Het heeft wel iets hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat buiten schaatsen toch wel
Sowiesoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
jups, het heeft wel wat. Meer sfeer dan 95% van de indoorhallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ligt ook aan de baan natuurlijk, deze baan ligt in een fraaie omgeving en is makkelijk bereikbaar. Moet er niet aan denken dat ze een EK in Tromso organiseren. Ook al is de omgeving wel fraai daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jups, het heeft wel wat. Meer sfeer dan 95% van de indoorhallen.
Ik krijg zin in snert!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ook, waarom zetten ze zo'n figuur daar nu neer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik erger me verschrikkelijk aan die (nederlandse) commentator die steeds Engels spreekt
Inderdaad, maar da zeiden ze gisteren over Ireen ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Blokhuijsen lijkt hier al een belangrijke slag te slaan
Is toch 6 tiende sneller dan Kramer...zo groot is het verschil volgens mij nog nooit geweest...quote:
1 keer brons op de OS en 1 wereldtitel is voor een rijder als Bokko gewoon erg mager.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:30 schreef danos het volgende:
Blijft toch een rare snoeshaan die bokko.....leek het laatste stuk weer aan het uitrijden te zijn...altijd falen op allround kampioenschappen.
Bokko kan een stuk sneller. Hij was een tiende sneller dan Blokhuijsen bij de opening en uiteindelijk 3 tienden langzamer, dan is het gewoon een matige ronde van Bokko.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is toch 6 tiende sneller dan Kramer...zo groot is het verschil volgens mij nog nooit geweest...
Inderdaad, blijft toch zonde, staat eigenlijk al jaren stil, en Mueller die maar in zijn oren blijft schreeuwen dat ie 5 afstanden kan winnen op de OS. En hem vervolgens ook nog eens overal naartoe stuurt, van sprint naar allround en alles rijden, zou hem graag eens met een NL coach zien werken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
1 keer brons op de OS en 1 wereldtitel is voor een rijder als Bokko gewoon erg mager.
In 2006 welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is toch 6 tiende sneller dan Kramer...zo groot is het verschil volgens mij nog nooit geweest...
Kramer niet hoor. Die heeft de schade nog wel prima beperkt gehouden. Ik had niet verwacht dat Kramer zoveel sneller zou zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Van de 4 kanshebbers hebben Verweij en Kramer toch wel enkele tienden laten liggen...Bokko heeft een goede basis gelegd en Blokhuizen is de morele winnaar van de 500m. Die had in Heerenveen een 35'er gereden.
De "oude Sven" kon op de 500m met de besten mee...hij won geloof ik zelfs 's een 500m. Nu wordt hij 12e...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kramer niet hoor. Die heeft de schade nog wel prima beperkt gehouden. Ik had niet verwacht dat Kramer zoveel sneller zou zijn.
Hij heeft nauwelijks op de 500 getraind.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De "oude Sven" kon op de 500m met de besten mee...hij won geloof ik zelfs 's een 500m. Nu wordt hij 12e...
Dat sjaaltje wat ze om heeft heb ik in een andere kleur.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:43 schreef Falco het volgende:
En dat spraakgebrek van Anni kan echt niet meer
Is toch mooi joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:43 schreef Falco het volgende:
Anniquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:43 schreef Falco het volgende:
Ja joh, ga hem even vergelijken met de Sven van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De "oude Sven" kon op de 500m met de besten mee...hij won geloof ik zelfs 's een 500m. Nu wordt hij 12e...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |