NOG makkelijker!? Dan kunnen ze die Unicorns net zo goed weggeven aan iedereen. Die 1.13.980 van de vorige keer was een lachertje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Is dit serieus zijn beste lap?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Reintji het volgende:
Mocht dit de tijd blijven dan is deze challenge wel gemakkelijker dan die van januari.
1.53.885
Wellicht is "Racing Rampage" gewoon een recreant. Kon zijn tijd niet vinden op het scorebord trouwensquote:
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Desunoto het volgende:
Ook nog eens ongeldig.![]()
Dan doet hij het wel heel slecht hoor.
Die kan je ook online kopen :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Cryothic het volgende:
Zo, vanmiddag gehaald hij de mediamarkt. 33.- inclusief track pack. En car pack.
Nou nog een gold abo, dan kan ik ook meedoen
Zekers!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Shadeauw het volgende:
Die Alfa 155 is trouwens echt een bazenauto.
Monster!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is beter in deuren in elkaar slaan dan in Forza!
[ afbeelding ]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef invine het volgende:
Nooit gemerkt, maar ik rijd nooit in cockpit view..
Ik race altijd lekker achter de autoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet met racegames. Eigenlijk altijd Hood-view zeg maar... maar in Forza4 voelt die cockpit-view zo ontzettend goed, dat ik die gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |