twitter:gerardekdom twitterde op zondag 08-01-2012 om 01:07:58Zit ik zomaar ineens met @sodimitriop op de Neude in utrecht! #tegekman #byebyeman http://t.co/REKbEqr7 reageer retweet
Vet jongequote:Op zondag 8 januari 2012 01:09 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 08-01-2012 om 01:07:58Zit ik zomaar ineens met @sodimitriop op de Neude in utrecht! #tegekman #byebyeman http://t.co/REKbEqr7 reageer retweet
C75quote:Op zondag 8 januari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
Damn, ik ging even zoeken naar de gemiddelde cupmaat van Nederlandse vrouwen maar volgens dit artikel in AD uit maart 2011 blijk ik net niet gemiddeld te zijn
Ik zit er ver vanaf helaasquote:Op zondag 8 januari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
Damn, ik ging even zoeken naar de gemiddelde cupmaat van Nederlandse vrouwen maar volgens dit artikel in AD uit maart 2011 blijk ik net niet gemiddeld te zijn
Waarom te schijterig? Ik ken iemand die de boel heeft laten verkleinen en die is er gelukkiger van gewordenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit er ver vanaf helaas![]()
Het is dat ik te schijterig ben om naar een plastisch chirurg te stappen![]()
Wees trots je bent mooi zoals je bent etc etcquote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held als het om ziekenhuizen enz gaat... En de meeste mensen in mijn omgeving zeggen dat ik trots moet zijn want ik ben mooi zoals ik ben etc etc...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom te schijterig? Ik ken iemand die de boel heeft laten verkleinen en die is er gelukkiger van geworden
Zie??quote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wees trots je bent mooi zoals je bent etc etc
Als je het maar laatquote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Ver er vanaf als in de andere kant opquote:Op zondag 8 januari 2012 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het maar laat
Al heb je A, zolang ze maar echt zijn
Slaap lekkerquote:
Toen ik op bezoek was en diegene nog niet volledig narcose-vrij was en nog misselijk en moest kotsen, ben ik zelf bijna flauw gevallenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
Ik ben niet zo'n held als het om ziekenhuizen enz gaat... En de meeste mensen in mijn omgeving zeggen dat ik trots moet zijn want ik ben mooi zoals ik ben etc etc...
Er zijn genoeg vrouwen die rugklachten hadden vanwege hun royale boezem en die lieten verklijnen daarvoor. Nu weet ik niet of dat voor jou geldt maar hee, you are not alonequote:Op zondag 8 januari 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Ver er vanaf als in de andere kant op
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen ik op bezoek was en diegene nog niet volledig narcose-vrij was en nog misselijk en moest kotsen, ben ik zelf bijna flauw gevallen![]()
Ik ben toen naar buiten gelopen via de wanden van het UMCG en ik zag praktisch niks meer door het zwart voor m'n ogen
En natuurlijk wist ik niet meer hoe ik terug moest komen, dus dat was flink zoeken
de laatste keer dat wij hebben vergeleken waren de jouwe toch echt groter....quote:Op zondag 8 januari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die van Rock zijn wel heel erg groot, kan niemand tegenop
En volgens mij viel dat nog wel mee toch? Blousjesverhaal waar we het een paar weken geleden over hadden, niet dicht kunnen, frustraties enz![]()
Nee, dat heb je wel goed getypt. Verkleinen daarentegenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest echt 3 keer kijken of ik daar niet perongeluk tieten had getypt
Dat vond ik nog het meest lullige. Iemand net onder het mes vandaan en nog niet helemaal wakker enzo en ik moet zo nodig bijna onderuit gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De omgeving enz kan ik prima tegen, net als bloed, wonden en andere zooi die erbij komt kijken. Veel geleerd toen ik nog in de zorg werkte![]()
Maar om nou zelf onder het mes te gaan? Misschien als ze meer richting mijn knieën gaan hangen en dat ik ze elke ochtend moet oprollen als een pannenkoek om mijn BH aan te krijgen
Rugklachten heb ik geen last meer van, blij meequote:Op zondag 8 januari 2012 01:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die rugklachten hadden vanwege hun royale boezem en die lieten verklijnen daarvoor. Nu weet ik niet of dat voor jou geldt maar hee, you are not alone
En psychisch? Diegene die ik ken had er echt last van dat jongens/mannen meer naar d'r tieten keken ipv d'r gezicht. Medisch speelde ook een rol overigensquote:Op zondag 8 januari 2012 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de laatste keer dat wij hebben vergeleken waren de jouwe toch echt groter....
en nu ga ik naar bed. welterusten allemaal!
oh, ik ben tegen borstvergrotingen en voor verkleiningen met medische reden. dus.
Ja, dat kloptquote:Op zondag 8 januari 2012 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de laatste keer dat wij hebben vergeleken waren de jouwe toch echt groter....
en nu ga ik naar bed. welterusten allemaal!
oh, ik ben tegen borstvergrotingen en voor verkleiningen met medische reden. dus.
ja, dat vind ik ook tellen.....en evt vergroten mag op zich wel, maar niet naar van die extreme maten. het moet erbij passen zeg maar.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En psychisch? Diegene die ik ken had er echt last van dat jongens/mannen meer naar d'r tieten keken ipv d'r gezicht. Medisch speelde ook een rol overigens
Top! Lekker slapenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook tellen.....en evt vergroten mag op zich wel, maar niet naar van die extreme maten. het moet erbij passen zeg maar.
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest lullige. Iemand net onder het mes vandaan en nog niet helemaal wakker enzo en ik moet zo nodig bijna onderuit gaan
Dat eerste heb ik wel vaak last van ja... Toen ik nog een jonkie was en veel uit ging waren er veel heren die meer met mij omgingen uit nieuwsgierigheid om mijn tieten dan om hoe ik verder was. Niet heel goed voor je zelfvertrouwen, kan ik je vertellenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En psychisch? Diegene die ik ken had er echt last van dat jongens/mannen meer naar d'r tieten keken ipv d'r gezicht. Medisch speelde ook een rol overigens
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 01:22 schreef wolfrolf het volgende:
Tandjes is het al bijna half 2
Ook maar eens naar bed!
Dag dames & D. Rose! & 3rdRock
ik vind je niet alleen leuk om je tieten hoor!quote:Op zondag 8 januari 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]Dan wil je iemand steunen en dan heb je het eigenlijk zelf nodig
[..]
Dat eerste heb ik wel vaak last van ja... Toen ik nog een jonkie was en veel uit ging waren er veel heren die meer met mij omgingen uit nieuwsgierigheid om mijn tieten dan om hoe ik verder was. Niet heel goed voor je zelfvertrouwen, kan ik je vertellen
Lief!!quote:Op zondag 8 januari 2012 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind je niet alleen leuk om je tieten hoor!
en nu ga ik echt slapen.
Ik lig vaak nog uren wakker de laatste wekenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
Al die slapers... Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar m'n ritme is compleet omgedraaid. Ik ben nu klaarwakker en dat was ik gisternacht ook al toen ik naar bed ging, ik heb potverdorie tot 6 uur liggen lezen. Hellup!
Jeujquote:Op zondag 8 januari 2012 01:29 schreef wolfrolf het volgende:
minthy is cool
Nu echt pitten inderdaad doeidoei
Ik heb vannacht wel tig keer het licht uitgedaan omdat ik nu toch echt eens moest gaan slapenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lig vaak nog uren wakker de laatste weken![]()
Vaak lig ik dan redelijk op tijd in mijn nest en zie ik het nog 5:30 worden op mijn wekker
Het is heel irritant!! Ik kijk heel vaak op de wekker, de tijd schiet niet opquote:Op zondag 8 januari 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wel tig keer het licht uitgedaan omdat ik nu toch echt eens moest gaan slapenIk ben compleet hyper 's nachts. Heb vandaag wel even weten te voorkomen dat m'n afterdinnerdip een korte slaap werd, dus dat scheelt. De eerste gapen beginnen te ontsnappen nu
Ik ga nu toch een poging doen, wil morgen ook nog bezig met m'n stageportfolio. Bijna klaar en dat isquote:Op zondag 8 januari 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is heel irritant!! Ik kijk heel vaak op de wekker, de tijd schiet niet op![]()
En ik wil ook gapen, moet rond 8:30 weer op. Helaas ben ik nog klaarwakker
Portfolio... *jeuk*quote:Op zondag 8 januari 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga nu toch een poging doen, wil morgen ook nog bezig met m'n stageportfolio. Bijna klaar en dat isen
tegelijkertijd. Aan de ene kant jammer dat ik de leerlingen en het lesgeven een tijdje moet missen, aan de andere kant ben ik al maanden toe aan ontspanning en het afronden van andere dingen.
Slaap lekker alvast
ja, was bang dat ik me verslapen had...quote:Op zondag 8 januari 2012 06:39 schreef hole1988 het volgende:
Volgens mij heeft frank dane het 1e uur weer opgenomen.
Je droomt vast nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:24 schreef Cee het volgende:
Zonnetje schijnt hier en er is een knalblauwe lucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |