1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Newt Gingrich .................................. 48 10% Jon Huntsman ................................... 47 9% Fred Karger .................................... 0 0% Ron Paul ....................................... 83 17% Rick Perry ..................................... 3 1% Buddy Roemer ................................... 2 0% Mitt Romney .................................... 195 39% Rick Santorum .................................. 46 9% Undecided (DO NOT READ) ........................ 76 15% |
RP 7% met 83 stemmen en Santorum 9% met 46 stemmen. Je lijkt me een 1 te missen ergensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:26 schreef maartena het volgende:
Laatste poll uit New Hampshire:
[ code verwijderd ]
T.o.v. de vorige poll: Romney en Paul elk een puntje verlies, Gingrich een puntje er bij, Santorum gelijk, en een paar meer die het nog niet weten.
Fred Karger en Buddy Roemer ken ik verder niet, hebben ook geen bekendheid..... en ik denk dat Perry na NH zijn koffers gaat inpakken.
Ik vermoed dat dit letterlijk gekopieerd is van een Amerikaanse bronquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
RP 7% met 83 stemmen en Santorum 9% met 46 stemmen. Je lijkt me een 1 te missen ergens
Overigens excuses voor het feit dat ik geen nieuw topic opende, was niet bekend met de nieuwe functionaliteit op fok, tis alweer behoorlijk lang geleden dat ik echt actief was op het forum.
Ik denk dat hij de Ron Paul fans probeert te trollen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit letterlijk gekopieerd is van een Amerikaanse bron
Incidenten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit letterlijk gekopieerd is van een Amerikaanse bron
Klopt, moet 17% zijn..... ik sta onder controle van de duivelse media, zie je.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:30 schreef Refragmental het volgende:
RP 7% met 83 stemmen en Santorum 9% met 46 stemmen. Je lijkt me een 1 te missen ergens
Lol dat is inderdaad niet zo'n slimme actie van Huntsman, overduidelijk niet door Paul gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Refragmental het volgende:
Dit ook even hier posten om te laten zien wat voor mafkees Jon Huntsman is.
Deze video "lijkt" te zijn gemaakt door een Ron Paul supporter:
Huntsman zelf is al op de nodige nieuwszenders geweest om te janken over dit filmpje en dat het zo ontzettend laag is van Ron Paul en zijn supporters om hem en zijn 6 jarig adoptiedochtertje aan te vallen.
Echter, kijken we ietswat dieper dan vallen een aantal zaken op.
Het youtube kanaal bevat maar 1 filmpje en is aangemaakt op dezelfde dag als de upload.
Okay dat kan.
Veel, zo niet ALLE ron paul supporters vinden dit een schandalig filmpje, het lijkt dus in te gaan tegen alles wat Ron Paul en z'n supporters zouden doen.
Okay, kan nog altijd de actie zijn van 1 idioot.
Ron Paul heeft zelf gevraagd of de eigenaar het filmpje offline wil halen. Nouja, iedereen hier weet hoe Ron Paul aanbeden wordt door zijn supporters, dus dat het filmpje nog steeds online staat is ook behoorlijk vreemd.
De eerste referel komt van het jon2012 domein. (check de stats op het filmpje maar)
Okay, dat is al een beetje vreemd.
Het filmpje bevat veel privé materiaal.
:-O Hoe kan dat nou?
Het twitter account hastagged jon2012girls (zijn dochters).
Huh? Wat is dit nou weer?
Het filmpje op youtube zelf heeft in de tags ook jon2012girls staan.
Wow, dat is wel ERG vreemd.
Een paar dagen eerder had Huntsman een interview waarin hij verklaarde dat zijn dochters iets voor (tegen) Ron Paul waren aan het voorbereiden.
Ron Paul heeft al publiekelijk afstand genomen van het filmpje.
Maar als er nog mensen zijn die denken dat Ron Paul of een Ron Paul supporter verantwoordelijk is voor dit filmpje dan zijn deze mensen echt stekeblind en oerdom.
Werkelijk alles aan dit hele verhaal riekt naar Jon Huntmans stront, een poging om Ron Paul en diens supporters in een slecht daglicht te zetten zo vlak voor NH. Dat die vent politiek nooit meer actief mag zijn
twitter:ebvrNOS twitterde op zondag 08-01-2012 om 03:33:47Ze hebben zich allemaal neergelegd bij kandidaat Romney en willen nu running mate worden, lijkt t. (Santorum enige serieuze kanshebber?) reageer retweet
Zo snel al, dat had ik niet verwacht maar het lijkt mij erg verstandig.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:34 schreef Toad het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op zondag 08-01-2012 om 03:33:47Ze hebben zich allemaal neergelegd bij kandidaat Romney en willen nu running mate worden, lijkt t. (Santorum enige serieuze kanshebber?) reageer retweet
Ja, maar dat ligt ook aan de wet..... Ik ben geen voorstander van het sluiten van adoptie-organisaties omdat ze liever niet aan homo's adopteren, maar het moet wel mogelijk zijn. Het lijkt me dat er ruimte moet zijn voor beide organisaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |