Juist.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:44 schreef eight het volgende:
[..]
Het is juist niet correct om te spreken van rellen als de feiten een heel andere kant op wijzen.
Mooie foto's idd, ook bij Feyenoord-Twente.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef Muto het volgende:
http://fotografie.timversnel.nl/2011/12/04/feyenoord-psv/#
Zitten prachtige foto's tussen. Even nagenieten
Wat denk je dat Van Geel aan het doen is dan? (Goossens, Vorrmert)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Wie moet er in het geval van een vertrek van Bakkal worden gehaald als vervanger? Lopen er in Nederland nog leuke transfervrije of goedkope spelers die eenzelfde rol kunnen invullen?
Goossens is gewoon een flankspeler en Vormer zou een El Ahmadi moeten vervangen. Ga er eigenlijk wel vanuit dat El Ahmadi vertrekt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat denk je dat Van Geel aan het doen is dan? (Goossens, Vorrmert)
Er was niks aan de hand vandaag. Alleen maar gezelligheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:29 schreef Infection het volgende:
Geweld is geweld... het kan me geen ruk schelen of het een opstootje, rellen of weet ik veel wat was. Het is en blijft kansloos om een gezellig evenement te verzieken. En kleine opstootjes lopen vaak ook uit op iets groters... vooral wanneer men veel drank en drugs nuttigt wat overigens het geval was.
De groene hazen hebben zich voorbeeldig gedragen vandaag. Waren de blauwe stokstaarten er ook?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Stokstaart het volgende:
Happel met zijn groene hazen zich weer misdragen vanavond?
Nog nooit is een opmerking zo misplaatst geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Bravo, jullie hebben je voor de tweede keer dit seizoen van je beste kant laten zien.
Die 23.000 dekt misschien net de schade....
Zegt de Utrechter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Bravo, jullie hebben je voor de tweede keer dit seizoen van je beste kant laten zien.
Die 23.000 dekt misschien net de schade....
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Er was niks aan de hand vandaag. Alleen maar gezelligheid.
Echt gezellig hoor!quote:za 07 jan 2012, 17:46 | lees voor
Veldslag na benefietduel
van onze correspondent
SPAKENBURG - UPDATE - Het is toch uit de hand gelopen bij de benefietwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord. Na het duel ging een groep van 50 Feyenoord-hooligans op de vuist met de ME.
Uit voorzorg was er al ME aanwezig in Spakenburg. De Feyenoord-holligans hadden zich voorafgaand aan de wedstrijd op ongeoorloofde wijze een weg weten te banen door de veiligheidshaag. Om de situatie niet te laten escaleren, werd besloten toen niet in te grijpen.
Een grote groep fans liet zich in de rust echter in enkele plaatselijke kroegen vollopen met drank. Toen die zaken uit voorzorg werden gesloten, soeg de vlam in de pan.
Uiteindelijk kwam het na afloop van het duel tot een confrontatie tussen de dronken hooligans en de ME. Die greep nu welhard in. Volgens ooggetuigen is een fan van Feyenoord opgepakt. In ieder geval één agent raakte gewond. Hij moest zich aan onbekend letsel laten behandelen.
Want? De boel is gesloopt en de ME aangevallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nog nooit is een opmerking zo misplaatst geweest
Ben gratis binnen gekomen inderdaad. Maar verder was er gewoon niks aan de hand. Overdreven gedoe allemaal.quote:
Ik lees nergens dat de boel gesloopt is, maar volgens mij hadden jullie een tijdje geleden ook een opstootje dat dit in het niets laat verdwijnen dus:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Want? De boel is gesloopt en de ME aangevallen.
Tuuurlijk, lekker bagataliserenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben gratis binnen gekomen inderdaad. Maar verder was er gewoon niks aan de hand. Overdreven gedoe allemaal.
Nee dat is het niet, of mag ik jou nu ook zien als een iemand die de politie bekogelt met stenen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Fan hier of fan buiten, dat is hetzelfde paul.
Die kan je wegstrepen tegen je eigen betonnen bak slopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat de boel gesloopt is, maar volgens mij hadden jullie een tijdje geleden ook een opstootje dat dit in het niets laat verdwijnen dus:
Tuurlijk, ik ben er bij geweest. Jij niet. Weet dus beter dan jij wat er heeft plaatsgevonden.quote:
zit amper beton inquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die kan je wegstrepen tegen je eigen betonnen bak slopen...
Fout, zit erg veel beton in. Toevallig bij een bedrijf gewerkt wat het beton gerepareerd heeft een paar jaar geleden.quote:
Als jij dat wil, prima hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, of mag ik jou nu ook zien als een iemand die de politie bekogelt met stenen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |