abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106522660
Aanvultopic. Dingen die ik tegenkom bij het uitzoeken zet ik hier neer, zodat ik het niet allemaal eerst hoef te bewaren.

Binnenkort gaan mijn vriend en ik samenwonen, in het huis waar hij nu al woont. We hebben een hele hoop spullen nu dus dubbel. Voor veel daarvan hoeven we geen geld, maar is het hartstikke zonde om het weg te gooien. Voor die dingen is dit topic bedoeld.

Ik ga er vanuit dat mensen zelf wel kunnen bepalen of zij de spullen nodig hebben, of dat er misschien iemand is die er meer aan heeft. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, en dat mag natuurlijk ook via PM. We zijn allebei ook student geweest, dus studenten mogen zich ook zeker aangesproken voelen.

Alles is af te halen in Groningen. Uiteraard is alles schoon en afgezien van wellicht wat gebruikssporen, onbeschadigd. Alles waar voor 1 maart nog niemand zich heeft gemeld, gaat naar de kringloop of gewoon weg.

1:

2 kookpannen
1 steelpan
Bestekset (5 messen, 5 vorken, 5 lepels, en 6 theelepeltjes die niet op de foto staan)

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 07-01-2012 13:49:22 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106526860
Ik lees even mee. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_107983003
Eveneens gratis op te halen:

pi_108037773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eveneens gratis op te halen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En waar is dat?
Iemand in utrecht zoek nog diverse dingen en die is er denk ik wel blij mee

hulp gezocht diverse spullen nodig ivm moeilijke situatie

Ik heb niet het hele topic door gelezen dus kan zijn dat het reeds in bezit is maar toch wijs ik je er even op ;)
pi_108041642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:27 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

En waar is dat?
Iemand in utrecht zoek nog diverse dingen en die is er denk ik wel blij mee

hulp gezocht diverse spullen nodig ivm moeilijke situatie

Ik heb niet het hele topic door gelezen dus kan zijn dat het reeds in bezit is maar toch wijs ik je er even op ;)
Zoals in de OP staat is alles af te halen in Groningen. Voor het servies en de wokken is via PM al belangstelling getoond en ik verwacht dat dat ook wel goed komt. Blijven dus de pannen en het servies uit de OP over, maar ik betwijfel of dat nog wel 'voordelig' blijft als dat naar Utrecht moet...
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:51:17 #6
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108041885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zoals in de OP staat is alles af te halen in Groningen. Voor het servies en de wokken is via PM al belangstelling getoond en ik verwacht dat dat ook wel goed komt. Blijven dus de pannen en het servies uit de OP over, maar ik betwijfel of dat nog wel 'voordelig' blijft als dat naar Utrecht moet...
Misschien kan het door iemand vd bowling meeting worden meegenomen. Eén persoon komt iig vanuit Groningen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:55:42 #7
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_108042015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:

[..]

Misschien kan het door iemand vd bowling meeting worden meegenomen. Eén persoon komt iig vanuit Groningen.
3 ;) Loecje, Frederik en ik ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:59:23 #8
154407 Rucky
pi_108042117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:55 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

3 ;) Loecje, Frederik en ik ;)
1 auto bedoelde ik eigenlijk. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108042584
Als het opgehaald kan worden dan is het wat mij betreft verzegd. Wanneer gaat dat allemaal plaatsvinden? Ik lever 29 februari de sleutel in, de zaterdag ervoor wil ik het hele huis leeghebben - wat er dan nog instaat wordt die middag naar de kringloop gebracht.
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:28:40 #10
154407 Rucky
pi_108042927
De bowlingmeet is pas op 13 april maar misschien kan iemand in Groningen het alvast bij je ophalen ofzo?
pi_108043104
Ja, lijkt me prima.
pi_108065934
Ik ben in overleg met DevilsandDust over een geschikt moment om de spullen op te halen (maar dat is even puzzelen nog wanneer het het beste uitkomt)
pi_108284075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef frederik het volgende:
Ik ben in overleg met DevilsandDust over een geschikt moment om de spullen op te halen (maar dat is even puzzelen nog wanneer het het beste uitkomt)
Waarom weet ik niet maar of ik even wil bevestigen dat ik heb gepost voor Mashanti .... :?

Dit op verzoek van frederik via PM dus bij deze..
pi_108285021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Waarom weet ik niet maar of ik even wil bevestigen dat ik heb gepost voor Mashanti .... :?

Dit op verzoek van frederik via PM dus bij deze..
Ik had jouw post in eerste instantie niet goed gelezen, kwam ook pas in dit topic toen er gesproken werd over transport richting Utrecht door een meeting ganger (Loecje, Yska en ik).
Totdat ik de pannen ed in huis had was ik dan ook in de veronderstelling dat ze voor jou persoonlijk waren (op die manier heb ik in eerste instantie ook met DevilsAndDust gepmed).
Om voor mezelf duidelijkheid/zekerheid te hebben, en niet alsnog dingen (waarvoor ik alleen transporteur ga zijn) bij verkeerde mensen af te leveren wou ik even zekerheid hebben dat jij inderdaad voor een ander gepost had, en niet voor jezelf.

Kortgezegd, ik was tot het moment dat ik de spullen hier in huis had in de veronderstelling dat het bij jou afgeleverd moest gaan worden. En om te zorgen dat ik geen stomme dingen ging doen wou ik even zekerheid hebben over wat nu precies de bedoeling was (jij of een derde).
pi_108317428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik had jouw post in eerste instantie niet goed gelezen, kwam ook pas in dit topic toen er gesproken werd over transport richting Utrecht door een meeting ganger (Loecje, Yska en ik).
Totdat ik de pannen ed in huis had was ik dan ook in de veronderstelling dat ze voor jou persoonlijk waren (op die manier heb ik in eerste instantie ook met DevilsAndDust gepmed).
Om voor mezelf duidelijkheid/zekerheid te hebben, en niet alsnog dingen (waarvoor ik alleen transporteur ga zijn) bij verkeerde mensen af te leveren wou ik even zekerheid hebben dat jij inderdaad voor een ander gepost had, en niet voor jezelf.

Kortgezegd, ik was tot het moment dat ik de spullen hier in huis had in de veronderstelling dat het bij jou afgeleverd moest gaan worden. En om te zorgen dat ik geen stomme dingen ging doen wou ik even zekerheid hebben over wat nu precies de bedoeling was (jij of een derde).
Oke dan , tof dat je wilt helpen in ieder geval :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')