Ben gratis binnen gekomen inderdaad. Maar verder was er gewoon niks aan de hand. Overdreven gedoe allemaal.quote:
Ik lees nergens dat de boel gesloopt is, maar volgens mij hadden jullie een tijdje geleden ook een opstootje dat dit in het niets laat verdwijnen dus:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Want? De boel is gesloopt en de ME aangevallen.
Tuuurlijk, lekker bagataliserenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben gratis binnen gekomen inderdaad. Maar verder was er gewoon niks aan de hand. Overdreven gedoe allemaal.
Nee dat is het niet, of mag ik jou nu ook zien als een iemand die de politie bekogelt met stenen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Fan hier of fan buiten, dat is hetzelfde paul.
Die kan je wegstrepen tegen je eigen betonnen bak slopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat de boel gesloopt is, maar volgens mij hadden jullie een tijdje geleden ook een opstootje dat dit in het niets laat verdwijnen dus:
Tuurlijk, ik ben er bij geweest. Jij niet. Weet dus beter dan jij wat er heeft plaatsgevonden.quote:
zit amper beton inquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die kan je wegstrepen tegen je eigen betonnen bak slopen...
Fout, zit erg veel beton in. Toevallig bij een bedrijf gewerkt wat het beton gerepareerd heeft een paar jaar geleden.quote:
Als jij dat wil, prima hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, of mag ik jou nu ook zien als een iemand die de politie bekogelt met stenen ?
Die Goossens heeft trouwens bij Nec ook een tijdje op 10 gestaan toen Schone geblesseerd was, dus mochten we die binnenhalen heb je iig iets achter de hand.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Wie moet er in het geval van een vertrek van Bakkal worden gehaald als vervanger? Lopen er in Nederland nog leuke transfervrije of goedkope spelers die eenzelfde rol kunnen invullen?
Een glazen deur? lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fout, zit erg veel beton in. Toevallig bij een bedrijf gewerkt wat het beton gerepareerd heeft een paar jaar geleden.
Als er geen nieuws is moet er nieuws gemaakt worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:43 schreef Gert het volgende:
Politie én media hopen gewoon op rotzooi en veroorzaken die desnoods zelf.
Anders is het zo saai hè, zo'n wedstrijd.
Sinds wanneer moeten we de nationale baggerkrant serieus nemen ?quote:
Tuurlijk, het is altijd de schuld van anderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:43 schreef Gert het volgende:
Politie én media hopen gewoon op rotzooi en veroorzaken die desnoods zelf.
Anders is het zo saai hè, zo'n wedstrijd.
Er zal vast wel iets gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is altijd de schuld van anderen.
Ben je van de Bunnikside?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fout, zit erg veel beton in. Toevallig bij een bedrijf gewerkt wat het beton gerepareerd heeft een paar jaar geleden.
Alleen de tribunes, de rest is staal en glas.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
M.a.w, geen reet aan de hand en het is dat de ME al op de been was anders had je er totaal niets van meegekregen.quote:Waren een paar kleine opstootjes in wat kroegen,waar wat 020 spullen in een kroeg hingen en het tempo in de kantine met bier schenken was ook erg traag.
Eigenlijk een mooie middag met zo'n 500-600 feyenoorders/rotterdammers.
De media uit 020 blaast alles weer een beetje op.
We zagen toch ook hoe het werkte met die hele soap rond Cruijff en Ten Have. AD, Telegraaf en zelfs de NOS zijn niet meer objectief in clubgerelateerde zaken.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
M.a.w, geen reet aan de hand en het is dat de ME al op de been was anders had je er totaal niets van meegekregen.![]()
Maar ach, Feyenoord kan weer negatief in het nieuws komen hé en dan weten ze niet hoe snel ze iets kunnen plaatsen.
Waar zie je die?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:32 schreef Muto het volgende:
Interviews na de wedstrijd, met onder andere Lamprou en Leerdam
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, Vogel.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alleen de tribunes, de rest is staal en glas.
Jij werkte toevallig bij Bolidt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |