Wat vind jij eigenlijk van Herenleed? Ken je het?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Speciman. het volgende:
[..]
Ik denk het punt waarop jij kwaliteits topics gaat openen
Ik ken het niet, dus heb ik ook geen mening nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Herenleed? Ken je het?
Daar heb je gelijk in. Mijn topictitel wordt de brute waarheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat je maar serieus noemt. Het wordt weer zo gebracht dat het topic een doodgeboren kindje is of spoedig doodbloedt. Je boft nog dat er een analfabeet heeft gereageerd.
Tong heeft een mooi linkje gepost. Misschien moet je dat eens bekijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef Speciman. het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus heb ik ook geen mening nee.
Waarom reageer je dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef Speciman. het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus heb ik ook geen mening nee.
Klaar nu met het Tong-bashen. Hij opent een normaal topic, dus kun je ook normaal reageren. En als er direct wordt geroepen dat het een kuttopic is, dan wordt het dat daardoor vanzelf wel, dus ik ga even opschonen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Speciman. het volgende:
[..]
Ik denk het punt waarop jij kwaliteits topics gaat openen
Nee niet opschonenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klaar nu met het Tong-bashen. Hij opent een normaal topic, dus kun je ook normaal reageren. En als er direct wordt geroepen dat het een kuttopic is, dan wordt het dat daardoor vanzelf wel, dus ik ga even opschonen.
Te laatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee niet opschonen
Dat verdient ie niet
Jammer.quote:
Kees torn ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:07 schreef Feestkabouter het volgende:
Heeft niks met woordkunst te maken.
Het is absurditeit zoals Jiskefet.
Woordkunst wordt gebezigd door Kees Torn en Drs. P.
Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschat, Tong.
Dada. Paul van Ostaijen. Absurdisme met taalgevoel. Helden in het verzet. Letterplaatsers op de juiste plaats. Uniek. Onnavolgbaar. Niet te begrijpen en toch weer wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:10 schreef Feestkabouter het volgende:
.
ik zeg ook niet dat Herenleed niet briljant is (het is niet helemaal mijn ding maar ik zie wel wat men er briljant in kan vinden), ik zeg alleen dat het geen woordkunst is maar absurdisme.
Tong, ga eens in op dat laatste, hoe kijk je daar tegenaan?
Je praat wel heel moeilijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef Feestkabouter het volgende:
bij absurdisme zijn de woorden (hoe mooi ze ook gekozen zijn) slechts een middel, bij woordkunst zijn de woorden datgeen waar het om draait.
de goede/mooie keuze van woorden bij absurdisme maken het alleen maar absurder, wat mijn stelling sterkt dat de woorden dan slechts een middel zijn.
ik type gelukkig heel makkelijk.quote:
Nee was jaren 70. Weet het omdat ik mezelf raar vond dat ik het leuk vond op die leeftijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:01 schreef Knip het volgende:
Ik ga maar weer even on topic.
Herenleed was geweldig, alleen bij staat bij dat het uit de jaren 80 was.
Kan me niet herinneren dat ik het destijds ooit heb gezien, dat laatste zal wel voor meer -toen- jongeren gelden. Je was een beetje voorlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee was jaren 70. Weet het omdat ik mezelf raar vond dat ik het leuk vond op die leeftijd.
Kon het met niemand delen.
Ze vonden me achterlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik het destijds ooit heb gezien, dat laatste zal wel voor meer -toen- jongeren gelden. Je was een beetje voorlijk.
Is dat een vraag ?quote:
Opmerkelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, een opmerking, zie je een vraagteken? En dat laatste is WEL een vraag.
Hier zou Johnny van Doorn wel raad mee hebben geweten.quote:
Met jou ook wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier zou Johnny van Doorn wel raad mee hebben geweten.
Beiden selfkickersquote:
En ik krijg het zuur van taalfouten. Is ook een gevecht, hoor.quote:
Au gurken wil dan wel eens helpenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik krijg het zuur van taalfouten. Is ook een gevecht, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |