3-2-4) is dat je bij iedereen wel een relatie met zo'n cijfer (of korte combinatie) kunt vinden.
Wat dacht je van E4.263 N51.3111? Maar wat we dan weer moeten met het Sinte Cornelius Gesticht???quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:42 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Heeft iemand anders een coordinaat?
Het is leuk om je eigen plaatjes voorbij te zien komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Twee keer 15. 1+6 = 7
[ afbeelding ]
Dit wordt jouw derde vermelding in de special van deze week...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:35 schreef Gnieperd het volgende:
4*2*6*3 is 144. De 144e dag van het jaar (weet niet of ze er rekening mee gehouden hebben dat februari dit jaar 29 dagen heeft) 23 mei. Dat is de verjaardag van Liesbeth.
En die vraag naar de brilsterkte van AM kan natuurlijk verwijzen naar slechtziendheid van de mol.
Dit komt van WIDM.net, ik ben het alleen vergeten het erbij te zetten. Dit is niet mijn verdienste hé, dit het ik alleen verzameldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dit wordt jouw derde vermelding in de special van deze week...
Dan krijg je gedeelde credits voor dezequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:38 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dit komt van WIDM.net, ik ben het alleen vergeten het erbij te zetten. Dit is niet mijn verdienste hé, dit het ik alleen verzameld
Deze vind ik ook op een ander forum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:41 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dan krijg je gedeelde credits voor deze
Lijkt me meer een photoshop dan echt... En ook wel heel erg toevallig, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Deze vind ik ook op een ander forum.
[ afbeelding ]
Een hele duidelijke M naast zijn hoofd.
Het zou dan een photoshop van de regie moeten zijn, want ik heb het in de aflevering ook gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Lijkt me meer een photoshop dan echt... En ook wel heel erg toevallig, als je het mij vraagt.
Wat denk jij/denken jullie?
Mh...Zeer vreemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Het zou dan een photoshop van de regie moeten zijn, want ik heb het in de aflevering ook gezien.
Kan ook zijn dat Tims hoofd als O dient, dat er rechts nog een schuine l staat, die kan je met wat fantasie ook herkennen. Dan zou de hint op Frits slaan.quote:
Links van het hoofd van Frits zie ik wel de K staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Tims hoofd als O dient, dat er rechts nog een schuine l staat, die kan je met wat fantasie ook herkennen. Dan zou de hint op Frits slaan.
Ik zie hem ook maar het zou wel heel opzichtig zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Links van het hoofd van Frits zie ik wel de K staan.
Kan haast niet wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:11 schreef MrManiak het volgende:
Zo, de special is rond.
Over 19 minuten online
*kuch*quote:
O, ik telde haar mee als ram bij de trapopdracht, omdat Wikipedia zegt dat ze 23 maart jarig isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:35 schreef Gnieperd het volgende:
4*2*6*3 is 144. De 144e dag van het jaar (weet niet of ze er rekening mee gehouden hebben dat februari dit jaar 29 dagen heeft) 23 mei. Dat is de verjaardag van Liesbeth.
En die vraag naar de brilsterkte van AM kan natuurlijk verwijzen naar slechtziendheid van de mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |