En waar is dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eveneens gratis op te halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals in de OP staat is alles af te halen in Groningen. Voor het servies en de wokken is via PM al belangstelling getoond en ik verwacht dat dat ook wel goed komt. Blijven dus de pannen en het servies uit de OP over, maar ik betwijfel of dat nog wel 'voordelig' blijft als dat naar Utrecht moet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:27 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
En waar is dat?
Iemand in utrecht zoek nog diverse dingen en die is er denk ik wel blij mee
hulp gezocht diverse spullen nodig ivm moeilijke situatie
Ik heb niet het hele topic door gelezen dus kan zijn dat het reeds in bezit is maar toch wijs ik je er even op
Misschien kan het door iemand vd bowling meeting worden meegenomen. Eén persoon komt iig vanuit Groningen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat is alles af te halen in Groningen. Voor het servies en de wokken is via PM al belangstelling getoond en ik verwacht dat dat ook wel goed komt. Blijven dus de pannen en het servies uit de OP over, maar ik betwijfel of dat nog wel 'voordelig' blijft als dat naar Utrecht moet...
3quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien kan het door iemand vd bowling meeting worden meegenomen. Eén persoon komt iig vanuit Groningen.
1 auto bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
3Loecje, Frederik en ik
Waarom weet ik niet maar of ik even wil bevestigen dat ik heb gepost voor Mashanti ....quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef frederik het volgende:
Ik ben in overleg met DevilsandDust over een geschikt moment om de spullen op te halen (maar dat is even puzzelen nog wanneer het het beste uitkomt)
Ik had jouw post in eerste instantie niet goed gelezen, kwam ook pas in dit topic toen er gesproken werd over transport richting Utrecht door een meeting ganger (Loecje, Yska en ik).quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet maar of ik even wil bevestigen dat ik heb gepost voor Mashanti ....![]()
Dit op verzoek van frederik via PM dus bij deze..
Oke dan , tof dat je wilt helpen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik had jouw post in eerste instantie niet goed gelezen, kwam ook pas in dit topic toen er gesproken werd over transport richting Utrecht door een meeting ganger (Loecje, Yska en ik).
Totdat ik de pannen ed in huis had was ik dan ook in de veronderstelling dat ze voor jou persoonlijk waren (op die manier heb ik in eerste instantie ook met DevilsAndDust gepmed).
Om voor mezelf duidelijkheid/zekerheid te hebben, en niet alsnog dingen (waarvoor ik alleen transporteur ga zijn) bij verkeerde mensen af te leveren wou ik even zekerheid hebben dat jij inderdaad voor een ander gepost had, en niet voor jezelf.
Kortgezegd, ik was tot het moment dat ik de spullen hier in huis had in de veronderstelling dat het bij jou afgeleverd moest gaan worden. En om te zorgen dat ik geen stomme dingen ging doen wou ik even zekerheid hebben over wat nu precies de bedoeling was (jij of een derde).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |